Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet spel: Expert FC

Bij Unibet kunnen alle geregistreerde klanten met een account, gratis aan het nieuwe voetbalspel Expert FC meedoen.
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League

subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league
:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagleonardo1965 in 11-08-2011 20:16 Offtopic
in 11-08-2011 20:16 Offtopic
208 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
oliedom:
Bij het lezen van dit topic ook maar mee gaan spelen, en met succes!
Heb deze maand een weekprijs van €10 gepakt in de Elite League en ook nog eens de 6e plaats in het maandklassement goed voor €50!

Lekker heur! (y)
0 Vind ik leuk's
Vorige week woensdag bericht gekregen dat ik 20 euro had gewonnen... moest ff mn ID opsturen (meteen woensdags gedaan) en zou uiterlijk deze woensdag of donderdag erop moeten staan. Tot op heden nog niets ontvangen. Meerdere mensen met dit probleem?
Lange84 heb jij je geld wel al ontvangen? :)
0 Vind ik leuk's
Bij mij stond het er toen echt binnen die 3 werkdagen op.
0 Vind ik leuk's
-
Gelden die prijzen ook per competitie per week?
Ik ben afgelopen week 4e geeindigd in de serie A, maar vroeg me af of ik hier nu al iets mee win?
Edit: Ik probeer nu de voorspelling voor dit weekend te doen maar ik kan mijn munten nog niet inzetten. Meerdere hier last van of ligt dit aan mij?
0 Vind ik leuk's
sundayem:
Ik ben afgelopen week 4e geeindigd in de serie A, maar vroeg me af of ik hier nu al iets mee win?
Edit: Ik probeer nu de voorspelling voor dit weekend te doen maar ik kan mijn munten nog niet inzetten. Meerdere hier last van of ligt dit aan mij?

Je bent 4e geworden in de nederlandse ranglijst ;), volgens mij krijg je alleen prijzen in algemeen, daar ben ik 6e op dit moment.
Aangezien ik 2e sta in holland voor serie A, zul je niet in de prijzen zijn gevallen.
De munten kunnen idd nog neit gespeeld worden, misschien later vandaag.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Vorige week woensdag bericht gekregen dat ik 20 euro had gewonnen... moest ff mn ID opsturen (meteen woensdags gedaan) en zou uiterlijk deze woensdag of donderdag erop moeten staan. Tot op heden nog niets ontvangen. Meerdere mensen met dit probleem?

Nee nog neit, ma heb hierover al contact opgenomen met unibet, de betalingen zijn wat later en zullen in de loop van vandaag overgeboekt worden.
0 Vind ik leuk's
84lange84:
sundayem:

Je bent 4e geworden in de nederlandse ranglijst ;), volgens mij krijg je alleen prijzen in algemeen, daar ben ik 6e op dit moment.
Aangezien ik 2e sta in holland voor serie A, zul je niet in de prijzen zijn gevallen.
De munten kunnen idd nog neit gespeeld worden, misschien later vandaag.

idd, je moet de overall klassement pakken en niet de Nederlandse :)
84lange84:
onzemichael:

Nee nog neit, ma heb hierover al contact opgenomen met unibet, de betalingen zijn wat later en zullen in de loop van vandaag overgeboekt worden.

Oke bedankt voor je antwoord, dan wacht ik vandaag nog ff af :d
0 Vind ik leuk's
Balen, stond 34e op algemeen klasseent. Dacht dat ik het wel netjes gedaan had. Volgende keer beter.
0 Vind ik leuk's
Even een post voor onzemichael
De Expert FC bonussen voor de winnaars van de periode 27 maart - 2 april zullen met een vertraging van ongeveer 7 dagen worden uitbetaald in verband met een technische fout in de winnaars-ranglijsten.

Excuses voor dit vervelende ongemak en wij hopen op uw begrip.
0 Vind ik leuk's
84lange84:
Even een post voor onzemichael
De Expert FC bonussen voor de winnaars van de periode 27 maart - 2 april zullen met een vertraging van ongeveer 7 dagen worden uitbetaald in verband met een technische fout in de winnaars-ranglijsten.

Excuses voor dit vervelende ongemak en wij hopen op uw begrip.

bedankt voor je post lange (y)
Ik had vanmiddag nog gemaild want vond het nog al lang duren :p
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.