Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Wedden

Er zijn al heel veel wedtips topics, maar ik kan het niet laten om er toch ook maar een te beginnen. Ik zal mijn tips met onderbouwing gaan schrijven zodat duidelijk is waarom ik deze speel. Mijn eerste wedtip zal snel hier op het topic verschijnen (y).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-03-2012 17:56 Leden topics
in 13-03-2012 17:56 Leden topics
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wedden:
draco:
Muchas Gracias
Viele Dank
Merci
Thanks
Tja , in de andere talen ben ik niet zo sterk , maar bedankt voor die 2 mooie tips van Southend en Torquay .
Nogmaals de verdienste van je 2 goede tips , thanks mate , ik kijk dan ook uit naar je volgende tips (y) (y)

Bedankt voor de complimenten Draco:) . Ik zag op jou wedstrookje dat jij Torquay voor 2.30 en Southend voor 2.10 had. Ik had deze voor 2.53 en 2.20 wat een verschil maakt van 0.33. Zelf zou ik toch altijd voor de allerbeste odds gaan 0.33 aan verschil is nogal een groot verschil voor 2 weddenschappen. En zeker heel mooi dat de wedstrijden zijn uitgekomen . :)

Das idd juist , maar momenteel speel ik nu enkel op Bwin , dus moet ik het doen met de odd's die zij geven
Je kan zelfs zien dat de odd van Torquay van 2,30 naar 2,20 gezakt is , moment dat ik hem de tweede maal nam voor de combo
Moet wel eerlijk zeggen , dat het de eerste maal is ik dat ik zo iemand blind volg , want stel dat 1 van beide niet goed was , dan waren mijn beide combo's ook fout , en omdat ik toch ergens dat gevoel had dat je juist zat , heb ik nadat ik zag dat mijn eerste combo dreigde te mislukken ( wat uiteindelijk toch nog een 3/4 juist was en dus winst gaf ) ze opnieuw in een combo gestoken ( met het mooie resultaat dan )
Nogmaals dank (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
charlie19901:
draco:
Muchas Gracias
Viele Dank
Merci
Thanks
Tja , in de andere talen ben ik niet zo sterk , maar bedankt voor die 2 mooie tips van Southend en Torquay .
Mijn eerste combo ( systeem 3/4 ) leek op niks af te stevenen na het verlies van Paderborn en Sassuolo die al op achterstand stond ( zie print ) dus heb ik toen maar een nieuwe gemaakt ( systeem 3/4 ) , met daarin opnieuw Southend en Torquay ( omdat ik toch geloofde in je tips ) en dat aangevuld met Southampton en Reading .
Bij mijn thuiskomst nu , bleek dat Sassuolo zijn achterstand had opgewerkt naar winst , en dat de rest ook gewonnen had
Resultaat : 1 combo met 3/4 juist ( = inzet terug en kleine winst bovenop ) maar combo 2 is veel beter ( 4/4 ) dus hier mooie winst ( mijn weekend is al dik verdiend )
Nogmaals de verdienste van je 2 goede tips , thanks mate , ik kijk dan ook uit naar je volgende tips (y) (y)

Hier kan je nog wa van leren (y)
Je kan alle andere topics met tips beter sluiten (stellen toch niets voor)
Bedankt voor de supertips en doe zo verder (y)(y)(y)(y)

Hier kan ik nog wat leren ????
Jij precies ook , net ff gekeken naar je gespeelde tips , en behalve deze 2 tips ( die je kreeg van Wedden ) is er niks juist vandaag
Goe bezig (n) (n) (n)

Is onze autistische vriend weer bezig?
Ik heb trouwens niets tegen Autisten.. (y)
Wel tegen marginalen, zielige, internhethooligans, blaaskaken zoals onze onopgevoede autistische vriend Draco..
Dit fenomen is al langer bekend op het internet..
Mensen die in het dagelijkse leven moeilijk contacten kunnen leggen, Geen sociale contacten/vrienden
Dan komen ze op het internet maar een beetje hoog van de toren blazen, en als je (terechte) commentaren geeft of iets wa hem niet aanstaat.. begint hij te schelden en gaat hij wenen bij de admins
Jongens jullie mogen het gerust weten, Draco is de hoer van Vonloite en Vw Wedden... Waarom zulke marginale figuren hier nog rondlopen is mij compleet een raadsel (voor zijn tips zal het in ieder geval niet zijn... :-) )
In mijn goede oude tijd kreeg ik verschillende berichten van mensen die Draco een verschrikkelijk irritante loser vonden..
Maar het is niet jou fout hoor mijn goede vriend Draco, Je ouders hebben gefaald in je opvoeding.. een gelukkig leventje zal je in ieder geval nooit hebben..
Helaas pindakaas.. ik ken jou soort maar al te goed..
0 Vind ik leuk's
De post van 'bwinmannekexxxxxxx' is verwijderd :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
wedden:
Wedtip 6/10 op over2.5 @1.83 Canbet
Germinal Beerschot scoorde 43 doelpunten in 28 wedstrijden tot nu toe, wat samen komt op 1.53 doelpunten per wedstrijd. In thuiswedstrijden heeft Beerschot 24x gescoord in 14 wedstrijden wat 1.71 doelpunten per wedstrijd maakt. Lokeren scoorde 45 doelpunten in 28 wedstrijden wat op 1.60 doelpunten per wedstrijd uitkomt. In uitwedstrijden werd tot nu toe 25x gescoord door Lokeren wat neerkomt op 1.78 doelpunten per wedstrijd.
Deze stats samengevoegd komen zeker over de 2,5 doelpunten uit. Verder werden 7 van de 10 laatste wedstrijden van Beerschot een Over en 5 van de 10 werden een over voor Lokeren. Germinal Beerschot speelde de laatste 5 wedstrijden een over, er werd 9 gescoord en 14 tegen. Lokeren heeft in de laatste 6 duels maar liefst 17 x gescoord. Deze kan in mijn ogen makkelijk over de 2.5 gaan.

Deze speel ik mee Wedden.Zet zelf ook vol op Lokeren omdat ze nog steeds een kans hebben om in Play off 1 te kunnen geraken.Is tevens ook de ploeg die de laatste tijd in goede vorm is. (y) (y) ;-) :d
0 Vind ik leuk's
Hier zijn we terug met de dank voor deze goeie tip
Uwen glazen bol is blijkbaar op volle kracht nu , dus ik zou zeggen , niet stoppen
Thanks mate (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
Hier zijn we terug met de dank voor deze goeie tip
Uwen glazen bol is blijkbaar op volle kracht nu , dus ik zou zeggen , niet stoppen
Thanks mate (y)

Daar ben ik het mee eens :)
0 Vind ik leuk's
Ik zal zeker niet stoppen met dit topic erg leuk al die positieve reacties (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
hey wedden ik kan je eigelijk niet zo goed volgen:$ had je vandaag alleen maar 1 bet gedaan of had je nog meer bets gedaan:$?
0 Vind ik leuk's
kemal007:
hey wedden ik kan je eigelijk niet zo goed volgen:$ had je vandaag alleen maar 1 bet gedaan of had je nog meer bets gedaan:$?

Ik had gisteren een tip geplaatst waarvan de wedstrijd vandaag was. Op verschillende sites zoals soccerway kan zo opgezocht worden wanneer een wedstrijd gespeeld is. Ik zal in ieder geval regelmatig met tips komen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wedtip 5/10 op Aalborg @2.0 Interwetten
Denemarken SAS League wedstrijd tussen HB Koge en Aalborg. Ik denk dat aalborg deze wedstrijd gaat winnen.
De laatste seizoenen heeft Aalborg een goede traditie uit bij HB Koge.omenteel staat Aalborg p¨de 7de plek en met winst Alborg op de 5de plek komt te staan omdat het nog 1 wedstrijd minder heeft gespeeld dan de concurrentie. De vorm van Koge is slecht en die van Aalborg redelijk.
Koge heeft in 9 thuiswedstrijden dit seizoen slecht 5 punten behaald en verloor het 6 van de 9 wedstrijden. Koge staat laatste en draait echt super slecht thuis. 14 van de 20 wedstrijden voor Koge gingen verloren dit seizoen genoeg reden dus om er op te wedden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.