Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: GiertjeNL

Hallo allemaal,
Nadat ik veel tips heb overgenomen van andere tipgevers, is het tijd om zelf ook maar eens een duit in het zakje te doen. Ik speel sinds deze week eigenlijk alleen nog maar singles met odds tussen de 1,6 en 2,2, zet hier gemiddeld een tientje op wat dus een kleine winst oplevert. Sta nu op een EV van €80,93 en hoop dit nog te kunnen verhogen natuurlijk:). Ik zal met enige regelmaat tips hier plaatsen en hier ook mijn eigen winst of verlies bijhouden d.m.v. iedere weddenschap virtueel 10 euro in te zetten.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben en hoor graag jullie mening!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 3-04-2012 09:45 Leden topics
in 3-04-2012 09:45 Leden topics
163 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja ik doe om mijn eigen voortgang bij te houden iedere keer 10 euro inzet, jullie staat het uiteraard vrij om zelf een inzet te kiezen ;)
Kan niet echt aanraden om combi's te maken, gezien het feit dat 8 uit 8 wel heel erg mooi zou zijn ;)!!!
0 Vind ik leuk's
Aii..tip 5 (Nazareth) is al gespeeld denk ik?
Unibet heeft hem niet meer staan
EDIT: aah, Betfair heeft hem nog (vanavond 6 uur)
0 Vind ik leuk's
Ik doe met je mee! (y)
0 Vind ik leuk's
Heb nu ook tip 5,6 en 8 meegespeeld met 4 euro de game
0 Vind ik leuk's
Ik ga met je meedoen. City had ik zelf al. Wedstrijd uit malta is uitgesteld begrijp ik? Dan speel ik dus 2 tips mee haha :")
0 Vind ik leuk's
http://donfrank0.blogabet.com
Ik zie nog nergens dat het uitgesteld is, zelfs niet op de Facebook van Sliema..
0 Vind ik leuk's
Jammer :(
Maar kan niet altijd prijs zijn (y) :p
EDIT: De wedstrijd van Sliema niet kunnen spelen bij Betfair/Unibet helaas :( Net de goede tip ;p
0 Vind ik leuk's
[quote]Manchester City is nog bezig maar het is sowieso al een slechte dag, na gister een mooie dag te hebben gehad valt dit toch wel erg tegen. Toch gaan we vandaag maar weer verder met een nieuwe rij tips.
Vorig saldo: € 27,20
5. - € 10,00
6. - € 10,00
7. +€ 6,90
8. - € 10,00
Nieuw saldo: + € 4,10
Singapore - Super Liga
9. Persiram ( 6) - Balikpapan ( 8) tip: 1 ComeOn: 1,60
0-0 (n)
Toelichting:
Tip nummer elf is er eentje vanuit Indonesië, waar Persiram speelt tegen Balikpapan. Duidelijk in deze wedstrijd is dat Balikpapan van de 12 uitwedstrijden er maar liefst 9 verloor en maar 1 keer wist te winnen. Balikpapan won ook nog nooit bij Persiram. Persiram kent een redelijk thuisrecord waarin het slechts twee keer verloor. Persiram krijgt weinig goals tegen maar scoort zelf ook niet altijd gemakkelijk, een kleine thuisoverwinning is dus mijn tip van de dag.
Qatar - Premier League
10. Lakhwiya (1) - Al-Gharafa (9) tip: 1 ComeOn: 1,70
3-0 (y)
Toelichting:
We blijven nog even exotische bets plaatsen, dit keer is Qatar aan de beurt. Koploper Lakhwiya speelt daar tegen laagvlieger Al-Gharafa, Al-Gharafa zit in een mindere periode en wist de laatste vier wedstrijden niet te winnen. Lakhwiya is daarentegen al 10 wedstrijden ongeslagen en won de laatste vijf hiervan. In de heenwedstrijd ging Lakhwiya ook met de overwinning er vandoor, dus een nieuwe overwinning zit er goed in voor Lakhwiya.
Engeland - Conference Premier
11. Macclesfield (13) - Chester (20) tip: 1 ComeOn: 1,80
3-2 (y)
Toelichting:
Voor tip 13 keren wij weer terug naar Engeland, waar op het vijfde niveau een wedstrijd gespeeld word tussen Macclesfield en Chester. Macclesfield staat momenteel 13de en hoopt nog in aanmerking te komen voor een promotieplaats aan het eind van het seizoen, Chester speelt hard tegen degradatievoetbal. Macclesfield haalt het grootste gedeelte van haar punten in eigen stadion, zij lijken daar bijna onverslaanbaar en dat is opzienbarend gezien de huidige plaats op de ranglijst. Chester winst maar mondjesmaat haar wedstrijden en verloor ook de laatste twee wedstrijden tegen Welling en Forest Green, twee clubs net boven en onder Macclesfield.
0 Vind ik leuk's
Je hebt me maar rare competities :p
Helaas kan ik daardoor niet met je meespelen, want tip 11 wordt niet aangeboden door Unibet en Betfair :(
0 Vind ik leuk's
Ja we gaan overal naartoe, maar probeer eens op andere sites te kijken of er andere spellingen zijn ;)
Zo vond ik ook Lakhwiya in de tipcompetitie van deze site!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.