Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: GiertjeNL

Hallo allemaal,
Nadat ik veel tips heb overgenomen van andere tipgevers, is het tijd om zelf ook maar eens een duit in het zakje te doen. Ik speel sinds deze week eigenlijk alleen nog maar singles met odds tussen de 1,6 en 2,2, zet hier gemiddeld een tientje op wat dus een kleine winst oplevert. Sta nu op een EV van €80,93 en hoop dit nog te kunnen verhogen natuurlijk:). Ik zal met enige regelmaat tips hier plaatsen en hier ook mijn eigen winst of verlies bijhouden d.m.v. iedere weddenschap virtueel 10 euro in te zetten.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben en hoor graag jullie mening!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 3-04-2012 09:45 Leden topics
in 3-04-2012 09:45 Leden topics
163 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik gok het erop en pak ze alledrie in een combo :)
Merci!
0 Vind ik leuk's
[quote]Een redelijk dinsdag met 2 uit 3 goed en een kleine plus.
Vorig saldo: + € 4,10
9. - € 10,00
10. + € 7,00
11. + € 8,00
Nieuw saldo: + € 9,10
Pakistan - Premier League
12. KRL FC (1) - Pakistan Army (5) tip: 1 ComeOn: 1,53
3-1 (y)
Toelichting:
De eerste tip voor de woensdag is er eentje uit het onrustige Pakistan, laten we hopen dat deze match doorgaat want er zit genoeg value in. Koploper KRL FC speelt daar tegen de nummer 5 Pakistan Army. KRL FC is de absolute topclub van Pakistan op dit moment en kan bij een winst het kampioenschap binnen slepen. KRL FC speelt thuis voortreffelijk en heeft al 10 wedstrijden achtereen gewonnen. Met het uit lastig draaiende Pakistan Army moet er dus zeker een overwinning inzitten.
Tunesië - Liga Professionelle 1
13. Sfaxien (3) - Hammam-Lif (7) tip: 1 ComeOn: 1,78
2-0 (y)
Toelichting:
Voor tip 15 moeten wij een wedstrijd volgen in het Noord-Afrikaanse Tunesië, daar treffen morgenmiddag Sfaxien en Hammam-Lif elkaar. Sfaxien draait thuis uitstekend en won bijna al haar wedstrijden in eigen stadion, alleen een verlies tegen AS Marsa en een reglementaire 0-2 nederlaag zijn de punt verliezen voor Sfaxien. Hammam-Lif wist in haar laatste drie wedstrijden geen overwinning meer te pakken en lijkt langzaam de top uit het zicht te verliezen. Sfaxien moet in staat zijn om Hammam-Lif morgen gemakkelijk opzij te zetten.
Griekenland - Super League
14. Panthrakikos (6 ) - Platanias FC (15) tip: 1 ComeOn: 1,90
1-0 (y)
Toelichting:
Tip drie van de dag komt uit het land van de Sirtaki en de Feta kaas, oftewel Griekenland. In de Super League spelen daar Panthrakikos en Platanias FC tegen elkaar. Panthrakikos draait aardig mee dit seizoen op het hoogste niveau, waar Platanias FC al het hele seizoen vecht tegen degradatie. Panthrakikos is in eigen huis bijna onverslaanbaar, alleen tegen de topploegen hebben ze het lastig en verliezen ze punten in eigen huis. Platanias FC wist alleen buitenshuis te winnen van rode lantaarn drager Aris. Een thuisoverwinning is hier dus ook weer de enige logische mogelijkheid.
0 Vind ik leuk's
Speel je laatste tip zeker mee, maar kan de andere niet vinden op unibet...
0 Vind ik leuk's
Net de juiste 2 (gedwongen) meegespeeld (y)
Helaas nu alleen tip 16 weer beschikbaar voor mij xD
Tijd dat ik een nieuw account op een nieuwe bookmaker aanmaak ;-)
0 Vind ik leuk's
Match van tunesie staat inmiddels op unibet.
0 Vind ik leuk's
http://donfrank0.blogabet.com
[quote]Kijk eens aan! Dit zijn de fijnere dagen voor tipgevers 3 uit 3 en we zijn weer terug op het oude niveau!
Vorig saldo: € 9,10
12. € 5,30
13. € 7,80
14. € 9,00
Nieuw saldo: € 31,20
Egypte - Premier League
15. Petrojet (1) - Ithad Al Shortah (8 ) tip: 1 ComeOn: 1,80
1-0 (y)
Toelichting:
Voor de eerste tip van donderdag, moeten wij het voetbal in Egypte gaan volgen. Daar speelt koploper Petrojet tegen het slecht begonnen Ithad Al Shortah dat momenteel achtste staat. Petrojet is het seizoen uitstekend begonnen met 4 overwinningen in zeven wedstrijden, Ithad won alleen de eerste wedstrijd van het seizoen en sindsdien wacht het op haar volgende winstpartij. Met de goede start van Petrojet moet ook Ithad Al Shortah geen probleem vormen in eigen huis.
Saudi-Arabië - Division 1
16. Hajer (3) - Abha (9) tip: 1 ComeOn: 1,93
4-1 (y)
Toelichting:
Weer eens een tip uit het Midden-Oosten, dit keer in Saudi-Arabië. Nummer 3 Hajar speelt daar tegen het laaggeklasseerde Abha wat momenteel negende staat. Hajer verkeerd in een uitstekende vorm en verloor de laatste zes wedstrijden niet meer, waar Abha de laatste twee wedstrijden niet meer wist te winnen. In Oktober eindigde de vorige ontmoeting tussen beide teams nog in een gemakkelijke 0-2 overwinning voor Hajer. Dus ook morgen moet Hajer deze wedstrijd weer kunnen winnen.
Verenigde Arabische Emiraten - UEA League
17. Al Shabab (3) - Al Wasl (10) tip: 1 ComeOn: 1,74
1-0
Toelichting:
We blijven nog even het voetbal in het Midden-Oosten op de voet volgen, dit keer zijn de Verenigde Arabische Emiraten aan de beurt. Al Shabab speelt daar tegen Al Wasl in de UEA League. Al Shabab verloor pas één keer in eigen huis, waar Al Wasl pas één keer won buitenshuis in de laatste zes wedstrijden. Deze overwinning behaalde zij ook nog eens met een krappe 1-2 tegen de nummer laatst Dubai Club. Eerder dit jaar won Al Shabab al met 1-3 op bezoek bij Al Wasl.
0 Vind ik leuk's
Balen, ze zijn alledrie niet beschikbaar bij unibet,
Bij welke tipgever zit jij?
0 Vind ik leuk's
William Hill heeft alle wedstrijden, alleen voor morgen nog niet Petrojet maar meestal hebben zij alles.
Een accountje bij William Hill is bij het volgen van mijn tips geen overbodige luxe !
0 Vind ik leuk's
Morgen zijn ze wel beschikbaar op unibet, even geduld ;)
EDIT: Ze staan alle drie op unibet nu!
0 Vind ik leuk's
TOPGOZER (y) speelde ze nog maar low stake mee maar dit is zeer goed voor het vertouwen
0 Vind ik leuk's
Everyone has a price, the important thing is to find out that price

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.