Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: GiertjeNL

Hallo allemaal,
Nadat ik veel tips heb overgenomen van andere tipgevers, is het tijd om zelf ook maar eens een duit in het zakje te doen. Ik speel sinds deze week eigenlijk alleen nog maar singles met odds tussen de 1,6 en 2,2, zet hier gemiddeld een tientje op wat dus een kleine winst oplevert. Sta nu op een EV van €80,93 en hoop dit nog te kunnen verhogen natuurlijk:). Ik zal met enige regelmaat tips hier plaatsen en hier ook mijn eigen winst of verlies bijhouden d.m.v. iedere weddenschap virtueel 10 euro in te zetten.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben en hoor graag jullie mening!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 3-04-2012 09:45 Leden topics
in 3-04-2012 09:45 Leden topics
163 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nee, helaas :p Heeft geen andere naam ;-)
0 Vind ik leuk's
Balikpapan zoeken heeft ook geen zin?
0 Vind ik leuk's
giertjenl:
Balikpapan zoeken heeft ook geen zin?
nee..
0 Vind ik leuk's
Helaas niet inderdaad, en ik doe liever niet "voor de helft mee", in dit geval 2 vd 3 tips :p
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
Helaas niet inderdaad, en ik doe liever niet "voor de helft mee", in dit geval 2 vd 3 tips :p
Ach de resterende twee zijn ook een oddje 3 waard in combi, ik heb ze meegepikt.
0 Vind ik leuk's
Ik win meestal 2 van de 3 tips, dus als je goed zit heb je alletwee goed ;)
0 Vind ik leuk's
Ik zal dan zowiezo op singles blijven (zelfde method aanhouden, voor de validiteit)
EDIT: Hoeveel units profit maak je op een reguliere maand, denk je?
0 Vind ik leuk's
Oke, ik heb die andere 2 gespeeld, maybe dat morgen die 3e nog verschijnt op Betfair en/of Unibet.
Plaats je morgen in de loop van de dag nog meer tips? Zoja, een tijdstip/daggedeelte kan je zeker niet voorspellen?
0 Vind ik leuk's
Ik maak € 0,- profit omdat ik als een domme idioot ook andere wedstrijden erbij zet haha.
Morgen geef ik geen tips meer, dit zijn de tips voor morgen de hele dag. De beste uitgekozen!
Morgenavond verwacht ik weer tips voor overmorgen te plaatsen.
Misschien dat ik morgen nog iets vind, maar die kans is heeeeel klein!
0 Vind ik leuk's
Ik maak € 0,- profit omdat ik als een domme idioot ook andere wedstrijden erbij zet haha.
Wat zeg je me nu?:P
Jouw tips niet winstgevend? :o
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.