Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: GiertjeNL

Hallo allemaal,
Nadat ik veel tips heb overgenomen van andere tipgevers, is het tijd om zelf ook maar eens een duit in het zakje te doen. Ik speel sinds deze week eigenlijk alleen nog maar singles met odds tussen de 1,6 en 2,2, zet hier gemiddeld een tientje op wat dus een kleine winst oplevert. Sta nu op een EV van €80,93 en hoop dit nog te kunnen verhogen natuurlijk:). Ik zal met enige regelmaat tips hier plaatsen en hier ook mijn eigen winst of verlies bijhouden d.m.v. iedere weddenschap virtueel 10 euro in te zetten.
Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben en hoor graag jullie mening!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar giertjenl
Country flaggiertjenl in 3-04-2012 09:45 Leden topics
in 3-04-2012 09:45 Leden topics
163 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik speel verona en Shrewsbury mee (y)
0 Vind ik leuk's
[quote]Vier uit zes voor de zaterdag niet onaardig maar kan natuurlijk beter, doordat ik op zondag bij de Amstel Gold Race was heb ik daar geen tips voor gedaan. Voor vandaag zijn er weer een aantal nieuwe.
Vorig totaal: € 133,40
44. € 5,30
45. - € 10,00
46. - € 10,00
47. € 5,60
48. € 7,80
49. € 8,40
Totaal: winst € 140,50
Tips voor vandaag: (16 april 2012)
Oostenrijk - Erste Liga
50. LASK Linz (4) - BW Linz (5) tip: 1 ComeOn: 1,81
1-2 (n)
Toelichting:
De eerste wedstrijd van vandaag is er eentje in Oostenrijk, een stadsderby wel te verstaan. LASK Linz treedt aan tegen BW Linz, dit is tegelijk een wedstrijd tussen de nummer 4 en 5 van de Erste Liga. LASK doet het in eigen huis uitstekend en heeft dit seizoen dan ook pas drie keer verloren in eigen huis. BW Linz heeft alle moeite om buitenshuis punten te pakken, zo werd er recent verloren van degradant First Vienna. De heenwedstrijd
Zweden - Allsvenskan
51. Helsingborg ( 8) - GAIS (14) tip: 1 ComeOn: 1,76
1-1 (n)
Toelichting
Waar Helsingborg dit seizoen aardig is gestart, begon GAIS het seizoen dramatisch. GAIS wist dit seizoen pas 2 punten te pakken en verloor daarnaast ook nog eens. Helsingborg speelde tot nog toe éénmaal gelijk, won 1 keer en verloor één keer, daarmee staat Helsingborg op dit moment achtste. Het onderlinge duel is zwaar in het voordeel van Helsingborg en ik denk dat deze vandaag nog verder wordt vergroot.
Tsjechië - Gambrinus Liga
52. Ostrava (15) - Liberec (2) tip: 2 ComeOn: 1,91
1-3 (y)
Toelichting:
De laatste tip voor vandaag is er eentje vanuit Tsjechië, in de Gambrinus Liga neemt Ostrava het thuis op tegen Liberec. Liberec doet het vooralsnog uitstekend en heeft nog steeds uitzicht op het kampioenschap, Ostrava daarentegen kent een moeizaam seizoen en staat daardoor voorlaatste. Nu Liberec op bezoek komt met de titelaspiraties lijkt Ostrava dan ook kansloos, Liberec doet het zowel uit als thuis prima. De laatste ontmoeting tussen beide teams wist Liberec ook te winnen met 3-2
0 Vind ik leuk's
Ik volg je nog steeds en al best veel geld gewonnen. GA ZO DOOR (y)
0 Vind ik leuk's
[quote]Weer een ongelukkige dag vandaag, het gaat de laatste tijd weer een stuk minder helaas..
Vorig totaal: € 140,50
50. - € 10,00
51. € 9,10
52. - € 10,00
Totaal: winst € 129,60
Tips voor morgen: (17 april 2012)
Engeland - Championship
53. Leicester (9) - Burnley (11) tip: 1 ComeOn: 1,66
Toelichting:
Voor morgen een tip uit voetballand Engeland, in de Championship. Leicester mag aftrappen tegen Burnley, beide hebben nog een kleine kans op de promotie-degradatie wedstrijden. Leicester is in eigen huis al zeven wedstrijden ongeslagen, waar Burnley alleen de laatste twee uitwedstrijden wist te winnen tegen Doncaster en Portsmouth. De laatste wedstrijd op bezoek bij Burnley won Leicester met 1-3 en daarom denk ik voor deze wedstrijd een 1tje
Engeland - Northern Premier League
54. Rushall (8 ) - Frickley (20) tip: 1 ComeOn: 1,62
Toelichting:
Weer een heerlijke pot in de krochten van het Engelse voetbal, dit keer eentje tussen Rushall en Frickley. Rushall heeft een redelijke thuisreeks maar Frickley doet het erg slecht in uitwedstrijden. Frickley wist pas drie keer te winnen buitenshuis maar ook de eerste wedstrijd van dit seizoen wist Frickley niet te winnen en eindigde in een gelijk spel. Rushall wil voor eigen publiek nog een mooie overwinning neerzetten en daarom denk ik dat zij zullen winnen.
Engeland - League Two
55. Aldershot (11) - Swindon Town (1) tip: 2 ComeOn: 1,85
Toelichting:
Hier behoeft eigenlijk geen toelichting denk ik, Swindon zit in de kampioensroes en is op weg naar de titel. Swindon Town heeft de laatste vier wedstrijden weten te winnen en Aldershot verloor de laatste vier. Swindon wist ook in de eerste wedstrijd te winnen en zal dus ook deze wedstrijd gaan winnen.
0 Vind ik leuk's
Jammer dat je geen tips meer geef!
0 Vind ik leuk's
samafca:
Jammer dat je geen tips meer geef!

Inderdaad.
Jij had altijd heerlijke tips met een goede onderbouwing! (y)
0 Vind ik leuk's
svenchenko:
samafca:
Jammer dat je geen tips meer geef!

Inderdaad.
Jij had altijd heerlijke tips met een goede onderbouwing! (y)

Dit kan ik zeker allemaal bevestigen (y) !
0 Vind ik leuk's
santiiago:
svenchenko:
samafca:
Jammer dat je geen tips meer geef!

Inderdaad.
Jij had altijd heerlijke tips met een goede onderbouwing! (y)

Dit kan ik zeker allemaal bevestigen (y) !

Come back Giertje! We miss you ;)
0 Vind ik leuk's
Mooi om te zien dat iedereen weer uitkijkt naar mijn tips, maar zo tegen het einde van het seizoen is het voetbal mij te onvoorspelbaar.
Oefenwedstrijden, interlands en EK-wedstrijden zijn te lastig te voorspellen.
Na de zomer ben ik weer helemaal terug, nog 3 maanden geduld dus haha;)
Sorry boys! succes;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.