Unibet spel: Expert FC
Bij Unibet kunnen alle geregistreerde klanten met een account, gratis aan het nieuwe voetbalspel Expert FC meedoen.
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
in 11-08-2011 20:16 Offtopic
Aanmaakdatum (oplopend)
10
heb me ook aangemeld ( op de vw poule ) , sta gelijk eerste ;-) , van de 6 ha ha, gebeurde dat maar eens een keer met de reguliere !
Welkom allen, heb mij ook even aangemeld bij de vw poule.
Expert FC resultaten tot nu toe:
3x €50 + 3x €20 + €10 = €220,-
Expert FC resultaten tot nu toe:
3x €50 + 3x €20 + €10 = €220,-
ik heb ook unibet maar dat expert spel heb ik wel eens naar gekeken maar was toen iets mee, doet hij het nu weer dan en kan ik al weer meespelen?
comeyer:
ik heb ook unibet maar dat expert spel heb ik wel eens naar gekeken maar was toen iets mee, doet hij het nu weer dan en kan ik al weer meespelen?
Jep, gewoon aanmelden met de gegevens hierboven :)
Volgens mij ben ik de winnaar deze week in Nederland met 31.10 punten.
(y) (y) (y) (y) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
leonardo1965:
Van de week maar eens een inurgeringscursus doen Leo ;););) :d :d :d
onzemichael:
leonardo1965:
En dan in dat stomme orange moeten rondlopen zeker!!!ha ha ha laat maar,ik blijf wel lekker in mijn Bourgondisch landje BELGIE ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
simine:
Waar neem je contact op met expertfc?
Ik heb 31.05 punten in de serie A deze week, maar sta niet in de top 10, terwijl de zesde 31.02 punten heeft. Bij de ranking staat dat ik0 punten heb? Wat kan hier het probleem zijn?
Waar neem je contact op met expertfc?
Ik heb 31.05 punten in de serie A deze week, maar sta niet in de top 10, terwijl de zesde 31.02 punten heeft. Bij de ranking staat dat ik0 punten heb? Wat kan hier het probleem zijn?
Gewoon live chat via unibet, of een email naar unibet sturen.
Ik had vanmiddag dat ik tijdens/na de wedstrijd nog kon voorspellen wat de wedstrijd ging worden ( bij 1 match was uitslag al bekend). Hadden meer mensen dit of heb alleen ik gratis punten gekregen.