Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Wedden

Er zijn al heel veel wedtips topics, maar ik kan het niet laten om er toch ook maar een te beginnen. Ik zal mijn tips met onderbouwing gaan schrijven zodat duidelijk is waarom ik deze speel. Mijn eerste wedtip zal snel hier op het topic verschijnen (y).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-03-2012 17:56 Leden topics
in 13-03-2012 17:56 Leden topics
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
zeer curieus wat je tips zijn , want met zo'n "nickname" mag het niet fout lopen hee
(y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
The MASTER himself starts a topic!!!
Hou u in de gaten manneken!! lol (y) (y) (y) ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
The MASTER himself starts a topic!!!
Hou u in de gaten manneken!! lol (y) (y) (y) ;-) ;-) ;-)

Leo ga es slapen :d
Succes Wedden, ben benieuwd :)
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor alle positieve reacties :) Ik zal beginnen met mijn eerste tip uit de Legue 2 tussen Burton Albion en Torquay United.
Wedtip 8/10 op winst Torquay United @2.53 Canbet
Burton dat op een 16de plek staat ontvangt hoogvlieger Torquay United dat op een 2de plek staat. Torquay is vol in de race om directe promotie af te dwingen en als ik kijk naar de vorm van Burton verwacht ik zeker een winst voor Torquay hier. Burton heeft de laatste 5 wedstrijden allemaal verloren. Van de laatste 6 thuiswedstrijden verloor Burton er 3 en werd het 3x gelijk. Als je naar de laatste 8 wedstrijden kijkt thuis en uit, werden er 0 wedstrijden gewonnen, 2x gelijk en 6x verloren. Deze reeks is de slechtste uit de League van alle teams.
Torquay de nr2 zal deze wedstrijd zien als een uitgelezen mogelijkheid om te winnen en zo de goede uitgangspositie verder te versterken tov de concurrentie. In uitwedstrijden heeft Torquay 19 gespeeld waarvan 9 werden gewonnen , 3x gelijk en 5x verloren. Wel werden 6 van de laatste 7 gewonnen dus de ploeg is in een uitstekende vorm.
Conclusie is dat Torquay bezig is aan een uitstekende reeks en dat hun het opnemen tegen Burton die echt slecht spelen. Ik kan hier alleen maar Toruay United zien gaan winnen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
ik speel met je mee, wedden! Hopelijk winnen we ;)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
leonardo1965:
The MASTER himself starts a topic!!!
Hou u in de gaten manneken!! lol (y) (y) (y) ;-) ;-) ;-)

Leo ga es slapen :d
Succes Wedden, ben benieuwd :)

Heel erg grappig Michael, alleen ben ik net wakker om naar mijn werk te vertrekken!!! lol lol
Begin te begrijpen waarom de economie achteruit gaat in Nederland. ha ha ha Slapend rijk worden gaat niet lukken Michael!! lol lol lol
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
onzemichael:
leonardo1965:
The MASTER himself starts a topic!!!
Hou u in de gaten manneken!! lol (y) (y) (y) ;-) ;-) ;-)

Leo ga es slapen :d
Succes Wedden, ben benieuwd :)

Heel erg grappig Michael, alleen ben ik net wakker om naar mijn werk te vertrekken!!! lol lol

Ik had al zo´n vermoeden dat het vlak voor werktijd was. Hoop in ieder geval dat het project waar jij leiding aan geeft, tot een succes gemaakt wordt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
draco:
zeer curieus wat je tips zijn , want met zo'n "nickname" mag het niet fout lopen hee
(y) (y) (y)

Dat gaat zeker goed komen. ;-) Ik kies mijn tips erg zorgvuldig uit en ga voor dit topic voor echte kwaliteit tips.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
compaq:
ik speel met je mee, wedden! Hopelijk winnen we ;)

Ik hoop het ook ziet er goed uit met die 2.53 bij Canbet :p
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wedtip 1/10 Correct score 0-2 @15 Unibet
Athletic Bilbao zal het vanavond opnemen tegen Manchester United in de europa league.Het is de return wedstrijd, het resultaat van de 1ste wedstrijd was 2:3 voor Athletic Bilbao. Als Manchester United door wil gaan naar de volgende ronde dan zal het moeten winnen met 2 doelpunten verschil, of met 1 alleen als het rsultaat 3:2(verlenging), 4:3, 5:4 etc is. Het eerste wat mij opvalt aan de odds van deze wedstrijd is dat deze behoorlijk hoog zijn. 2.52 voor winst Athletic Bilbao, en als Athletic tegen Real Madrid of Barcelona in de Primera Division speelt zullen de odds voor het uit team niet meer dan 1.4 bedragen, maar voor Man U zijn deze 2.5. Uiteraard omdat Athletic Bilbao zeer sterk speelde tegen Man U, Ferguson wil deze competitie zeker gaan winnen, en wil bewijzen dat zij zeker beter zijn dan Manchester City. Ik geloof er zeker in dat Manchester United deze wedstrijd kan winnen en daarom speel ik correct score 0-2 voor 1 unit.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.