Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Wedden

Er zijn al heel veel wedtips topics, maar ik kan het niet laten om er toch ook maar een te beginnen. Ik zal mijn tips met onderbouwing gaan schrijven zodat duidelijk is waarom ik deze speel. Mijn eerste wedtip zal snel hier op het topic verschijnen (y).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-03-2012 17:56 Leden topics
in 13-03-2012 17:56 Leden topics
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
super man bedankt (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
Muchas Gracias
Viele Dank
Merci
Thanks
Tja , in de andere talen ben ik niet zo sterk , maar bedankt voor die 2 mooie tips van Southend en Torquay .
Mijn eerste combo ( systeem 3/4 ) leek op niks af te stevenen na het verlies van Paderborn en Sassuolo die al op achterstand stond ( zie print ) dus heb ik toen maar een nieuwe gemaakt ( systeem 3/4 ) , met daarin opnieuw Southend en Torquay ( omdat ik toch geloofde in je tips ) en dat aangevuld met Southampton en Reading .
Bij mijn thuiskomst nu , bleek dat Sassuolo zijn achterstand had opgewerkt naar winst , en dat de rest ook gewonnen had
Resultaat : 1 combo met 3/4 juist ( = inzet terug en kleine winst bovenop ) maar combo 2 is veel beter ( 4/4 ) dus hier mooie winst ( mijn weekend is al dik verdiend )
Nogmaals de verdienste van je 2 goede tips , thanks mate , ik kijk dan ook uit naar je volgende tips (y) (y)

Hier kan je nog wa van leren (y)
Je kan alle andere topics met tips beter sluiten (stellen toch niets voor)
Bedankt voor de supertips en doe zo verder (y)(y)(y)(y)
0 Vind ik leuk's
Ook namens mij erg veel dank voor de 2 tips ;)
Ik kijk uit naar meer tips van je !
0 Vind ik leuk's
Goed bezig. Speelde ook met je mee:)
Ga zo door!
0 Vind ik leuk's
charlie19901:
draco:
Muchas Gracias
Viele Dank
Merci
Thanks
Tja , in de andere talen ben ik niet zo sterk , maar bedankt voor die 2 mooie tips van Southend en Torquay .
Mijn eerste combo ( systeem 3/4 ) leek op niks af te stevenen na het verlies van Paderborn en Sassuolo die al op achterstand stond ( zie print ) dus heb ik toen maar een nieuwe gemaakt ( systeem 3/4 ) , met daarin opnieuw Southend en Torquay ( omdat ik toch geloofde in je tips ) en dat aangevuld met Southampton en Reading .
Bij mijn thuiskomst nu , bleek dat Sassuolo zijn achterstand had opgewerkt naar winst , en dat de rest ook gewonnen had
Resultaat : 1 combo met 3/4 juist ( = inzet terug en kleine winst bovenop ) maar combo 2 is veel beter ( 4/4 ) dus hier mooie winst ( mijn weekend is al dik verdiend )
Nogmaals de verdienste van je 2 goede tips , thanks mate , ik kijk dan ook uit naar je volgende tips (y) (y)

Hier kan je nog wa van leren (y)
Je kan alle andere topics met tips beter sluiten (stellen toch niets voor)
Bedankt voor de supertips en doe zo verder (y)(y)(y)(y)

Hier kan ik nog wat leren ????
Jij precies ook , net ff gekeken naar je gespeelde tips , en behalve deze 2 tips ( die je kreeg van Wedden ) is er niks juist vandaag
Goe bezig (n) (n) (n)
0 Vind ik leuk's
draco:
charlie19901:
draco:
Muchas Gracias
Viele Dank
Merci
Thanks
Tja , in de andere talen ben ik niet zo sterk , maar bedankt voor die 2 mooie tips van Southend en Torquay .
Mijn eerste combo ( systeem 3/4 ) leek op niks af te stevenen na het verlies van Paderborn en Sassuolo die al op achterstand stond ( zie print ) dus heb ik toen maar een nieuwe gemaakt ( systeem 3/4 ) , met daarin opnieuw Southend en Torquay ( omdat ik toch geloofde in je tips ) en dat aangevuld met Southampton en Reading .
Bij mijn thuiskomst nu , bleek dat Sassuolo zijn achterstand had opgewerkt naar winst , en dat de rest ook gewonnen had
Resultaat : 1 combo met 3/4 juist ( = inzet terug en kleine winst bovenop ) maar combo 2 is veel beter ( 4/4 ) dus hier mooie winst ( mijn weekend is al dik verdiend )
Nogmaals de verdienste van je 2 goede tips , thanks mate , ik kijk dan ook uit naar je volgende tips (y) (y)

Hier kan je nog wa van leren (y)
Je kan alle andere topics met tips beter sluiten (stellen toch niets voor)
Bedankt voor de supertips en doe zo verder (y)(y)(y)(y)

Hier kan ik nog wat leren ????
Jij precies ook , net ff gekeken naar je gespeelde tips , en behalve deze 2 tips ( die je kreeg van Wedden ) is er niks juist vandaag
Goe bezig (n) (n) (n)

Zo is het wel weer goed he DAMESSSS
nu weer graag on topic (y)
0 Vind ik leuk's
hey wedden heb je nog tips voor morgen;):D?
0 Vind ik leuk's
Wedtip 6/10 op over2.5 @1.83 Canbet
Germinal Beerschot scoorde 43 doelpunten in 28 wedstrijden tot nu toe, wat samen komt op 1.53 doelpunten per wedstrijd. In thuiswedstrijden heeft Beerschot 24x gescoord in 14 wedstrijden wat 1.71 doelpunten per wedstrijd maakt. Lokeren scoorde 45 doelpunten in 28 wedstrijden wat op 1.60 doelpunten per wedstrijd uitkomt. In uitwedstrijden werd tot nu toe 25x gescoord door Lokeren wat neerkomt op 1.78 doelpunten per wedstrijd.
Deze stats samengevoegd komen zeker over de 2,5 doelpunten uit. Verder werden 7 van de 10 laatste wedstrijden van Beerschot een Over en 5 van de 10 werden een over voor Lokeren. Germinal Beerschot speelde de laatste 5 wedstrijden een over, er werd 9 gescoord en 14 tegen. Lokeren heeft in de laatste 6 duels maar liefst 17 x gescoord. Deze kan in mijn ogen makkelijk over de 2.5 gaan.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
draco:
Muchas Gracias
Viele Dank
Merci
Thanks
Tja , in de andere talen ben ik niet zo sterk , maar bedankt voor die 2 mooie tips van Southend en Torquay .
Nogmaals de verdienste van je 2 goede tips , thanks mate , ik kijk dan ook uit naar je volgende tips (y) (y)

Bedankt voor de complimenten Draco:) . Ik zag op jou wedstrookje dat jij Torquay voor 2.30 en Southend voor 2.10 had. Ik had deze voor 2.53 en 2.20 wat een verschil maakt van 0.33. Zelf zou ik toch altijd voor de allerbeste odds gaan 0.33 aan verschil is nogal een groot verschil voor 2 weddenschappen. En zeker heel mooi dat de wedstrijden zijn uitgekomen . :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
charlie19901:

Hier kan je nog wa van leren (y)
Je kan alle andere topics met tips beter sluiten (stellen toch niets voor)
Bedankt voor de supertips en doe zo verder (y)(y)(y)(y)

Bedankt voor de complimenten Charlie (y). Iedereen heeft verder het recht om een topic bij te houden, en het is aan mensen zelf welke te volgen. Op lange termijn komen de beste altijd boven drijven wordt het steeds makkelijker om uit de tips topics te kiezen. Ik heb ook alweer een mooie tip geplaatst zier eerder in dit topic.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.