Unibet spel: Expert FC
Bij Unibet kunnen alle geregistreerde klanten met een account, gratis aan het nieuwe voetbalspel Expert FC meedoen.
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
in 11-08-2011 20:16 Offtopic
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Krijg je punten per wedstrijd of moet je alle wedstrijden goed voorspeld hebben voordat je punten krijgt?
Er is nooit zekerheid met wedden.
Ik ben bij de competitie in Italië 6de geworden van de week alleen in Nederland. Moet je bij de nummers 1 t/m 10 zitten over de wereld als je iets wint of alleen van Nederland?
Er is nooit zekerheid met wedden.
Het gaat om de ranglijst van de week van 'de wereld', 6e van Nederland heb je dus helaas niets aan.
Ik had eind oktober gewonnen. Werd toen 1e van de Duitse competitie.
Echter heb ik nog steeds de 50 euro niet ontvangen. Ben al 5x op live chat geweest en heb 2x gemailed. Vorige week eindelijk reactie gehad dat ik het de week erop, of die week daarop zou ontvangen. Ik moet het allemaal nog maar zien want dat zeggen ze al weken.
Al met al erg leuk om mee te doen (zeker omdat het gratis/promotie is) maar Unibet is niet goed in de communicatie naar de klant want mails werden genegeerd.
Echter heb ik nog steeds de 50 euro niet ontvangen. Ben al 5x op live chat geweest en heb 2x gemailed. Vorige week eindelijk reactie gehad dat ik het de week erop, of die week daarop zou ontvangen. Ik moet het allemaal nog maar zien want dat zeggen ze al weken.
Al met al erg leuk om mee te doen (zeker omdat het gratis/promotie is) maar Unibet is niet goed in de communicatie naar de klant want mails werden genegeerd.
Toen ik vorig jaar won, 2 keer achter elkaar zelfs, werd het echt binnen enkele dagen bijgeschreven.
-
nottripping:
Toen ik vorig jaar won, 2 keer achter elkaar zelfs, werd het echt binnen enkele dagen bijgeschreven.
Dan heb je meer geluk dan mij, maar ik ga er wel vanuit dat het erbij komt. Maar dit kost hun ook alleen maar tijd dus als ze t gewoon in een keer goed deden had 't een hoop gescheeld voor beide partijen;)
Het is toch te belachelijk voor woorden. De communicatie binnen Unibet is ondermaats en ze komen afspraken simpelweg niet na.
24 november heb ik de volgende e-mail van Unibet ontvangen:
Hartelijk dank voor het contacteren van Unibet’s klanten service.
We hebben uw dossier geverifieerd.
Wegens een menselijke fout werd uw bonus nog niet bijgeschreven.
Volgende week of ten laatste de week nadien zal uw bonus bijgeschreven worden.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
1.5 week later heb ik ze nogmaals gemailed dat ik hoop de bonus zo spoedig mogelijk te ontvangen. De reactie die ik daarop ontvangen heb is de volgende:
We hebben aan de verantwoordelijke van expert fc gevraagd om uw bonus alsnog bij te schrijven en dit omwille van de gekende reden.
De betrokkene vertoeft momenteel in het buitenland, het kan dus wel enige tijd duren voor ik antwoord ontvang.
Nogmaals onze oprechte excuses.
Echt ongekend. Ik dacht dat Unibet ondanks de wat lagere quoteringen een prima te vertrouwen bookmaker was, echter is mijn gevoel na 6 weken wachten wel degelijk veranderd. Ik heb ze steeds de tijd gegeven om de bonus bij te schrijven en zoals eerder vermeld minstens 10x contact met ze opgenomen maar niemand schijnt me te kunnen helpen. Ik neem nu ook aan dat ik de bonus wel kan vergeten. Dit vind ik erg jammer vind want het spel Expertfc is leuk bedacht.
Ben in ieder geval blij dat ik er nu met gewonnen "bonusgeld" achter kom dat Unibet niet deugt en dat ik niet mijn echte geld verloren heb aan hen.
Unibet's service en betrouwbaarheid daalt nu echt tot een dieptepunt bij mij(n)
24 november heb ik de volgende e-mail van Unibet ontvangen:
We hebben uw dossier geverifieerd.
Wegens een menselijke fout werd uw bonus nog niet bijgeschreven.
Volgende week of ten laatste de week nadien zal uw bonus bijgeschreven worden.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
1.5 week later heb ik ze nogmaals gemailed dat ik hoop de bonus zo spoedig mogelijk te ontvangen. De reactie die ik daarop ontvangen heb is de volgende:
We hebben aan de verantwoordelijke van expert fc gevraagd om uw bonus alsnog bij te schrijven en dit omwille van de gekende reden.
De betrokkene vertoeft momenteel in het buitenland, het kan dus wel enige tijd duren voor ik antwoord ontvang.
Nogmaals onze oprechte excuses.
Echt ongekend. Ik dacht dat Unibet ondanks de wat lagere quoteringen een prima te vertrouwen bookmaker was, echter is mijn gevoel na 6 weken wachten wel degelijk veranderd. Ik heb ze steeds de tijd gegeven om de bonus bij te schrijven en zoals eerder vermeld minstens 10x contact met ze opgenomen maar niemand schijnt me te kunnen helpen. Ik neem nu ook aan dat ik de bonus wel kan vergeten. Dit vind ik erg jammer vind want het spel Expertfc is leuk bedacht.
Ben in ieder geval blij dat ik er nu met gewonnen "bonusgeld" achter kom dat Unibet niet deugt en dat ik niet mijn echte geld verloren heb aan hen.
Unibet's service en betrouwbaarheid daalt nu echt tot een dieptepunt bij mij(n)
Unibet ligt weer te slapen (niet gek om dit uur). Je kan je voorspellingen voor een aantal spaanse wedstrijden nog veranderen die al gespeeld zijn. Dit geldt ook voor de wedstrij Az-willem 3.
Oja dit is natuurlijk in het spel expert fc.
Oja dit is natuurlijk in het spel expert fc.
Ja de tijden stonden niet goed van de wedstrijden, bij alle comp
-