Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet spel: Expert FC

Bij Unibet kunnen alle geregistreerde klanten met een account, gratis aan het nieuwe voetbalspel Expert FC meedoen.
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League

subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league
:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagleonardo1965 in 11-08-2011 20:16 Offtopic
in 11-08-2011 20:16 Offtopic
208 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vanavond ff kijken.
0 Vind ik leuk's
-
sundayem:
Ik had vanmiddag dat ik tijdens/na de wedstrijd nog kon voorspellen wat de wedstrijd ging worden ( bij 1 match was uitslag al bekend). Hadden meer mensen dit of heb alleen ik gratis punten gekregen.

Hier ook het geval en ook gratis punten behaald ;-)
(Alleen Spanje had ik dit iig)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
sundayem:
Ik had vanmiddag dat ik tijdens/na de wedstrijd nog kon voorspellen wat de wedstrijd ging worden ( bij 1 match was uitslag al bekend). Hadden meer mensen dit of heb alleen ik gratis punten gekregen.

Hier ook het geval en ook gratis punten behaald ;-)
(Alleen Spanje had ik dit iig)

heb gezien dat momenteel alle matchen in de spaanse divisie niet aanklikbaar zijn , dus ik denk dat ze allemaal voor deze periode zullen geanulleerd worden ; dus waarschijnlijk geen rangschikking deze week voor Spanje
EDIT : nog mensen die problemen hebben met het invullen voor de voorspelling voor deze avond ???
Dit krijg ik wanneer ik probeer bij Engeland - Italie en Nederland de matchen voor deze avond te voorspellen
http://i1179.photobucket.com/albums/x382/farkaz/expert.jpg">
0 Vind ik leuk's
Jammer, eindelijk een keer iets goed :(. Kan de wedstrijden niet meer aanklikken inderdaad.
Ik heb ook last van de foutmelding bij Engeland
0 Vind ik leuk's
doet inderdaad beetje raar de site maar ik had ze al ingevuld dus hoop dat ,dat goed zit :s
0 Vind ik leuk's
verybad65:
doet inderdaad beetje raar de site maar ik had ze al ingevuld dus hoop dat ,dat goed zit :s

ik denk , en daar ben ik bijna 100% zeker van , dat door de problemen die ze hadden bij de Spaanse competitie ( er stonden matchen in die reeds gespeeld waren ) alles stopgezet is en dat er deze week geen competities zullen zijn :(
0 Vind ik leuk's
ik kan alleen mijn Spaanse voorspellingen bekijken , de rest niet (n)
0 Vind ik leuk's
Ik zie nu dat de spaanse voorspellingen inclusief de 'bug-voorspellingen' ook zijn meegenomen. Helaas heb ik maar 1 wedstrijd erna goed gehad. Had bijna nog de 0-0 bij Valencia goed, alleen opeens was het 4-0
Onvoorspelbare compettitie :s
0 Vind ik leuk's
http://i1006.photobucket.com/albums/af181/sxdrgsvlnce/Android%20Forums%20stuff/BUMP.jpg">
0 Vind ik leuk's
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.