Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: GiertjeNL

Hallo allemaal,
Nadat ik veel tips heb overgenomen van andere tipgevers, is het tijd om zelf ook maar eens een duit in het zakje te doen. Ik speel sinds deze week eigenlijk alleen nog maar singles met odds tussen de 1,6 en 2,2, zet hier gemiddeld een tientje op wat dus een kleine winst oplevert. Sta nu op een EV van €80,93 en hoop dit nog te kunnen verhogen natuurlijk:). Ik zal met enige regelmaat tips hier plaatsen en hier ook mijn eigen winst of verlies bijhouden d.m.v. iedere weddenschap virtueel 10 euro in te zetten.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben en hoor graag jullie mening!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 3-04-2012 09:45 Leden topics
in 3-04-2012 09:45 Leden topics
163 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
TOPtips man, ik kijk uit naar je volgende tips! (y)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
pieter-afca:
Haha Draco! Niet gauw je commentaar verwijderen hee ;)

Wat dan wat dan vertel :d
0 Vind ik leuk's
-
[quote] De nachtelijke tip ging gelukkig ook weer goed, waardoor ik nu op zes uit zeven kom te staan.
7. winst: €6,70
Totaal: winst € 40,20
Ik wil jullie graag vragen om het, sowieso voor mij en ik denk voor andere ook, zo overzichtelijk mogelijk te houden. Mijn tips niet te quoten;) Wat mij betreft lijkt mij het makkelijkst om gewoon het wedstrijd nummer te noemen voor op- of aanmerkingen
Tips voor vandaag: (5 april 2012)
Duitsland - Regionalliga Süd
8. Stuttgart Kickers (1) - Hoffenheim Amateurs (5) tip: 1 ComeOn: 1,65
2-2 (n)
Toelichting:
Om zeven uur vanavond staat de wedstrijd tussen Stuttgart Kickers en Hoffenheim Amateurs op het programma, Stuttgart is koploper in de Regionalliga Süd. Vorige week moest Stuttgart twee punten laten liggen bij de Amateurs van 1890 München, iets waarvoor Stuttgart zich tegen Hoffenheim wil revancheren. Hoffenheim de nummer vijf in de Regionalliga heeft haar laatste vijf wedstrijden allen niet weten te winnen, zo werd er onder andere verloren van de nummer 17 en gelijk gespeeld tegen rode lantaarn drager Alzenau. Het thuisvoordeel en het feit dat Stuttgart het gat tot de achtervolgers kan vergroten tot 8 punten, geven mij genoeg redenen om te kiezen voor Stuttgart Kickers.
Iran - Azadegan League
9. Mazandaran (2) - Naft Ahvaz (9) tip: 1 ComeOn: 1,69
0-0 (n)
Toelichting:
Voor mijn tweede tip gaan we naar Iran, waarom? Omdat er in Iran ook gevoetbald wordt en waar gevoetbald wordt kan geld verdiend worden. Vanmiddag speelt Mazandaran tegen Naft Ahvaz, Mazandaran lijkt thuis een onneembare vesting te zijn en verloor daarom in de laatste zes wedstrijden ook niet één keer, daarnaast kunnen zij het gat voor plaats 2 vergroten naar 5 punten. Naft Ahvaz lijkt haar punten vooral in eigen huis te behalen en heeft daarbuiten alle moeite om punten te pakken, het won maar 1 van haar laatste 6 uitwedstrijden. De eerdere ontmoeting bij Naft Ahvaz ging in een 2-3 overwinning naar Mazandaran.
0 Vind ik leuk's
Prima onderbouwde tips! Speel deze met je mee, succes (y)
0 Vind ik leuk's
[quote]5 april 2012 zal waarschijnlijk de boeken ingaan als mijn allerslechtste gokdag. Twee foute tips doet mijn gemiddelde weinig goeds, maar vandaag weer een nieuwe dag voor een aantal mooie tips.
8. verlies - €10,00
9. verlies - €10,00
Totaal: winst € 20,20
Tips voor vandaag: (6 april 2012)
Engeland - Championship
10. Reading (2) - Leeds United (10) tip: 1 ComeOn: 1,55
2-0 (y)
Toelichting:
In de hoop dat goede vrijdag ook een goede gokvrijdag wordt, een tip voor Engeland. Reading de nummer twee in de Championship speelt tegen Leeds United die op dit moment de tiende positie bezet. Reading lijkt dit seizoen in het eigen Madjeski Stadium een onmogelijke tegenstander, alleen Hull City en Cardiff City wisten in de afgelopen 15 wedstrijden te winnen. Leeds United draait een wisselvallig seizoen, mooie overwinningen tegen bijvoorbeeld Middlesborough worden afgewisseld met harde nederlagen zoals de 3-7 thuis tegen Nottingham, enkele weken geleden. Reading wist de heenwedstrijd bij Leeds te winnen met 0-1 en lijkt ook met de koppositie in zicht af te stevenen op de drie punten.
Engeland - League Two
11. Torquay (2) - Accrington (13) tip: 1 ComeOn: 1,67
1-0 (y)
Toelichting:
Om in het spoor van Swindon Town te blijven, zal Torquay de thuiswedstrijd tegen Accrington moeten winnen. Net als Reading heeft Torquay een mooie thuisreeks neergezet, enig smetje is het verlies tegen laagvlieger Bradford. Maar na vier mooie overwinningen lijkt Torquay deze nederlaag te boven zijn gekomen. Accrington lijkt vooral in eigen huis de punten te kunnen pakken, in uitwedstrijden weet het maar weinig potten te breken. De kampioenaspiraties en thuisvoordeel moeten Torquay naar een goede overwinning stuwen.
Tsjechië - Gambrinus League
12. Dukla Praag ( 8) - Bohemians 1905 (14) tip: 1 ComeOn: 1,55
2-0 (y)
Toelichting:
Een lage quote dit keer, dit zal waarschijnlijk gevolg zijn van de erbarmelijke uitreeks die Bohemians 1905 op dit moment neerzet. Dit seizoen gingen negen van de elf uitwedstrijden in een nederlaag voor Bohemians 1905. Daartegenover stelt Dukla Praag een redelijke thuisreeks, de derde ploeg van Praag morste alleen punten tegen grootmachten als Teplice, Liberec en Jablonec. De heenwedstrijd werd een 0-0 gelijkspel, Dukla Praag zal dus moeten laten zien dat Bohemians 1905 een tegenstander is die moet kunnen worden verslagen.
Italië - Serie B
13. Ascoli (19) - Albinoleffe (22) tip: 1 ComeOn: 1,86
1-0 (y)
Toelichting:
Een klassieke degradatieclash in de Italiaanse Serie B is er eentje tussen Ascoli en Albinoleffe. Ascoli is bezig aan een mooie klim op de ranglijst en heeft daardoor nog een plaats buiten de promotie-degradatie wedstrijden in zicht. Het gat met plaats 17 is 5 punten voor Ascoli, de wedstrijd tegen de nummer laatst Albinoleffe is dus een uitgelezen kans om weer drie punten in te lopen. Albinoleffe lijkt degradatie maar moeilijk te kunnen ontlopen, al 16 wedstrijden lang heeft Albinoleffe niet weten te winnen. Ascoli zal met de veilige plaats 17 in het vooruitzicht er alles aan doen om deze wedstrijd naar hun kant toe te trekken.
Spanje - Seguna Division
14. Hercules (6 ) - Girona (20) tip: 1 ComeOn: 1,65
4-2 (y)
Toelichting:
Een goede Spaanse tip is er eentje tussen Hercules en Girona. Hercules staat momenteel zesde en voelt de hete adem van de achtervolgers in haar nek. Hercules staat op het randje voor de promotie-degradatie plaatsen en zal dus tegen laagvlieger Girona moeten winnen. Girona heeft dit seizoen nog geen enkele uitwedstrijd weten te winnen met als gevolg dat Girona moet vechten tegen degradatie. Hercules zal zich moeten revancheren voor de laatste twee verliespartijen van de ploeg, Girona is daarvoor de ideale tegenstander daarom geef ik als tip een 1tje.
0 Vind ik leuk's
[quote]Nog maar even twee extra tips, Een uitwedstrijd met grote afstand op de ranglijst en een thuiswedstrijd voor de koploper.
Tips voor vandaag: (6 april 2012)
Engeland - League Two
15. Macclesfield (23) - Shrewsbury (4) tip: 2 ComeOn: 1,76
1-3 (y)
Toelichting:
Mijn eerste tip voor een uitwedstrijd in dit topic. Vanavond speelt Shrewsbury uit bij Macclesfield, Macclesfield is momenteel de nummer één na laatste terwijl Shrewsbury bovenin meedoet voor de promotieplaatsen. Macclesfield heeft al 17 wedstrijden niet meer gewonnen en heeft op dit moment pas 36 punten uit 40 wedstrijden, eentje meer dan de nummer laatst Hereford. Shrewsbury kan bij winst op Macclesfield klimmen naar de tweede plaats en koploper Swindon Town tot op 5 punten naderen. Shrewsbury heeft al 4 onderlinge confrontaties achter elkaar zowel uit als thuis weten te winnen. De strijd om de bovenste plaatsen en de dramatische vorm waarin Macclesfield momenteel verkeerd laat mij voor een 2tje kiezen.
Italië - Serie B
16. Torino (1) - Reggina (9) tip: 1 ComeOn: 1,64
1-0 gestaakt wegens hevige regenval!
Toelichting:
De koploper in de Serie B Torino krijgt vandaag Reggina de nummer 9 op bezoek, Torino heeft op dit moment een mooi gat van drie punten geslagen met nummer 2 Sassuolo. Dit gat zal Torino kosten wat het kost willen behouden tot het eind van dit seizoen, daarom moet de wedstrijd tegen Reggina zeker worden gewonnen. Reggina heeft op dit moment 6 punten achterstand op plaats 6 wat recht geeft op promotie-degradatie wedstrijden. De heenwedstrijd wist Torino te winnen met 0-1 en daarom denk ik dat Torino na een gelijkopgaande wedstrijd uiteindelijk toch aan het langste eind trekt.
0 Vind ik leuk's
giertjenl:
[quote]
Tips voor vandaag: (6 april 2012)
Engeland - Championship
10. Reading (2) - Leeds United (10) tip: 1 ComeOn: 1,55
Toelichting:
In de hoop dat goede vrijdag ook een goede gokvrijdag wordt, een tip voor Engeland. Reading de nummer twee in de Championship speelt tegen Leeds United die op dit moment de tiende positie bezet. Reading lijkt dit seizoen in het eigen Madjeski Stadium een onmogelijke tegenstander, alleen Hull City en Cardiff City wisten in de afgelopen 15 wedstrijden te winnen. Leeds United draait een wisselvallig seizoen, mooie overwinningen tegen bijvoorbeeld Middlesborough worden afgewisseld met harde nederlagen zoals de 3-7 thuis tegen Nottingham, enkele weken geleden. Reading wist de heenwedstrijd bij Leeds te winnen met 0-1 en lijkt ook met de koppositie in zicht af te stevenen op de drie punten.
Engeland - League Two
11. Torquay (2) - Accrington (13) tip: 1 ComeOn: 1,67
Toelichting:
Om in het spoor van Swindon Town te blijven, zal Torquay de thuiswedstrijd tegen Accrington moeten winnen. Net als Reading heeft Torquay een mooie thuisreeks neergezet, enig smetje is het verlies tegen laagvlieger Bradford. Maar na vier mooie overwinningen lijkt Torquay deze nederlaag te boven zijn gekomen. Accrington lijkt vooral in eigen huis de punten te kunnen pakken, in uitwedstrijden weet het maar weinig potten te breken. De kampioenaspiraties en thuisvoordeel moeten Torquay naar een goede overwinning stuwen.

spelen we mee maar in een kleine aanpassing
reading - Leeds United
Wedstrijd
Reguliere speeltijd
Je weddenschap: 1
1,62
Torquay United - Accrington Stanley
Side weddenschappen
Draw No Bet
Je weddenschap: 1
1,25
combi @ 2,03
0 Vind ik leuk's
Weer bedankt voor je tips vandaag weer flink gewonnen! TOP (y)
Ik blijf je volgen Giertjenl
0 Vind ik leuk's
[quote]Na een slechte donderdag een meer dan goede vrijdag, 6 van de 7 tips waren correct en de laatste wedstrijd werd op 1-0 voordeel gestaakt.
10. € 5,50
11. € 6,70
12. € 5,50
13. € 8,60
14. € 6,50
15. € 7,60
16. N.v.t.
Totaal: winst € 60,60
Tips voor vandaag: 7 april 2012
Polen - Division 1
17. Termalica B.B. (2) - Warta Poznan (11) tip: 1 ComeOn: 1,84
2-2 (n)
Toelichting:
Termalica is momenteel de nummer 2 in Polen en moet aantreden tegen Warta Poznan dat momenteel 11de staat. Termalica heeft de laatste 6 thuiswedstrijden niet meer verloren, daartegenover stelt Warta Poznan een wisselvallige uitreeks. Termalica kan bij winst de koppositie pakken en komt daarmee een stap dichter bij promotie. Warta wist in de heenwedstrijd Termalica nog op een 2-2 gelijkspel te houden maar in eigen huis zal Termalica volgens mij de sterkste zijn.
Duitsland - 3. Liga
18. Heidenheim (4) - Regensburg (5) tip: 1 ComeOn: 1,78
0-0 (n)
Toelichting:
Een mooie clash in de derde Bundesliga is er eentje tussen Heidenheim en Regensburg, de nummer 4 tegen de nummer 5. De winnaar van deze wedstrijd draait nog volop me voor de bovenste drie plaatsen, de verliezer zal voorlopig moeten afhaken. Heidenheim kan vertrouwen putten uit de uitstekende thuisreeks die ze momenteel neerzetten, de laatste zes wedstrijden wisten ze allen te winnen. Regensburg vreest vooralsnog iedere uitwedstrijd waar Heidenheim alle thuiswedstrijden weet te winnen, won Regensburg nog geen enkele uitwedstrijd in de afgelopen zes wedstrijden. Heidenheim zal gesteund door het eigen publiek uiteindelijk aan het langste eind gaan trekken en de drie punten in eigen huis houden.
Duitsland - Regionalliga West
19. Dortmund Amateurs (3) - 1 FC. Köln (5) tip: 1 ComeOn: 1,88
4-2 (y)
Toelichting:
Ook een mooie pot staat morgenmiddag op het programma in de Regionalliga West, eentje tussen de amateurs van Dortmund en Köln. Het verschil tussen beide ploegen is alleen aanzienlijk, tussen beide teams zit een gat van maar liefst 11 punten. Dortmund kan bij een overwinning koploper Sportfreunde Lotte naderen totop 1 punt en daarnaast ook de amateurs van Mönchengladbach van de tweede plaatst stoten. Dortmund is heer en meester in eigen huis, koploper Lotte moest onlangs er ook aan geloven, 1. FC Köln zal daarom de volgende tegenstander zijn die het loodje moet leggen bij Dortmund.
Engeland - League Two
20. Sheffield United (2) - Bournemouth (13) tip: 1 ComeOn: 1,61
2-1 (y)
Toelichting:
Sheffield United zal vanmiddag de wedstrijd tegen Bournemouth kosten wat het kost naar zich toe moeten trekken, om naamgenoot Sheffield Wednesday niet langszij te zien komen. Sheffield kan gelukkig bouwen op een aardige reeks waarbij vooral thuis vaak werd gewonnen, Bournemouth daarentegen heeft de allergrootste moeite om een wedstrijd op vreemde bodem te winnen. Van de laatste 6 wedstrijden wist het er geen enkele te winnen, gevolg hiervan is dan ook dat Bournemouth het momenteel moet doen met een 13de notering. Sheffield wist de heenwedstrijd ook zonder weinig moeite te winnen, vandaar ook dat er voor deze wedstrijd een 1tje kan worden genoteerd.
Engeland - League One
21. Walsall (20) - Chesterfield (24) tip: 1 ComeOn: 1,84
3-2 (y)
Toelichting:
Een heerlijke degradatiepot in de League One van Engeland, de wedstrijd tussen degradatieklanten Walsall en Chesterfield is er eentje om van te smullen. Walsall kan bij een overwinning het gat met de gevreesde streep vergroten tot 4 punten, hierbij kan rekenen op een uitstekende vorm waarin Walsall momenteel verkeerd. Clubs als Colchester en Sheffield United moesten met de staart tussen de benen het Bescot Stadium verlaten. Chesterfield is op dit moment rode lantaarn drager in de League One en heeft een dramatische uitreeks op dit moment. Het feit dat Walsall in eigen stadion goede zaken kan doen tegen degradatie doet mij beslissen om het voordeel te kiezen van Walsall.
Engeland - League One
22. Brentford (9) - Bury (18) tip: 1 ComeOn: 1,62
3-0 (y)
Toelichting:
De spelers van Brentford mogen vandaag de schoenen aantrekken voor een wedstrijd tegen Bury, Brentford staat 9de en Bury bezet de 18de plaats in de League One. Brentford kan bij winst de promotie-degradatie plaatsen naderen tot op 3 punten, Bury lijkt daarvoor de ideale tegenstander. Bury heeft van de laatste 6 uitwedstrijden geen enkele weten te winnen, terwijl Brentford al haar laatste 6 wedstrijden op de wedstrijd tegen Sheffield na wist te winnen. Met promotie in het vizier zal Brentford vleugels gaan krijgen en met Bury af gaan rekenen na 90 minuten.
Engeland - Blue Square North
23. Dartford (2) - Chelmsford (5) tip: 1 ComeOn: 1,82
0-0 (n)
Toelichting:
Een wedstrijd in de krochten van het Engelse voetbal is er eentje tussen Dartford en Chelmsford, schitterende namen voor voetbalclubs maar ook een wedstrijd tussen twee teams die bovenin meedoen in de Blue Square North. Dartford lijkt lastig te verslaan in het eigen huis, de laatste 6 wedstrijden wisten zij allen in winst om te zetten. Chelmsford heeft moeite om buitenshuis de punten te pakken enkel Dorchester moest eraan geloven maar daarbuiten heeft Chelmsford maar weinig potten weten te breken. Gesteund door het eigen publiek zal Dartford er alles aan gaan doen om de drie punten in eigen huis te houden.
Portugal - Liga de Honra
24. Freamunde (13) - Covilha (16) tip: 1 ComeOn: 1,87
2-2 (y)
Toelichting:
De wedstrijd tussen Freamunde en Covilha is er opnieuw eentje aan de onderkant van de ranglijst, dit keer in Portugal. Freamunde kan een goede stap zetten tegen degradatie door in eigen huis te winnen van Covilha, dat momenteel troosteloos onderaan staat. Dat Freamunde onderaan staat heeft het vooral te danken aan een mindere uitreeks, want in eigen huis weet het vaak de punten te behouden. Covilha lijkt zowel uit als thuis alle moeite te hebben om een overwinning te pakken. Met de veilige plaatsen in het zicht voor Freamunde kies ik voor een keurige overwinning voor Freamunde.
Marokko - Botola
25. FAR Rabat (8 ) - Jeunesse Massira (16) tip: 1 ComeOn: 1,74
2-1 (y)
Toelichting:
Voor de laatste wedstrijd zullen we moeten afreizen richting Afrika, Marokko om precies te zijn. FAR Rabat speelt daar in eigen huis tegen Jeunesse Massira. Massira dat laatste staat in de Botola lijkt kanonnenvoer voor FAR Rabat dat nog een kleine theoretische kans heeft op de eerste vier plaatsen. FAR Rabat doet het uitstekend in het eigen stadion, Massira weet naast moeilijk te winnen ook moeilijk te scoren. Kat in het bakje voor FAR Rabat denk ik en een 1tje op je totoformulier misstaat volgens mij dan ook niet.
0 Vind ik leuk's
Ziet er goed uit deze picks, toelichting is zoals altijd ook weer helemaal top.
Ik speel er twee met je mee.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.