Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: GiertjeNL

Hallo allemaal,
Nadat ik veel tips heb overgenomen van andere tipgevers, is het tijd om zelf ook maar eens een duit in het zakje te doen. Ik speel sinds deze week eigenlijk alleen nog maar singles met odds tussen de 1,6 en 2,2, zet hier gemiddeld een tientje op wat dus een kleine winst oplevert. Sta nu op een EV van €80,93 en hoop dit nog te kunnen verhogen natuurlijk:). Ik zal met enige regelmaat tips hier plaatsen en hier ook mijn eigen winst of verlies bijhouden d.m.v. iedere weddenschap virtueel 10 euro in te zetten.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben en hoor graag jullie mening!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 3-04-2012 09:45 Leden topics
in 3-04-2012 09:45 Leden topics
163 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Waar volg jij Oberwart welke site of welke stream
0 Vind ik leuk's
Had ze allebei op 1X gepakt in een combo voor het stappenplan....Dacht dat dit wel genoeg zou zijn om het te halen.
Maar nee :-( 2-0 voor staan en dan 2-3 verliezen, bedankt Oberwart (n)
Balen he giertje !
0 Vind ik leuk's
Ja als Oberwart t zo doet hoe moet je dan ooit wat winnen, ms toch maar alleen op goals spelen
0 Vind ik leuk's
ja gewoon pech gehad, volgende keer beter ;-)
0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
[quote]Helaas mijn comeback was een beetje een comeback á la Edgar Davids... Oberwart begon voortvarend maar gaf een 2-0 voorsprong uit handen. Kaizer Chiefs kwam op 0-1 achter, maakte gelijk maar kon helaas niet de winnende treffer optekenen. Hierdoor weer een behoorlijke min te verduren.
Vorig totaal: € 98,60
99. - € 10,00
100. - € 10,00
Totale winst: € 78,60
Tips voor morgen: (28 Augustus 2013)
Japan - J-League
101. FC Tokyo (8 ) - Tosu (16) tip: 1 ComeOn: 1,83
2-3 (n)
Toelichting:
Voor de eerste wedstrijd gaan we richting het Verre Oosten, Japan om precies te zijn. Daar speelt nummer 8 FC Tokyo tegen nummer 16 Tosu in de J-League. FC Tokyo draait nog geen geweldig seizoen, maar weet in eigen huis aardig wat wedstrijden te winnen. Tosu daarentegen heeft alle moeite om wedstrijden buitenshuis te winnen, het wist in 11 uitwedstrijden pas één keer de overwinning te pakken. Eerder dit seizoen pakte FC Tokyo een 2-3 zege op bezoek bij Tosu. Het lijkt mij dus vrij duidelijk dat hiervoor een 1 op zijn plaats is.
Zuid-Korea - K-League
102. Seongnam ( 8) - Gangwon (13) tip: 1 ComeOn: 1,51
2-0 (y)
Toelichting:
We blijven nog even in Azië, want daar speelt Seongnam tegen Gangwon in de Zuid-Koreaanse K-League. Gangwon draait dramatisch, de laatste 5 wedstrijden gingen allen verloren daarnaast heeft het buitenshuis nog geen enkele overwinning weten te behalen. Afgelopen zaterdag gingen zij ook nog kansloos onderuit bij hekkensluiter Daejeon. Seongnam haalde zaterdag een beter resultaat en wist te winnen van nummer 5 Ulsan Hyundai.
Rusland - 1. Division
103. Ufa (4) - Sibir (11) tip: 1 ComeOn: 1,52
0-3 (n)
Toelichting:
Voor tip drie vertrekken wij in Westelijke richting vanuit het Verre Oosten. In Rusland speelt Ufa tegen Sibir, Sibir doet het buitenshuis dramatisch en wist pas één punt te pakken. Ideale tegenstander voor Ufa om zich te revancheren voor de 0-2 nederlaag van vorige week tegen Dinamo SPB. Deze nederlaag buiten beschouwing gelaten draait, Ufa in eigen huis een uitstekende reeks.
Duitsland - Oberliga Rheinland-Pfalz/Saar
104. Pfeddersheim (2) - Elversberg II (12) tip: 1 ComeOn: 1,70
4-1 (y)
Toelichting:
We komen steeds dichterbij huis, tip vier vinden we namelijk in Duitsland. In de goot van het Duitse voetbal treffen Pfeddersheim en de reserves van Elversberg elkaar. Pfeddersheim kent een uitstekende seizoensstart en moest alleen zijn meerdere erkennen in Mechtersheim. Elversberg II kent een wisselvallige start en moet dit bekopen met een 12de plaats.
0 Vind ik leuk's
Leuk, kga ze spelen in systeem 2/4 of 3/4. Hopelijk doen de thuisploegen het beter dan Oberwart
0 Vind ik leuk's
Ziet er leuk uit.
Had alleen 1 vraag: Ik neem aan dat jij niet de blessures en schorsingen van clubs als Pfeddersheim kent toch?
Het is dus puur gebaseerd op standen, onderlinge resultaten en vorm?
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Gaat lekker zo Giertje met Tokyo ook en Ufa, ik speel ze niet meer mee denk ;)
0 Vind ik leuk's
Vandaag kreeg ik een "smeekbede" van Samafca, met de vraag of ik weer opnieuw wil beginnen met tips geven.
Dit vleit mijn ego natuurlijk ontzettend, dus laat ik maar weer eens opnieuw beginnen.
Ik ga dus echt opnieuw beginnen, stand weer op € 0,- maar we gaan verder op hetzelfde principe.
Vannacht ga ik even wat tips zoeken en zal ik ze hier weer eens gaan posten.
Hoop dat jullie mij weer gaan volgen en dat we samen een prima zakcentje gaan verdienen! ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.