Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Wedden

Er zijn al heel veel wedtips topics, maar ik kan het niet laten om er toch ook maar een te beginnen. Ik zal mijn tips met onderbouwing gaan schrijven zodat duidelijk is waarom ik deze speel. Mijn eerste wedtip zal snel hier op het topic verschijnen (y).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-03-2012 17:56 Leden topics
in 13-03-2012 17:56 Leden topics
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wedden:
Bedankt voor alle positieve reacties :) Ik zal beginnen met mijn eerste tip uit de Legue 2 tussen Burton Albion en Torquay United.
Wedtip 8/10 op winst Torquay United @2.53 Canbet
Burton dat op een 16de plek staat ontvangt hoogvlieger Torquay United dat op een 2de plek staat. Torquay is vol in de race om directe promotie af te dwingen en als ik kijk naar de vorm van Burton verwacht ik zeker een winst voor Torquay hier. Burton heeft de laatste 5 wedstrijden allemaal verloren. Van de laatste 6 thuiswedstrijden verloor Burton er 3 en werd het 3x gelijk. Als je naar de laatste 8 wedstrijden kijkt thuis en uit, werden er 0 wedstrijden gewonnen, 2x gelijk en 6x verloren. Deze reeks is de slechtste uit de League van alle teams.
Torquay de nr2 zal deze wedstrijd zien als een uitgelezen mogelijkheid om te winnen en zo de goede uitgangspositie verder te versterken tov de concurrentie. In uitwedstrijden heeft Torquay 19 gespeeld waarvan 9 werden gewonnen , 3x gelijk en 5x verloren. Wel werden 6 van de laatste 7 gewonnen dus de ploeg is in een uitstekende vorm.
Conclusie is dat Torquay bezig is aan een uitstekende reeks en dat hun het opnemen tegen Burton die echt slecht spelen. Ik kan hier alleen maar Toruay United zien gaan winnen.

Ik speel het mee (y)
0 Vind ik leuk's
wedden:
Wedtip 1/10 Correct score 0-2 @15 Unibet
Athletic Bilbao zal het vanavond opnemen tegen Manchester United in de europa league.Het is de return wedstrijd, het resultaat van de 1ste wedstrijd was 2:3 voor Athletic Bilbao. Als Manchester United door wil gaan naar de volgende ronde dan zal het moeten winnen met 2 doelpunten verschil, of met 1 alleen als het rsultaat 3:2(verlenging), 4:3, 5:4 etc is. Het eerste wat mij opvalt aan de odds van deze wedstrijd is dat deze behoorlijk hoog zijn. 2.52 voor winst Athletic Bilbao, en als Athletic tegen Real Madrid of Barcelona in de Primera Division speelt zullen de odds voor het uit team niet meer dan 1.4 bedragen, maar voor Man U zijn deze 2.5. Uiteraard omdat Athletic Bilbao zeer sterk speelde tegen Man U, Ferguson wil deze competitie zeker gaan winnen, en wil bewijzen dat zij zeker beter zijn dan Manchester City. Ik geloof er zeker in dat Manchester United deze wedstrijd kan winnen en daarom speel ik correct score 0-2 voor 1 unit.

Jammer , blijkbaar zat er een "klein" vlekje op je glazen bol ;-)
Maar je vorige tip zie ik wel goedkomen en ik speel deze met plezier mee ( single of in combo met 1 of 2 kleinere odds , moet ik nog ff bekijken )
Veel succes (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Hij is zich nog aan het inwerken he Draco.Moet er terug in geraken in die stemming die soccer heet.De glazen bol zat onder het stof he. ;-) ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
draco:
Jammer , blijkbaar zat er een "klein" vlekje op je glazen bol ;-)
Maar je vorige tip zie ik wel goedkomen en ik speel deze met plezier mee ( single of in combo met 1 of 2 kleinere odds , moet ik nog ff bekijken )
Veel succes (y) (y)

Ik zette er daarom ook maar 1 unit op. Die andere weddenschap is veel zekerder in ieder geval.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ben benieuwd ik volg!
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Wedtip 8/10 op winst Southend @2.20 William Hill
Hereford United staat net buiten de degradatiezone en in deze wedstrijd moeten ze tegen Southend en die staan slechts 1 punt van een directe promotie plek. In thuiswedstrijden heeft Hereford 18 wedstrijden gespeeld en daarvan won het er 4 ,3x gelijk en 11x verloren. Ook een groot probleem is dat Hereford in thuiswedstrijden tot nu toe een erg slecht doelsaldo heeft 17 voor en 34 tegen. Als je kijkt naar de resultaten tegen teams die in de top 7 staan, werd er in 5 wedstrijden 2x gelijk gespeeld en 3x verloren.
Southend heeft 18 uitwedstrijden gespeeld en daarvan 11 gewonnen 1x gelijk en 6 verloren en scoorde 36x en kreeg 25 tegen. En 4 van de 6 verliezen werden geleden tegen een team uit de top 7. Tegen teams die bij de onderste 7 staan won Southend 5x en 1x gelijk. Southend verslaat bijna iedereen die niet in de top 7 staat en ik denk dat zij zeker gaan winnen van Hereford. Genoeg reden voor mij om high stakes te spelen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
leonardo1965:
The MASTER himself starts a topic!!!
Hou u in de gaten manneken!! lol (y) (y) (y) ;-) ;-) ;-)

Lol las dit nu pas :) ;-)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
ik speel ze allebei mee voor 20
Verwacht er veel van (y)
0 Vind ik leuk's
Ik heb ook 5 eu ingezet op beide teams in combinatie! Mooie tip (y)
0 Vind ik leuk's
Muchas Gracias
Viele Dank
Merci
Thanks
Tja , in de andere talen ben ik niet zo sterk , maar bedankt voor die 2 mooie tips van Southend en Torquay .
Mijn eerste combo ( systeem 3/4 ) leek op niks af te stevenen na het verlies van Paderborn en Sassuolo die al op achterstand stond ( zie print ) dus heb ik toen maar een nieuwe gemaakt ( systeem 3/4 ) , met daarin opnieuw Southend en Torquay ( omdat ik toch geloofde in je tips ) en dat aangevuld met Southampton en Reading .
Bij mijn thuiskomst nu , bleek dat Sassuolo zijn achterstand had opgewerkt naar winst , en dat de rest ook gewonnen had
Resultaat : 1 combo met 3/4 juist ( = inzet terug en kleine winst bovenop ) maar combo 2 is veel beter ( 4/4 ) dus hier mooie winst ( mijn weekend is al dik verdiend )
Nogmaals de verdienste van je 2 goede tips , thanks mate , ik kijk dan ook uit naar je volgende tips (y) (y)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.