Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: GiertjeNL

Hallo allemaal,
Nadat ik veel tips heb overgenomen van andere tipgevers, is het tijd om zelf ook maar eens een duit in het zakje te doen. Ik speel sinds deze week eigenlijk alleen nog maar singles met odds tussen de 1,6 en 2,2, zet hier gemiddeld een tientje op wat dus een kleine winst oplevert. Sta nu op een EV van €80,93 en hoop dit nog te kunnen verhogen natuurlijk:). Ik zal met enige regelmaat tips hier plaatsen en hier ook mijn eigen winst of verlies bijhouden d.m.v. iedere weddenschap virtueel 10 euro in te zetten.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben en hoor graag jullie mening!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 3-04-2012 09:45 Leden topics
in 3-04-2012 09:45 Leden topics
163 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn eerste tips voor vandaag: (3 april 2012)
Engeland - League One
1. Brentford (9) - Oldham Athletic (14) tip: 1 ComeOn: 1,73
2-0 (y)
Toelichting:
Brentford staat op dit moment 8 punten voor op Oldham Athletic, daarbij heeft Oldham een uit reeks van VWVVWV en Brentford een thuis reeks van WVWWWX. Eerder dit seizoen won Brentford op bezoek bij Oldham al met 0-2, dus wat mij betreft stevent Brentford hier af op een overwinning.
Oostenrijk - Erste Liga
2. Austria Lustenau (4) - SV Grodig ( 6) tip: 1 ComeOn: 1,69
3-0 (y)
Toelichting:
Austria Lustenau zal zich moeten herpakken na het gelijke spel tegen SKNV st. Polten, voor dit gelijke spel boekte Austria 3 overwinningen op rij, daartegenover stelde SV Grodig een uitreeks met enkel winst tegen degradatiekandidaten FC Lustenau en TSV Hartberg. Bij winst blijft Austria in het spoor van SCR Altach en wordt het gat met de koploper teruggebracht tot 4 punten.
Slowakije - Corgon Liga
3. MSK Zilina (1) - Slovan Bratislava (2) tip: 1 ComeOn: 2,34
3-0 (y)
Toelichting:
Een echte topper in de Corgon Liga van Slowakije, nummer 1 MSK Zilina treedt aan tegen nummer 2 Slovan Bratislava. De thuisstatistieken van Zilina spreken boekdelen al 8 wedstrijden lang heeft er niemand weten te winnen in stadion Pod Dub?om. Slovan Bratislava heeft dit seizoen al veel punten laten liggen in uitwedstrijden en weten ze alleen minimale overwinningen te boeken op laagvliegers. Gesteund door het feit dat MSK Zilina de voorsprong kan vergroten tot 4 punten bij een overwinning, gaat mijn voorkeur uit naar MSK Zilina.
0 Vind ik leuk's
Mooie onderbouwing (y) !
Veel succes met je topic :d !
0 Vind ik leuk's
Succes and enjoy (y)
0 Vind ik leuk's
-
Ik had Zilina door jou ook maar meegepakt. Vanaf de 46e minuut kwam de overwinning niet in gevaar en was het een makkelijke win!
0 Vind ik leuk's
[quote]Een mooier begin van een topic kun je denk ik niet hebben, drie uit drie goed met een ruime winstmarge. Zal dit beginnersgeluk zijn of begin ik eindelijk handigheid te krijgen in het voetbal wedden, ik hoop natuurlijk op het laatste.
1. winst € 7.30
2. winst € 6.90
3. winst € 13.40
Totaal: winst € 27,60
Tips voor morgen: (4 april 2012)
Japan - Nabisco Cup
4. Shimizu - Albirex Niigata tip: 1 ComeOn: 1,95
1-0(y)
Toelichting:
Shimizu draait heeft een mooie thuisreeks neergezet de afgelopen drie wedstrijden, hierin verloren ze maar één maal en dat was tegen topclub Gamba Osaka. Alibrex Niigata is daarentegen in uitwedstrijden niet al te sterk, van de laatste zes uitwedstrijden verloor het drie maal, won het twee maal waarvan 1 oefenwedstrijd en speelde het één keer gelijk in een vriendschappelijke wedstrijd tegen wederom Shimizu. Deze vriendschappelijke wedstrijd eindigde in 0-0, nu hecht ik zelf weinig tot geen waarde aan oefenwedstrijden en daarom denk ik dat Shimizu deze wedstrijd gaat winnen.
Duitsland - Regionalliga North
5. Hertha Berlin Amateurs (7) - Halberstadt (12) tip: 1 ComeOn: 1,96
1-3(n)
Toelichting:
Voor mij persoonlijk een zekerheidje in Duitsland, Hertha Berlin Amateurs treedt dan aan tegen Halberstadt. Het verschil op de ranglijst bedraagt 7 punten. De vorige ontmoeting tussen deze twee ploegen eindigden in een kansloze nederlaag voor Hertha maar liefst 5-0 werd het in Halberstadt. Maar sinds deze nederlaag is er veel veranderd voor Hertha de ploeg is langzaam aan het stijgen op de ranglijst en mag zelfs hopen op een plaats bij de eerste vijf. Deze stijging op ranglijst dankt Hertha vooral aan de grote hoeveelheid thuisoverwinningen, in eigen stadion lijkt Hertha bijna onverslaanbaar en daarom ga ik er vanuit dat ook Halberstadt in Berlijn geen wonderen kan verrichten en Hertha er met de overwinning vandoor gaat.
Italië - Lega Pro C1/A
6. Pro Vercelli (4) - Lumezzane ( 8) tip: 1 ComeOn: 1,61
1-0 (y)
Toelichting:
Als laatste tip voor vandaag een Italiaanse, Pro Vercelli mag thuis spelen tegen Lumezzane. Pro Vercelli is nog volop in de strijd voor een plaats in de top 5 die aan het eind van het seizoen recht geeft op promotie/degradatie wedstrijden. Lumezzane lijkt echter uitgevoetbald voor dit seizoen, het gat met de top 5 bedraagt al 10 punten. Pro Vercelli lijkt het in eigen huis alleen lastig te hebben tegen degradatiekandidaten, ze verloren eerder al van Monza en Pavia, maar boekte wel overwinningen tegen directe concurrenten Benevento en Sorrento. De laatste wedstrijden is aan Lumezzane duidelijk te merken dat het einde van het seizoen eraan komt, ze verloren van de laatste 5 wedstrijden er 3 en wisten alleen drie punten te pakken uit bij laagvlieger Monza. Wat mij betreft een 1tje voor deze laatste tip vanuit Italië, ciao!
0 Vind ik leuk's
Gister met jou bet gewonnen! Vandaag weer x geprobeerd maar jammer van Berlin.
0 Vind ik leuk's
[quote]Eerste foute tip van dit topic is helaas een feit, ik had toch meer gehoor moeten geven aan het eerdere 5-0 verlies van Hertha. Shimizu en Pro Vercelli boekten allebei een mooie 1-0 zege.
Voorgaande winst: €27,90
4. winst: €9,50
5. winst: €-10,00
6. winst: €6,10
Totaal: winst € 33,50
Eén enkele tip voor vanavond: 5 april 2012
Venezuela - Clausura
7. Caracas (4) - Zamora (8 ) tip: 1 ComeOn: 1,67
1-0(y)
Toelichting:
Weer een mooie tip voor vanavond, waarbij de thuisploeg al lange tijd ongeslagen is in eigen huis. Caracas kan daarnaast op 1 punt komen van de koplopers. Tegenstander Zamora heeft de laatste vijf wedstrijden verloren en lijken dus in een neerwaartse spiraal te zitten. Van de laatste vijf onderlinge thuiswedstrijden voor Caracas eindigde er 4 in een winst voor Caracas. Begin Januari won Caracas nog uit van Zamora in de beker na penalty's.
0 Vind ik leuk's
giertjenl:

Eén enkele tip voor vanavond: 5 maart 2012
Venezuela - Clausura
7. Caracas (4) - Zamora (8 ) tip: 1 ComeOn: 1,67
Toelichting:
Weer een mooie tip voor vanavond, waarbij de thuisploeg al lange tijd ongeslagen is in eigen huis. Caracas kan daarnaast op 1 punt komen van de koplopers. Tegenstander Zamora heeft de laatste vijf wedstrijden verloren en lijken dus in een neerwaartse spiraal te zitten. Van de laatste vijf onderlinge thuiswedstrijden voor Caracas eindigde er 4 in een winst voor Caracas. Begin Januari won Caracas nog uit van Zamora in de beker na penalty's.

succes
0 Vind ik leuk's

Wederom een goede tip 6/7 is zeker niet slecht man, ga zo door. blijf je Tips onderbouwen, dit zorgt ervoor dat mensen je tips graag blijven volgen.
Had zelf caracas ook gespeeld, en kijk uit naar je picks voor vandaag
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Haha Draco! Niet gauw je commentaar verwijderen hee ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.