Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: jorisvlaanderen (Corner weddenschappen)

Ik loop nu een paar weken mee op deze site en zie al veel inspiratie voorbij komen. Ik heb via het topic "tips van: Scott" vooral veel vertrouwen gekregen in het wedden op cornerweddenschappen. Omdat hij niet zo vaak plaatst heb ik besloten zelf een bestand te maken om de statistieken wat corners betreft van heel veel clubs uit verschillende competities bij te houden. Na twee dagen testen en 7 van de 8 picks goed te hebben denk ik dat ik jullie hier ook een handje mee kan helpen.


Hier nog even de combi's van maandag en dinsdag:

Alaves - Betis Away over 3.5 X1.63

Stoke - MCity Home U 3.5 X1.55

W Bremen - Koln Under 10.5 X1.68

Chaves - Sporting Lisbon over 8.5 X1.41

Copenhagen - Helsingor under 10.5 X1.62

Totale odd: 9.70


Zoals je kan verwachten bij een fivefold, er gaat er altijd één mis. In dit geval Betis, wat achteraf ook gezien de statistieken geen handige pick was: Laatste 5 wedstrijden 0, 4, 5, 7 en 1 corner mee. Iets te gretig geweest.


Dan vandaag gelukkig wel een winnende combi:

ManU - Sevilla U10.5 X 1.86

Roma - Shakhtar Away over 3.5 x1.93

Barnsley - Norwich U10.5 X1.62

Totale odd: 5.82


Ik probeer iedere dag een combi te plaatsen met daarbij een korte beredenering. Vragen, verzoekjes en vooral tips om het topic beter te maken zijn van harte welkom!

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Jorisvlaanderen
Country flagJorisvlaanderen in 13-03-2018 22:32 Leden topics
in 13-03-2018 22:32 Leden topics
103 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Man u - west brom away o2.5 @1.53 (o 3.5 @2.20)

West brom is nou niet echt een cornermachine,  gemiddeld 4 uit de laatste 5 wedstrijden. Als hekkensluiter met 6 punten achterstand zou west brom vandaag niet bang zijn om toch de aanval op te zoeken.  Als dat gebeurd moet 3a4 corners krijgen tegen manU (gemiddeld 7 tegen in de laatste 5 wedstrijden)  een koud kunstje moeten zijn. 


Wolverhampton - birmingham away o3.5 @1.79


Ik denk dat dit het cadeautje is voor vandaag.  Wolverhampton speelt zijn kampioenswedstrijd waar birmingham de gevarenzone nu echt op achterstand wil spelen. Birmingham krijgt gemiddeld 7 corners in de laatste 5 wedstrijden waar wolverhampton er 5 tegen krijgt. 


Getafe - espanyol  u9.5 @1.73

In de wedstrijden van beide teams zijn er maar weinig teams.  Espanyol krijgt er gemiddeld 4 voor en 3 tegen waar de thuisploeg er 2 voor en 4 tegen krijgt.  Beide teams spelen in principe nergens voor waardoor ik denk dat de kans op een uitschieter niet groot is. 


Nac -willem II o9.5 @1.60


Beide teams staan net boven de nacompetitiestreep en willen dit graag zo houden. Beide teams krijgen weleenswaar maar 3 corners in de laaste 5 wedstrijden, maar krijgen er wel allebei veel tegen: nac gemiddeld 8 en willem II gemiddeld 6. Het zou aan het scoreverloop liggen wie de meeste corners krijgt,  maar ik denk dat het totaal wel in de dubbele cijfers komt. 

1 Vind ik leuk's

Ik doe er nog 1 bij


Troyes - marseille o9.5 @1.86


Voor beide teams valt er nog wat te halen. Marseille strijdt nog met lyon voor een plek in de voorronde van de championsleague en troyes zit nog in de gevarenzone. Troyes krijgt per wedstrijd gemiddeld 5 corners voor en 6 tegen. Bij Marseille staan de gemiddelden op 6 voor en 4 tegen. Door een prima odd van 1.86 vind ik hem de moeite wel waard.

1 Vind ik leuk's

Ik speel ook:


Newcastle - Arsenal > Arsenal most corners @1,82

1 Vind ik leuk's

ik kies er altijd 1tje uit die de mooiste lijkt (voor mij althans).


Vandaag ben ik gevolgt met Wolves - Birmingham, ik hoop dat hij evenveel geluk brengt als Nice vrijdag ;)


Good Luck guys

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Nog een half uur te gaan, 0 corners en een rode kaart. Ziet er helaas niet naar uit dat het gaat gebeuren. Sorry man, geluk niet aan onze zijde.

0 Vind ik leuk's

Vorige bericht mag als niet verzonden worden beschouwd :grinning:

0 Vind ik leuk's

en Again juist, thx makker (y)


goed bezig ;)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Zoals beloofd aan Jeronimo beloofd hier nog even een update over de uitkomsten van mijn tips van dit weekend. Goede timing want dit was na een enigsinds valse start een heerlijk weekend.


Aston villa - Leeds United home o 5.5

Girona - Betis u9.5

Wolfsburg - Augsburg home o4.5

Angers - Nice Away most corners

Bilbao - Deportivo away o4.5

Man U - west brom away o3.5

Wolverhampton - Birmingham away o3.5

Nac - Willem II o9.5

Troyes - Marseille o9.5


3 Vind ik leuk's

damn, ik had er meer moeten volgen :)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Voor vandaag weinig mogelijkheden om in te zetten. Voor het eerst heb ik naar de wedstrijden in zweden en noorwegen gekeken maar ik vond het nog niet waard om daarop in te zetten. Dat betekend dat ik voor vandaag maar 1 wedstrijd over hou waar ik wel een heel goede kans van slagen zie. Voor morgen staan er alleen nog corner odds bij de wedstrijd uit de premier league. Dat betekend dat er morgen tips komen voor de wedstrijden in nederland, Spanje en Italië.


West ham -Stoke Away o3.5 @1.67

Tot een paar weken terug had ik een streng geloof in Stoke op een Under zetten. Inmiddels zijn de statistieken veranderd door 5 corners tegen arsenal en 6 tegen Tottenham. Stoke heeft steeds minder zicht op lijfsbehoud en moet punten pakken. Aangezien West Ham in de laatste 5 wedstrijden gemiddeld 6 corners tegen krijgt lijkt dit mij een prima speelbare odd.


Brighton - Tottenham home o3.5 @1.76

Voor beide ploegen is het een wedstrijd met niet heel veel belang. Brighton staat 13e met 7 punten voorsprong op de gevarenzone en heeft daarom niet heel veel te vrezen. Wel kunnen ze met 3 punten niet alleen nog meer afstand doen, maar ook nog eens 2 plekken stijgen. Tottenham weet inmiddels vrijwel zeker dat Championsleaguevoetbal behaald is. Tottenham zou nog wel willen stijden naar de 3e en misschien zelfs 4e plaats.

Brighton kreeg in de laatste 5 wedstrijden gemiddeld 5 corners en Tottenham kreeg er ruim 4 tegen. Ik denk dat deze cijfers en de niet al te grote belangen een grote kans weergeven op minimaal 4 corners voor Brighton.


0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.