Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: GiertjeNL

Hallo allemaal,
Nadat ik veel tips heb overgenomen van andere tipgevers, is het tijd om zelf ook maar eens een duit in het zakje te doen. Ik speel sinds deze week eigenlijk alleen nog maar singles met odds tussen de 1,6 en 2,2, zet hier gemiddeld een tientje op wat dus een kleine winst oplevert. Sta nu op een EV van €80,93 en hoop dit nog te kunnen verhogen natuurlijk:). Ik zal met enige regelmaat tips hier plaatsen en hier ook mijn eigen winst of verlies bijhouden d.m.v. iedere weddenschap virtueel 10 euro in te zetten.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben en hoor graag jullie mening!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 3-04-2012 09:45 Leden topics
in 3-04-2012 09:45 Leden topics
163 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Goede onderbouwde tips, ga zo door! (y)
0 Vind ik leuk's
Mooie tips, zal er een paar meespelen (y) :d
0 Vind ik leuk's
[quote]Weer een redelijke gokdag, door het late opstaan kon ik alleen de wedstrijden vanaf de namiddag tippen. Op het moment van schrijven wordt de wedstrijd van Catolica nog gespeeld de rest is afgelopen, twee goed twee fout.
Vorig totaal: € 75,20
26. - € 10,00
27. € 7,90
28. € 8,30
29. € 5,10
30. - € 10,00
Totaal: winst € 76,50
Tips voor vandaag: (9 april 2012)
Engeland - Premier League
31. Everton (7) - Sunderland (9) tip: 1 ComeOn: 1,88
4-0 (y)
Toelichting:
Dit keer een tip uit één van de grootste competities van de wereld, hier treden Everton en Sunderland vanmiddag tegen elkaar aan. Everton is thuis een gevaar voor iedere ploeg, hierover kunnen onder andere Chelsea en Manchester City meepraten. Sunderland dat momenteel negende staat moet het niet hebben van hun uitvorm. Eerder dit seizoen won Everton al met 0-2 op bezoek bij Sunderland voor de FA Cup. Met het eigen publiek op Goodison Park moet Everton de drie punten in eigen huis houden.
Engeland - League Two
32. Crewe Alexandra (8 ) - Bristol Rovers (14) tip: 1 ComeOn: 1,92
3-0 (y)
Toelichting:
We blijven nog wel even in Engeland, dit keer voor de League Two. Crewe Alexandra ontvangt in eigen huis Bristol Rovers, Crewe is voor iedere tegenstander die op bezoek komt een geduchte tegenstander. Bristol kan daarentegen niet rekenen op een bijster goede uitreeks, het won 1 van de laatste 6 uitwedstrijden. Crewe kan bij winst in de top 7 komen dat recht geeft op het spelen van promotie-degradatie wedstrijden. Met de top 7 binnen hand bereik en het thuisvoordeel zal Crewe de punten pakken.
Engeland - League Two
33. Southend (5) - AFC Wimbledon (17) tip: 1 ComeOn: 1,68
2-0 (y)
Toelichting:
Voor de volgende tip uit de League Two moeten we naar de kust, Southend wel te verstaan. Zij mogen aantreden tegen AFC Wimbledon, dat momenteel 17de staat en nergens meer voor speelt. Southend moet na een aantal verliespartijen zien dat zij de draad weer oppikken, het uit gevoetbalde AFC Wimbledon lijkt hiervoor de ideale tegenstander. Eerder won Southend al met 4-1 op bezoek bij AFC Wimbledon.
Engeland - League Two
34. Port Vale (15) - Macclesfield (23) tip: 1 ComeOn: 1,78
1-0 (y)
Toelichting:
Mijn laatste tip vanuit de League Two komt uit de wedstrijd Port Vale tegen Macclesfield, Port Vale dat 15de staat is na een aantal verliespartijen weer toe aan een overwinning. Welke club kun je dan beter treffen dan Macclesfield dat momenteel één na laatste staat en in uitwedstrijden amper punten pakt.
Engeland - Blue Square North
35. Guiseley (2) - Altrincham ( 8) tip: 1 ComeOn: 1,62
3-2 (y)
Toelichting:
Weer een lekkere wedstrijd in de lagere divisies van Engeland, nummer 2 Guiseley neemt het op tegen nummer 8 Altrincham. Guiseley is al acht wedstrijden ongeslagen, daar tegenover stelt Altrincham een uit reeks waarin nauwelijks punten konden worden gepakt. Op bezoek bij Altrincham speelde Guiseley eerder dit jaar gelijk, Guiseley kan bij winst de koppositie overnemen van Hyde.
Roemenië - Divisie 2 Serie B
36. FC Bihor (10) - Maramures (11) tip: 1 ComeOn: 1,67
5-0 (y)
Toelichiting:
De volgende tip komt van uit Roemenië, hier treffen FC Bihor en Maramures elkander. Beide ploegen staan net boven de degradatie streep, waar FC Bihor thuis alles behalve tegen Timisoara won verloor Maramures alle uitwedstrijden op de wedstrijd tegen degradant Turda. Bij winst verlaat één van beide ploegen de degradatiezone ik geef FC Bihor de beste kan hierop.
Engeland - Southern Premier League
37. Stourbridge (6 ) - Redditch (16) tip: 1 ComeOn: 1,67
1-0 (y)
Toelichting:
Voor deze tip gaan we nog verder in het Engelse voetbal, in de Southern Premier League speelt Stourbridge tegen Redditch. Stourbridge kan bij winst de top 5 naderen tot op 1 punt, deze plaatsen geven recht op promotie-degradatie wedstrijden. Stourbridge wint thuis makkelijk haar wedstrijden, waar Redditch uit maar weinig punten weet te pakken.
0 Vind ik leuk's
[quote]Wat een heerlijke tweede paasdag, 7 uit 7 brengt mijn gemiddelde weer flink omhoog.
Vorig totaal: € 76,50
31. € 8,80
32. € 9,20
33. € 6,80
34. € 7,80
35. € 6,20
36. € 6,70
37. € 6,70
Totaal: winst € 128,70
Tips voor morgen: (10 april 2012)
Duitsland - 3. Liga
38. Aalen (2) - Jena (19) tip: 1 ComeOn: 1,58
4-1 (y)
Toelichting:
In de 3. Liga staat de wedstrijd tussen Aalen en Jena op het programma, een wedstrijd tussen de op één na bovenste en de op één na laatste. Aalen had voor de thuisnederlaag van twee weken geleden en ongeschonde thuisreeks, Jena dankt haar lage notering aan de slechte resultaten die het boekt in uitwedstrijden. Aalen won de heenwedstrijd eerder dit seizoen met 2-3 bij Jena en verloor ook de afgelopen twee jaar nog niet van Jena zowel uit en thuis. Aalen kan bij een overwinning, koploper Sandhausen op de ranglijst passeren en zo weer boven aan komen te staan.
Duitsland - Regionalliga West
39. 1. FC Köln Amateurs (5) - Fortuna Dusseldorf Amateurs (18) tip: 1 ComeOn: 1,62
2-0 (y)
Toelichting:
We blijven nog even in Duitsland voor de volgende tip moet er worden gekeken naar de pot tussen 1. FC Köln Amateurs tegen de amateurs van Fortuna Dusseldorf. Köln zal zich willen revancheren voor het verlies van zaterdag tegen Borussia Dortmund, Fortuna Dusseldorf in eigen huis ontvangen lijkt daarvoor het ideale moment. Dusseldorf verloor achtereenvolgens de laatste zes uitwedstrijden en bezet daarmee de op één na laatste plaats.
Engeland - Blue Square Premier
40. Fleetwood Town (1) - Wrexham (2) tip: 1 ComeOn: 1,77
1-1 (n)
Toelichting:
Een prachtige kraker in de Blue Square Premier is er eentje tussen Fleetwood Town en Wrexham. Nummer 1 en nummer 2 uit de Blue Square Premier treffen elkaar en daarbij komt ook nog eens het feit dat Fleetwood Town zich bij winst mag kronen tot kampioen. Fleetwood Town verloor dit seizoen pas eenmaal in eigen huis en buitenshuis verloor het twee keer, één van deze twee was uit bij tegenstander Wrexham met 2-0. Dit verlies was echter in de mindere periode die Fleetwood kende aan het begin van het seizoen, daarna hebben zij zich uitstekend herpakt en op de thuiswedstrijd tegen Newport geen één keer meer verloren. Met de kampioenskoorts en het thuisvoordeel moet Fleetwood Town er hier met de overwinning er vandoor gaan en daarmee zich tot kampioen kronen.
0 Vind ik leuk's
Mooi man , echt klasse ! Ga je eens wat vaker moeten volgen :d !
Doe zo verder (y) !
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de tips. Op unibet is Aalen zelfs 1,72 en Koln 1,70. Ik speel die 2 in een combi (y)
0 Vind ik leuk's
blijf doorgaan (y) maak me miljonair G
0 Vind ik leuk's
ik speel aalen en fleetwood met je mee in een combi (y)
0 Vind ik leuk's
Ik dank u hartelijk, ik had Aalen en Koln in een combo @ 2,98, allebei gewonnen (y)
Ga zo door (y)
0 Vind ik leuk's
Ik had ook Aalen en Koln in een combi. 2 andere combis ook gewonnen is voor mij 50 winst vandaag bedankt. Benieuwd wast je morgen hebt.
Goed bezig :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.