Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: GiertjeNL

Hallo allemaal,
Nadat ik veel tips heb overgenomen van andere tipgevers, is het tijd om zelf ook maar eens een duit in het zakje te doen. Ik speel sinds deze week eigenlijk alleen nog maar singles met odds tussen de 1,6 en 2,2, zet hier gemiddeld een tientje op wat dus een kleine winst oplevert. Sta nu op een EV van €80,93 en hoop dit nog te kunnen verhogen natuurlijk:). Ik zal met enige regelmaat tips hier plaatsen en hier ook mijn eigen winst of verlies bijhouden d.m.v. iedere weddenschap virtueel 10 euro in te zetten.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben en hoor graag jullie mening!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 3-04-2012 09:45 Leden topics
in 3-04-2012 09:45 Leden topics
163 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Yeah he is back :d :d :d
0 Vind ik leuk's
[quote]Nou daar gaan we dan op hoop van zegen. Ik zal hier voor morgen (lees: vandaag) een aantal hopelijk mooie tips plaatsen. Ik zou het ook erg leuk vinden om feedback van jullie te horen en of jullie meespelen enzo. Dus reageer er lekker op los en voor suggesties sta ik uiteraard altijd open!
Spanje - Segunda Division B - Grupa 2
1. Las Palmas B (1) - Real Madrid C (13) tip: 1 ComeOn: 1,61
3-0 (y)
Toelichting:
We beginnen deze nieuwe ronde met nieuwe kansen in Spanje. Daar speelt koploper en tevens tweede team van Las Palmas tegen het derde team van Real Madrid. Real Madrid C staat net boven de rode streep die in de Segunda Division B al vrij hoog staat als ik de stand mag geloven. Real Madrid verloor haar laatste twee wedstrijden met als dieptepunt de 0-3 thuisnederlaag tegen laagvlieger Tudelano. Las Palmas verloor dit seizoen pas één keer in eigen huis terwijl Real Madrid in uitwedstrijden pas drie overwinningen wist te noteren. Daarbij genoteerd dat de heenwedstrijd al met 1-2 werd gewonnen door Las Palmas. Lijkt mij een thuisoverwinning niet minder dan logica!
Turkije - Superliga
2. Kardemir Karabuk (9) - Elazigspor (16) tip: 1 ComeOn: 1,64
3-1 (y)
Toelichting:
Deze tip is niet zo zeer gericht op het goede thuisresultaat van Kardemir maar op het dramatische uitrecord van Elazigspor. Ze wisten dit jaar alleen uit te winnen bij het nog lager staande Kayserispor, de rest van de wedstrijden werden buitenshuis dit seizoen allemaal verloren. Het wist zelfs pas zes keer te scoren. Kardemir doet het zeker niet slecht in eigen huis, het verloor pas één keer en speelde twee keer gelijk. In de onderlinge ontmoetingen won Elazigspor echter wel het meerendeel, maar met de vorm van dit seizoen moet Kardemir hier toch zeker de volle winst halen.
Italië - Lega Pro C2/B
3. Foggia (4) - Tuttocuoio (11) tip: 1 ComeOn: 1,79
2-1 (y)
Toelichting:
De derde wedstrijd is er eentje in de kelders van de Italiaanse piramide. Foggia treedt daar aan tegen Tuttocuoio, Foggia kan bij winst en een beetje mazzel de koppositie in de Lega Pro C2/B overnemen. Foggia zal er dus op gebrand zijn om de drie punten in het eigen stadion te houden. Wat dan zeker helpt is het aardige thuisrecord van Foggia waarin zij slechts één keer verloren. Tuttocuoio kan daar tegenover een vrij matig uitrecord neerzetten van 6 verliespartijen in 11 wedstrijden. Met de geur van roem in het verschiet gok ik hier op een thuisoverwinning, zeker met de huidige odd.
Spanje - Segunda Division B - Grupa 2
4. Toledo (4) - Atletico Madrid B (14) tip: 1 ComeOn: 1,68
2-1 (y)
Toelichting:
Opnieuw een tip vanuit de Segunda Division B Grupa 2. Dit keer eentje in de wedstrijd Toledo tegen Atletico Madrid B. Toledo speelt in eigen huis uitstekend, verloor weliswaar haar laatste wedstrijd in eigen huis van Real Sociedad B, maar dit lijkt niet meer dan een incident te zijn geweest. Toledo speelde naast dit enkele verlies nog drie keer gelijk in eigen huis maar won verder de rest van haar partijen. Atletico Madrid B wist alleen haar allereerste uitwedstrijd te winnen, dat was tegen Getafe B en dat was ook overtuigend. Maar daarna ging het bergafwaarts met de Madrilenen en verloren 6 keer en speelde 4 keer gelijk. Verwacht echter geen grote uitslag want de laatste zes ontmoetingen vielen er maar vijf treffers te noteren.
0 Vind ik leuk's
Ze gaan goed Giertje!
Heb ze allemaal meegespeeld!
0 Vind ik leuk's
Lekker, heb een combo gemaakt van drie van de vier. Ik vertrouwde alleen de Turkse niet :)
Laatste staat ook met 2-0 voor, prima tips dus. Thanks!
0 Vind ik leuk's
Goed om te lezen dat je terug bent (h)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
[quote]Vier duimpjes omhoog, dat is nog eens een begin waarop ik hoopte en jullie waarschijnlijk ook. Op deze manier houdt ik de moed er wel in en daarom dus ook voor vandaag weer tips! Ik hoor nog steeds graag of jullie hebben meegespeeld :)!
Vorig saldo: € 0,00
1. + € 6,10
2. + € 6,40
3. + € 7,90
4. + € 6,80
Nieuw saldo: € 27,20
Israel - Leumit League
5. H. Nazareth (5) - H. Ironi Rishon (15) tip: 1 ComeOn: 1,64
1-2 (n)
Toelichting:
De eerste bet van de maandag is er eentje uit Israel. Daar speelt nummer 5 Nazareth tegen nummer 15 Ironi Rishon op het tweede niveau van Israel. Nazareth verloor enkel aan het begin van het seizoen twee thuiswedstrijden, maar sindsdien is het ongeslagen in eigen huis. Ironi Rishon kent een wisselvallig seizoen, waarin het pas twee wedstrijden verloor buitenshuis. Nazareth is ook al zes wedstrijden achtereen ongeslagen, terwijl Ironi de twee laatste wedstrijden verloor. In de heenwedstrijd won Nazareth op bezoek bij Ironi met 1-0, een thuisoverwinning lijkt mij dus logisch.
Israel - Leumit League
6. Hapoel Petach Tikva (2) - Hapoel Afula (14) tip: 1 ComeOn: 1,56
0-2 (n)
Toelichting:
We blijven nog even op het tweede niveau van Israel, waar Hapoel Petach Tivka speelt tegen Hapoel Afula. Hapoel Petach Tivka moet winnen om de aansluiting te houden met koploper Netanya welke op dit moment 8 punten los staat. Hapoel Afula lijkt daarvoor een prima tegenstander de ploeg houdt nog twee tegenstanders onder zich. Petach Tivka verloor pas twee keer in eigen huis, terwijl Afula pas twee keer wist te winnen buitenshuis. In de heenwedstrijd won Petach Tivka met 1-2 al op bezoek bij Afula, dus een winst in eigen huis is zeker een mogelijkheid.
Malta - Premier League
7. Sliema (4) - Floriana (8 ) tip: 1 ComeOn: 1,69
4-1 (y)
Toelichting:
De derde tip is er eentje vanaf het eiland Malta, daar spelen Sliema en Floriana op de maandagavond tegen elkaar. Sliema verloor de laatste 6 wedstrijden niet meer, maar aantrekkelijker is de vorm van Floriana. Floriana verloor de laatste vier wedstrijden en lijkt in een slechte reeks vast te zitten. Met Sliema dat alleen thuis van de twee koplopers verloor, lijkt Floriana ook deze week niet uit de dalende lijn te kunnen komen. Sliema won eveneens de heenwedstrijd tegen Floriana eerder dit jaar met 0-1 en dus lijkt een thuisoverwinning voor Sliema niet onmogelijk.
Engeland - Premier League
8. Manchester City (2) - Chelsea (3) tip: 1 ComeOn: 1,89
0-1 (n)
Toelichting:
Ik ben normaal helemaal niet van het populistische tip geven, maar deze tip is gewoon om mijn bankroll een extra positieve boost te geven. Manchester City is een eigen huis een niet te verslaande tegenstander, en zeker de overmacht waarmee City haar thuiswedstrijden wint is overweldigend. Daar tegenover staat dat Chelsea alleen van kleinere tegenstanders kan winnen buitenshuis. City is daarbij de laatste 12 wedstrijden ongeslagen en kan bij winst de koppositie overnemen van Arsenal. Met de koppositie in zicht, moet een overwinning voor Manchester City mogelijk zijn.
0 Vind ik leuk's
ik speel ze allemaal mee ;-)
0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
Ik speel ze ook mee. helaas is Sliema- floriana uitgesteld..
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat ik zo ook meespeel allemaal single en in een combi met villareal erbij
0 Vind ik leuk's
[dit bericht is helaas verloren gegaan tijdens de Derde Wedoorlog]
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.