Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: GiertjeNL

Hallo allemaal,
Nadat ik veel tips heb overgenomen van andere tipgevers, is het tijd om zelf ook maar eens een duit in het zakje te doen. Ik speel sinds deze week eigenlijk alleen nog maar singles met odds tussen de 1,6 en 2,2, zet hier gemiddeld een tientje op wat dus een kleine winst oplevert. Sta nu op een EV van €80,93 en hoop dit nog te kunnen verhogen natuurlijk:). Ik zal met enige regelmaat tips hier plaatsen en hier ook mijn eigen winst of verlies bijhouden d.m.v. iedere weddenschap virtueel 10 euro in te zetten.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben en hoor graag jullie mening!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 3-04-2012 09:45 Leden topics
in 3-04-2012 09:45 Leden topics
163 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
idd giertje leuk jou hier weer te zien, wederom succes. Ik hou je topic in de gaten
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
[quote]Voor de zoveelste keer in dit topic, begin ik weer eens met tipgeven. Het tipgeven kan ik toch niet loslaten, tijd om weer eens te kijken hoe succesvol ik kan zijn. Ik ga gewoon door met hetzelfde principe, dus verwacht van mij veel mooie 1,70 tips.
Vorig totaal: € 99,80
97. € 8,80
98. - € 10,00
Totale winst: € 98,60
Tips voor vandaag: (27 Augustus 2013)
Zuid Afrika - Premier League
99. Kaizer Chiefs (4) - Moroka Swallows (5) tip: 1 ComeOn: 1,60
1-1 (n)
Toelichting:
Mijn eerste tip sinds lange tijd, is er eentje vanuit Zuid-Afrika. Daar treden Kaizer Chiefs en Moroka Swallows tegen elkaar aan, in de tweede speelronde van de Premier League. Beide clubs hebben in de eerste ronde met 1-0 gewonnen, Kaizer Chiefs deed dit bij Black Aces terwijl Moroka Swallows dit deed thuis tegen Pretoria. Het seizoen is nog jong in Zuid-Afrika, maar het onderlinge verleden van beide clubs spreekt boekdelen, de afgelopen drie seizoen won Kaizer Chiefs zowel uit als thuis van Moroka Swallows. Met dit gegeven in het achterhoofd, tip ik voor vandaag een overwinning voor Kaizer Chiefs.
Oostenrijk - Regionalliga Ost
100. SV Oberwart (4) - Neuberg (14) tip: 1 ComeOn: 1,78
2-3 (n)
Toelichting:
De 100ste tip van mijn kant, is er eentje vanuit Oostenrijk. In de krochten van het Oostenrijkse voetbal, speelt SV Oberwart tegen Neuberg. Neuberg is na 10 jaar weer terug in de Regionalliga Ost, helaas weten zij daarin nog weinig potten te breken. In de eerste drie wedstrijden werd pas 1 punt behaald. Daartegenover staat de goede vorm waarin SV Oberwart momenteel momenteel verkeerd. SV Oberwart speelde de eerste drie wedstrijden allen uit maar pakte daarin 7 punten met een doelsaldo van 5-0. Tien seizoenen geleden won SV Oberwart beide wedstrijden, of dit nog iets van extra waarde geeft weet ik niet, maar voor mij is het duidelijk SV Oberwart gaat hier aan het langste eind trekken.
0 Vind ik leuk's
ziet er mooi uit, goede voorbeschouwing !!
ik speel ze mee, bedankt
0 Vind ik leuk's
DE HELD IS TERUG! IK SPEEL ZE MEE!
0 Vind ik leuk's
Ik speel ze mee (y) Succes
0 Vind ik leuk's
Ja Oberwart had ik ook al gevonden, succes allen
0 Vind ik leuk's
Vooruit, ik doe ook mee ;). Ondanks dat ik nu naar een ajacied luister :haha
0 Vind ik leuk's
ik speel ze ook mee succes (y)
0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
Ik speel ze mee succes (y)
0 Vind ik leuk's
oberwart staat al 2-0 voor bij rust, kaizer moet het netje nog even vinden! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.