Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Wedden

Er zijn al heel veel wedtips topics, maar ik kan het niet laten om er toch ook maar een te beginnen. Ik zal mijn tips met onderbouwing gaan schrijven zodat duidelijk is waarom ik deze speel. Mijn eerste wedtip zal snel hier op het topic verschijnen (y).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-03-2012 17:56 Leden topics
in 13-03-2012 17:56 Leden topics
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jammer...................
0 Vind ik leuk's
Wedtip 8/10 op Carlisle @1.83 Betfred
Carlisle heeft sinds september in thuiswedstrijden niet meer verloren. Van de laatste 5 thuiswedstrijden werden er 4 gewonnen en 1 gelijk. Carlisle staat net buiten de play off zone. In thuiswedstrijden dit seizoen begon Carlisle erg slecht door 3 van de 4 eerste thuiswedstrijden te verliezen.Sinds de slechte start is Carlisle echter ongeslagen in eigen huis. Carlisle heeft in de thuiswedstrijden 35x gescoord en alleen Sheffield United en Sheffield Wednesday maakten er thuis meer.
Preston is niet in zo´n goeie vorm. Preston in uitwedstrijden heeft 18 uitwedstrijden gespeeld waarvan 6 gewonnen 3 gelijk en 9 verloren. 4 van de laatste 5 uitwedstrijden gingen verloren. En als je kijkt naar de uislagen van Preston tegen top7 teams werden er 5 wedstrijden gespeeld 1x gewonnen 1x gelijk en 3x verloren. Door de slechte uitresultaten van Preston en de goede thuis resultaten van Carlisle de laatste tijd zie ik Carlisle toch wel gaan winnen hier.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
charlie19901:
jammer...................

Zitten er ook tussen uiteraard :s
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik speel met je mee 'wedden' (y) Hopelijk net als torquay united goed :p
0 Vind ik leuk's
Wedtip 8/10 op Over 2.5 @2.25 Granada-Sevilla Ladbrokes wordt gespeeld op 26/03/2012 21:00
Beide teams waren erg efficiënt in de laatste ronde uit maakten beide teams 3 doelpunten. Granada had 3 doelpunten gescoord tegen Barcelona het best verdedigende team in de Primera Division met 22 doelpunten tegen in 28 wedstrijden. Granada had met 5-3 verloren maar het is gewoon de stijl van Grenada wie de tegenstander ook is het zijn altijd wedstrijden met veel kansen aan beide zijden. Granada heeft een indrukwekkende reeks waar slechts 2 van de 10 laatste wedstrijden onder de 2 of minder doelpunten eindigde. Aan de andere kant speelt Sevilla geen wedstrijden met veel doelpunten zoals Grenada dat doet, maar de 0-3 overwinning tegen Santander beloofd het een mooie wedstrijd te worden tussen Granada en FC Sevilla.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
Wedtip 8/10 op Over 2.5 @2.25 Ladbrokes wordt gespeeld op 26/03/2012 21:00
Beide teams waren erg efficiënt in de laatste ronde uit maakten beide teams 3 doelpunten. Granada had 3 doelpunten gescoord tegen Barcelona het best verdedigende team in de Primera Division met 22 doelpunten tegen in 28 wedstrijden. Granada had met 5-3 verloren maar het is gewoon de stijl van Grenada wie de tegenstander ook is het zijn altijd wedstrijden met veel kansen aan beide zijden. Granada heeft een indrukwekkende reeks waar slechts 2 van de 10 laatste wedstrijden onder de 2 of minder doelpunten eindigde. Aan de andere kant speelt Sevilla geen wedstrijden met veel doelpunten zoals Grenada dat doet, maar de 0-3 overwinning tegen Santander beloofd het een mooie wedstrijd te worden tussen Granada en FC Sevilla.

over welke match hebben we het hier ???? Granada - Sevilla ?
(y)
0 Vind ik leuk's
draco:

over welke match hebben we het hier ???? Granada - Sevilla ?
(y)

Was het vergeten er neer te zetten maar het gaat idd om Granada-Sevilla. Ik heb het bijgewerkt en nog bedankt voor de melding (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wedtip 6/10 op Eintracht Frankfurt @2.10 Unibet
De thuisploeg Union Berlin staat 7de in de competitie en een van de top5 thuisteams. (8x winst 2x gelijk 2x verlies) Met 39 punten heeft Union Berlin helemaal niks meer om voor te spelen want ze staan 18 punten verwijderd van de degradatie zone. Aan de andere kant staan zij ook 14 punten verwijderd van plek 3 wat een play off op zou leveren tegen het 3de team van onderen in de Bundesliga. De motivatie was de laatste rondes voor Union Berlin ver te zoeken zo werd er 2x verloren 2x gelijk en 1x gewonnen van Aachen laatste ronde. Ook zal vanavond een van hun beste spelers (Quiring) niet meedoen.
Na de resultaten van afgelopen weekend staat Eintracht Frankfurt 2de met 55 punten met nog 1 wedstrijd minder gespeeld dan SpVgg Greuther Fürth dat 4 punten voorsprong heeft. Vanavond kunnen zij een grote stap maken om directe promotie af te dingen door te gaan winnen in Berlijn. Frankfurt is in een goede vorm zo werden de laatste 4 van de 5 wedstrijden gewonnen en in die laatste 5 wedstrijden scoorde de ploeg maar liefst 17x. Ook is Frankfurt het beste uitteam van de 2.Bundesliga. (7x winst 3x gelijk 3x verloren). Ook heeft Frankfurt genoeg kwaliteit met spelers zoals Idrissou, Koehler, en Hoffer om van het minder gemotiveerde Union Berlin te gaan winnen. Ook werden de laatste 2 wedstrijden op indrukwekkende wijze gewonnen (1-5 bij Hansa Rostock en 3-0 tegen Dresden afgelopen week). De eerste ontmoeting tussen deze twee teams eindigde in een 3-1 overwinning voor Frankfurt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik ga deze volgen Wedden!!
Alleen moet je wel opletten door te zeggen dat U Berlin niets meer heeft om voor te spelen. De tv-gelden van het voetbal in Duitsland worden ook onder de ploegen van de 2de Bundesliga verdeeld.Dus elke plaats in de rangschikking is wel degelijk van belang en hangt er een geldbedrag aan vast.Voor een kleinere club als U Berlin een toch niet te versmaden bonus voor het volgende seizoen.
0 Vind ik leuk's
Beide meegespeeld! Lekker hoor die 0-3 van Sevilla in de laatste minuut!! Goed bezig met je tips
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.