Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Wedden

Er zijn al heel veel wedtips topics, maar ik kan het niet laten om er toch ook maar een te beginnen. Ik zal mijn tips met onderbouwing gaan schrijven zodat duidelijk is waarom ik deze speel. Mijn eerste wedtip zal snel hier op het topic verschijnen (y).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-03-2012 17:56 Leden topics
in 13-03-2012 17:56 Leden topics
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooie tip weer Wedden, ik doe mee
0 Vind ik leuk's
Nice pick Wedden, maar er zitten wel wat kanttekeningen aan :)
Atromitos verkeerd inderdaad in een geweldige vorm, maar staan nu op een 3e plaats en zullen straks met plaatsen 2 t/m 5 gaan strijden voor een CL ticket. Deze 4 ploegen zullen allemaal 2x tegen elkaar spelen en de winnaar met meeste punten na 6 wedstrijden gaat spelen in de CL.
Het verschil tussen nummer 3 en nummer 6 Aris bedraagt 8 punten met 4 duels te spelen. Aris speelt zondag de pittige uitduel bij nummer 2 Panathinaikos. Bij winst van Panathinaikos bedraagt het verschil van nummer 3 en nummer 6 nog steeds 8 punten, maar met 3 wedstrijden te gaan, zal Atromitos zich zo goed als plaatsen voor de play-offs.
Ergotelis pakte 4 punten uit laatste 2 duels en moet winnen om rechtstreekse degradatie te ontlopen.
De odd is volgens mij zo hoog omdat 5 van de laatste 7 duels allemaal in een gelijkspel eindigde. Ook wist Atromitos van de 5 uitduels nog nooit te winnen bij Ergotelis :)
Statistisch gezien een hartstikke mooie tip, maargoed Atromitos hoeft niet per se te winnen en de thuisploeg heeft de punten hard nodig :)
0 Vind ik leuk's
Had X2 aan 1.80, bedankt voor de tip.
Toch nog even stress gehad, 0-2 voor tegen 10 man en dit nog uit handen geven...
0 Vind ik leuk's
Wedtip 7/10 op El Jaish @1.62 Bwin
El Jaish staat in de Stars League van Qatar op een mooie 4de plek met 20 gespeeld 10x winst 5x gelijk en 5x verlies. In thuiswedstrijden in het "Ahmed bin Ali Stadion" 10 gespeeld 5x winst 2x gelijk en 3x verloren.
Dit betekend dat El Jaish goede kansen heeft om het seizoen op een 2de plek te eindigen.Met een 2de plek is namelijk een plek in de AFC Champions League verzekerd. Het verschil met nr2 Al Rayyan is slechts 1 punt en EL Jaish heeft ook nog een wedstrijd minder gespeeld.
Erg belangrijk voor deze weddenschap is dat El Jaish een goede vorm laat zien de laatste tijd. Van de laatste 6 wedstrijden werden er 4x gewonnen en 1x gelijk en 1x verloren.
De Braziliaanse spelers in het team laten een goede vorm zien de laatste tijd wat ook weer de reden is voor de goede resultaten de laatste weken. ( Adriano Ferreira Martins 5 doelpunten in laatste 6 wedstrijden).
Aan de andere kant Al Arabi staat op een 8ste plek met 23 punten. 4x winst 11x gelijk en 5x verloren waarvan in uitwedstrijden 1x winst 5x gelijk en 3x verloren 9 voor en 17 tegen. Al Arabi heeft een plek voor volgend seizoen in de Stars League nog niet veilig weten te stellen want de club staat 3 punten voor op nr Umm Salal.
Ik denk in ieder geval dat het "Ahmed bin Ali Stadion" niet de juiste plek is om punten te pakken omdat de bezoekers in 6 wedstrijden geen overwinning wisten te halen in alle competities en El Jaish juist in een goede vorm is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Lang geleden dat er nog mooie tips uit je glazen bol gekomen zijn
Ben curieus naar nieuwe hoor (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
Lang geleden dat er nog mooie tips uit je glazen bol gekomen zijn
Ben curieus naar nieuwe hoor (y) (y) (y)

Ik zal zeker proberen het op regelmatige basis te houden. Echter heb het soms wel druk waardoor ik niet voor topic kan schrijven. Zodra ik weer tijd en zin heb zal ik weer mooie voorbeschouwingen in mijn topic zetten. Mijn simpele 1x2 tips zijn gewoon te bolgen via mijn profiel tips.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.