Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: brad-frenkie

Beste allemaal,

Na inmiddels een klein jaar voornamelijk consument van tips geweest te zijn, heb ik besloten een eigen topic te openen voor tips. Hoewel deze website weliswaar voornamelijk om wedden op voetbal lijkt te draaien, weet ik niet genoeg van voetbal om er serieuze tips over te kunnen plaatsen.

Daarentegen zijn wielrennen en darten de sporten die ik al jaren op de voet volg. Helaas is het wielerseizoen gisteren afgelopen met de Ronde van Lombardije. Gelukkig staat het najaar bol van de televisie toernooien bij het darten, dus mijn tips zullen de komende tijd voornamelijk betrekking hebben op het darten. Wellicht dat ik af en toe ook wat tips zal posten over het veldrijden, want deze sport volg ik eveneens intensief.

Ik denk dat je mij kan typeren als een behouden wedder. Zo speel ik voornamelijk singles en af en toe een combo van 2 of maximaal 3 lines. Daarnaast wed ik niet om het wedden, maar om te profiteren van value en als ik dat niet kan vinden blijf ik er vanaf. Aan stappenplannen en rare strategieën doe ik niet; het gaat om value vinden en uitbuiten. Hoewel ik slechts een jaar redelijk actief ben met wedden, heeft me dit, behalve plezier, tot nu toe een leuke netto winst opgeleverd.


Om meteen maar een paar tips te plaatsen, dit is wat ik vanavond speel m.b.t. de World Grand Prix Darts:

King - Jenkins
Jenkins wint @1.80 3/10

Naar mijn mening is dit op papier de leukste wedstrijd van vanavond. Twee oude krijgers die het kunstje absoluut nog niet verleerd zijn. Jenkins is het hele jaar al in vorm en boekt regelmatig goede uitslagen op de vloertoernooien, hij won bijvoorbeeld eind september een van de player championships. Ten opzichte van zijn ijzersterke najaar in 2014, is King in 2015 toch een stapje minder. Hoewel het zomaar erg dicht bij elkaar kan zitten, denk ik toch dat Jenkins deze wedstrijd naar zich toe trekt.

White - Caven
White wint @1.55 5/10

Dankzij ijzersterk spel op de vloertoernooien (oa. winst in een players championship afgelopen weekend) is White opgeklommen naar de top 10 van de Order of Merit. Het moment lijkt te zijn gekomen dat hij op tv toernooien ook regelmatig door gaat stoten richting kwart- en halve finales. In Caven treft hij een ideale tegenstander om in ieder geval alvast een rondje verder te komen, want Caven presteert dit jaar zwak. Voor wat het waard is: dit wordt Cavens 7e deelname aan de World Grand Prix en tot nu toe is het hem nog nooit gelukt de eerste ronde op dit toernooi te overleven.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brad-frenkie
Country flagbrad-frenkie in 5-10-2015 14:31 Leden topics
in 5-10-2015 14:31 Leden topics
106 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
(y) Ik speel weer het een en ander met je mee. Ik zal je topic ook dit toernooi weer geïnteresseerd volgen en het een en ander mee spelen! Ik zal dit niet elke dag zeggen haha maar, ga zo door! Zie er altijd genoeg leuks tussen staan

Wel heb ik een vraagje welke site gebruik jij voor dart statistieken?
0 Vind ik leuk's
spurs:
(y) Ik speel weer het een en ander met je mee. Ik zal je topic ook dit toernooi weer geïnteresseerd volgen en het een en ander mee spelen! Ik zal dit niet elke dag zeggen haha maar, ga zo door! Zie er altijd genoeg leuks tussen staan

Wel heb ik een vraagje welke site gebruik jij voor dart statistieken?


Prima Spurs, je moet natuurlijk alleen meespelen waar je zelf ook vertrouwen in hebt ;)

Dé site voor statistieken is deze: https://www.voetbalwedden.net/wedden-op-darten' target='_blank' rel='follow'>PDC.tv/home voor een goed overzicht van het huidige toernooi.
Statistieken is natuurlijk niet alles, ik kijk veel wedstrijden waardoor ik ongeveer op de hoogte ben van hoe spelers ervoor staan.
0 Vind ik leuk's
Die van Huybrechts en anderson+white speel ik ook mee
0 Vind ik leuk's
Stats zeggen totaal niks in het darten (net zoals bij voetbal).

Elke wedstrijd staat opzich, ik ga dit toernooi eens proberen om winst te maken met elke wedstrijd 'geen 180'er in de eerste leg' in te zetten.
Na 2 dagen gespeeld op dit moment 22 euro verlies (speel 10 euro op elke odd bij 4 bookmakers). opvallend veel 180'ers in de eerste leg tot nu toe.



Speel daarnaast ook nog single bets, wat winstgevender is tot nu toe hehe.

Morgenmiddag pak ik de single bet :

- Ian White v Dimitri Van Den Bergh Total Match 180s under 8,5 @1.83

0 Vind ik leuk's
Even snel een paar tips voor vandaag:

White - van den Bergh
van den Bergh under 4.5 180s @1.57 4/10 Marathonbet

Zie wat ik gisteren over van den Bergh schreef. Ik verwacht hem zenuwachtig en niet in staat zijn echte spel te spelen.

Under 20.5 180s in de middag sessie @1.88 3/10 Marathonbet

Er staan vanmiddag geen partijen op het programma waar grote 180 gooiers in actie komen. Daarom verwacht ik weinig vuurwerk wat ten goede komt aan deze bet.
0 Vind ik leuk's
Goede tip die laatste brad-frenkie! helaas ben ik te laat en kan niet meer spelen.

Telt de voorronde partij ook mee trouwens?
0 Vind ik leuk's
ptuinenga:
Goede tip die laatste brad-frenkie! helaas ben ik te laat en kan niet meer spelen.

Telt de voorronde partij ook mee trouwens?


Voorronde telt inderdaad ook mee.

Tot nu toe lopen mijn bets bij het WK nog niet echt. Voor mijn gevoel gaat het erg slecht, maar de cijfers laten zien dat ik tot nu toe vrijwel quitte loop. Hopelijk kan ik de komende dagen wat meer wedstrijden zien en ga ik weer de plus in :)
0 Vind ik leuk's
Het loopt voor mij ook totaal nog niet, behoorlijk verlies op de test 180'er eerste leg NO. De odds liggen ook laag, telkens rond de 1.40. Had dit beter eerst nog een paar toernooien als test moeten bijhouden. Bij het laatste tv toernooi had je hier dikke winst mee behaald, WK is toch anders blijkt nu.

Verder verrassende uitslagen en de debutanten gooien behoorlijk goed. Het algemene niveau stijgt behoorlijk elk jaar en daardoor worden de bets lastiger.

Single bets gaat iets beter, kleine winst tot nu toe.

Ga ook de highest checkout score eens bijhouden van alle wedstrijden (under/over), zie hier misschien meer winst in dan de 'NO 180'er eerste leg' tactiek.


0 Vind ik leuk's
Voor vanavond speel ik deze:

Newton - Reyes
Reyes over 3.5 180s @1.65 4/10 Bwin

Reyes zal voor velen een onbekende zijn, maar niet voor de kenners. Vorig jaar maakte hij een geweldig debuut in Ally Pally door meteen de laatste 16 te halen na overwinningen op Newton en Painter. Dit jaar heeft hij ervaring opgedaan door een heel seizoen op de Pro Tour te spelen. Hier overleefde hij regelmatig enkele rondes. Over enkele jaren verwacht ik hem dan ook in de top 32. Reyes heeft zich bewezen als een degelijke speler die niet bang is om op tv te spelen en goede spelers te verslaan. Scorend is zijn spel doorgaans in orde. Ik verwacht dan ook dat Reyes er zal staan vanavond en minimaal 4 180s zal gooien.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Ik speel ook Cristo Reyes over 91,5 3 dart average @ 1,85 (Bwin)

Gewoon omdat hij de laatste wedstrijden al heeft laten zien dat hij dit kan gooien.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.