Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: GiertjeNL

Hallo allemaal,
Nadat ik veel tips heb overgenomen van andere tipgevers, is het tijd om zelf ook maar eens een duit in het zakje te doen. Ik speel sinds deze week eigenlijk alleen nog maar singles met odds tussen de 1,6 en 2,2, zet hier gemiddeld een tientje op wat dus een kleine winst oplevert. Sta nu op een EV van €80,93 en hoop dit nog te kunnen verhogen natuurlijk:). Ik zal met enige regelmaat tips hier plaatsen en hier ook mijn eigen winst of verlies bijhouden d.m.v. iedere weddenschap virtueel 10 euro in te zetten.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben en hoor graag jullie mening!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 3-04-2012 09:45 Leden topics
in 3-04-2012 09:45 Leden topics
163 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Na een mooie reeks van zes wedstrijden, moet er helaas een einde komen aan mijn goede ongeslagen status. Ik had beter naar de onderlinge duels moeten luisteren, maar helaas ik was eigenwijs en dat gaat me nu de kop kosten..
Vorig totaal: € 137,60
66. € 5,50
67. - € 10,00
Totale winst: € 131,10
Tips voor morgen: (7 juli 2012)
Japan - J-League
68. Urawa (4) - Tosu (9) tip: 1 ComeOn: 1,84
4-3 (y)
Toelichting:
Nieuwe ronde nieuwe kansen, dit keer vertrekken we richting Japan voor een tip. In de J-League speelt daar Urawa de nummer vier tegen Tosu de nummer 9, Urawa heeft nog wat recht te zetten nadat het in de beker verloor van Tosu eerder dit jaar. Tosu heeft het in uitwedstrijden vaak lastig en won dan ook pas eenmaal in de laatste 6 wedstrijden en dat was tegen laagvlieger G-Osaka. Urawa is dit seizoen in eigen huis moeilijk te verslaan, alleen een uitglijder tegen Yokohama is een smetje om de verder uitstekende reeks. Met de koppositie in zicht zal Urawa er dan ook alles aan doen om deze wedstrijd winnend af te sluiten.
Australië - Victorian Premier League
69. Dandenong Thunder (1) - Hume City (7) tip: 1 ComeOn: 1,75
1-0 (y)
Toelichting:
Weer eens een koplopertip in mijn overzicht, morgen speelt Dandenong Thunder tegen de nummer zeven Hume City. Hume City die de weg omhoog leek te hebben ingezet, heeft de laatste drie wedstrijden zeer tegenvallende resultaten geboekt. Zo werd er verloren van twee laagvliegers en ging de wedstrijd tegen de nummer zes Southern Stars op in een gelijkspel. Dandenong lijkt in eigen huis onverslaanbaar en heeft mede daardoor de koppositie weten te bemachtigen en inmiddels al een gaatje kunnen slaan. De laatst onderlinge ontmoeting ging in een overtuigende 0-3 overwinning naar Dandenong Thunder.
Zuid-Korea - K-League
70. Daegu (7) - Gwangju FC (12) tip: 1 ComeOn: 1,56
1-1(n)
Toelichting:
Wie mijn tips volgt ziet dat de tips overal ter wereld vandaan komen, dit keer reizen we opnieuw af naar Zuid-Korea. In de K-League staat de wedstrijd tussen Daegu en Gwangju FC op het programma. Waar Gwangju vorig jaar nog een rol van betekenis speelde in de K-League lijkt dit jaar een plaats in de onderste regione voor Gwangju weggelegd. Dit danken zij voornamelijk aan de erbarmelijke vorm in uitwedstrijden, de laatste vijf wedstrijden verloren zij kansloos. Deagu moest het daarentegen in de afgelopen zeven wedstrijden alleen pijnlijk afleggen tegen koploper Jeonbuk maar lijkt bezig te zijn aan een mooie reeks en de weg richting de promotieplaatsen te hebben ingezet.
Brazilië - Campeonato Brasileiro B
71. America MG (3) - Atletico-PR (15) tip: 1 ComeOn: 1,67
3-2(y)
Toelichting:
Voor tip nummer vier reizen we af naar Zuid-Amerika, daar speelt America MG tegen Atletico-PR. America is dit seizoen in eigen huis uitstekend begonnen en heeft na drie wedstrijden nog altijd de ongeslagen status. Atletico-PR heeft daarentegen nog geen enkel punt weten te bemachtigen dit seizoen in een uitwedstrijd, de laatste drie wedstrijden verloor het allemaal. Het onderling resultaat spreekt ook in het voordeel van America MG en met de koppositie in zicht moet dit een uitstekende motivatie zijn voor een overwinning op Atletico-PR.
0 Vind ik leuk's
Interessant en leuk ook de toelichting. Speel deze op bwin mee in een System - Yankee (11 Bets) met 1,50 per bet. Ben benieuwd :)
0 Vind ik leuk's
Ik heb weer vertrouwen in je tips (y) K-League is trouwens Korea, maar dat terzijde.
0 Vind ik leuk's
Jammer, zit 1 gelijkspelletje tussen. Wel winst gemaakt met yankee bet (11 bets)
Total stake 16.50 EUR
Winnings 21.75 EUR
Thanks! :)
0 Vind ik leuk's
[quote]Weer een aardige tipdag, drie van de vier goed wat voor een mooie winst zorgt.
Vorig totaal: € 131,10
68. € 8,40
69. € 7,50
70. - € 10,00
71. € 6,70
Totale winst: € 143,70
Tips voor vandaag: (8 juli 2012)
Zuid-Korea - K-League
72. Busan (6 ) - Icheon (15) tip: 1 ComeOn: 1,61
1-2(n)
Toelichting:
Voor de eerste tip van vandaag, vertrekken we weer richting Zuid-Korea. In de K-League speelt de nummer 6 Busan tegen de nummer 15 Icheon, een verschil van 15 punten zit tussen beide. Busan kan zich richten op een uitstekende thuisreeks, terwijl Icheon in uitwedstrijden niet tot nauwelijks punten weet te pakken. In de afgelopen zeven onderlinge ontmoetingen wist Icheon niet één keer te winnen, vier keer ging Busan er met de overwinning vandoor en drie maal eindigde het duel in een gelijkspel. Busan kan zich gesteund met deze uitstekende statistieken perfect voorbereiden op de wedstrijd en daarom reken ik ook op een overwinning.
China - Super League
73. Jiangsu Sianty (2) - Shanghai Shenhua (15) tip: 1 ComeOn: 1,75
2-2(n)
Toelichting:
De tweede tip van vandaag is er eentje vanuit China, in de Super League treffen Jiangsu Sianty en Shanghai Shenhua elkaar. Jiangsu staat momenteel op een tweede plaats, terwijl Shanghai het moet doen met de op één na laatste positie. Jiangsui heeft in eigen huis dit jaar al uitstekende resultaten geboekt en behaalde 27 van de te behalen 30 punten. Shanghai doet het buitenshuis ontzettend slecht en wist dit seizoen pas eenmaal te winnen, met het grote verschil op de ranglijst en de uitstekende vorm waarin Jiangsu momenteel verkeerd kan ik niet anders dan Jiangsu te tippen voor een overwinning.
Peru - Primera Division
74. Sporting Cristal (3) - U. San Martin (10) tip: 1 ComeOn: 1,74
4-1(y)
Toelichting:
Dit keer gaan we weer eens richting Zuid-Amerika voor een tip, Peru om precies te zijn. In de Primera Division moet Sporting Cristal het opnemen tegen U. San Martin. Sporting Cristal dat nog wat goed te maken heeft, nadat het eerder dit jaar met 2-1 verloor op bezoek bij U. San Martin, kan bij een overwinning ook het gat met de koplopers verkleinen. Sporting Cristal heeft daarbij nog niet één keer verloren dit seizoen in eigen huis, terwijl U. San Martin de grootste moeite heeft om buitenshuis een redelijk resultaat neer te zetten. Al deze statistieken in het achterhoofd doen mij kiezen voor een eentje.
0 Vind ik leuk's
[quote]Mijn gemiddelde is gister zwaar omlaag gehaald helaas, omdat er voor vandaag en morgen geen tips zijn. Kom ik overmorgen weer terug voor wat mooie tips hoop ik!
Vorig totaal: € 143,70
72. - € 10,00
73. - € 10,00
74. € 7,40
Totale winst: € 131,10
0 Vind ik leuk's
Geen tips meer? of op vakantie?
0 Vind ik leuk's
[quote]Na drie maanden van afwezigheid, ga ik het tippen weer eens oppakken. Ik zal weer op dezelfde weg verder gaan als waarmee ik dit topic ben begonnen. Ik hoop dat jullie er weer net zoveel aan hebben, als dat jullie hadden voor dat ik tijdelijk stopte.
Tips voor morgen: (1 November 2012)
Duitsland - Oberliga Baden-Württemberg
75. Neckarelz (2) - Balingen (7) tip: 1 ComeOn: 1,65
2-0 (y)
Toelichting:
Voor mijn 75ste tip hoeven wij niet ver de grens over, bij onze zuiderburen speelt Neckarelz tegen Balingen, de nummer 2 tegen de nummer 7. Neckarelz heeft de afgelopen zes thuiswedstrijden niet meer verloren en speelde slechts eenmaal gelijk, Balingen daarentegen heeft al drie wedstrijden buitenshuis niet meer weten te winnen. Het onderlinge resultaat bestaat uit 2-2 en 4-4, met de koppositie in het vooruitzicht voor Neckarelz verwacht ik een thuisoverwinning.
Duitsland - Oberliga Baden-Württemberg
76. Freiberg (4) - Karlsruher Amateurs (16) tip: 1 ComeOn: 1,60
2-0 (y)
Toelichting:
Ook de 76ste wedstrijd speelt zich af in de Oberliga Baden-Württemberg, daar speelt de nummer 4 Freiberg tegen degradatiekandidaat Karlsruher Amateurs. Karlsruher heeft in de laatste vijf wedstrijden geen overwinning weten te behalen, Freiburg doet het daarentegen uitstekend in eigen huis en krabbelt na een mindere periode weer terug en heeft de kop van de competitie weer in het zicht. Freiberg zal er dus alles aan doen om deze hoge klassering te verdedigen.
Portugal - Liga de Honra
77. Belenenses (2) - Penafiel ( 6) tip: 1 ComeOn: 1,86
2-0 (y)
Toelichting:
Voor mijn derde tip vertrekken we richting Portugal, in de Liga de Honra Belenenses tegen Penafiel. Belenenses voelt zich gesteund met een meer dan uitstekende thuisreeks, de afgelopen zeven wedstrijden ging Belenenses na 90 minuten als winnaar van het veld. Penafiel heeft ook geen heel slechte reeks neergezet maar lijkt het toch te moeten afleggen tegen Belenenses. Belenenses kan bij winst de koppositie overnemen van Sporting Lisbon B, dit moet voor Belenenses de grootste motivatie zijn.
0 Vind ik leuk's
[quote]Gelijk maar de tip voor morgen ook online zetten, de resultaten van vandaag zal ik hier dus later bij editten.
Vorig totaal: € 131,10
75. € 6,50
76. € 6,00
77. € 8,60
Totale winst: € 152,20
Tips voor morgen: (2 November 2012)
Duitsland – Regionalliga Bayern
78. Munich 1860 Amateurs (4) – Buchbach ( 8) tip: 1 ComeOn: 1,82
AFGELAST!
Toelichting:
Voor de eerste tip vertrekken we weer richting Duitsland, in de Regionalliga Bayern staan daar de amateurs van Munich 1860 en Buchbach tegenover elkaar. Een mooi affiche waarbij beide ploegen moeten winnen om de aansluiting met de top te behouden. Munich is dit seizoen onverslaanbaar in eigen huis en moest alleen een gelijkspel tegen de amateurs van Ingolstadt toestaan, Buchbach is het seizoen echter ook niet slecht begonnen maar wist in de afgelopen zes wedstrijden alleen het laag geklasseerde Bamberg en de amateurs van Augsburg te verslaan. Ook de laatste ontmoeting tussen beide ploegen in Buchbach wist Munich te winnen, met maar liefst 0-3.
Hongarije – NB I
79. Kecskemeti TE (7) – DVTK ( 8) tip: 1 ComeOn: 1,80
1-1 (n)
Toelichting:
Tip 79 komt vanuit Hongarije waar een mooi middenmootwedstrijdje op het programma staat, Kecskemeti TE speelt tegen DVTK. Kecskemeti heeft na een slechte seizoenstart de weg omhoog weer ingezet, met twaalf punten uit de laatste vier wedstrijden zijn zij bezig een mooie reeks neer te zetten. DVTK begon het seizoen juist goed maar laat nu de punten vooral buitenshuis vaak liggen, de afgelopen vijf uitwedstrijden wist het niet één keer te winnen. Daarbij heeft DVTK de voorgaande vier onderlinge ontmoetingen verloren tegen Kecskemeti, al deze statistieken lijken toch wel in het voordeel van Kecskemeti te wijzen.
Duitsland – Regionalliga Bayern
80. Seligenporten (2) – Fürth Amateurs (14) tip: 1 ComeOn: 1,71
1-2 (n)
Toelichting:
Mijn 80ste tip komt opnieuw vanuit Duitsland en wederom de Regionalliga Bayern, nummer 2 Seligenporten mag het daar gaan opnemen tegen de nummer 14 de amateurs van Fürth. Seligenporten is het seizoen uitstekend begonnen en verloor alleen van Ingolstadt en Eltersdorf, dit gebeurde ook al aan het begin van het seizoen. De laatste 6 wedstrijden is Seligenporten ook ongeslagen en speelde het alleen gelijk tegen de amateurs van Bayern Munchen. Fürth kent een wisselvallige seizoenstart en staat daardoor pas op de 14de plaats. Voor Seligenporten is dit het ideale moment op de koppositie over te nemen van Illertissen.
0 Vind ik leuk's
He's back (y) ! Doe zo voort , ben een fan van je :-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.