Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van Wedden

Er zijn al heel veel wedtips topics, maar ik kan het niet laten om er toch ook maar een te beginnen. Ik zal mijn tips met onderbouwing gaan schrijven zodat duidelijk is waarom ik deze speel. Mijn eerste wedtip zal snel hier op het topic verschijnen (y).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 13-03-2012 17:56 Leden topics
in 13-03-2012 17:56 Leden topics
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Goed bezig Wedden, ik blijf je volgen!
0 Vind ik leuk's
Wedtip 10/10 op AIK @1.80 Expekt
De eerste ronde van de Zweedse Allsvenkan staat weer voor de deur.
AIK zal dit seizoen weer een van de titelfavorieten zijn. Tot nu toe heeft AIK 3 vriendschappelijke wedstrijden gespeeld 1x gelijk 1x verlies en 1x winst tegen respectievelijk San Jose Earthquakes (0-0), Portland Timbers (0-1) en Assyriska (3-2).Afgelopen zaterdag werd er verloren met 0-2 van Helsingborg voor de Zweedse supercup.
Mjallby kan gezien worden als een middenmoot team in de Zweedse Allsvenkan. Mjallby heeft tot nu toe 4 vriendschappelijke wedstrijden gespeeld deze maand waarvan er 3x werd gewonnen en 1 gelijk.De 3 winstpartijen werden gewonnen van 3 lager geklasseerde clubs Angelholm (2-1), Trelleborg (2-1) en Banants Yerevan uit Armenie (3-2). Het gelijke spel kwam tot stand tegen Gefle (0-0) ook al een club uit de middenmoot.
Vorig seizoen won AIK beide ontmoetingen van Mjallby met 3-0 thuis en 2-0 uit. AIK gaat dit seizoen zeker weer meedoen voor de titel en het heeft veel meer kwaliteit in huis. Ik verwacht dat AIK de eerste thuiswedstrijd van het seizoen gaat winnen in de jacht naar de titel van een kwalitatief minder Mjallby dat niet voor de titel zal gaan spelen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
ik doe mee (y)
20 Euri
0 Vind ik leuk's
Scoren beide teams tijdens de wedstrijd? Ja 6/10 @1.75 Bwin
Een wedstrijd uit de League 1 in Engeland tussen de teams Milton Keynes Dons en Carlisle. Mijn voorspelling in deze wedstrijd is dat beide teams minimaal 1 doelpunt gaan scoren. Voor Milton Keynes Dons werd er dit seizoen in 23 van de 38 wedstrijden voor beide teams minimaal 1 doelpunt gescoord. Voor Carlisle is dit 22x in 37 wedstrijden. De huidige stand voor Milton Keynes Dons is 5de met 67 punten en de aanval ziet er goed uit met 72 doelpunten. Tegenstander Carlisle staat 6de met 58 punten en doelsaldo van 54 voor 56 tegen. Nog interessant voor de traditie is dat 5 van de laatste 7 ontmoetingen van beide kanten doelpunten bevatte.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
Scoren beide teams tijdens de wedstrijd? Ja @1.75 Bwin 6/10
Een wedstrijd uit de League 1 in Engeland tussen de teams Milton Keynes Dons en Carlisle. Mijn voorspelling in deze wedstrijd is dat beide teams minimaal 1 doelpunt gaan scoren. Voor Milton Keynes Dons werd er dit seizoen in 23 van de 38 wedstrijden voor beide teams minimaal 1 doelpunt gescoord. Voor Carlisle is dit 22x in 37 wedstrijden. De huidige stand voor Milton Keynes Dons is 5de met 67 punten en de aanval ziet er goed uit met 72 doelpunten. Tegenstander Carlisle staat 6de met 58 punten en doelsaldo van 54 voor 56 tegen. Nog interessant voor de traditie is dat 5 van de laatste 7 ontmoetingen van beide kanten doelpunten bevatte.

mooie odd , zelf speel ik voor deze wedstrijd de over 2,5 goals @ 1,75 wat mijn inziens evenveel kans maakt als jouw BTS
succes (y) (y)
0 Vind ik leuk's
draco:

mooie odd , zelf speel ik voor deze wedstrijd de over 2,5 goals @ 1,75 wat mijn inziens evenveel kans maakt als jouw BTS
succes (y) (y)

Jij ook succes met jou bet! Bij Milton Keynes Don werd het 18x vd 38 over 2.5 en bij Carlisle 24 van 37 wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
draco:

mooie odd , zelf speel ik voor deze wedstrijd de over 2,5 goals @ 1,75 wat mijn inziens evenveel kans maakt als jouw BTS
succes (y) (y)

Jij ook succes met jou bet! Bij Milton Keynes Don werd het 18x vd 38 over 2.5 en bij Carlisle 24 van 37 wedstrijden.

Allebei proficiat , heeft zowel voor jou ( eer de BTS er was ) als voor mij ( nog iets langer tot de 3é goal viel ) wel lang geduurd , en spannend .
Maar we hebben hem allebei binnen (y) (y)
0 Vind ik leuk's
draco:

Allebei proficiat , heeft zowel voor jou ( eer de BTS er was ) als voor mij ( nog iets langer tot de 3é goal viel ) wel lang geduurd , en spannend .
Maar we hebben hem allebei binnen (y) (y)

Dat is zeker mooi en dat allemaal in de laatste 10 minuten :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wedtip 10/10 op Astromitos @4.20 Stan James
Een wedstrijd uit de Griekse Super League tussen Ergotelis en Atromitos. De odds zullen waarschijnlijk nog wel flink gaan dalen. Er zijn nog 4 ronden te gaan in deze competitie.
Vooral in de degradatie zone kan er nog een hoop gebeuren en is Argotelis zeker nog niet veilig. Ook de laatste Champions League plek is nog niet zeker en Astromitos is daarvoor volop in de race. Ergotelis staat 13de 7x gewonnen 6x gelijk en 13x verloren met doelsaldo 22:36 met 27ptn en staat slechts 3 punten verwijderd van een degradatieplek nr15 waar nu Kerkyra staat. De vorm van de laatste 10 wedstrijden is er verantwoordelijk voor waarom dit team nog steeds in degradatiegevaar verkeerd. Van de laatste 10 wedstrijden wist Ergotelis er slechts 1 te winnen en 6x verloren en 3x gelijkspel. De enige winst twee weken geleden kwam tot stand tegen Kerkyra (1-0).
Atromitos staat 3de en heeft 13x gewonnen 8x gelijk en 5x verloren met doelsaldo 30:22 47ptn. Van de laatste acht wedstrijden wist Astromitos er 6 te winnen en 2x gelijk. Dankzij deze goede reeks is Astromitos opgeklommen naar de 3de plek.
De 3de plek geeft recht op Champions League kwalificatie en daarom staat er enorm veel op het spel. De vorm van Astromitos is erg goed en zij lijken erg gemotiveerd door de goede reeks om wat van het seizoen te maken. De vorm van Ergotelis is slecht en er zit value op deze weddenschap. :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Speel AIK en Astromistos met je mee voor komend weekend. Come on! FTW
0 Vind ik leuk's
Als we gaan, dan gaan we met z'n allen!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.