Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet spel: Expert FC

Bij Unibet kunnen alle geregistreerde klanten met een account, gratis aan het nieuwe voetbalspel Expert FC meedoen.
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League

subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league
:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagleonardo1965 in 11-08-2011 20:16 Offtopic
in 11-08-2011 20:16 Offtopic
208 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik denk niet dat ik in de buurt kom deze speelronde haha
jullie?
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
ik denk niet dat ik in de buurt kom deze speelronde haha
jullie?

6e in de serie A, verdeer ook neit veel soeps :(
0 Vind ik leuk's
Aangezien dat er toch wat enige animo voor dit spel is, maar ff subleagues aangemaakt voor Voetbalwedden.net!!
DUS MELD JE NU AAN (y) (y) :d :d
[quote]Voor de Serie A, Bundesliga, Primera Division en Premier League
Doe met ons mee in Expert FC
Hi, ik heb een subleague gecreëerd in Expert Football Challenge
De subleague heet voetbalwedden.net.
Doe mee met onze subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden

Groeten,Michael
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voor de Nederlandse competitie en Elite league:
Doe met ons mee in Expert FC
Hi, ik heb een subleague gecreëerd in Expert Football Challenge
De subleague heet voetbalwedden.net.
Doe mee met onze subleague!!!
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru

Groeten,Michael

Let op dat de wachtwoorden verschillend zijn (bij NL en Elite was de naam al bezet???)
Leuk als iedereen meedoet :D
0 Vind ik leuk's
Hij gaat weer lekker in Engeland :p
Hopelijk winnen de 3 topclubs vanmiddag, dan heb ik maar 2 fout. Booster en 0-0 wedstrijd goed
http://i40.tinypic.com/nun2w.jpg">
0 Vind ik leuk's
Gaat niet voldoende zijn Michael!!Deze Belg troeft jou af en heeft nog 1,5 puntje meer dan U!!
Heb er slechts 1 fout met de booster en de 0-0 goed.
Sta ook op de 3 topclubs voor vandaag en heb ook de +3 goals nog net zoals jij!! lol lol lol
Toch zijn er die nog voor mij staan merk ik, sta pas vijfde, dus zijn er die foutloos zijn. (h) (h) (h) (h) (h)
0 Vind ik leuk's
ben ff weekje naar de zon, zal daarna wel ff joinen als die nog niet vol is.
0 Vind ik leuk's
-
Ik heb 31.05 punten in de serie A deze week, maar sta niet in de top 10, terwijl de zesde 31.02 punten heeft. Wat kan hier het probleem zijn?
0 Vind ik leuk's
Ik ga me vanmiddag ook maar eens aanmelden voor dat spelletje, volg de berichten al een tijdje en ben ook erg benieuwd of ik een beetje goed zal scoren ;)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Waar neem je contact op met expertfc?
Ik heb 31.05 punten in de serie A deze week, maar sta niet in de top 10, terwijl de zesde 31.02 punten heeft. Bij de ranking staat dat ik0 punten heb? Wat kan hier het probleem zijn?
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Hij gaat weer lekker in Engeland :p
Hopelijk winnen de 3 topclubs vanmiddag, dan heb ik maar 2 fout. Booster en 0-0 wedstrijd goed
http://i40.tinypic.com/nun2w.jpg">

netjes (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.