Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: brad-frenkie

Beste allemaal,

Na inmiddels een klein jaar voornamelijk consument van tips geweest te zijn, heb ik besloten een eigen topic te openen voor tips. Hoewel deze website weliswaar voornamelijk om wedden op voetbal lijkt te draaien, weet ik niet genoeg van voetbal om er serieuze tips over te kunnen plaatsen.

Daarentegen zijn wielrennen en darten de sporten die ik al jaren op de voet volg. Helaas is het wielerseizoen gisteren afgelopen met de Ronde van Lombardije. Gelukkig staat het najaar bol van de televisie toernooien bij het darten, dus mijn tips zullen de komende tijd voornamelijk betrekking hebben op het darten. Wellicht dat ik af en toe ook wat tips zal posten over het veldrijden, want deze sport volg ik eveneens intensief.

Ik denk dat je mij kan typeren als een behouden wedder. Zo speel ik voornamelijk singles en af en toe een combo van 2 of maximaal 3 lines. Daarnaast wed ik niet om het wedden, maar om te profiteren van value en als ik dat niet kan vinden blijf ik er vanaf. Aan stappenplannen en rare strategieën doe ik niet; het gaat om value vinden en uitbuiten. Hoewel ik slechts een jaar redelijk actief ben met wedden, heeft me dit, behalve plezier, tot nu toe een leuke netto winst opgeleverd.


Om meteen maar een paar tips te plaatsen, dit is wat ik vanavond speel m.b.t. de World Grand Prix Darts:

King - Jenkins
Jenkins wint @1.80 3/10

Naar mijn mening is dit op papier de leukste wedstrijd van vanavond. Twee oude krijgers die het kunstje absoluut nog niet verleerd zijn. Jenkins is het hele jaar al in vorm en boekt regelmatig goede uitslagen op de vloertoernooien, hij won bijvoorbeeld eind september een van de player championships. Ten opzichte van zijn ijzersterke najaar in 2014, is King in 2015 toch een stapje minder. Hoewel het zomaar erg dicht bij elkaar kan zitten, denk ik toch dat Jenkins deze wedstrijd naar zich toe trekt.

White - Caven
White wint @1.55 5/10

Dankzij ijzersterk spel op de vloertoernooien (oa. winst in een players championship afgelopen weekend) is White opgeklommen naar de top 10 van de Order of Merit. Het moment lijkt te zijn gekomen dat hij op tv toernooien ook regelmatig door gaat stoten richting kwart- en halve finales. In Caven treft hij een ideale tegenstander om in ieder geval alvast een rondje verder te komen, want Caven presteert dit jaar zwak. Voor wat het waard is: dit wordt Cavens 7e deelname aan de World Grand Prix en tot nu toe is het hem nog nooit gelukt de eerste ronde op dit toernooi te overleven.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brad-frenkie
Country flagbrad-frenkie in 5-10-2015 14:31 Leden topics
in 5-10-2015 14:31 Leden topics
106 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat denk je van Jenkins & Thornton? Die zouden toch normaal gesproken ook wel redelijk gemakkelijk moeten winnen
0 Vind ik leuk's
Ga dit toernooi elke tip met je meespelen (y)
0 Vind ik leuk's
visp:
Wat denk je van Jenkins & Thornton? Die zouden toch normaal gesproken ook wel redelijk gemakkelijk moeten winnen


Jenkins heb ik ook wel overwogen om te spelen inderdaad. Hij speelt tegen Clayton, wat niet bepaald een wereldtopper te noemen is. Echter, ik heb Jenkins uit de combo gelaten omdat ik hem toch wat vind tegenvallen de laatste tijd. Daarom wacht ik liever even af hoe hij voor de dag komt, maar normaal gesproken is een odd @1.36 voor Jenkins wel te spelen.

Thornton zou ik niet spelen. Na zijn winst op de World Grand Prix zijn de resultaten zeer mager en speelt hij ook nog eens tegen één van de beter BDO'ers: Geert de Vos.
0 Vind ik leuk's
Ok, nja ik twijfelde idd ook wat over Jenkins maar verwacht dat Thorton wel wint eigenlijk.. Heb ze toch allebei gepakt dus laten we hopen dat ze beide gemakkelijk winnen ;-)
0 Vind ik leuk's
Nog een tip voor vanavond:

Chisnall - King
Total 180s Chisnall over 2.5 @1.85 5/10 Marathonbet

Gisteren heb ik deze blijkbaar over het hoofd gezien. Ondanks het korte format vind ik dat er behoorlijk wat value op deze bet zit. Chisnall gooit de 180s immers makkelijk en King zal voldoende tegenstand bieden om Chizzy goed te laten spelen.
0 Vind ik leuk's
Winst Huybrechts en winst Klaasen meegespeeld (y)

Die van Klaasen werd nog zeer spannend, omdat Beaton begon met de wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Gisteren was het een prima dagje bet-technisch: beide combo's goed, Chizzy die voldoende 180s gooide en de mensen die niet naar de tweede ronde moeten, hebben alle drie verloren.

Voor vandaag speel ik:

G. Anderson - van Barneveld
Total 180s Anderson over 2.5 @1.85 4/10 Bwin

Anderson zal tegen van Barneveld ook goed willen spelen vanwege de onderlinge prestige. Hij is nog steeds in prima vorm en de 180s vallen dan meestal makkelijk.

White - Beanton
Total 180s White over 2.5 @2.30 2/10 Bwin
(ondertussen kun je hem beter bij Marathonbet spelen @2.32)

White verloor gisteren weliswaar van Adams, maar stond zeer sterk te spelen. Hoewel het geen zekerheidje is dat hij voldoende 180s gooit om deze bet te winnen, zegt mijn gevoel dat het hem wel lukt. Een odd @2.30 is da ook te mooi om te laten lopen.

King - Mitchell
Total 180s Mitchell over 1.5 @2 3/10 Bwin of Marathonbet

Mitchell maakte gisteren een goede indruk tegen Wright ondanks dat hij verloor. Scorend kwam Mitchel goed voor de dag en als hij dat vandaag weer kan doen moeten minimaal twee 180s prima te doen zijn, zeker aangezien dit wel eens een spannende wedstrijd kan worden.

Klaasen - Adams
Adams wint @1.95 3/10 Marathonbet
(ondertussen staat hij zelfs op @2.04)

Wat een geweldig debuut op de GSOD had Adams gisteren! Hij stond werkelijk fantastisch te gooien en won zeer verdiend van White. Wat mij betreft was dat de sterkste prestatie van de dag. Klaasen won kantje boord van Beaton, maar gaf geen geweldige indruk (niet constant). Adams is duidelijk een man met een missie en zelfs als hij vandaag op 90% tov. gisteren verwacht ik dat hij Klaasen zal verslaan.

Chisnall - Wright
Total 180s Chisnall over 2.5 @1.80 9/10 Bwin

Jaja daar hij is weer, een over 2.5 180s bet voor Chizzy. Ondanks het korte format zit er wederom veel value op deze bet. Chisnall gooit ze verschrikkelijk makkelijk en Wright zal hem ook wel voldoende uitdagen om zijn beste spelen naar boven te halen.
Edit: Hoppa met een geweldige 9-darter heeft hij het binnen 3 legs alweer voor elkaar :)

Succes weer!
0 Vind ik leuk's
Chisnall 180s en Adams meegespeeld :)
Adams was nog wel spannend, maar toch gewonnen!
Bedankt.

Kijk ook even naar de fout die ik vond in Unibet hier: https://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-op-darten-44/
0 Vind ik leuk's
Tips voor vanavond?
0 Vind ik leuk's
Dankzij Adams, die overigens nooit had mogen winnen van Klaasen, en Chisnall heb ik gisteren wederom een leuke winst gehaald :d

Vandaag en morgen staan de laatste poule wedstrijden op het programma, helaas zijn die minder voorspelbaar de eerste twee poule wedstrijden. Sommige spelers zijn immers al (zo goed als) door of praktisch uitgeschakeld en dat verandert wat in de mindset van deze spelers. Om teleurstellingen te voorkomen, raad ik daarom aan deze wedstrijden voorzichtig te zijn met je inzetten.

Desondanks speel ik vandaag toch twee bets:

G. Anderson - Boulton
Anderson over 2.5 180s @2 3/10 Bwin

Deze wedstrijd gaat er niet meer om wie er doorgaat; Anderson is al door en Boulton is uitgeschakeld. Toch denk ik dat Anderson redelijk scherp zal zijn om poulewinst veilig te stellen. Hij is zó goed bezig de laatste tijd dat ik verwacht dat hij zelfs op 90% de benodigde 180s wel gooit.

Wade - Brown
Brown over 1.5 180s @1.72 3/10 Bwin

Wat er ook gebeurd, voor Brown zal dit een knock-out wedstrijd zijn. Normaal gesproken is dit talent behoorlijk sterk op de T20, dus twee 180s zouden voor hem prima te doen moeten zijn.

Edit: beide bets helaas zijn helaas fout gegaan, zat er een keer aan te komen dat er geen winst behaald werd natuurlijk. Toch blijf ik erbij dat beide tips prima te spelen waren.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.