Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: GiertjeNL

Hallo allemaal,
Nadat ik veel tips heb overgenomen van andere tipgevers, is het tijd om zelf ook maar eens een duit in het zakje te doen. Ik speel sinds deze week eigenlijk alleen nog maar singles met odds tussen de 1,6 en 2,2, zet hier gemiddeld een tientje op wat dus een kleine winst oplevert. Sta nu op een EV van €80,93 en hoop dit nog te kunnen verhogen natuurlijk:). Ik zal met enige regelmaat tips hier plaatsen en hier ook mijn eigen winst of verlies bijhouden d.m.v. iedere weddenschap virtueel 10 euro in te zetten.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben en hoor graag jullie mening!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 3-04-2012 09:45 Leden topics
in 3-04-2012 09:45 Leden topics
163 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Terug van weggeweest, ik ga het voorspellen maar weer eens oppakken. Na ruim twee maanden radiostilte, is het weer eens tijd om mensen aan geld te gaan helpen;). Schoolmodus is weer even op uit gezet en het EK is bijna op zijn eind, tijd genoeg dus om weer mooie wedstrijden uit te zoeken. Ik ga proberen weer iedere dag wat tips te plaatsen voor zover dat lukt.
Vorig totaal: € 129,60
53. - € 10,00
54. - € 10,00
55. - € 10,00
Totaal winst: € 99,60
China - Jia League
56. Chongqing Lifan (7) - Beijing Baxy (14) tip: 1 ComeOn: 1,57
2-1 (y)
Toelichting:
Mijn allereerste tip zal komen uit China, in het Verre Oosten spelen Chongqing Lifan en Beijing Baxy tegen elkaar. Chongqing heeft de promotieplaatsen in zicht in de Jia League, terwijl Beijing moet vechten tegen degradatie met nog twee punten boven de streep. Beijing Baxy is het seizoen dramatisch begonnen en heeft pas drie keer weten te winnen. Chongqing begon het seizoen ook slecht, maar heeft zich in de laatste zeven wedstrijden weten te herpakken en een aantal mooie zeges weten te boeken. Het thuisvoordeel doet mij kiezen voor Chongqing.
Zweden - Superettan
57. Angelholms (4) - Varbergs (9) tip: 1 ComeOn: 1,84
3-2 (y)
Toelichting:
Dit keer een mooie tip uit Zweden, in de Superettan zullen Angelholms en Varbergs tegenover elkaar staan. Angelholms is haar seizoen boven verwachting begonnen en bezet momenteel de vierde positie, Varbergs moet het doen met een negende plaats. Angelholms heeft deze hoge prestatie vooral te danken aan haar uitstekende thuisvorm, het verloor dit seizoen pas eenmaal in eigen huis. Varbergs lijkt ook vooral in eigen huis de punten te moeten pakken en heeft de grootste moeite om punten mee naar huis te nemen. Dit seizoen gebeurde dat pas eenmaal tegen rode lantaarn drager Varnamo.
Zweden - Division 1 Södra
58. Gauthiod (10) - Sleipner (14) tip: 1 ComeOn: 1,76
4-1 (y)
Toelichting:
Opnieuw vertrekken we richting Zweden voor tip drie, in de Eerste divisie Zuid spelen Gauthiod en Sleipner tegen elkaar. Beide spelen in de onderste regio van de competitie een rol, waar Sleipner zelfs de laatste plaats bezet moet Gauthiod het doen met een tiende positie. Gauthiod lijkt echter de weg naar boeven te hebben gevonden, met twee overwinningen op rij zetten zij de weg naar boven officieel in met een overwinning op Sleipner. Sleipner dat pas 6 punten heeft weten te verzamelen dit seizoen, lijkt toch wel het lachertje van het seizoen te worden. Met de uitstekende vorm van Gauthiod moet een overwinning dan ook geen probleem zijn.
Finland - Ykkonen
59. Rovaniemi (1) - PK-35 (3) tip: 1 ComeOn: 1,57
1-1 (n)
Toelichting:
Een ware topper in Finland, de wedstrijd tussen Rovaniemi en PK-35 is de kraker van het weekend in Finland. Koploper Rovaniemi lijkt een gat te gaan slaan met de achtervolgers, aan PK-35 de taak om ervoor te zorgen dat dit gat niet onoverbrugbaar gaat worden. Rovaniemi heeft echter de statistieken mee, het verloor dit seizoen nog niet en speelde slechts tweemaal gelijk. Één van deze gelijke spelen was tegen de huidige tegenstander PK-35, in Kakkonen eindigde de wedstrijd zoals deze ook begon: 0-0. De koppositie en het thuisvoordeel voor Rovaniemi doen mij kiezen voor een thuisoverwinning.
Noorwegen - Tippeligean
60. Haugesund (3) - Tromso (4) tip: 1 ComeOn: 1,90
1-1 (n)
Toelichting:
Mijn zestigste voorspelling is een prachtige kraker in Noorwegen, nummer drie Haugesund neemt het daar op tegen de nummer vier Tromso. Beide hebben nog zicht op de koppositie maar deze lijkt voor Haugesund dichterbij dan voor Tromso. Haugesund kan daarnaast bouwen op een prima thuisreeks, het verloor dit seizoen namelijk nog niet één keer en speelde pas twee keer gelijk. Tromso wist daarentegen nog niet eenmaal te winnen buiten het eigen stadion en speelde pas tweemaal gelijk.
0 Vind ik leuk's
Mooi dat je weer terug bent giertje (y)

Ik speel alles in een combi momenteel behalve de chineze wedstrijd :)
0 Vind ik leuk's
[quote]Geen onaardig begin, drie uit vijf laat mij een kleine winst maken. Zonde van de laatste wedstrijd zat een overwinning in..
Vorig totaal: € 99,60
56. € 5,70
57. € 8,40
58. € 7,60
59. - € 10,00
60. - € 10,00
Totale winst: € 101,30
Tips voor vandaag: (1 juli 2012)
China - Super League
61. Jiangsu Sainty (2) - Guangzhou (4) tip: 1 ComeOn: 1,83
3-1 (y)
Toelichting:
Eerste tip voor vandaag komt vanuit China, een mooi affiche. Jiangsu als nummer twee geplaatst neemt het op tegen de nummer vier van China Guangzhou. Jiangsu heeft een uitstekende thuisreeks neergezet tot nog toe, het verloor in de laatste zes wedstrijd pas eenmaal en het won de overige vijf wedstrijden. Guangzhou lijkt alle moeite te hebben om buitenshuis punten te pakken, het won pas één keer dit seizoen en verloor de overige wedstrijden.
Estland - Esi Liiga
62. Rakvere (3) - Parnu Linnameeskond (7) tip: 1 ComeOn: 1,77
3-0 (y)
Toelichting:
In de wereld van wedtips kom je nog eens bij club, dit keer in Estland. De club met de prachtige naam Parnu Linnameeskond, toch gaat mijn voorkeur vandaag uit naar de ietwat gemakkelijker uitspreekbare Rakvere. Rakvere speelt in eigen huis uitstekend, terwijl Parnu buitenshuis vrij weinig punten weet te pakken. Rakvere komt met een overwinning dichterbij de eerste twee plaatsen in de Esi Ligga, dit doet mij beslissen om voor Rakvere te kiezen.
0 Vind ik leuk's
[quote]Mooie dag vandaag alletwee de tips goed!
Vorig totaal: € 101,30
61. € 8,30
62. € 7,70
Totale winst: € 117,30
Tips voor morgen: (2 juli 2012)
Zweden - Allsvenskan
63. Malmö FF (2) - AIK (3) tip: 1 ComeOn: 1,71
4-0 (y)
Toelichting:
Met de zomerstop, zijn de Scandinavische landen de meest voorkomende wedtiplanden. Ook dit keer weer een tip uit Zweden, Malmö FF treft daar AIK Solna. Malmö staat momenteel tweede en AIK moet het met één plaats lager doen, koploper Elsborg heeft al een flinke voorsprong opgebouwd. Om te voorkomen dat het gat onoverbrugbaar wordt moet Malmö morgen winnen. Malmö kan vertrouwen putten uit de uitstekende thuisvorm die het dit seizoen heeft opgebouwd, AIK weet alleen de uitwedstrijden tegen degradatiekandidaten te winnen en heeft nog geen enkele topper buitenshuis succesvol weten af te sluiten.
IJsland - Landsbankadeild
64. Stjarnan (5) - Fram (11) tip: 1 ComeOn: 1,63
4-2 (y)
Toelichting:
Tweede tip voor vandaag is er eentje uit IJsland, nummer 5 Stjarnan speelt daar tegen Fram de nummer 11 uit de Landsbankadeild. Stjarnan is het seizoen uitstekend begonnen terwijl Fram de grootste moeite heeft om op gang te komen. Stjarnan is dan ook grote favoriet voor deze wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Hij gaat lekker Giertje :D
Keep it up (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
[quote]Opnieuw twee mooie omhoogstaande duimpjes voor vandaag, heerlijk!
Vorig totaal: € 117,30
63. € 7,10
64. € 6,30
Totale winst: € 130,70
Voor morgen helaas geen tips, niets interessants op het programma. Overmorgen meld ik mij weer!
0 Vind ik leuk's
Ojaaawel hij is er weer! (y)
0 Vind ik leuk's
[quote]Twee dagen zonder tips, het wordt dus weer tijd om wat wedstrijden te plaatsen!
Tips voor vandaag: (5 juli 2012)
Verenigde Staten - North American Soccer League
65. Tampa Bay (3) - Fort Lauderdale ( 6) tip: 1 ComeOn: 1,69
3-1 (y)
Toelichting:
De eerste tip van vandaag komt uit de Verenigde Staten, Tampa Bay speelt daar tegen Fort Lauderdale. Tampa Bay staat momenteel derde en heeft een mooie thuisreeks neergezet waarin het alleen verloor van koploper San Antonio. Fort Lauderdale weet nog geen potten te breken buitenshuis, het won in de laatste zes wedstrijden nog niet één keer. Fort Lauderdale won pas één keer in de laatste tien onderlinge ontmoetingen, Tampa Bay won de laatste thuiswedstrijd met 3-1 van Fort Lauderdale.
0 Vind ik leuk's
[quote]Nachtelijke tip was opnieuw een succes, moet eerlijk zeggen het gaat niet onaardig!
Vorig totaal: € 130,70
65. € 6,90
Totale winst: € 137,60
Tips voor morgen: (6 juli 2012)
Colombia - Liga Postobon
66. Santa Fe (1) - La Equidad (2) tip: 1 ComeOn: 1,55
2-1 (y)
Toelichting:
Dit keer een tip vanuit Colombia, daar speelt Santa Fe tegen La Equidad. Santa Fe staat momenteel eerste, La Equidad volgt op vijf punten op de tweede plaats. Aangezien de Promotie - Degradatie poules inmiddels zijn begonnen, is dit gat van vijf punten een zeer groot gat. De vorige ontmoeting tussen beide ging in een gelijkspel op, maar de twee daar voorgaande wedstrijden wist Santa Fe ook al te winnen. Santa Fe lijkt dus de grote favoriet voor deze wedstrijd.
Australië - Victorian Premier League
67. Bentleigh Greens (4) - Richmond (10) tip: 1 ComeOn: 1,91
0-1 (n)
Toelichting:
Dit keer moeten we richting Australië voor een mooie tip, wat mij betreft een erg mooie met een hoge quote. Bentleigh Greens zijn uitstekend begonnen aan het seizoen en verloren dit seizoen pas één keer in eigen huis. Richmond wist buitenshuis dit seizoen enkel van rode lantaarn drager van Heidelberg United te winnen, voor de rest wist Richmond nog niet te winnen. Bentleigh Greens heeft het gewoonlijk lastig tegen Richmond, maar met het grote verschil op de ranglijst en de goede vorm van Bentleigh Greens doet toch kiezen voor een thuisoverwinning.
0 Vind ik leuk's
Ga ze allebei meespelen!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.