Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: GiertjeNL

Hallo allemaal,
Nadat ik veel tips heb overgenomen van andere tipgevers, is het tijd om zelf ook maar eens een duit in het zakje te doen. Ik speel sinds deze week eigenlijk alleen nog maar singles met odds tussen de 1,6 en 2,2, zet hier gemiddeld een tientje op wat dus een kleine winst oplevert. Sta nu op een EV van €80,93 en hoop dit nog te kunnen verhogen natuurlijk:). Ik zal met enige regelmaat tips hier plaatsen en hier ook mijn eigen winst of verlies bijhouden d.m.v. iedere weddenschap virtueel 10 euro in te zetten.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben en hoor graag jullie mening!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 3-04-2012 09:45 Leden topics
in 3-04-2012 09:45 Leden topics
163 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bedankt voor je tips (y) !!! Goed bezig, ga zo door! :d
0 Vind ik leuk's
[quote]Vandaag al twee van de drie goed, lekkere last minute goal bij Petrojet is altijd fijn! Omdat ik vanavond in de Arena zit (ja, ik ben een Ajacied;)) vandaag de tips iets eerder dan dat jullie van mij gewend zijn.
Vorig saldo: € 31,20
15. € 8,00
16. € 9,30
17. € 7,40
Nieuw saldo: € 55,90
Frankrijk - National
18. Orleans (1) - Colmar (8 ) tip: 1 ComeOn: 1,61
1-1 (n)
Toelichting:
Eerste tip van de dag is weer een koplopertip, in Frankrijk speelt de nummer 1 van de National Orleans tegen de nummer 8 Colmar. Orleans verloor alleen haar eerste wedstrijd thuis en is sindsdien in eigen huis ongeslagen. Colmar kent buitenshuis een wisselvallig seizoen, waar mooie overwinningen worden afgewisseld met dramatische verliezen. Orleans won eerder dit jaar al met 0-2 op bezoek bij Colmar, een thuisoverwinning voor Orleans zit er dus zeker in.
Turkije - Super League
19. Kasimpasa (5) - Konyaspor (13) tip: 1 ComeOn: 1,73
1-3 (n)
Toelichting:
Ook voor tip 19 blijven wij relatief dichtbij huis, Turkije is het dit keer. Op het hoogste niveau speelt daar Kasimpasa tegen Konyaspor, een wedstrijd tussen de nummer 5 en de nummer 13 van de Super League. Kasimpasa is na zeven wedstrijden zonder overwinning weer eens opzoek naar een overwinning. Konyaspor lijkt hiervoor de ideale tegenstander, zij verloren 7 van de 9 wedstrijden buitenshuis en speelde slechts twee keer gelijk. Op bezoek bij Konyaspor ging Kasimpasa eerder dit jaar ook al met een 1-2 overwinning ervandoor. Ook won het de laatste 4 onderlinge ontmoetingen dus een vijfde overwinning moet er zeker inzitten.
Frankrijk - National
20. Frejus Saint Raphael (5) - Vannes (17) tip: 1 ComeOn: 1,77
AFGELAST
Toelichting:
We keren nog even terug naar de Franse National, dit keer voor de wedstrijd Frejus Saint Raphael tegen Vannes. Vannes staat één na laatste en lijkt zich bijna al neer te moeten leggen bij een degradatie, Frejus Saint Raphael doet het een stuk beter en heeft met een beetje mazzel nog uitzicht op de promotieplaatsen. Vannes wist buitenshuis dit seizoen nog niet te winnen, waar Frejus aardig draait in eigen huis op drie onhandige nederlagen na. Frejus speelde eerder dit jaar met 0-0 gelijk tegen Vannes en zal dus met een positief resultaat deze tweeluik willen afsluiten.
0 Vind ik leuk's
Hajer en petrojet meegespeeld ,... verder had ik nog Ah ahly cairo en Al hazm.
allen in combi!
thx keep up the good work!
0 Vind ik leuk's
Ik had de tips van vandaag allemaal in een combi gegooid. Bedankt weer!
0 Vind ik leuk's
Frejus nog maar 1.32 op betfair :o
0 Vind ik leuk's
Inderdaad erg vreemd, op de rest van de bookies staat hij nog gewoon rond 1,70!
0 Vind ik leuk's
Mokkend maar gespeeld bij Betfair, de overige 2 tips wel 'normale' odds kunnen spelen :)
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
Frejus nog maar 1.32 op betfair :o

2,10 bij Marathonbet
0 Vind ik leuk's
Frejus is afgelast?
0 Vind ik leuk's
http://donfrank0.blogabet.com
Volgens mij wel (soccerway zegt postponed)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.