Unibet spel: Expert FC
Bij Unibet kunnen alle geregistreerde klanten met een account, gratis aan het nieuwe voetbalspel Expert FC meedoen.
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
in 11-08-2011 20:16 Offtopic
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Denk niet dat het een rol speelt, want is nog al eens gebeurd en dan kunnen ze perfect zien wie of wat er nog veranderd heeft na de wedstrijd is afgelopen of ze cancelen de hele week als ze echt LUI zijn. ;-)
hoop van niet ;o) want ik sta 6de in NL deze week, en 6de in NL deze maand ... = 10 € en 30 € ... laat maar komen ...
eerste bonus van 10 € ontvangen en niet kunnen rond spelen ;o)
de tweede bonus van 10 € ben ik nog steeds op aan het wachten ...
eerste bonus van 10 € ontvangen en niet kunnen rond spelen ;o)
de tweede bonus van 10 € ben ik nog steeds op aan het wachten ...
Deze speelronde kan ik bij de Spaanse competitie niet de 0-0 button en de booster gebruiken. En Bundesliga is nog niet bijgewerkt. Heel unibet op kerstvakantie? Cadeau van Unibet aan alle werknemers?
Er is nooit zekerheid met wedden.
hallo
ik ben vorige week 8ste geworden bij de Premier League. Weet er iemand toevallig hoe lang het ongeveer duurt tegen dat het geld effectief op je account komt te staan of moet je daar een mail voor sturen?
ik ben vorige week 8ste geworden bij de Premier League. Weet er iemand toevallig hoe lang het ongeveer duurt tegen dat het geld effectief op je account komt te staan of moet je daar een mail voor sturen?
je krijgt een mail na een week ofzo volgens mij met het verzoek of je je id-kaart wil opsturen. als dat goedgekeurd is duurt het nog 1-2 weken voordat je geld hebt.
bbb-unit:
je krijgt een mail na een week ofzo volgens mij met het verzoek of je je id-kaart wil opsturen. als dat goedgekeurd is duurt het nog 1-2 weken voordat je geld hebt.
ok super merci
Pauken14 ?
Hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél lang.
1) 14 Oktober 2012 - U won een prijs (10 € - weekprijs duitsland)
27 November 2012 op rekening gezet (helaas niet rondgespeeld gekregen)
2) 21 November 2012 - U won een prijs (10 € - weekprijs NL speelronde 13)
28 December 2012 nog niks op rekening gezien ;o((((
3) 20 December 2012 - U won een prijs (10 € - weekprijs NL (6de plaats)
4) 20 December 2012 - U won een prijs (30 € - maandklassement NL (6de plaats)
laatste 2 verwacht ik dus ook nog niet meteen ... maar ben al blij dat ik de mail ontvangen heb met de boodschap dat ik het gewonnen heb ;o) ze staan dus reeds 50 euro in het rood bij mij ;o) handig toch. geduld is geen overbodige luxe bij unibet. zeker nu de offline chat het lekker hard niet meer doet de laatste 2 weken pffff
Hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél lang.
1) 14 Oktober 2012 - U won een prijs (10 € - weekprijs duitsland)
27 November 2012 op rekening gezet (helaas niet rondgespeeld gekregen)
2) 21 November 2012 - U won een prijs (10 € - weekprijs NL speelronde 13)
28 December 2012 nog niks op rekening gezien ;o((((
3) 20 December 2012 - U won een prijs (10 € - weekprijs NL (6de plaats)
4) 20 December 2012 - U won een prijs (30 € - maandklassement NL (6de plaats)
laatste 2 verwacht ik dus ook nog niet meteen ... maar ben al blij dat ik de mail ontvangen heb met de boodschap dat ik het gewonnen heb ;o) ze staan dus reeds 50 euro in het rood bij mij ;o) handig toch. geduld is geen overbodige luxe bij unibet. zeker nu de offline chat het lekker hard niet meer doet de laatste 2 weken pffff
Zozo ;o) mijn geld staat er EINDELIJK op ...
in een mail wisten ze mij te melden dat mijn derde bonus gestort was na mijn voorlaatste klaagmail ... dat was toen inderdaad in orde, maar toen spraken ze mij aan dat bonus 2 vervallen was, omdat die aangeboden was en ik die niet aanvaard had 30 dagen lang ... terwijl ze zelf in een mail 15 dagen ervoor geschreven hadden dat de bonus nog niet toegekend was door vertragingen in het systeem lol
soit. alles nog eens met vermelding van quotes uit vorige mails dat ze het fout hadden en ik nooit akkoord kon gaan met hun praktijken en dat ik wist wat mijn rechten waren en nog meer wat mijn plichten waren.
In de mail schreven ze ook nog, wacht nog van jouw bonus te aanvaarden of je vorige (niet rondgespeelde) bonus van 10 € komt te vervallen. had daar over gekeken toen ik direct ging kijken om m'n 40 € bonus te aanvaarden, kreeg nog warning maar ook die niet gelezen dus daar moet ik niet lastig over doen, m'n eigen domme fout.
zo kan ik nu beginnen aan het rondspelen van 10x 40 € bonus @ 1.40 odds ofzo ...wish me luck
Belangrijkste van dit bericht...
- HOU AL UW MAILS GOED BIJ OVER EXPERT FC bonussen !
- WEES ALTIJD VRIENDELIJK IN UW CONTACTEN MET DE KLANTENDIENST !
- HEB GEDULD ;o)
over de 40 euro bonus kan ik echt niet klagen, geen 3 weken na het winnen was die in orde, had ik zelf niet durven op hopen,
in een mail wisten ze mij te melden dat mijn derde bonus gestort was na mijn voorlaatste klaagmail ... dat was toen inderdaad in orde, maar toen spraken ze mij aan dat bonus 2 vervallen was, omdat die aangeboden was en ik die niet aanvaard had 30 dagen lang ... terwijl ze zelf in een mail 15 dagen ervoor geschreven hadden dat de bonus nog niet toegekend was door vertragingen in het systeem lol
soit. alles nog eens met vermelding van quotes uit vorige mails dat ze het fout hadden en ik nooit akkoord kon gaan met hun praktijken en dat ik wist wat mijn rechten waren en nog meer wat mijn plichten waren.
In de mail schreven ze ook nog, wacht nog van jouw bonus te aanvaarden of je vorige (niet rondgespeelde) bonus van 10 € komt te vervallen. had daar over gekeken toen ik direct ging kijken om m'n 40 € bonus te aanvaarden, kreeg nog warning maar ook die niet gelezen dus daar moet ik niet lastig over doen, m'n eigen domme fout.
zo kan ik nu beginnen aan het rondspelen van 10x 40 € bonus @ 1.40 odds ofzo ...wish me luck
Belangrijkste van dit bericht...
- HOU AL UW MAILS GOED BIJ OVER EXPERT FC bonussen !
- WEES ALTIJD VRIENDELIJK IN UW CONTACTEN MET DE KLANTENDIENST !
- HEB GEDULD ;o)
over de 40 euro bonus kan ik echt niet klagen, geen 3 weken na het winnen was die in orde, had ik zelf niet durven op hopen,
Voor mij ook de eerste keer dat ik in de prijzen ben gevallen.
Vele keren is het net niet geweest met dank aan alle Bulgaren en Russen etc etc.
In ieder geval: Als we het doen, dan doen we het goed. Een eerste plaats in de BPL.
http://i45.tinypic.com/348h5w2.png">
Vele keren is het net niet geweest met dank aan alle Bulgaren en Russen etc etc.
In ieder geval: Als we het doen, dan doen we het goed. Een eerste plaats in de BPL.
http://i45.tinypic.com/348h5w2.png">
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.