Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: GiertjeNL

Hallo allemaal,
Nadat ik veel tips heb overgenomen van andere tipgevers, is het tijd om zelf ook maar eens een duit in het zakje te doen. Ik speel sinds deze week eigenlijk alleen nog maar singles met odds tussen de 1,6 en 2,2, zet hier gemiddeld een tientje op wat dus een kleine winst oplevert. Sta nu op een EV van €80,93 en hoop dit nog te kunnen verhogen natuurlijk:). Ik zal met enige regelmaat tips hier plaatsen en hier ook mijn eigen winst of verlies bijhouden d.m.v. iedere weddenschap virtueel 10 euro in te zetten.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben en hoor graag jullie mening!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 3-04-2012 09:45 Leden topics
in 3-04-2012 09:45 Leden topics
163 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Klopt inderdaad, helaas afgelast. Dan verwachten jullie natuurlijk nog een extra tip van mijn kant (a) !
Argentinië - Primera Division
21. Velez Sarsfield (3) - Tigre (12) tip: 1 ComeOn: 1,76
0-0 (n)
Toelichting:
Als extra bet voor vanavond, richten wij ons tot Argentinië. In de Primera Division speelt daar nummer 3 Velez Sarsfield tegen nummer 12 Tigre. Velez Sarsfield kan bij een overwinning alleen koploper worden op het hoogste niveau in Argentinië. Daarvoor moet wel eerst Tigre sneuvelen, Tigre won vorig week voor het eerst buitenshuis tegen middenmoter Estudiantes L.P. Een mooie overwinning voor de Argentijnen, maar Velez Sarsfield zal een tweede stunt kosten wat het kost willen voorkomen, en kan daarbij de hulp inroepen van de thuisvorm. Eerder dit jaar won Velez Sarsfield ook al op bezoek bij Tigre, toen met 1-2.
0 Vind ik leuk's
[quote]Een dramatische vrijdag, Kasimpasa liet mij ontzettend in de steek en Orleans kon de favoriete rol niet waar maken. Frejus werd afgelast en nu kan alleen Velez Sarsfield het verlies beperken. Saillant detail, dit is de eerste keer dat ik op mijn eigen tips meespeel...
Vorig saldo: € 55,90
18. - € 10,00
19. - € 10,00
20. AFGELAST
21. ?
Nieuw saldo: ?
Argentinië - Primera B Nacional
22. Atletico Tucuman (5) - Gimnasia Juyjuy (15) tip: 1 ComeOn: 1
2-1 (y)
Toelichting:
De eerste tip van de dag komt vanuit Argentinië, op het tweede niveau van Argentinië spelen Atletico Tucuman en Gimnasia Juyjuy tegen elkaar. Gimnasia draait buitenshuis zeer teleurstellend, met zes verliespartijen achter elkaar. Atletico Tucuman doet het prima in eigen huis, alleen het verlies tegen Admirante Brown was zeer teleurstellend. Dit verlies ligt echter al weer een tijdje in de geschiedenis en zal dus niet echt een rol meer spelen. Atletico Tucuman won eerder al nipt met 0-1 op bezoek bij Gimnasia Juyjuy en lijkt ook in de thuiswedstrijd weer grote favoriet.
n
Duitsland - 2. Bundesliga
23. Union Berlin (5) - Dynamo Dresden (17) tip: 1 ComeOn: 1,74
0-0 (n)
Toelichting:
Een heerlijke klassieker in de Duitse tweede Bundesliga staat er morgen op het programma. Union Berlin en Dynamo Dresden treffen elkaar in een rechtstreeks duel. Union Berlin draait uitstekend dit seizoen, en dat kan niet gezegd worden over Dynamo Dresden. Dresden vecht al het hele seizoen tegen degradatie, terwijl Berlin nog steeds hoopt op de promotieplaatsen. Dynamo Dresden won dit jaar pas eenmaal buitenshuis en speelde voor de rest 4 keer gelijk en verloor de rest van de ontmoetingen als uitspelende ploeg. Berlin heeft met 4 thuisoverwinningen een uitstekende reeks om op te bouwen en won ook al op bezoek bij Dresden met 1-3.
Duitsland - 3. Bundesliga
24. VfL Osnabruck (7) - Saarbrücken (20) tip: 1 ComeOn: 1,65
4-1 (y)
Toelichting:
We blijven nog eventjes bij onze Oosterburen voor de derde tip van de dag. Dit keer is VfL Osnabruck - Saarbrücken de wedstrijd om op te letten, de respectievelijke nummer 7 en 20 van de derde Bundesliga. VfL Osnabruck steekt tot op heden niet een geweldige vorm, maar Saarbrücken lijkt een uitstekende tegenstander om deze vorm weer opnieuw op te pikken. Saarbrücken verloor de laatste vier wedstrijden en lijkt niet meer aan degradatie te kunnen ontkomen. Eerder dit jaar speelde beide ploegen een bloedeloze 0-0 wedstrijd en VfL Osnabruck lijkt er dus op uit te zijn om voor eigen publiek weer eens te knallen.
Engeland - Championship
25. Burnley (3) - Millwall (21) tip: 1 ComeOn: 1,61
3-1 (y)
Toelichting:
Tip 4 komt uit het voetbalwallhalla van de wereld, Engeland! Op het tweede niveau speelt hoogvlieger Burnley tegen het lelijke eendje Millwall. Millwall is keihard aan het vechten tegen degradatie en kan daarbij niet echt rekenen op de vorm in uitwedstrijden. Het won pas één keer en dat was tegen stadsgenoot Charlton Athletic. Burnley lijkt dan geen ideale tegenstander om hier een ommekeer in te maken, zij verloren dit seizoen nog niet één keer in eigen huis. Mede hierdoor staat de ploeg zo hoog op de ranglijst en hoopt nog altijd op promotie, daarvoor moet Millwall wel echt worden verslagen. Eerder dit jaar speelde beide ploegen nog 2-2 gelijk en dus zal Burnley in eigen huis wel willen winnen.
Engeland - Championship
26. Leicester City (1) - Watford (13) tip: 1 ComeOn: 1,69
2-2 (n)
Toelichting:
Nog een tip uit de Championship in Engeland, dit keer een tip voor de koploper Leicester City dat moet aantreden tegen Watford. Leicester won tot nog toe bijna alles in eigen huis, alleen een gelijkspel tegen Burnley en een verliespartij tegen Nottingham Forrest zijn smetjes op de uitstekende vorm. Watford won de laatste 7 uitwedstrijden niet meer en lijkt dus een ideaal slachtoffer voor de zegekar van Leicester City op weg naar het kampioenschap. 2 November van vorig jaar werd Watford volledig van de mat gespeeld in eigen huis en werd het 0-3 voor Leicester City, daarbij is Leicester ook nog eens 9 wedstrijden achter elkaar zonder puntverlies. Een winst voor de koploper moet dus zeker tegen de relatief hoge odd een zekerheid zijn.
Engeland - League One
27. Brentford (1) - Crawley Town (16) tip: 1 ComeOn: 1,60
AFGELAST
Toelichting:
Opnieuw een koploper-tip vanuit Engeland, dit keer van het derde niveau in Engeland. Brentford speelt daar tegen de nummer 16 Crawley Town en is gebrand om weer een overwinning te pakken. In eigen huis won Brentford op de twee eerste wedstrijden na, alle wedstrijden. Vorige week speelde Brentford op bezoek bij Shrewsbury nog gelijk en om de titelaspiraties warm te houden moet er zeker gewonnen worden van Crawley Town. Crawley Town speelde haar laatste 2 wedstrijden gelijk en lijkt dus nog niet echt te overtuigen, de degradatiestreep voor Crawley ligt op een redelijke afstand en dus zal de motivatie wellicht ook niet heel hoog liggen.
0 Vind ik leuk's
[quote]Een afgelaste wedstrijd, opnieuw een 0-0 en een mooie winst voor Osnabruck, dat is een beetje het verhaal van de zaterdag. Ik eindig met een hele kleine min uiteindelijk de dag.
Vorig saldo: € 25,90
22. € 6,30
23. - € 10,00
24. € 6,50
25. - € 10,00
26. € 6,90
27. AFGELAST
Nieuw saldo: € 24,80
Duitsland - Regionalliga North
28. Goslarer (3) - Willemshaven (15) tip: 1 ComeOn: 1,55
4-1 (y)
Toelichting:
Voor de eerste tip van de dag, gaan we weer eens naar Duitsland. Dit keer is de Regionalliga North aan de beurt, nummer 3 Goslarer speelt daar tegen Willemshaven dat momenteel 15de staat en vecht tegen degradatie. Goslarer verkeerd op dit moment in een uitstekende vorm, met vier overwinningen uit de laatste vier wedstrijden. Willemshaven won in de laatste 10 wedstrijden slechts twee keer en dat was in eigen huis tegen laagvliegers. Buitenshuis lijkt het een onmogelijke opdracht te worden voor Willemshaven, daarbij heeft het ook niet aan de laatste onderlinge wedstrijden waar Goslarer keer op keer de beste was.
Tunesië - Ligue Professionnelle 1
29. Monastir (12) - Stade Tunesien (15) tip: 1 ComeOn: 1,82
0-0 (n)
Toelichting:
Tip twee komt maar weer eens uit Noord-Afrika, Tunesië is dit keer aan de beurt. Monastir en Stade Tunesien spelen daar op het hoogste niveau vanmiddag tegen elkaar. Monastir heeft vertrouwen opgebouwd door de winst eerder deze week op bezoek bij Grombalia Sports, terwijl Stade Tunesien dit jaar nog niet buiten het eigen stadion won. Het speelde zelfs slechts maar één keer gelijk en verloor de rest van de wedstrijden. Eerder dit jaar won Stade Tunesien nog wel in eigen huis maar op bezoek bij Monastir is de thuisploeg de grote favoriet.
Tunesië - Ligue Professionnelle 1
30. Stade Gabésien (6 ) - JS Kairouan (13) tip: 1 ComeOn: 1,66
1-1 (n)
Toelichting:
Omdat het er zo gezellig is, blijven wij nog even in Tunesië voor tip drie. Stade Gabesien speelt daar vanmiddag haar wedstrijd tegen het laaggeplaatste JS Kairouan. JS Kairouan speelt slecht zodra het, het eigen stadion verlaat. Kairouan speelde pas twee keer gelijk buitenshuis en verloor de rest van de wedstrijden. Stade Gabésien kan daartegenover een nog ongeslagen reeks in eigen huis presenteren, eerder dit jaar werd het nog 2-2.
Italië - Lega Pro C2/A
31. Bassano (1) - Mantova (8 ) tip: 1 ComeOn: 1,89
3-1 (y)
Toelichting:
We stoppen er ook nog maar eens een koplopertip tussen, dit keer eentje uit de Lega Pro C2/A in Italië. Koploper Bassano speelt daar tegen het eveneens sterk presterende Mantova. Bassano won, behoudens twee gelijke spelen tegen Monza en Porto Tolle, alle wedstrijden in het eigen stadion. Bassano verloor de laatste wedstrijd tegen Forli en lijkt gebrand te zijn op eerherstel, Mantova moet hiervan het slachtoffer worden. Mantova speelt zeker niet onaardig buiten het eigen stadion en verloor slechts één keer op bezoek bij een competitiegenoot. Toch lijkt een overwinning voor Bassano het meest logische resultaat.
Portugal - Segunda Liga
32. Portimonense (5) - Trofense (20) tip: 1 ComeOn: 1,60
2-0 (y)
Toelichting:
Nog een Zuid-Europese tip voor vandaag, Portugal is het land van herkomst. Portimonense speelt op het tweede niveau van Portugal tegen Trofense de nummer 20 en vechtend tegen degradatie. Portimonense kan bij winst weer aanhaken bij de koplopers en zelfs op twee punten komen van nummer 1 Moreirense. Daarbij kan het rekenen op een uitstekend thuisrecord en een 3-4 overwinning in de heenwedstrijd op Trofense.
Duitsland - Bundesliga
33. Schalke 04 (5) - Hannover 96 (10) tip: 1 ComeOn: 1,69
2-0 (y)
Toelichting:
Eindelijk weer eens een tip vanuit een topcompetitie, opnieuw is de Bundesliga aan de beurt. Schalke 04 speelt tegen Hannover 96 in de eigen Veltins Arena. Die Veltins Arena lijkt dit seizoen een onneembare vesting voor veel Duitse clubs alleen de toppers van Dortmund en Munchen gingen verloren de rest wist het allemaal te winnen. Daartegenover staat de uitreeks van Hannover die welliswaar vorige week werd gestopt met een overwinning op Wolfsburg. Maar daarvoor verloor het iedere uitwedstrijd van dit seizoen. Tegen deze relatief hoge odd wil ik deze wedstrijd dus zeker in het voordeel van Schalke 04 tippen.
Israel - Liga Ha'Al
34. Maccabi Tel Aviv (1) - H. Beer Sheva (2) tip: 1 ComeOn: 1,70
3-1 (y)
Toelichting:
Een ware topper vanavond in Israël, Maccabi Tel Aviv tegen H. Beer Sheva is een potje tussen de nummer 1 en 2. Tel Aviv speelt dit seizoen in eigen stadion fantastisch, alleen het verrassende gelijke spel tegen Petach Tivka is een smetje op de mooie reeks van overwinningen. Tel Aviv kan vertrouwen putten uit de laatste twee uitwedstrijden waarin het overtuigend won en zelfs twee clean-sheets behaalde. Eerder dit jaar won H. Beer Sheva nog nipt met 3-2 van Maccabi Tel Aviv, het zal een doelpuntrijke wedstrijd worden waarin Tel Aviv volgens mij uiteindelijk als winnaar van het veld zal stappen.
0 Vind ik leuk's
[quote]Voor morgen even geen tips, er staat werkelijk waar niets moois op het programma morgen. Dus dan liever een dagje niets, dan verkeerde tips ;). Vandaag begon slecht met twee verliespartijen in Tunesië, maar werd daarna goed gemaakt in de loop van de dag.
Vorig saldo: € 24,80
28. € 5,50
29. - € 10,00
30. - € 10,00
31. € 8,90
32. € 6,00
33. € 6,90
34. € 7,00
Nieuw saldo: € 39,10
0 Vind ik leuk's
[quote]Vandaag gaan we weer verder met de tips.
Saldo: € 39,10
Oman - Division 1
35. Fanja SC (1) - Al-Shabab (9) tip: 1 ComeOn: 1,62
Toelichting:
Dinsdags eerste tip is er eentje uit het verre Oman, daar treffen Fanja SC en Al Shabab elkaar in de middag. Fanja staat momenteel eerste terwijl Al Shabab genoegen moet nemen met een negende positie. Fanja SC is het seizoen uitstekend begonnen en zeker in eigen huis lijkt het onverslaanbaar, daartegenover staat Al-Shabab welke een wisselvallige start kende. Van de laatste 3 onderlinge ontmoetingen won Fanja er twee en ook voor vanmiddag lijkt Fanja weer topfavoriet.
Engeland - Conference Premier
36. Cambridge United (2) - Alfreton (3) tip: 1 ComeOn: 1,68
Toelichting:
Een echte topper staat vandaag op het programma in Engeland, een clash tussen de nummer 2 en 3 van de Conference Premier Cambridge United en Alfreton. Cambridge United doet het uitstekend in eigen huis, alleen vorige week verloor de ploeg thuis van Grimsby, daarvoor had het nog geen punten verloren. Alfreton doet het wisselvallig buiten de eigen grenzen, het wisselt mooie overwinningen af met dramatische verliespartijen. Bij winst kan Cambridge United de koppositie overnemen van Luton Town, dus de ploeg zal gebrand zijn op een overwinning.
Engeland - League One
37. Leyton Orient (3) - Bristol City (22) tip: 1 ComeOn: 1,75
Toelichting:
Een groot verschil op de ranglijst dat is vaak een indicatie van een mooie tip, in de League One spelen Leyton Orient en Bristol City tegen elkaar. Dit is een wedstrijd tussen de nummer 3 en nummer 27. Bristol City heeft haar lage klassering mede te danken aan de slechte reeks die het heeft in uitwedstrijden. Alleen Carlisle werd verslagen in een uitwedtrijd, voor de rest wist het team geen enkele overwinning te behalen in een uitwedstrijd. Leyton Orient verloor haar laatste twee wedstrijden en moet winnen om in de titelstrijd te blijven, want koplopers Brentford en Wolves kunnen vanavond uitlopen op the O's.
0 Vind ik leuk's
Ben j ff aan het uitblazen of heb j nog wat van die tips van je
0 Vind ik leuk's
Everyone has a price, the important thing is to find out that price
[quote]Daar gaan we weer, vanaf vandaag weer met een schone lei maar met hetzelfde principe!

Japan - J-League Division 2
1. Yokohama (16) - Toyama (22) tip: 1 ComeOn: 1,75
2-0 (y)
Toelichting:
De eerst tip is voor deze morgen in Japan, waar Yokohama en Toyama de degens kruizen in de J-League Divison 2. Beide clubs spelen in de onderste regionen van de competitie, waar voor Toyama het doek al bijna lijkt te zijn gevallen met maar 9 punten uit 24 wedstrijden. Yokohama lijkt veilig en ook de promotieplaatsen lijken uit het zicht. De laatste drie wedstrijden wist Yokohama allen te winnen, waar Toyama pas 1 keer wist gelijk te spelen in al haar uitwedstrijden van dit seizoen.

Japan - J-League Division 2
2. Shonan (1) - Chiba (6 ) tip: 1 ComeOn: 1,69
1-1 (n)
Toelichting:
We blijven nog even in de J-League Division 2, dit keer voor een wedstrijd in de top. Koploper Shonan neemt het op tegen nummer zes Chiba, Shonan staat al 17 punten los van de nummer 2. Shonan won al haar thuiswedstrijden dit seizoen maar ook uit bij Chiba werd er gemakkelijk gewonnen met maar liefst 0-6. Ondanks de redelijke huidige vorm van Chiba denk ik zeker te weten dat Shonan hier een overwinning uit het vuur moet halen.

Zuid-Korea - K-League
3. Jeonbuk (2) - Jeonnam (4) tip: 1 ComeOn: 1,65
2-0 (y)
Toelichting:
Nog een wedstrijd in Azië, dit keer één in Zuid-Korea in de K-League om precies te zijn. Jeonbuk en Jeonnam nemen het tegen elkaar op en Jeonbuk lijkt de favoriet. Thuis verloor Jeonbuk pas één keer en de laatste zes wedstrijden is Jeonbuk ongeslagen. Vooral het goede onderlinge resultaat tussen beide team valt op. Van de laatste 6 onderlinge wedstrijden won Jeonbuk er 5 en speelde het één keer gelijk. Jeonbuk kan bij winst de koppositie in de K-League pakken en lijkt dus tot op het bot gemotiveerd.

Zwitserland - Super League
4. FC Zurich (2) - Young Boys (6 ) tip: 1 ComeOn: 1,78
2-1 (y)
Toelichting:
Net zoals in de meeste Europese landen begint ook het Zwitserse voetbal na een zomerslaap weer op gang te komen. In speelronde 4 in de Super-League staan FC Zurich en Young Boys vandaag tegenover elkaar. FC Zurich is met drie overwinningen de competitie goed gestart, Young Boys speelde dit seizoen al zijn wedstrijden nog gelijk. Van de laatste drie ontmoetingen won FC Zurich er twee en speelde het één keer gelijk. Bij winst maakt het samen met Basel uit wie de koppositie pakt in de Super-League.

Duitsland - 2. Bundesliga
5. FC Nürnberg (-) - Aue (-) tip: 1 ComeOn: 1,61
1-0 (y)
Toelichting:
Weinig statistieken dus ook weinig toelichting bij deze bet. FC Nürnberg is vorig jaar gedegradeerd en hoopt dit seizoen weer op een snelle terugkeer, terwijl Aue dit seizoen weer zal moeten vechten tegen degradatie.

Litouwen - A Lyga
6. Ekranas (6 ) - Granitas K. ( 8) tip: 1 ComeOn: 1,69
2-3 (n)
Toelichting:
Wedstrijd zes is er eentje in Litouwen en wel tussen Ekranas en Granitas K. Granitas lijkt in een neerwaartse spiraal te zitten en verloor haar laatste drie wedstrijden daarentegen lijkt Ekranas eindelijk weer de weg omhoog te hebben gevonden. Bij winst houdt Ekranas uitzicht op de plaatsen die strijden om Europees voetbal. Ekranas moet winnen terwijl Granitas eigenlijk al nergens meer voor voetbalt.

Polen - Ekstraklasse
7. Lech Poznan (6 ) - Wisla Krakow (11) tip: 1 ComeOn: 1,75
2-3 (n)
Toelichting:
Ook in Polen begint het voetbal weer langzaam opgang te komen. Lech Poznan en Wisla Krakow mogen in speelronde 3 om de overwinning vechten waarbij Lech Poznan de grote favoriet is. Lech Poznan staat na twee wedstrijden op vier punten terwijl Wisla Krakow het moet doen met twee punten. Van de laatste zes onderlinge ontmoetingen won Lech Poznan er 5 alleen vorig jaar wist Wisla Krakow in eigen huis de overwinning uit het vuur te slepen.

Slowakije - Fortuna Liga
8. Zilina (1) - Myjava (9) tip: 1 ComeOn: 1,58
2-1 (y)
Toelichting:
Het seizoen is pas net onderweg in Slowakije maar toch lijkt Zilina haar plannen al duidelijk te hebben gemaakt. Dit jaar willen zij zich tot kampioen van de Fortuna Liga kronen. Myjava heeft een moeizame start in de Fortuna Liga met een gelijkspel, een winstpartij en een verliespartij staat het op 4 punten. Zilina hoopt de koppositie ook aan het eind van het weekend nog in handen te hebben en zal dus vandaag voor de overwinning gaan.

Brazilië - Série C
9. Botafogo PB (4) - Aguia de Maraba (10) tip: 1 ComeOn: 1,68
2-0 (y)
Toelichting:
Voor tip 9 richten wij onze pijlen op Zuid-Amerika en dan wel in Brazilië om precies te zijn. Botafogo PB neemt het vandaag op tegen Aguia de Maraba die momenteel onderaan staat in de Série C. Botafogo kan bij winst de tweede positie in de Série C innemen en zal er dus alles aan doen om Aguia de Maraba te verslaan.

0 Vind ik leuk's
[quote]Zes uit negen is niet onaardig en laat een kleine winst staan. Lech Poznan liet mij erg zitten en Shonan kreeg ongelukkig op het einde nog een gelijkmaker om de oren..

1. + € 7,50
2. - € 10,00
3. + € 6,50
4. + € 7,80
5. + € 6,10
6. - € 10,00
7. - € 10,00
8. + € 5,80
9. + € 6,80
Totale winst: € 10,50 (ROI 111%)

Tips voor vandaag: (4 augustus 2014)

Rusland - Premier League
10. Terek Grozni (-) - Amkar (-) tip: 1 ComeOn: 1,70
4-0 (y)
Toelichting:
Ook in Rusland begint de competitie weer te draaien, Terek Grozni mag het in de eerste speelronde opnemen tegen Amkar. Van de laatste 5 onderlinge ontmoetingen won Terek er 4 en speelde het één keer gelijk. Terek heeft in de voorbereiding op het nieuwe seizoen een aantal mooie overwinningen afgewisseld met een aantal ongelukkige nederlagen. Toch lijkt voor mij Terek Grozni de favoriet in deze wedstrijd en ga ik voor een thuisoverwinning.

Oostenrijk - Erste Liga
11. Mattersburg (1) - Sankt Polten (4) tip: 1 ComeOn: 1,68
4-0 (y)
Toelichting:
Oostenrijk is de bestemming voor de tweede tip van de dag. Koploper na drie speelronde Mattersburg mag het opnemen tegen de tegenstander van PSV in de europa league Sankt Polten. Sankt Polten mag donderdag in eigen huis proberen de 1-0 van vorige week weg te poetsen tegen PSV. In de tussentijd moet er nog wel de wedstrijd tegen Mattersburg worden afgewerkt. Met zo'n druk programma voor een ploeg die dat in de tweede divisie helemaal niet gewend is, verwacht ik Mattersburg als winnaar in deze partij.

Duitsland - 2. Bundesliga
12. 1. FC Kaiserslautern (-) - 1860 München (-) tip: 1 ComeOn: 1,71
3-2 (y)
Toelichting:
Vorig jaar nipt naast de promotieplaatsen gegrepen, hoopt Kaiserslautern dit jaar op een beter resultaat. Daarvoor mag het het seizoen aftappen tegen 1860 München. De laatste 7 ontmoetingen wist Kaiserslautern er 6 te winnen en speelde het één keer gelijk. Een vliegende start is voor Kaiserslautern het doel en daarom ga ik in deze wedstrijd opnieuw voor een thuisoverwinning.
0 Vind ik leuk's

Duitsland - 2. Bundesliga
12. 1. FC Kaiserslautern (-) - 1860 München (-) tip: 1 ComeOn: 1,71

Toelichting:
Vorig jaar nipt naast de promotieplaatsen gegrepen, hoopt Kaiserslautern dit jaar op een beter resultaat. Daarvoor mag het het seizoen aftappen tegen 1860 München. De laatste 7 ontmoetingen wist Kaiserslautern er 6 te winnen en speelde het één keer gelijk. Een vliegende start is voor Kaiserslautern het doel en daarom ga ik in deze wedstrijd opnieuw voor een thuisoverwinning.

http://andirettig.blogabet.com/index.php?betID=6391499
Die duitser denkt er anders over Giertje
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
[quote]Wat een gokdag, het begon meer dan prima met twee keer 4-0 niets te klagen. Maar toen de match van Kaiserslautern, dit was een heroïsche wil ik wel zeggen. Een mooie drie uit drie, we zijn los!

Vorig totaal: + € 10,50
10. + € 7,00
11. + € 6,80
12. + € 7,10
Totale winst: € 31,40 (ROI: 126%)

Tips voor morgen: (5 augustus 2014)

Duitsland - 3. Bundesliga
13. Regensburg (10) - Unterhaching (13) tip: 1 ComeOn: 1,76
0-2 (n)
Toelichting:
Tip 13, de tip van het ongeluk? Ik ga voor de tip van het geluk! Regensburg begon het seizoen uitstekend met een 3-1 overwinning op Duisburg. Maar in de volgende ronde ging het met dezelfde uitslag onderuit bij Stuttgart Kickers. Tijd voor Regensburg om weer op het rechte pad te komen, daar is Unterhaching een goede tegenstander voor, zij speelde tot nog toe twee keer gelijk. Regensburg won van de laatste 6 onderlinge ontmoetingen 4 keer en speelde twee keer gelijk.

Duitsland - 3. Bundesliga
14. Wehen (4) - Dortmund II (5) tip: 1 ComeOn: 1,76
1-0 (y)
Toelichting:
Voor de tweede bet van de dag, kies ik weer voor dezelfde competitie. Opnieuw de derde Bundesliga in Duitsland, dit keer een wedstrijd tussen Wehen en het tweede team van Borussia Dortmund. Beide partijen wonnen een wedstrijd en speelde er eentje gelijk. Toch is Wehen onderling absoluut de sterkste gebleken in de afgelopen 3 jaar met 3 overwinningen in 6 wedstrijden en drie gelijke spelen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.