Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet spel: Expert FC

Bij Unibet kunnen alle geregistreerde klanten met een account, gratis aan het nieuwe voetbalspel Expert FC meedoen.
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League

subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league
:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagleonardo1965 in 11-08-2011 20:16 Offtopic
in 11-08-2011 20:16 Offtopic
208 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
unibet klantendienst:

Beste
Hartelijk dank voor het contacteren van Unibet’s klanten service.
Ik heb uw aanvraag doorgestuurd aan de betreffende afdeling, zodat wij uw uitbetaling met spoed kunnen afronden.
Excuses voor de langere wachttijd, maar ik vertrouw er op dat deze case na deze e-mail afgerond kan worden.
Hartelijk dank voor uw geduld in deze en tot ziens bij Unibet!

deze kreeg ik om 22:09 via mail, Maurice @ unibet is overuren aan het doen ;o) hopelijk komt de bonus nu gewoon op m'n nieuwe account en kan ik m'n oude met rust laten, en hopelijk is dan mijn nieuwe account gekoppeld aan expert game. maar dat ga ik dan eens vragen als het geld op m'n rekening staat ;o)
0 Vind ik leuk's
week verder na de live chat staat m'n 10 euro op de rekening ;o)))
welliswaar op oude account maar het is dan maar zo ;o) ... het staat er ! het enige wat telt !!!!
vermoedelijk deze week gaan ze ook mijn tweede 10€ bijschrijven van de NL competitie van vorige week ;o) goed bezig daar als je wat geduld hebt ;o))) (y)
0 Vind ik leuk's
Wanneer worden de punten van deze week opgeteld?
0 Vind ik leuk's
zou ondertussen in orde moeten zijn, hier is dat toch zo ;o) nieuwe matchen staan er ook al op, en vul ze maar snel in of je bent te laat, spelen er vandaag al pak van
0 Vind ik leuk's
heb me ook maar eens aangemeld. altijd leuk zoiets erbij toch.
het spel dan he. ;-)
winnen zal niet zomaar gebeuren
0 Vind ik leuk's
joostvv2:
heb me ook maar eens aangemeld. altijd leuk zoiets erbij toch.
het spel dan he. ;-)
winnen zal niet zomaar gebeuren

dacht ik ook joost. maar heb nu dit seizoen toch al 2x 10 € gewonnen ... eens 8e in de week duitsland, en vorige week 10e in de week van nederland ... je weet nooit dat je net de juiste eruit haalt, en het kost je helemaal niks ....
je moet wel om goed te zijn er de 0-0 button goed plaatsen om kans te maken, eens je die juist hebt en er is maar 1 0-0 in die week in die league zit je al redelijk goed ;o) dan heb je op vele anderen 10 punten bonus. als je dan zo slim bent die 0-0 niet bij thuiswinst of uitwinst te zetten zit je safe ;o) nogal knudde om te zeggen 1 en dan de 0-0 button te gebruiken lol
0 Vind ik leuk's
Nogal zuur dit..
Zit ik voor het eerst in het algemeen klassement in de top 10 (6e in de Bundesliga).
Geldt het nu dus alleen voor de hele periode van 27 november tot 3 december, en in deze periode zijn 2 speelrondes en niet 1.
Zal dus moeten proberen om na de volgende 9 wedstrijden nog in de top 10 te staan.
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
Ook maar is aangemeld. Ziet er leuk uit om voor de fun erbij te doen :)
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
wat ik vooral vervelend vind voor die dubbele speeldag is dat ik mijn "coins" nu niet kan inzetten voor de komende wedstrijden. had ze dan liever over de 2 speeldagen verdeeld. ochja...
hoop dat het goed komt Danny, op naar plaats 1 dan maar in die "week"
0 Vind ik leuk's
Speel ook nog steeds mee. Dit seizoen nog niet in de prijzen gevallen. Vorig seizoen wel.
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.