Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: brad-frenkie

Beste allemaal,

Na inmiddels een klein jaar voornamelijk consument van tips geweest te zijn, heb ik besloten een eigen topic te openen voor tips. Hoewel deze website weliswaar voornamelijk om wedden op voetbal lijkt te draaien, weet ik niet genoeg van voetbal om er serieuze tips over te kunnen plaatsen.

Daarentegen zijn wielrennen en darten de sporten die ik al jaren op de voet volg. Helaas is het wielerseizoen gisteren afgelopen met de Ronde van Lombardije. Gelukkig staat het najaar bol van de televisie toernooien bij het darten, dus mijn tips zullen de komende tijd voornamelijk betrekking hebben op het darten. Wellicht dat ik af en toe ook wat tips zal posten over het veldrijden, want deze sport volg ik eveneens intensief.

Ik denk dat je mij kan typeren als een behouden wedder. Zo speel ik voornamelijk singles en af en toe een combo van 2 of maximaal 3 lines. Daarnaast wed ik niet om het wedden, maar om te profiteren van value en als ik dat niet kan vinden blijf ik er vanaf. Aan stappenplannen en rare strategieën doe ik niet; het gaat om value vinden en uitbuiten. Hoewel ik slechts een jaar redelijk actief ben met wedden, heeft me dit, behalve plezier, tot nu toe een leuke netto winst opgeleverd.


Om meteen maar een paar tips te plaatsen, dit is wat ik vanavond speel m.b.t. de World Grand Prix Darts:

King - Jenkins
Jenkins wint @1.80 3/10

Naar mijn mening is dit op papier de leukste wedstrijd van vanavond. Twee oude krijgers die het kunstje absoluut nog niet verleerd zijn. Jenkins is het hele jaar al in vorm en boekt regelmatig goede uitslagen op de vloertoernooien, hij won bijvoorbeeld eind september een van de player championships. Ten opzichte van zijn ijzersterke najaar in 2014, is King in 2015 toch een stapje minder. Hoewel het zomaar erg dicht bij elkaar kan zitten, denk ik toch dat Jenkins deze wedstrijd naar zich toe trekt.

White - Caven
White wint @1.55 5/10

Dankzij ijzersterk spel op de vloertoernooien (oa. winst in een players championship afgelopen weekend) is White opgeklommen naar de top 10 van de Order of Merit. Het moment lijkt te zijn gekomen dat hij op tv toernooien ook regelmatig door gaat stoten richting kwart- en halve finales. In Caven treft hij een ideale tegenstander om in ieder geval alvast een rondje verder te komen, want Caven presteert dit jaar zwak. Voor wat het waard is: dit wordt Cavens 7e deelname aan de World Grand Prix en tot nu toe is het hem nog nooit gelukt de eerste ronde op dit toernooi te overleven.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brad-frenkie
Country flagbrad-frenkie in 5-10-2015 14:31 Leden topics
in 5-10-2015 14:31 Leden topics
106 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat denken jullie van anderson under 6,5 legs en wade handicap -1,5 , die in combinatie?
0 Vind ik leuk's
maarten071:
Wat denken jullie van anderson under 6,5 legs en wade handicap -1,5 , die in combinatie?


Maarten, ik denk dat je deze vraag beter in het aparte darts topic kunt plaatsen, aangezien daar ruimte is voor discussie en ik persoonlijk zulke bets in principe nooit speel. Succes in ieder geval als je hem speelt!
0 Vind ik leuk's
Na een succesvolle start van de Grand Slam, zijn mijn laatste tips die ik hier postte helaas fout gegaan. Desalniettemin hebben de tips in de groepsfase een leuke winst opgeleverd (+9,53 op een inzet van 43 units). Gisteren heb ik zelf nog wat extra's gepakt met wat picks waarvoor ik helaas geen tijd had ze hier te posten.

Op naar de knock-out fase van het toernooi. Voor vanavond zie ik helaas weinig value op mijn favoriete darts bets: de 180s. Daarom speel ik vanavond alleen dit:

Wade - van Barneveld
Highest checkout over 128.5 @1.90 2/10 Marathonbet
(bij unibet is deze pick @1.73, daarvoor zou ik hem niet spelen).

Wade - van Barneveld is eigenlijk een dartsklassieker en daarmee een wedstrijd op zich. Beide spelers hebben ongeveer de helft van de onderlinge wedstrijden gewonnen en vaak zijn de wedstrijden spannend. Aangezien vooral Wade een ijzersterk finisher is, denk ik dat er value te halen is met deze bet. Ik speel hem weliswaar low stake omdat ik altijd voorzichtig ben met checkout bets, misschien wel te voorzichtig...

Anderson most 180s (@1.333) en van Gerwen most 180s (@1.20)
Combo @1.60 4/10 Marathonbet

Anderson speelt vanavond tegen Webster en de kale groene Brabander gooit morgen tegen Beaton. Webster en Beaton zullen normaliter slechts enkele 180s gooien, dus deze bet heeft een goede kans van slagen.

0 Vind ik leuk's
Sorry, verkeerde topic, verplaatst naar darts
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag zie ik er weer enkele leuke picks tussen staan:

Chisnall - M. Smith
Chisnall over 6.5 180s @2.20 3/10 Bwin

Heerlijke wedstrijd om de avond mee te openen, de T20 zal het zwaar te verduren krijgen. Ten opzichte van de eerste ronde is het format verdubbeld en daarom acht ik Chisnall prima in staat om minimaal 7 180s te gooien.

Van Gerwen - Beaton
Total match 180s over 7.5 @1.90 4/10 Bwin/marathonbet/unibet

Hoewel van Gerwen deze wedstrijd uiteindelijk wel vrij eenvoudig zal winnen, verwacht ik dat Beaton toch best goed zal spelen. Deze veteraan maakt het hele toernooi al een behoorlijke indruk en ik denk dan ook niet dat hij zomaar afgeslacht zal worden. Van Gerwen staat geweldig te smijten en dan vallen de 180s altijd makkelijk, tel daarbij nog enkele 180s van Beaton en deze bet zou binnen moeten zijn.

Adams - K. Huybrechts
Huybrechts over 4.5 180s @1.61 5/10 Unibet
Highest checkout over 128.5 @1.90 3/10 Marathonbet]


Dit belooft ook een mooie wedstrijd te worden. Huybrechts staat de laatste tijd ijzersterk te spelen en oude krijger Adams blijkt nog steeds zeer efficiënt te zijn. Huybrechts was scorend zeer sterk in de eerste ronde en ik verwacht dan ook dat hij meer dan genoeg 180s gooit. De checkout bet heeft eveneens een goede kans van slagen. Vooral Adams is een erg sterke finisher die bovendien ook altijd voor 160+ finishes gaat ongeacht op wat voor score zijn tegenstander staat.
0 Vind ik leuk's
van Gerwen-Beaton speel ik mee;)
0 Vind ik leuk's
Gisteren een minieme winst gehaald. Wederom was de checkout-bet fout, ik weet dus weer waarom ik hier normaal gesproken vanaf blijf :p

Voor vandaag speel ik alleen dit:

M. Webster - van Barneveld
Total match 180s under 14.5 @1.83 4/10 Marathonbet

Hoewel ik een spannende wedstrijd verwacht, denk ik niet dat dit scorend een goede wedstrijd zal zijn. Webster gooit traditiegetrouw nooit veel 180s; elke beurt 1 of soms 2 tripples kenmerkt zijn spel. Van Barneveld zal het scorend normaal gesproken wel moeten kunnen winnen van Webster, maar ik acht hem niet in staat om daarbij heel veel 180s te gooien. Ik denk juist dat Barney vanavond Webster gaat kopiëren door zijn matchplayer-modus aan te zetten en (hopelijk) sterk te finishen. Veel meer dan 10 à 12 180s zie ik deze wedstrijd dan ook niet vallen.

Succes!

Edit: 14 stuks, de under 13.5 spelers zullen zuur zijn ;)
0 Vind ik leuk's
Overzicht van het resultaat van de Grand Slam of Darts:

Inzet: 68 units
Uitbetaling: 81,90 units
ROI: 120,44%
Net. resultaat: +13,90 units

Op naar de World Series of Darts aankomend weekend!
0 Vind ik leuk's
Morgen begint de World Series Finals, een nieuw televisie toernooi.

Vanmiddag heb ik alvast wat bets afgesloten voor de eerste ronde. Helaas heb ik geen tijd om ze te beargumenteren, maar hier zijn ze:

Van de Pas - J. Lewis
Van de Pas over 1.5 180s @1.80 3/10 Bwin

K. Anderson - Chisnall
Chizzy Chisnall over 3.5 180s @2.20 4/10 Bwin

Peterson - Thornton
Thornton over 2.5 180s @1.81 3/10 Marathonbet

Combo: Chisnall wint (@1.40), Thornton wint (@1.42) & Jenkins wint (@1.42), total odd @2,822 2/10 Marathonbet

Succes weer!
0 Vind ik leuk's
Jammer genoeg een klein verlies vanmiddag, maar dat hoort erbij.

Vanavond de tweede ronde. Ik heb twee interessante bets gevonden die goed zullen gaan (beetje vertrouwen kan geen kwaad toch :p ):

Taylor - Chisnall
Chisnall over 2.5 180s @2.10 6/10 Bwin

Ik was verrast om te zien dat de line van Chizzy 2.5 180s bedraagt; 3.5 lijkt mij logischer. Het heeft er waarschijnlijk mee te maken dat Chizzy vanmiddag maar 2 180s liet noteren. Normaal gesproken gooit Chisnall een wedstrijd als deze zeker wel 3 180's, daarom vind ik dat er veel value op deze bet zit.

Van Gerwen - Thornton
Total match 180s over 5.5 @2.10 4/10 Unibet

Over 5.5 180s is vrij veel in een kort format als deze, maar ik heb er toch veel vertrouwen in. Thornton speelt een thuiswedstrijd en maakte een zeer gemotiveerde indruk vanmiddag en van Gerwen is van Gerwen. Bovendien zal van Gerwen nog een rekening open hebben staan met Thornton na de verloren World Grand Prix finale in oktober. Ik verwacht dan ook een knalpartij waar het Schotse publiek Thornton zal steunen en van Gerwen 100% zal gaan.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.