Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: GiertjeNL

Hallo allemaal,
Nadat ik veel tips heb overgenomen van andere tipgevers, is het tijd om zelf ook maar eens een duit in het zakje te doen. Ik speel sinds deze week eigenlijk alleen nog maar singles met odds tussen de 1,6 en 2,2, zet hier gemiddeld een tientje op wat dus een kleine winst oplevert. Sta nu op een EV van €80,93 en hoop dit nog te kunnen verhogen natuurlijk:). Ik zal met enige regelmaat tips hier plaatsen en hier ook mijn eigen winst of verlies bijhouden d.m.v. iedere weddenschap virtueel 10 euro in te zetten.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben en hoor graag jullie mening!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 3-04-2012 09:45 Leden topics
in 3-04-2012 09:45 Leden topics
163 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja het kan slechter beginnen met drie uit drie;)
Vandaag helaas eerste wedstrijd uitgesteld..
0 Vind ik leuk's
Top dat je weer begonnen bent! Gister niet meegespeeld jammer genoeg.
Vandaag nog tips?
0 Vind ik leuk's
[quote]Op verzoek van SAMAFCA nog maar een extra tip, overigens staan er ook nog twee tips in het vorige bericht met tips.
Vorig totaal: € 152,20
78. AFGELAST
79. - € 10,00
80. - € 10,00
Totale winst: € 132,20
Duitsland - Bundesliga
81. Eintracht Frankfurt (3) - Greuther Furth (18) tip: 1 ComeOn: 1,65
1-1 (n)
Toelichting:
Nog één tip voor vanavond dit keer vanuit de Bundesliga, daar trappen vanavond om kwart negen Eintracht Frankfurt en Greuther Furth af voor hun tiende wedstrijd in de Bundesliga. Eintracht dat goed begon aan de competitie en eventjes zelfs koploper was, heeft na een aantal verliespunten de aansluiting met koploper Bayern Munchen moeten opgeven. Nummer 2 Schalke 04 is nog altijd in het vizier en Eintracht is erop gebrand om deze aansluiting te behouden. Greuther Furth is dan ook een uitstekende tegenstander, de hekkensluiter van de Bundesliga wist pas zes punten te verzamelen dit seizoen. Voor het behouden van hun plaats in de de top van de Bundesliga moeten zij dus zeker afrekenen met rode lantaarn drager Greuther Furth, een mooie bet tegenover 1,65.
0 Vind ik leuk's
[quote]Omdat ik morgen weinig tijd heb ivm met voetbal, zal ik vandaag ook alvast de tips plaatsen voor morgen.
Vorig totaal: € 132,20
81. - € 10,00
Totale winst: € 122,20
Tips voor morgen: (3 November 2012)
Hongarije - NB II West
82. Kozarmisleny SE (2) - Szigetszentmiklosi (8 ) tip: 1 ComeOn: 1,80
2-1 (y)
Toelichting:
De eerste tip voor morgen is een ware tongbreker vanuit Hongarije. Nummer 2 Kozarmisleny speelt daar tegen de nummer 8 Szigetszentmiklosi, een prachtig maar bovenal lang affiche zo op de deur bij de sigarenboer. Kozarmisleny is het seizoen uitstekend gestart en bezet daardoor de tweede plaats, in eigen huis zijn ze dit seizoen nog onverslaanbaar. Szigetzentsmiklosi speelt daarentegen in uitwedstrijden dramatisch en wist pas twee keer te winnen waaronder tegen de hekkensluiter, hierdoor bezetten zij momenteel dan ook de achtste plaats. Kozarmisleny kan bij een overwinning de aansluiting behouden met het tweede elftal van Videoton dat momenteel eerste staat en vier punten voor.
Slowakije - 2. Liga
83. Bardejov (5) - Michalovce (6 ) tip: 1 ComeOn: 1,84
1-0 (y)
Toelichting:
Omdat we toch lekker in het Oostblok zijn, komt onze volgende tip daar ook direct vandaan. Ditmaal is Slowakije onze bestemming hier speelt promovendus Bardejov thuis tegen Michalovce. Bardejov is als promovendus de competitie uitstekend begonnen en staat niet onverdienstelijk op een vijfde plaats, met direct in het kielzog tegenstander van morgen Michalovce. Bardejov dankt deze uitstekende positie aan de meer dan verdienstelijke thuisserie die zijn op dit moment neerzetten. Michalovce voelt zich daarentegen weinig gesteund door de eigen uitreeks, ze wisten alleen van laaggeklasseerde elftallen te winnen. Met een overwinning stijgt Bardejov één plaats maar kan het ook voorlopig afscheid nemen van de onderste helft van de competitie en verder naar boven kijken, op zoek naar een mooi seizoen...
Montenegro - Prva Crnogroska Liga
84. Mladost Podgorica (5) - Zeta (12) tip: 1 ComeOn: 1,80
1-1 (n)
Toelichting:
Voor tip nummer 84 richten wij ons op Montenegro en wel op de Prva Crnogroska Liga, daar neemt nummer 5 Mladost Podgorica het op tegen hekkensluiter Zeta. Podgorica draait een wisselvallig seizoen waarin voornamelijk in eigen stadion de punten worden gepakt, Zeta speelt een dramatisch seizoen en wist pas zes punten binnen te sprokkelen. Buitenshuis zijn zij dan ook een geliefde tegenstander oftewel kanonnenvoer. Podgorica kan bij winst in de buurt komen van de promotieplaatsen en zicht houden op de koppositie.
Duitsland - 3. Liga
85. Preussen Munster (3) - Erfurt (20) tip: 1 ComeOn: 1,74
3-2 (y)
Toelichting:
Een enorm gat op de ranglijst en een relatief hoge quotering dat zijn de punten die de wedstrijd tussen Preussen Munster en Erfurt van morgen typeert. Preussen Munster dat op dit moment derde staan in de derde Bundesliga neemt het op tegen Erfurt de hekkensluiter van deze zelfde competitie. Munster speelt in eigen huis goede wedstrijden maar weet soms niet verder komen dan een gelijkspel, Erfurt wist op een stuntje tegen Saarbrucken na, geen potten te breken buitenshuis vandaar ook de laatste positie. Met Osnabruck in het vizier moet Munster deze wedstrijd winnen en kan het ook nog eens de koppositie overnemen.
Italië - Serie B
86. Padova (4) - Cesena (16) tip: 1 ComeOn: 1,65
1-1 (n)
Toelichting:
Voor tip 86 vertrekken we naar het altijd zonnige Italië, daar speelt in de Serie B Padova tegen Cesena. Padova staat momenteel vierde en doet het uitstekend in de Serie B, dat valt niet te zeggen over Cesena, dat maar net boven de degradatiestreep staat. Vooral in eigen huis weet Padova veel punten te behalen, buitenshuis is Cesena juist weer uiterst zwak. Padova lijkt dus wel de favoriet en ook de laatste vier onderlinge thuiswedstrijden wist Padova te winnen.
0 Vind ik leuk's
[quote]We zijn weer waar we begonnen zijn, dus maar weer opnieuw beginnen..
Vorige winst: € 122,20
82. € 8,00
83. € 8,40
84. - € 10,00
85. € 7,40
86. - € 10,00
Totale winst: € 126,00
Tips voor morgen: (4 November 2012)
Japan - J-League 2.
87. Kofu (1) - Kumamoto (14) tip: 1 ComeOn: 1,72
2-0 (y)
Toelichting:
De eerste tip voor morgen komt vanuit Japan, waar koploper Kofu speelt tegen de nummer 14 uit de tweede J-League Kumamoto. Kofu is inmiddels al kampioen en Kumamoto speelt nergens meer om, echter is er nog wel de prestige tussen beide teams, Kofu heeft een mooie reeks lopen tegenover Kumamoto en wil deze niet graag uit handen geven. Om het publiek voor de laatste thuiswedstrijd nog eenmaal te verwennen zullen zij deze wedstrijd moeten winnen.
Rusland - Premier League
88. CSKA Moskou (1) - Lokomotiv Moskou ( 8) tip: 1 ComeOn: 1,98
2-1 (y)
Toelichting:
Tip 88 is een ware derby, en wel de derby van Rusland. CSKA staat momenteel eerste gelijk met concurrent Zenit, om deze bovenste plaats vast houden aan het eind van deze speelronde moet het winnen van Lokomotiv. De laatste ontmoeting tussen beide wist CSKA gemakkelijk te winnen bij Lokomotiv met maar liefst 0-3. Met een mooie titelrace in het verschiet, zal CSKA ook deze ontmoeting moeten winnen.
Noorwegen - 1st Division
89. Vestsjaelland (1) - Koge (10) tip: 1 ComeOn: 1,84
1-2 (n)
Toelichting:
Zondag lijkt de dag van de koplopertips, deze keer vanuit Noorwegen daar speelt koploper Vestsjaelland tegen de nummer 10 Koge. Eerder dit jaar won Vestsjaelland met 0-1 op bezoek bij Koge, nadat Koge de drie ontmoetingen daarvoor had gewonnen. Maar met het goede gevoel van de eerste positie in het achterhoofd moet deze partij een winst worden voor Vestsjaelland. Ook de uitstekende thuisreeks en de mindere uitreeks van Koge helpen hierbij.
Zwitserland - Super League
90. Luzern (9) - Servette (10) tip: 1 ComeOn: 1,68
1-1 (n)
Toelichting:
Na drie wedstrijden in de top van de competities, komt de 90ste tip uit de onderste regionen van de Zwisterse Super League. Een wedstrijd tussen Luzern en Servette dat klinkt als een topper maar beide teams zijn de afgelopen jaren erg afgedaald. Servette weet helemaal niet meer wat winnen is en Luzern wint mondjesmaat zijn wedstrijden, zo ook de vorige ontmoeting tussen beide in het stadion Servette, deze wedstrijd won Luzern met 1-0. Om de onderste regionen te verlaten, is het voor Luzern van groot belang om van Servette te winnen, mooie overwinningen tegen Basel en Thun geven hiervoor het vertrouwen.
0 Vind ik leuk's
[quote]Twee goed, twee fout een dag met een kleine min eindigen, niet echt het resultaat dat je als tipgever wilt hebben..
Vorig totaal: € 126,00
87. € 7,20
88. € 9,80
90. - € 10,00
91. - € 10,00
Totale winst: € 123,00
Tips voor morgen: (5 November 2012)
Denemarken - Superliga
91. Aalborg (3) - Midtjylland (10) tip: 1 ComeOn: 1,85
1-3 (n)
Toelichting:
Nieuwe ronde nieuwe kansen, voor de eerste tip pakken we trein richting Denemarken. In de Superliga speelt nummer 3 Aalborg tegen de nummer 10 Mitjylland. Mitjylland speelde midweeks voor de beker tegen Nordsjaelland en won deze wedstrijd na verlenging. Het succes in de beker is niet af te zien in de competitie waar het nog maar 3 punten boven de degradatiestreep staat. Aalborg verloor haar laatste wedstrijd tegen hetzelfde Nordsjaelland met 1-0, dit laat ook vooral de zwakte van Aalborg zien buitenshuis. Daar staat de tegen over de uitstekende vorm van de ploeg in het eigen stadion. Bij een overwinning klimt Aalborg naar de tweede plaats en gaat het over Nordsjaelland heen.
Nederland - Jupiler League
92. MVV Maastricht (1) - Sparta Rotterdam (7) tip: 1 ComeOn: 2,12
0-1 (n)
Toelichting:
Omdat gister, op de tip vanuit Noorwegen na, de koplopertips een succes waren. Kiezen we bij tip 92 voor opnieuw een koplopertip en dit keer zelfs voor het eerst in mijn tips uit eigen land. MVV is momenteel trots lijstaanvoerder en is het seizoen meer dan uitstekend begonnen, Sparta verloor midweeks van Heracles Almelo en de laatste Jupiler League wedstrijd verloor het ook van FC Eindhoven. MVV won de laatste vier wedstrijden allemaal en is bezig een mooie reeks neer te zetten.
Engeland - Premier League
93. West Brom (9) - Southampton (20) tip: 1 ComeOn: 1,71
2-0 (y)
Toelichting:
De derde tip komt van Engeland, daar spelen West Brom en Southampton tegen elkaar. Southampton staat momenteel stijf onderaan en lijkt een lastig seizoen voor de boeg te krijgen. West Brom staat op een mooie negende plaats en kan bij winst zelfs naar plek 4 stijgen. West Brom is dit seizoen op de wedstrijden tegen kampioen Manchester City na ongeslagen in eigen huis, Southampton wist buitenshuis nog geen punt te pakken. Voor onderlinge resultaten moeten we te ver terug om er enige waarde aan te hechten.
0 Vind ik leuk's
[quote]West Brom heeft mijn gokavond nog een beetje kleur gegeven, maar langzaam aan is mijn volledige winst aan het afbrokkelen.
Vorig totaal: € 123,00
91. - € 10,00
92. - € 10,00
93. € 7,10
Totale winst: € 110,10
Tips voor morgen: (6 November 2012)
Engeland - League One
94. Doncaster (5) - Crewe (18) tip: 1 ComeOn: 1,76
Toelichting:
We gaan het nog maar een keertje proberen, dit keer proberen we het in Engeland de League One wel te verstaan. Doncaster speelt daar tegen Crewe, de nummer vijf en achttien, een groot verschil op de ranglijst dus. Beide clubs gingen dit weekend redelijk gemakkelijk door in de FA Cup, Doncaster heeft echter de laatste zes wedstrijden niet meer verloren terwijl Crewe de puntjes maar mondjesmaat binnenhaalt. Vooral buitenshuis weet Crewe geen echte vuist te maken en morst het veel punten, de promovendus zal er dus alles aan moeten doen om niet direct weer te degraderen. Maar tegen Doncaster zal dit waarschijnlijk niet gaan lukken, Doncaster is in eigen huis lastig te verslaan.
Engeland - League Two
95. Gillingham (1) - Cheltenham (3) tip: 1 ComeOn: 1,84
Toelichting:
Morgen veel Engels voetbal dus ook tip 95 zal vanuit Engeland komen, de League Two is ditmaal de te focussen competitie. Koploper Gillingham speelt daar tegen nummer drie Cheltenham, een ware topper dus. Gillingham moest het dit seizoen alleen ongelukkig afleggen tegen Torquay en Rochdale, voor de rest boekte het mooie overwinningen op de overige tegenstanders. Cheltenham is het seizoen ook niet onaardig begonnen maar zal het toch moeten afleggen tegen Gillingham. De laatste drie onderlinge ontmoetingen wist Gillingham ook allen te winnen.
Engeland - Championship
96. Crystal Palace (3) - Ipswich Town (20) tip: 1 ComeOn: 1,97
Toelichting:
Om het Engelse avondje af te maken komt ook tip drie vanuit Engeland, dit keer uit de Championship. Crystal Palace speelt daar tegen de hekkensluiter Ipswich Town, het ooit nog in de Premier League uitkomende Ipswich staat momenteel troosteloos onderaan in Championship. Crystal Palace heeft uitzicht op de bovenste posities in de Championship en zal dus ook de wedstrijd tegen Ipswich moeten winnen. In eigen huis doet Crystal Palace het uitstekend daarentegen weet Ipswich Town zowel uit en thuis weinig punten te bemachtigen.
0 Vind ik leuk's
[quote]We gaan het tip geven maar weer een oppakken en hopen op een mooi 2013.
Iedereen allereerst de beetje late maar toch beste wensen voor het komende jaar.
Ik hoop dat jullie dit jaar weer enthousiast met mij mee zullen wedden, want jullie commentaar is mijn motivator!
Vorige totaal: € 110,10
94. - € 10,00
95. - € 10,00
96. € 9,70
Totale winst: € 99,80
Tip voor vandaag: (21 Januari 2013)
Griekenland - Football League
97. Ergotelis (4) - Panaitolikos (12) tip: 1 ComeOn: 1,88
Toelichting:
De allereerste tip van het nieuwe jaar komt vanuit Griekenland, in de Griekse Football League spelen Ergotelis en Panaitolikos tegen elkaar. Ergotelis bezet een mooie vierde plaats en zou bij een ruime overwinning zelfs de koppositie over kunnen nemen van Smyrnis. Die kans lijkt mij echter erg klein maar een overwinning tegen het wisselvallige Panaitolikos moet geen moeite zijn. Beide clubs waren vorig jaar nog op het hoogste niveau actief en aldaar wist Ergotelis niet te winnen van Panaitolikos, maar op een niveau lager acht ik Ergotelis toch echt als de favoriet.
Israel - Liga Ha'Al
98. Hapoel Tel Aviv (2) - Beitar Jerusalem (5) tip: 1 ComeOn: 1,81
Toelichting:
Tip twee van de dag komt uit Israel. Hapoel tel Aviv neemt het daar op tegen Beitar Jerusalem, beide ploegen spelen aan de kop van de competitie in Israel het gat is echter acht punten tussen beide. Eerder dit jaar wist Beitar Jerusalem verassend te winnen in eigen huis van Hapoel tel Aviv maar in eigen huis lijkt Hapoel een onneembare vesting. Het verloor dit seizoen niet één keer en speelde pas twee keer gelijk. Bij winst kan Hapoel Tel Aviv weer aan kop komen, dit moet voor Hapoel een uitstekende motivator zijn.
0 Vind ik leuk's
Goed dat je terug bent, ik ga je weer volgen. Succes (y)
0 Vind ik leuk's
Speel beide wedstrijden in combi. Succes!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.