Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: GiertjeNL

Hallo allemaal,
Nadat ik veel tips heb overgenomen van andere tipgevers, is het tijd om zelf ook maar eens een duit in het zakje te doen. Ik speel sinds deze week eigenlijk alleen nog maar singles met odds tussen de 1,6 en 2,2, zet hier gemiddeld een tientje op wat dus een kleine winst oplevert. Sta nu op een EV van €80,93 en hoop dit nog te kunnen verhogen natuurlijk:). Ik zal met enige regelmaat tips hier plaatsen en hier ook mijn eigen winst of verlies bijhouden d.m.v. iedere weddenschap virtueel 10 euro in te zetten.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben en hoor graag jullie mening!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 3-04-2012 09:45 Leden topics
in 3-04-2012 09:45 Leden topics
163 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Ondanks twee mooie winstpartijen ben ik toch goed ziek van Fleetwood Town, maar goed kan een keertje gebeuren morgen weer een nieuwe gokdag.
Vorig totaal: € 128,70
38. € 5,80
39. € 6,20
40. - € 10,00
Totaal: winst € 130,70
Tips voor morgen: 11 april 2012
Rusland - Division 1
41. N. Novgorod (4) - T. Moskou (7) tip: 1 ComeOn: 1,57
3-2 (y)
Toelichting:
Voor deze nieuwe tip reizen we af naar het gure Rusland, op het programma staat de wedstrijd tussen N. Novgorod en T. Moskou. N. Novgorod heeft de laatste 6 thuiswedstrijden winnend af weten te sluiten, daarentegen won T. Moskou geen enkele van haar laatste 4 uitwedstrijden. De laatste twee ontmoetingen tussen beide ploegen gingen allemaal in winst naar N. Novgorod, vandaar dat ik voor deze wedstrijd een 1tje tip.
Duitsland - Regionalliga North
42. Berliner AK 07 (8 ) - Energie Cottbus Amateurs (18) tip: 1 ComeOn: 1,70
2-1 (y)
Toelichting:
Berliner AK 07 treedt aan tegen de Amateurs van Energie Cottbus, Cottbus staat momenteel troosteloos onderaan de Regionalliga North. Van de laatste 5 wedstrijden wisten zij er geen enkele te winnen, terwijl Berliner AK 07 de laatste 5 wedstrijden niet meer verloor. De heenwedstrijd ging ook door middel van een simpele 2-0 overwinning naar de club uit Berlijn, deze statistieken doen mij beslissen om het voordeel uit te laten gaan naar thuisploeg.
Duitsland - Regionalliga South
43. Pfullendorf (15) - Memmingen (16) tip: 1 ComeOn: 1,83
2-2 (n)
Toelichting:
Een wedstrijd aan de onderkant van de Regionalliga South is er eentje tussen Pfullendorf en Memmingen, de nummer 15 en 16 moeten nog alle zeilen bijzetten om degradatie te voorkomen. Pfullendorf is bezig aan de klim naar boven, het is de laatste vijf uitwedstrijden nog ongeslagen en niet tegen de minsten zo werd er tegen de nummers 5 en 6 gewonnen. Memmingen is in uitwedstrijden aan een bijzonder slechte reeks bezig en verloor van de laatste 6 wedstrijden er 5 en speelde 1 maal gelijk. Pfullendorf won ook de uitwedstrijd met 2-4, de vorm waarin Pfullendorf momenteel verkeerd doet mij kiezen voor een 1tje
0 Vind ik leuk's
Onderste 2 in combi en allebei single gedaan.
0 Vind ik leuk's
[quote]Vandaag geen tips van mijn kant, vanwege het kleine aantal wedstrijden zijn er geen tips die mij de "zekerheid" konden geven.
Vorig totaal: € 130,70
41. € 5.70
42. € 7,00
43. - € 10,00
Totaal: winst € 133,40
0 Vind ik leuk's
He GiertjeNL!
Voor vandaag of het weekend nog tips? Ben net lid van voetbalwedden.net en tot nu toe volg ik jou als enige :D! Altijd een leuke uitleg van de wedstrijden en vaak ook goed :D!
Dus als je weer van plan bent om wat in te zetten volg ik dit graag!
Khilone
0 Vind ik leuk's
[quote]Even wat onvoorziene problemen op school en dus extra huiswerk dat voor gaat en daarnaast een bezoek aan de Amstel Gold Race, als ik mijn huiswerk voor vanavond af krijg komen er nog wat toelichtingen als dat niet lukt heb ik hier een aantal tips voor vanavond: Greuther Furth, Austria Klagenfurt, Sligo en Stuttgart
0 Vind ik leuk's
giertjenl:

Oké heb een combo voor Klagenfurt en Sligo gedaan voor € 10 :D Greuther Furt was ik al te laat voor maar ze staan al 1-0 voor :)! Stuttgart voelde niet goed :p
Thanks
0 Vind ik leuk's
Speel ze ook mee, los en in een combi :)
Succes!
0 Vind ik leuk's
[quote]Na een aantal mindere gokdagen hoop ik weer op een mooie voor vandaag weer een aantal tips.
De tussenstand is:
Vorig totaal: € 133,40
Tips voor vandaag: (14 april 2012)
Mexico - Liga de Ascenso
44. Necaxa (3) - Dorados de Sinaloa (11) tip: 1 ComeOn: 1,53
3-0 (y)
Toelichting:
De volgende tip komt vanuit Mexico, Necaxa treedt aan tegen Dorados de Sinaloa. Necaxa kan voortborduren op een mooie thuisreeks, de afgelopen vier thuiswedstrijden wisten ze allen in winst om te zetten. Dorados weet maar weinig potten te breken buitenshuis, de afgelopen twaalf wedstrijden hebben zij niet meer weten te winnen. Necaxa kan bij een overwinning op gelijke hoogte komen met nummer twee Merida en op 6 punten op koploper Club Leon. Een 1tje lijkt mij dus meer dan logisch bij deze wedstrijd.
Azerbeidzjan - Premier League
45. AZAL PFC (7) - Ravan (8 ) tip: 1 ComeOn: 1,83
1-1 (n)
Toelichting:
Tweede tip komt vanuit Azerbeidzjan, waar AZAL PFC Ravan treft in de Premier League. AZAL staat momenteel zevende en Ravan bezet de achtste plaats, het verschil tussen beide teams is 4 punten. AZAL PFC doet het uitstekend in eigen huis, het verloor dit seizoen pas drie keer in eigen huis, zet daarover de dramatische uitreeks van Ravan dat maar 1 keer wist te winnen in de laatste 6 uitwedstrijden.
Duitsland - Regionalliga West
46. Schalke 04 Amateurs (9) - Verl (15) tip: 1 ComeOn: 1,86
1-2 (n)
Toelichting:
Schalke 04 Amateurs treedt morgen aan tegen SC Verl, Schalke zit momenteel in een goede vorm en pakt de laatste weken veel punten. SC Verl daarentegen weet maar moeilijk punten te pakken, Verl heeft al acht wedstrijden lang niet meer weten te winnen buitenshuis. Schalke won eerder dit jaar met 1-3 van SC Verl en lijkt voor de thuiswedstrijd ook weer favoriet.
Denemarken - Eerste Divisie
47. Bronshoj (5) - Naestved (14) tip: 1 ComeOn: 1,56
2-1 (y)
Toelichting:
Bronshoj tegen Naestved is een wedstrijd tussen de nummer 5 en de nummer 14 in de Eerste divisie in Denemarken. Naestved staat momenteel troosteloos onderaan met pas 6 punten, Bronshoj zit in een goede vorm en bezet momenteel de vijfde plaats met nog uitzicht op de bovenste plaatsen. Het grote verschil in punten en op ranglijst doen mij kiezen voor een 1tje.
Italië - Serie B
48. Verona (3) - Bari (11) tip: 1 ComeOn: 1,78
4-1 (y)
Toelichting:
Verona is al 11 wedstrijden ongeslagen in eigen huis, dit zorgt er mede voor dat Verona nog altijd alle kansen heeft op het kampioenschap. Bari staat momenteel elfde op de ranglijst en is dit seizoen zo goed als uitgevoetbald, ze zijn veilig voor degradatie en de promotie-degradatie plaatsen zijn ook al buiten bereik. Ook de uitwedstrijd wist Verona al te winnen, dus ook voor de komende pot zijn zij favoriet.
Engeland - League Two
49. Shrewsbury (3) - Rotherham (10) tip: 1 ComeOn: 1,84
3-1 (y)
Toelichting:
Zaterdag staat in de League Two van Engeland de wedstrijd op het programma tussen Shrewsbury en Rotherham. Shrewsbury staat momenteel derde en kan bij winst over nummer twee Torquay heengaan, Swindon lijkt zo goed als zeker kampioen dus de tweede plaats is het hoogst haalbare in de League Two. Shrewsbury heeft dit seizoen nog geen wedstrijd thuis verloren en speelde pas vier keer gelijk, Rotherham moet een gat van 6 punten zien te overbruggen om de promotie-degradatie plaatsen te bereiken, dit lijkt teveel gevraagd voor de ploeg.
0 Vind ik leuk's
Mexico - Liga de Ascenso
44. Necaxa (3) - Dorados de Sinaloa (11) tip: 1 ComeOn: 1,53
Engeland - League Two
49. Shrewsbury (3) - Rotherham (10) tip: 1 ComeOn: 1,84

Deze twee in een combi gedaan en:
Italië - Serie B
48. Verona (3) - Bari (11) tip: 1 ComeOn: 1,78
Duitsland - Regionalliga West
46. Schalke 04 Amateurs (9) - Verl (15) tip: 1 ComeOn: 1,86

En deze twee :D
0 Vind ik leuk's
Mooie toelichtingen op je tips! ga er denk ik wel een aantal meespelen. ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.