Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: brad-frenkie

Beste allemaal,

Na inmiddels een klein jaar voornamelijk consument van tips geweest te zijn, heb ik besloten een eigen topic te openen voor tips. Hoewel deze website weliswaar voornamelijk om wedden op voetbal lijkt te draaien, weet ik niet genoeg van voetbal om er serieuze tips over te kunnen plaatsen.

Daarentegen zijn wielrennen en darten de sporten die ik al jaren op de voet volg. Helaas is het wielerseizoen gisteren afgelopen met de Ronde van Lombardije. Gelukkig staat het najaar bol van de televisie toernooien bij het darten, dus mijn tips zullen de komende tijd voornamelijk betrekking hebben op het darten. Wellicht dat ik af en toe ook wat tips zal posten over het veldrijden, want deze sport volg ik eveneens intensief.

Ik denk dat je mij kan typeren als een behouden wedder. Zo speel ik voornamelijk singles en af en toe een combo van 2 of maximaal 3 lines. Daarnaast wed ik niet om het wedden, maar om te profiteren van value en als ik dat niet kan vinden blijf ik er vanaf. Aan stappenplannen en rare strategieën doe ik niet; het gaat om value vinden en uitbuiten. Hoewel ik slechts een jaar redelijk actief ben met wedden, heeft me dit, behalve plezier, tot nu toe een leuke netto winst opgeleverd.


Om meteen maar een paar tips te plaatsen, dit is wat ik vanavond speel m.b.t. de World Grand Prix Darts:

King - Jenkins
Jenkins wint @1.80 3/10

Naar mijn mening is dit op papier de leukste wedstrijd van vanavond. Twee oude krijgers die het kunstje absoluut nog niet verleerd zijn. Jenkins is het hele jaar al in vorm en boekt regelmatig goede uitslagen op de vloertoernooien, hij won bijvoorbeeld eind september een van de player championships. Ten opzichte van zijn ijzersterke najaar in 2014, is King in 2015 toch een stapje minder. Hoewel het zomaar erg dicht bij elkaar kan zitten, denk ik toch dat Jenkins deze wedstrijd naar zich toe trekt.

White - Caven
White wint @1.55 5/10

Dankzij ijzersterk spel op de vloertoernooien (oa. winst in een players championship afgelopen weekend) is White opgeklommen naar de top 10 van de Order of Merit. Het moment lijkt te zijn gekomen dat hij op tv toernooien ook regelmatig door gaat stoten richting kwart- en halve finales. In Caven treft hij een ideale tegenstander om in ieder geval alvast een rondje verder te komen, want Caven presteert dit jaar zwak. Voor wat het waard is: dit wordt Cavens 7e deelname aan de World Grand Prix en tot nu toe is het hem nog nooit gelukt de eerste ronde op dit toernooi te overleven.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brad-frenkie
Country flagbrad-frenkie in 5-10-2015 14:31 Leden topics
in 5-10-2015 14:31 Leden topics
106 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zeer mooie overwinning van Klaasen zojuist!

Ik speel nog 1 extra bet vandaag:

Vanavond over 39.5 180s @1.88 4/10 Marathonbet

Vanavond staan er wederom 2 partijen op het programma met 4 darters die in goede vorm zijn. Het is ondertussen wel bekend dat Smith, Lewis en Wright de 180s uit de losse pols gooien en daarnaast gooit Barney in vorm er ook gerust een leuk aantal. Beide partijen lijken ook geen walk-overs te worden, dus ik verwacht meer dan genoeg legs om de vereiste 180s te gooien.
0 Vind ik leuk's
Wederom een prima dag gisteren.
Vandaag staan er twee prachtige halve finales op het programma. Ik vind beide wedstrijden vrij lastig om op in te zetten aangezien het vrij onzeker is hoe lang de wedstrijden gaan duren. Zo lijkt het bijvoorbeeld interessant om bij Anderson's 180s een over te spelen, maar hij kan ook zomaar over Klaasen heen walsen en er daardoor te weinig gooien. Vandaar dat ik tot nu toe alleen deze bet heb staan:

Van Barneveld - Lewis
Highest 3-darts average Lewis @1.65 5/10 Bwin

Van Barneveld is niet meer de man die zeer hoge gemiddeldes gooit, gelukkig heeft hij die ook niet nodig om te kunnen winnen. Over een wedstrijd van dit format zie ik hem bijvoorbeeld niet zomaar een gemiddelde boven de 100 gooien. Lewis is hier absoluut toe in staat, zeker gezien zijn goede vorm momenteel waarbij hij kan aanzetten als het echt moet. Met uitzondering van de 3e ronde gooide Lewis dit toernooi elke ronde een gemiddelde hoger dan dat van Barney (in de 3e ronde speelde Lewis tegen Suljovic, die laat iedereen slechter spelen).
Als Lewis deze wedstrijd wint, zal zijn gemiddelde normaal gesproken hoger dan dat van Barney liggen. Zelfs als hij verliest is er een goede kans dat deze bet slaagt, zo won Barney bijvoorbeeld vorig jaar in de 3e ronde van Lewis terwijl Lewis het hogere gemiddelde gooide. Eigenlijk zie ik deze bet alleen verliezen als Van Barnveld de wedstrijd gemakkelijk wint, maar de kans daarop is niet groot.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Ondertussen heb ik de balans opgemaakt van het afgelopen PDC WK. Na een stroeve start in het begin van het toernooi, ging het daarna uitstekend. Uiteindelijk ben ik op een ROI uitgekomen van 143,49%. Wegens tijdgebrek heb ik hier niet alles kunnen posten wat ik gespeeld heb, maar het ROI van de geposte tips zal ook ongeveer rond dit getal liggen met een winst van zeker 50 units.

Zojuist ben ik op Bwin een heel mooie line tegengekomen voor de aankomende Premier League of Darts:

Who will top the league: Michael van Gerwen @2.20 5/10 Bwin

Voor de duidelijkheid: deze bet gaat er niet over wie uiteindelijk de PL wint, maar wie er aan het eind van de 16 speelronden bovenaan in het klassement eindigt.
De kale sloopmachine heeft de laaste 3 edities aan de PL meegedaan en eindigde daarbij ook telkens bovenaan het klassement na de reguliere competitie: in 2013 met 24pt, met nummer 2 Barney op 23pt, in 2014 met 24pt met nummer 2 Barney op 20pt en 2015 met 23pt met nummer 2 Chisnall op 22 pt. Ondanks zijn vroege uitschakeling op het WK heeft afgelopen jaar wel bewezen dat Van Gerwen de absolute nummer 1 van de wereld is. Hij is verreweg het meest constant van alle wereldtoppers waardoor hij in mijn ogen absoluut de favoriet is om ook de komende PL weer bovenaan de tabellen te komen. Daarnaast zijn concurrenten als Lewis en Anderson toch minder constant. Lewis gooit zelden een goeie PL dus dat zal zeker geen concurrent zijn. Anderson is iemand die zijn momenten kiest om te pieken, daarnaast heeft hij aangeven te overwegen met een bril te gaan spelen wat vermoedelijk een aanpassing van zijn worp vereist.
0 Vind ik leuk's
Komend weekend staat met The Masters het eerste tv toernooi van de PDC in 2016 op het programma. Het toernooi doet zijn naam eer aan want alleen de top 16 van de Order of Merit doet hieraan mee. Op papier lijken er dus alleen maar topwedstrijden te komen, maar in de praktijk is het nog even afwachten hoe de darters het afgelopen WK en vakantiemaand januari verteerd hebben.

Ik zal weer proberen regelmatig wat tips voor dit toernooi te posten. Tot nu toe heb ik alleen deze bet staan:

Thornton - Chisnall & Anderson - Van der Voort
Chizzy most 180s @1.73 & Anderson wint @1.16, total odd @2.01 3/10 marathonbet

Thornton is na de gewonnen World Grand Prix eigenlijk stil gevallen, dat schijnt mede te maken te hebben met een hardnekkige voetblessure. Chizzy heeft de afgelopen toernooien zoals vanouds staan hakken op de T20. Op basis van het beeld van de laatste 2.5 maand voor het WK is Chizzy favoriet en is het waarschijnlijk dat hij de meeste 180s gaat gooien.
Op het afgelopen WK is Vincent verschrikkelijk geveegd door Anderson bij de laatste 16. Vincent is nogal een denkertje dus deze dreun zal nog wel even impact hebben op hem. Na zijn verliespartij tegen Anderson is dit weer zijn eerste wedstrijd en om dan meteen weer tegen Anderson te moeten spelen lijkt een recept te zijn voor een kansloze uitschakeling.

0 Vind ik leuk's
(y) Ik ga je weer volgen!
0 Vind ik leuk's
De odd van Michael van Gerwen voor meeste 180ers van 1,57 is dat niet gewoon een zekerheidje? Ik ga mee op je voorspelling Chizzy
0 Vind ik leuk's
xsteenwijk:
De odd van Michael van Gerwen voor meeste 180ers van 1,57 is dat niet gewoon een zekerheidje? Ik ga mee op je voorspelling Chizzy


Zekerheidjes bestaan niet en zeker niet voor iemand die tegen een scoringsbeest als Bunting speelt. MVG is natuurlijk zwaar favoriet om de wedstrijd te winnen en in het verlengde daarvan de meeste 180s. Maar vergeet niet dat Bunting ook echt in staat is om een batterij 180s te gooien waar je bang van wordt. Daarnaast speelt mee dat Van Gerwen wel eens gemakkelijk kan winnen waardoor hij niet gepusht wordt om veel 180s te gooien.
0 Vind ik leuk's
Gisteren is de bet helaas fout gegaan dankzij de winst van Van der Voort. Winst voor Vincent had ik echt niet zien aankomen, maar het was zeer verdiend met zo'n goede wedstrijd. Hopelijk kan Vincent de lijn doortrekken!

Ondertussen is duidelijk dat het niveau dit toernooi toch weer gewoon goed is ondanks de vakantieperiode. Vandaag wordt er om de prijzen gespeeld dus ik verwacht dat het niveau nog een stukje omhoog geschroefd gaat worden.

Voor vandaag speel ik dit:

Huybrechts - Wade
Total 180s over 7.5 @1.81 4/10 Marathonbet

Beide spelers horen niet bij de grootste 180-kanonnen, maar zeker Huybrechts is in staat om er een behoorlijk aantal te gooien. Over een wedstrijd van dit format is een lijn van over 7.5 180s vrij laag vind ik, als het een spannende wedstrijd wordt (waar ik vanuit ga, het lijkt me stug dat iemand dit makkelijk gaat winnen) zie ik deze bet gewoon goed gaan.

Van der Voort - Chisnall
Chisnall over 5.5 180s @1.70 4/10 Marathonbet

Chisnall en 180s zijn een perfecte combinatie. Als Chisnall gewoon zijn niveau haalt slaagt deze bet.

Taylor - Wright
Wright over 4.5 180s @1.68 5/10 Marathonbet

Wright is uitgegroeid tot een absolute wereldtopper die van helemaal niemand bang is. Ik verwacht dat hij Taylor zeer goed partij zal geven en dat hij scorend zeer sterk voor de dag zal komen. De laatste tijd gooit Wright veel 180s dus ik zie deze bet zeker slagen.

Van Gerwen - Smith
Van Gerwen over 5.5 180s @1.90 5.10 Marathonbet

Van Gerwen was gisteren echt krankzinnig goed. In 3 legs had hij na 2 beurten kans op een 9-darter. In totaal gooide hij ongeveer 2/3 van de legs binnen 4 beurten uit, dat is echt voor niemand bij te houden. Ik verwacht dat hij vanmiddag weer ouderwets tekeer zal gaan, zeker omdat hij in Smith een tegenstander treft die hem goed ligt qua snelheid en kwaliteit.

Misschien is het ook wel interessant om op 9-darter te wedden. Bij Marathonbet staat een 9-darter dit toernooi genoteerd voor @4.40. Met MVG in deze vorm zou het mij echt niks verbazen als hij er vandaag 1 of 2 gooit.

Succes weer!
0 Vind ik leuk's
Helaas weer geen positief resultaat vanmiddag, vooral de 4 180s van Van Gerwen vallen mij tegen.

Voor vanavond heb ik twee bets staan die ondertussen aangepast zijn qua quote of lijn:

Wade - Chisnall
Total 180s over 9.5 @1.70 5/10 Bwin

Vanmiddag wist Chizzy er zelf al 8 te raken en aangezien er nu 1 leg meer gewonnen moet worden acht ik de kans dat deze bet slaagt zeer groot. Ondertussen is de lijn bij Bwin aangepast naar 11.5 @2.30; bij Marathonbet is hij op 10.5 te spelen @1.80.

Wade - Chisnall & MVG - Taylor
Most 180s Chisnall @1.30 & Most 180s Van Gerwen @1.40, total odd @1.82 7/10 Bwin

Ik heb zeer veel vertrouwen in deze bet. Zowel Chizzy als Van Gerwen gooien de 180s heel makkelijk terwijl hun tegenstanders er meestal relatief weinig gooien. Ondertussen is de odd van Chizzy gezakt naar @1.20, maar zelf daar zou ik hem nog tegen durven spelen.

Laten we hopen dat het geluk vanavond keert en ik beide lijntjes groen kan maken :)
0 Vind ik leuk's
Last minute nog Taylor +3.5 legs gespeeld @2.05 dus dit was een prima avondje :d
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.