Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: brad-frenkie

Beste allemaal,

Na inmiddels een klein jaar voornamelijk consument van tips geweest te zijn, heb ik besloten een eigen topic te openen voor tips. Hoewel deze website weliswaar voornamelijk om wedden op voetbal lijkt te draaien, weet ik niet genoeg van voetbal om er serieuze tips over te kunnen plaatsen.

Daarentegen zijn wielrennen en darten de sporten die ik al jaren op de voet volg. Helaas is het wielerseizoen gisteren afgelopen met de Ronde van Lombardije. Gelukkig staat het najaar bol van de televisie toernooien bij het darten, dus mijn tips zullen de komende tijd voornamelijk betrekking hebben op het darten. Wellicht dat ik af en toe ook wat tips zal posten over het veldrijden, want deze sport volg ik eveneens intensief.

Ik denk dat je mij kan typeren als een behouden wedder. Zo speel ik voornamelijk singles en af en toe een combo van 2 of maximaal 3 lines. Daarnaast wed ik niet om het wedden, maar om te profiteren van value en als ik dat niet kan vinden blijf ik er vanaf. Aan stappenplannen en rare strategieën doe ik niet; het gaat om value vinden en uitbuiten. Hoewel ik slechts een jaar redelijk actief ben met wedden, heeft me dit, behalve plezier, tot nu toe een leuke netto winst opgeleverd.


Om meteen maar een paar tips te plaatsen, dit is wat ik vanavond speel m.b.t. de World Grand Prix Darts:

King - Jenkins
Jenkins wint @1.80 3/10

Naar mijn mening is dit op papier de leukste wedstrijd van vanavond. Twee oude krijgers die het kunstje absoluut nog niet verleerd zijn. Jenkins is het hele jaar al in vorm en boekt regelmatig goede uitslagen op de vloertoernooien, hij won bijvoorbeeld eind september een van de player championships. Ten opzichte van zijn ijzersterke najaar in 2014, is King in 2015 toch een stapje minder. Hoewel het zomaar erg dicht bij elkaar kan zitten, denk ik toch dat Jenkins deze wedstrijd naar zich toe trekt.

White - Caven
White wint @1.55 5/10

Dankzij ijzersterk spel op de vloertoernooien (oa. winst in een players championship afgelopen weekend) is White opgeklommen naar de top 10 van de Order of Merit. Het moment lijkt te zijn gekomen dat hij op tv toernooien ook regelmatig door gaat stoten richting kwart- en halve finales. In Caven treft hij een ideale tegenstander om in ieder geval alvast een rondje verder te komen, want Caven presteert dit jaar zwak. Voor wat het waard is: dit wordt Cavens 7e deelname aan de World Grand Prix en tot nu toe is het hem nog nooit gelukt de eerste ronde op dit toernooi te overleven.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brad-frenkie
Country flagbrad-frenkie in 5-10-2015 14:31 Leden topics
in 5-10-2015 14:31 Leden topics
106 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vandaag speel ik:

Pipe - Painter
Painter wint @1.96 3/10 Bwin

Beide spelers zijn aan het zakken op de wereldranglijst. Vooral Pipe heeft enkele erg slechte prestaties neergezet de laatste maanden. Painter is een beetje uit beeld verdwenen maar het valt mij op dat hij zich in 2016 wel steeds weet te plaatsen voor de European Tours. Gisteren speelde hij een sterke wedstrijd met een gemiddelde van 101, ik denk dat dit hem voldoende vorm en vertrouwen geeft om Pipe te kunnen verslaan.

White - Walsh, K. Huybrechts - O'Connor & Suljovic - Wilson
White, Huybrechts & Suljovic winnen @2.127 3/10 marathonbet

Alle drie de mannen die ik tip zijn zwaar favoriet om hun wedstrijd te winnen. White is gewoon oerdegelijk en tegenstander Walsh heeft de laatste jaren zeer veel moeite om te winnen en als hij wint, zoals gisteren, is dat omdat zijn tegenstander ook erg slecht gooit. Huybrechts is niet in geweldige doen, maar O'Connor is dat ook niet. Huybrechts weet meestal wel van dit soort spelers te winnen en dat verwacht ik nu ook weer. Suljovic is al een jaar lang in grote vorm en heeft ondertussen iedereen al wel eens verslagen. Wilson lijkt maar geen voet aan de grond te krijgen bij de PDC en ik verwacht dan ook dat Suljovic een maatje te groot zal zijn voor deze voormalige BDO-topper.

Succes weer!
0 Vind ik leuk's
Na een paar maanden druk geweest te zijn met andere dingen, ga ik dit topic weer eens nieuw leven inblazen. Vandaag begint voor de heren darters namelijk de World Matchplay. Afgelopen najaar en winter ben ik behoorlijk succesvol geweest met het wedden op darten, eens kijken of ik daar deze week weer een vervolg aan kan geven.

Voor de eerste ronde wedstrijden heb ik alvast deze most 180s bet staan:

Most 180s Van Gerwen, Chisnall, Jenkins, Klaasen & Van Barneveld @5,07 1/10 Marathonbet

Van Gerwen en Chizzy speel ik ook nog apart, zie daarom de uitleg hieronder. Klaasen speelt tegen de ervaren Beaton. Hoewel Beaton niet slecht bezig is, gooit hij traditiegetrouw amper 180s. Jenkins speelt tegen Pipe, ook van Pipe is bekend dat hij erg weinig 180s gooit. Daarnaast is Pipe eigenlijk al een tijd uit vorm. Van Barneveld speelt tegen Dolan. Dolan is aan een vrije val bezig op de wereldranglijst: zijn vertrouwen is helemaal weg (gemiddeldes rond de 80-85) en zelfs als hij in vorm is gooit hij nog weinig 180s.
Meest risico volle bet in de rijtje is overigens de most 180s van Jenkins. Als je hem weglaat komt de odd rond de @3 uit, maar ik durf het risico wel aan.

Voor vanavond speel ik deze bet:
Most 180s Van Gerwen & Chisnall @1.76 4/10 Bwin

Beide spelers staan bekend om het gooien van veel 180s, daarnaast zijn ze beide favoriet om hun wedstrijd te winnen. Van Gerwen speelt tegen Caven. Dat zal hem weinig problemen opleveren en normaal gesproken zal Van Gerwen dan ook de meeste 180s gooien. Chisnall speelt tegen Van de Pas. Dat kan wel eens een heel leuke wedstrijd worden, want beide spelers zijn goed in vorm de laatste tijd. Waar Chisnall de 180s zo makkelijk gooit, gooit Van de Pas ze zo moeilijk. Dit heeft te maken met de stijl van Van de Pas: zijn pijlen hangen teveel naar onderen waardoor hij vaak naar de T19 moet omdat de T20 geblokkeerd is.
0 Vind ik leuk's
brad-frenkie:
Na een paar maanden druk geweest te zijn met andere dingen, ga ik dit topic weer eens nieuw leven inblazen. Vandaag begint voor de heren darters namelijk de World Matchplay. Afgelopen najaar en winter ben ik behoorlijk succesvol geweest met het wedden op darten, eens kijken of ik daar deze week weer een vervolg aan kan geven.

Voor de eerste ronde wedstrijden heb ik alvast deze most 180s bet staan:

Most 180s Van Gerwen, Chisnall, Jenkins, Klaasen & Van Barneveld @5,07 1/10 Marathonbet

Van Gerwen en Chizzy speel ik ook nog apart, zie daarom de uitleg hieronder. Klaasen speelt tegen de ervaren Beaton. Hoewel Beaton niet slecht bezig is, gooit hij traditiegetrouw amper 180s. Jenkins speelt tegen Pipe, ook van Pipe is bekend dat hij erg weinig 180s gooit. Daarnaast is Pipe eigenlijk al een tijd uit vorm. Van Barneveld speelt tegen Dolan. Dolan is aan een vrije val bezig op de wereldranglijst: zijn vertrouwen is helemaal weg (gemiddeldes rond de 80-85) en zelfs als hij in vorm is gooit hij nog weinig 180s.
Meest risico volle bet in de rijtje is overigens de most 180s van Jenkins. Als je hem weglaat komt de odd rond de @3 uit, maar ik durf het risico wel aan.

Voor vanavond speel ik deze bet:
Most 180s Van Gerwen & Chisnall @1.76 4/10 Bwin

Beide spelers staan bekend om het gooien van veel 180s, daarnaast zijn ze beide favoriet om hun wedstrijd te winnen. Van Gerwen speelt tegen Caven. Dat zal hem weinig problemen opleveren en normaal gesproken zal Van Gerwen dan ook de meeste 180s gooien. Chisnall speelt tegen Van de Pas. Dat kan wel eens een heel leuke wedstrijd worden, want beide spelers zijn goed in vorm de laatste tijd. Waar Chisnall de 180s zo makkelijk gooit, gooit Van de Pas ze zo moeilijk. Dit heeft te maken met de stijl van Van de Pas: zijn pijlen hangen teveel naar onderen waardoor hij vaak naar de T19 moet omdat de T20 geblokkeerd is.



Goede analyse, hoewel ik niet van combi's houd speel ik die van vanavond met je mee (y)
0 Vind ik leuk's
Voor de avondsessie:

Highest checkout over 149.5 @1.86 2/10 Marathonbet

Met bijvoorbeeld Wade, Anderson en Wright komen er vanavond een paar toppers in actie die goed in vorm zijn. Met 4 wedstrijden best of 19 legs verwacht ik dan ook wel een finish van 150 of hoger.
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond speel ik deze:

Most 180s Klaasen (@1.40) & Van Barneveld (@1.40), total odd @1.96 4/10 Marathonbet


Deze bets had ik ook al in de combo met Van Gerwen, Chizzy en Jenkins, maar die is helaas mislukt vanwege Jenkins. Toch heb ik veel vertrouwen in Barney en Klaasen, daarom speel ik hem op deze manier.
0 Vind ik leuk's
Tot nu toe loopt het helaas nog niet zo goed met wedden op de World Matchplay. Toch blijf ik rustig doorgaan, daarom heb ik voor vanavond de volgende bets staan:

Taylor - Suljovic
Suljovic +4.5 legs @1.95 3/10 Marathonbet

Dit is dé wedstrijd van de dag wat mij betreft. Suljovic is al lange tijd in erg goed doen, hij is uitgegroeid tot een speler die het iedereen lastig kan maken. Afgelopen jaar heeft hij meerdere halve- en kwartfinales gehaald op tv toernooien door onder andere te winnen van Gary Anderson en Michael Smith. Op de vloertoernooien heeft hij ondertussen zo'n beetje iedereen al eens verslagen, dus ik verwacht een mooie wedstrijd. Tuurlijk, Taylor is heus wel favoriet voor deze wedstrijd maar ik verwacht dat Suljovic echt niet zomaar aan de kant gezet gaat worden. Mede door Suljovics ijzersterke finishen én naar verwachting een aantal mindere legs van Taylor, verwacht ik dan ook dat Suljovic de 7 legs wel gaat halen die deze bet doen slagen.

Anderson - Jenkins
Anderson most 180s @1.50 7/10 Bwin

Anderson is de laatste maanden in grote doen getuige zijn overwinningen op de World Tour toernooien. Ook in de eerste ronde vertoonde hij prima spel. Dat kan niet gezegd worden over Terry Jenkins. De taaie Jenkins won met een gemiddelde van slechts 85 van Pipe. Volgens mij gaat dit een walk-over worden waar Anderson ook op 180-gebied Jenkins gemakkelijk de baas gaat zijn.

Succes (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.