Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: brad-frenkie

Beste allemaal,

Na inmiddels een klein jaar voornamelijk consument van tips geweest te zijn, heb ik besloten een eigen topic te openen voor tips. Hoewel deze website weliswaar voornamelijk om wedden op voetbal lijkt te draaien, weet ik niet genoeg van voetbal om er serieuze tips over te kunnen plaatsen.

Daarentegen zijn wielrennen en darten de sporten die ik al jaren op de voet volg. Helaas is het wielerseizoen gisteren afgelopen met de Ronde van Lombardije. Gelukkig staat het najaar bol van de televisie toernooien bij het darten, dus mijn tips zullen de komende tijd voornamelijk betrekking hebben op het darten. Wellicht dat ik af en toe ook wat tips zal posten over het veldrijden, want deze sport volg ik eveneens intensief.

Ik denk dat je mij kan typeren als een behouden wedder. Zo speel ik voornamelijk singles en af en toe een combo van 2 of maximaal 3 lines. Daarnaast wed ik niet om het wedden, maar om te profiteren van value en als ik dat niet kan vinden blijf ik er vanaf. Aan stappenplannen en rare strategieën doe ik niet; het gaat om value vinden en uitbuiten. Hoewel ik slechts een jaar redelijk actief ben met wedden, heeft me dit, behalve plezier, tot nu toe een leuke netto winst opgeleverd.


Om meteen maar een paar tips te plaatsen, dit is wat ik vanavond speel m.b.t. de World Grand Prix Darts:

King - Jenkins
Jenkins wint @1.80 3/10

Naar mijn mening is dit op papier de leukste wedstrijd van vanavond. Twee oude krijgers die het kunstje absoluut nog niet verleerd zijn. Jenkins is het hele jaar al in vorm en boekt regelmatig goede uitslagen op de vloertoernooien, hij won bijvoorbeeld eind september een van de player championships. Ten opzichte van zijn ijzersterke najaar in 2014, is King in 2015 toch een stapje minder. Hoewel het zomaar erg dicht bij elkaar kan zitten, denk ik toch dat Jenkins deze wedstrijd naar zich toe trekt.

White - Caven
White wint @1.55 5/10

Dankzij ijzersterk spel op de vloertoernooien (oa. winst in een players championship afgelopen weekend) is White opgeklommen naar de top 10 van de Order of Merit. Het moment lijkt te zijn gekomen dat hij op tv toernooien ook regelmatig door gaat stoten richting kwart- en halve finales. In Caven treft hij een ideale tegenstander om in ieder geval alvast een rondje verder te komen, want Caven presteert dit jaar zwak. Voor wat het waard is: dit wordt Cavens 7e deelname aan de World Grand Prix en tot nu toe is het hem nog nooit gelukt de eerste ronde op dit toernooi te overleven.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brad-frenkie
Country flagbrad-frenkie in 5-10-2015 14:31 Leden topics
in 5-10-2015 14:31 Leden topics
106 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik speel van der voort over 2.5 180's en anderson over 3.5 180's met je mee in combi@2.87(Bwin):D
0 Vind ik leuk's
Mooie bets weer. Speel alles met je mee, alleen bij Suljovic - Whitlock pak ik een 2tje. Suljovic was in set 1 matig tegen Wade, maar herstelde zich heel knap met sterke finishes. Ik zie zulke finishes hem niet weer gooien. Als Whitlock goed op de dubbel is, moet hij kunnen winnen.
0 Vind ik leuk's
Verwacht van mij weinig of geen tips meer betreffende de World Grand Prix darts. Voor vandaag zie ik er namelijk weinig interessants meer tussen staan en dat zal morgen denk ik ook wel het geval zijn. Ik heb namelijk al vaker gemerkt dat er weinig value meer over is in de latere fase van een toernooi, waarschijnlijk omdat de bookmakers én het grote publiek ondertussen wel door (denken te) hebben hoe de verhoudingen liggen. Zoals ik in de openingspost aangaf, wed ik alleen als er value te behalen is.

Al met al heb ik deze World Grand Prix een leuke winst geboekt en jullie hopelijk ook. Misschien komt er nog wat bij als de bookmakers wat interessant plaatsen, maar anders kan ik hier prima mee leven. Voor de aankomende toernooien verwacht ik ook weer tips te plaatsen, dus stay tuned :)
0 Vind ik leuk's
Toch een tip voor de finale tussen Van Gerwen en Thornton straks:

Highest match checkout over 138.5 @1.85 3/10 (Bwin)

Beide mannen staan niet voor niks in de finale vanavond, met hun vorm zit het dus wel goed. In een wedstrijd met een relatief lang format tussen twee spelers in topvorm valt er normaal gesproken echt wel minimaal 1 hoge finish te noteren. Alleen al Van Gerwen gooide in zijn laatste 3 westrijden op dit toernooi telkens een 140+ finish (2x 160 en 154).
0 Vind ik leuk's
Hier een combo die ik voor vandaag speel:

M. Webster - S. Willard
Webster wint @1.25

M. Suljovic - M. Birili
Suljovic wint @1.30

S. Stoyke - J. Caven
Caven wint @1.25

Total odd @2.03 3/10 Bwin

Op basis van hun prestaties op de World Grand Prix van vorige week zijn Webster en Suljovic zwaar favoriet om te winnen tegen deze laagvliegers. Hoewel Caven matig speelde en gelijk uitgeschakeld werd op de World Grand Prix, moet het toch erg raar lopen wil Stoyke het Caven lastig kunnen maken.
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag speel ik twee combo's. Normaal ben ik meer van de singles, maar bij de eerste rondes op een European Tour toernooi zijn combo's vaak prima te spelen:

T. Jenkins - L. Evans
Jenkins wint @1.25

K. Huybrechts - D. Ladley
Huybrechts wint @1.22

M. Smith - D. Winstanley
Smith wint @1.40
(Winstanley is erg slecht in vorm de laatste maanden. Gisteren won hij wel maar zijn spel was alles behalve goed)

R. Thornton - J. Clayton
Thornton wint @1.18

M. van Gerwen - M. Suljovic
Van Gerwen wint @1.20
(Hoewel Suljovic goed speelt dit jaar, verwacht ik toch dat Van Gerwen hem van het bord veegt. Gisteren speelde Suljovic overigens zeer mager, maar hij zal zijn niveau wel wat opschroeven tegen de #1 van de wereld.)

P. Wright - J. Wattimena
Wright wint @1.16

Total odd @3.506 1/10 marathonbet

Ook speel ik winst van Huybrechts, Thornton en van Gerwen in een combo @1,727 4/10 bij marathonbet
0 Vind ik leuk's
Jammer, 1e wedstrijd meteen fataal.

brad-frenkie:
Voor vandaag speel ik twee combo's. Normaal ben ik meer van de singles, maar bij de eerste rondes op een European Tour toernooi zijn combo's vaak prima te spelen:

T. Jenkins - L. Evans
Jenkins wint @1.25

K. Huybrechts - D. Ladley
Huybrechts wint @1.22

M. Smith - D. Winstanley
Smith wint @1.40
(Winstanley is erg slecht in vorm de laatste maanden. Gisteren won hij wel maar zijn spel was alles behalve goed)

R. Thornton - J. Clayton
Thornton wint @1.18

M. van Gerwen - M. Suljovic
Van Gerwen wint @1.20
(Hoewel Suljovic goed speelt dit jaar, verwacht ik toch dat Van Gerwen hem van het bord veegt. Gisteren speelde Suljovic overigens zeer mager, maar hij zal zijn niveau wel wat opschroeven tegen de #1 van de wereld.)

P. Wright - J. Wattimena
Wright wint @1.16

Total odd @3.506 1/10 marathonbet

Ook speel ik winst van Huybrechts, Thornton en van Gerwen in een combo @1,727 4/10 bij marathonbet
0 Vind ik leuk's
alex1993:
Jammer, 1e wedstrijd meteen fataal.


De grote combo was meteen om zeep ja, maar de andere combo leeft nog en daar heb ik veel vertrouwen in :)
0 Vind ik leuk's
Morgen begint de European Darts Championship, een leuk toernooi omdat er veel Nederlanders aan meedoen.
De match odds voor de eerste ronde vind ik weinig aantrekkelijk, daarom speel ik tot nu toe alleen maar bets gerelateerd aan 180s:

Reyes - Hopp
Hopp over 1.5 180s @1.85 3/10 Bwin

Op papier is dit één van de minst aantrekkelijk eerste ronde wedstrijden, maar hier ben ik het niet helemaal mee eens. Beide spelers hebben behoorlijk wat talent en kunnen in de toekomst zeker uitgroeien tot top 32 spelers. Ik verwacht een redelijk close wedstrijd die over minimaal 9 a 10 legs zal gaan en dan is een odd van 1.85 op meer dan 1.5 180s voor Hopp aantrekkelijk.

Smith - Price
Smith over 2.5 180s @1.65 3/10 Bwin

Voor het derde tv-toernooi op rij treffen deze mannen elkaar in de eerste ronde, als je daar je geld op in had gezet had je echt veel kunnen winnen. Ik ga voor over 2.5 180s voor Smith want als hij enigszins zijn niveau haalt gooit hij die met gemak.

White - Bunting
Total match 180s over 4.5 @1.73 4/10 Unibet

Dit is een heel aantrekkelijk wedstrijd en kan zomaar dé pot van de eerste ronde worden. White is het hele jaar al zeer goed bezig en getuige Buntings resultaten op de vloertoernooien in oktober komt ook hij er weer aan. Ik verwacht een spannende en kwalitatief hoogstaande wedstrijd waar het aan de nodige 180s niet zal ontbreken.
Hoewel 1 wedstrijd niets zegt, is het wel interessant om te weten dat deze mannen op de Matchplay ook tegen elkaar stonden in de 1e ronde. In 16 legs gooiden ze toen 17 180s!

A. Lewis - van de Pas
Van de Pas over 1.5 180s @1.80 3/10 Bwin

Hoewel van de Pas geen 180-kanon is, acht ik hem wel in staat er minimaal twee te gooien tegen Lewis. Het is geen zekerheidje, dit baseer ik meer op onderbuikgevoel.

G. Anderson - Dolan
Anderson over 2.5 180s @1.57 4/10 Unibet

Anderson is natuurlijk een 180 gooier pur sang, dus normaal gesproken moet deze bet makkelijk binnen te halen zijn. Het gevaar zit er volgens mij in dat hij Dolan te makkelijk afdroogt om voldoende 180s te gooien.

Klaasen - van Barneveld
Total match 180s over 4.5 @1.80 3/10 Unibet

Net als White-Buting en Wade-Jenkins is dit een geweldige eerste ronde partij. Beide darters hebben natuurlijk een geschiedenis met elkaar én zijn in vorm (al zie je dat tot nu toe nog niet terug in de resultaten van Barney, maar die komen eraan denk ik). Dit zou dan ook zomaar een knal partij kunnen worden die tot het gaatje gaat.

Tenslotte speel ik nog een combo van most 180s voor Chisnall (@1.42), Anderson (@1.40) en van Gerwen (@1.73) in hun partijen voor een total odd @3.44 1/10 bij Unibet. Alle drie zijn natuurlijk gekende 180 smijters en zouden in theorie meer 180s moeten gooien dan respectievelijk Suljovic, Dolan en de Zwaan.

0 Vind ik leuk's
Gisteren een redelijk dagje gehad. De twee bets die fout waren hadden ook zomaar goed kunnen zijn, maar dat hoort erbij.

Voor vandaag heb ik tot nu toe dit staan:

Bunting - Chisnall
Chisnall over 5.5 180s @1.73 4/10 unibet

Erg knap van Chisnall dat hij niet in de Suljovic-val getrapt is! In het begin van de wedstrijd leek Suljovic te gaan winnen, maar Chizzy herstelde zich knap. Volgens mij is Chisnall erg goed in vorm en dan vliegen de 180s je om de oren. Volgens mij moet deze bet dan ook wel lukken.

A. Lewis - Pipe
Pipe over 2.5 180s @1.67 3/10 unibet

Pipe staat natuurlijk niet bekend als een 180 gooier, dus deze pick lijkt misschien verrassend. Echter, Pipe gaf gisteren een goede indruk tegen van Duijvenbode. Bovendien is het format nu wat langer waardoor ik hem toch wel in staat acht minimaal drie 180s erin te prikken. Wellicht zit er zelfs value op zijn matchodd @4.60, want Lewis staat echt niet zo geweldig te gooien. Benieuwd wat anderen hiervan denken...

Wade - Klaasen
Total match 180s over 7.5 @1.80 3/10 Unibet

Klaasen is goed in vorm en ik verwacht dan ook dat hij de nodige 180s gooit. Tel daarbij nog enkele 180s van Wade en de bet zou te doen moeten zijn.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.