Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: jorisvlaanderen (Corner weddenschappen)

Ik loop nu een paar weken mee op deze site en zie al veel inspiratie voorbij komen. Ik heb via het topic "tips van: Scott" vooral veel vertrouwen gekregen in het wedden op cornerweddenschappen. Omdat hij niet zo vaak plaatst heb ik besloten zelf een bestand te maken om de statistieken wat corners betreft van heel veel clubs uit verschillende competities bij te houden. Na twee dagen testen en 7 van de 8 picks goed te hebben denk ik dat ik jullie hier ook een handje mee kan helpen.


Hier nog even de combi's van maandag en dinsdag:

Alaves - Betis Away over 3.5 X1.63

Stoke - MCity Home U 3.5 X1.55

W Bremen - Koln Under 10.5 X1.68

Chaves - Sporting Lisbon over 8.5 X1.41

Copenhagen - Helsingor under 10.5 X1.62

Totale odd: 9.70


Zoals je kan verwachten bij een fivefold, er gaat er altijd één mis. In dit geval Betis, wat achteraf ook gezien de statistieken geen handige pick was: Laatste 5 wedstrijden 0, 4, 5, 7 en 1 corner mee. Iets te gretig geweest.


Dan vandaag gelukkig wel een winnende combi:

ManU - Sevilla U10.5 X 1.86

Roma - Shakhtar Away over 3.5 x1.93

Barnsley - Norwich U10.5 X1.62

Totale odd: 5.82


Ik probeer iedere dag een combi te plaatsen met daarbij een korte beredenering. Vragen, verzoekjes en vooral tips om het topic beter te maken zijn van harte welkom!

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Jorisvlaanderen
Country flagJorisvlaanderen in 13-03-2018 22:32 Leden topics
in 13-03-2018 22:32 Leden topics
103 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik vind ze goed gevonden, speel ze allebei mee!

0 Vind ik leuk's

Natuurlijk, value vind ik natuurlijk in Bulgarije.


CSKA Sofia - Botev Plovdiv > Under 10,5 corners @2.00


Statistieken op een rijtje. In een wedstrijd van Sofia vallen er gemiddeld 8,69 corners en in een wedstrijd van Plovdiv vallen er slechts 8,30. In de laatste 5 duels van beide ploegen werd de over 10,5 lijn bij Sofia 2x gehaald en bij Plovdiv 1x. Ik verwacht daarom dat vandaag de lijn ook niet wordt gehaald en in mijn ogen is x2,00 value

0 Vind ik leuk's

Wat heeft Bulgarije gedaan met de corners ?:sweat_smile:

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

7 Tips vandaag.


Leganes - Valencia > Valencia most corners @1,92

Atletico Madrid - Deportivo La Corona > Under 9,5 corners @1,86

Mainz 05 - Borussia Mönchengladbach > +1,5 corner BMG @1,71

Caen - Montpellier > Caen most corners @1,92

Troyes - Nice > Nice most corners @1,85

Zulte Waregem - OH Leuven > Under 10,5 corners @1,76


Mooi funbetje

Malaga - Villareal > 1-0 corner handicap Villareal most corners @4,00


Hele vlugge onderbouwing. Sorry hiervoor. Valencia een van de ploegen die de meeste corners krijgt tegen Leganes een van de ploegen die de minste corners krijgt. Atletico en Deportivo beide verdedigende ploegen. BMG een meer aanvallende ploeg dan Mainz, gaat ook meer over de vleugels. Caen krijgt gemiddeld 6,73 corners thuis per wedstrijd. Nice is een ploeg die veel corners krijgt tegen Troyes die er weinig krijgt. Zulte en Leuven beide ploegen die niet veel corners krijgen.

1 Vind ik leuk's
Op zo. 1 apr. 2018, 10:11 schreef caantjes:

Wat heeft Bulgarije gedaan met de corners ?:sweat_smile:

Het zal Bulgarije niet zijn als het weer een raar wedstrijd verloop was. Eerste helft 7 corners. Toen tot de 75ste minuut geen corners meer en toen laatste kwartier 5 corners helaas...

0 Vind ik leuk's

Na een verschrikkelijke vorige post durfde ik het niet weer aan om te posten. Helaas daardoor heb ik veel winnende picks niet kunnen posten. (altijd makkelijk achteraf te zeggen)


Een nieuwe poging om hier


Vitosha Bistritsa - Pirin Blagoevgrad > Over 8,5 corners @2,00

Even de statistieken op een rijtje. In een wedstrijd van Vitosha vallen gemiddeld de meeste corners in Bulgarije, namelijk 11 corners. Pirin is een goede derde in Bulgarije met 10,38 corners per wedstrijd. Naast deze statistieken zijn er in de laatste 5 wedstrijden van Vitosha ook 5x meer dan 9 corners gevallen. Bij Pirin waren dit er 4/5. Een wedstrijd eindigde in 8 corners. Dit seizoen hebben beide ploegen elkaar ook al twee keer getroffen en ook die beide ontmoetingen eindigde in 9 of meer corners. Ik vind x2 daarom wel een mooie odd.


Daarnaast speel ik een kleine side bet.

RB Leipzig - Marseille > Most corners Marseille @3,05

RB Leipzig is een ploeg die niet zoveel over de vleugels gaat tijdens de aanval. Marseille is dat juist wel. Marseille heeft ook veel snelle jongens voorin en kunnen via de counter veel corners krijgen. RB Leipzig krijgt in een gewone Bundesliga wedstrijd gemiddeld 4,75 corners terwijl Marseille er 6,13 gemiddeld weet binnen te slepen.

1 Vind ik leuk's

5 Tips vandaag.


Brighton - Huddesfield > Under 10,5 corners @1,86

FC Barcelona - Leganes > Under 9,5 corners @1,86

Millwall - Bristol City > Over 9,5 corners @1,74

Sampdoria - Genoa > Sampdoria most corners @2,14

Celta - Sevilla > Sevilla most corners @2,28

0 Vind ik leuk's
Op za. 7 apr. 2018, 12:53 schreef scottyboy1703:

5 Tips vandaag.


Brighton - Huddesfield > Under 10,5 corners @1,86

FC Barcelona - Leganes > Under 9,5 corners @1,86

Millwall - Bristol City > Over 9,5 corners @1,74

Sampdoria - Genoa > Sampdoria most corners @2,14

Celta - Sevilla > Sevilla most corners @2,28

Alle 5 goed!


Door naar vandaag. 4 tips.


Crotone - Bologna > Under 10,5 corners @1,73


Twee ploegen in de serie A die onderaan staan in het corner klassement. Crotone staat hierin op nummer 1 met slecht gemiddeld 3,47 corners per wedstrijd. Bologna staat op nummer 4 met slechts 4,10 corners per wedstrijd. Slechts 1 van de laatste 5 wedstrijden van Crotone eindigde in een over 10,5 corner line. In de laatste 5 wedstrijden van Bologna werd de over 10,5 line twee keer behaald. Al kwam dit wel door de tegenstander die respectievelijk 11 en 10 corners wisten binnen te slepen. Eerder dit seizoen stonden beide ploegen ook al tegen elkaar en vielen er slechts 7 corners.


Nice - Rennes > Over 9,5 corners @1,86


Twee ploegen die veel corners krijgen in de Ligue 1. In een wedstrijd van Nice vallen gemiddeld 9,90 corners. In een wedstrijd van Rennes vallen gemiddeld 10,45 corners. In de laatste 4 wedstrijden van Nice haalde ze 3x de over 9,5. Een keer bleven ze steken op 9 corners tegen PSG. Rennes behaalde in de laatste 5 wedstrijden 3x de over 9,5 line en bleef 1x steken op 9 corners. Eerder dit seizoen eindigde dit duel in 11 corners.


Metz - Lyon > Lyon -0,5 corners @1,68


Ik kon deze niet laten liggen. Lyon de nummer 4 van de competitie neemt het op tegen Metz die stijf onder aan de Ligue 1 staat. Lyon staat 2 punten achter Marseille en de tweede plek wat ze recht geeft op CL voetbal volgend seizoen. Lyon zal er dus alles aan doen deze wedstrijd te winnen. De nummer laatst van de Ligue 1 moet dus geen zware klus voor Lyon zijn. Puur op basis van dit gegeven verwacht ik dat Lyon vol zal aanvallen en dus hierdoor ook wel wat cornertjes krijgt. Het gevaarlijke aan deze weddenschap is dat Lyon normaal gesproken niet zoveel corners krijgt. Al kregen ze in de laatste 5 Ligue 1 wedstrijden 4x de meeste corners en 1 keer een gelijke stand in corners. Qua statistieken is Lyon ook in het voordeel. Ze krijgen gemiddeld iets meer corners dan Metz en gemiddeld 0,6 corner minder tegen per wedstrijd.


AGF Aarhus - Silkeborg IF > Over 9,5 corners @1,86


Twee ploegen die veel corners kregen gedurende het reguliere seizoen in Denemarken. In een wedstrijd van Aarhus vielen er gemiddeld 10,93 corners terwijl er in een wedstrijd van Silkeborg IF 10,59 corners gemiddeld vielen. 3 van de laatste 5 wedstrijden van Aarhus gingen over de 9,5 line. In de andere twee wedstrijden lag het qua corners ook niet aan Aarhus. Ze behaalde namelijk 7 en 5 corners in die under 9,5 wedstrijden. De laatste 5 wedstrijden van Silkeborg IF gingen over 9,5 corners. Silkeborg heeft in de laatste wedstrijden belachelijk veel corners gehad. In de vorige thuiswedstrijd kregen ze maar liefst 18 corners! Eerder dit seizoen troffen beide clubs elkaar ook en dat duel eindigde ook in een over 9,5 corners.

2 Vind ik leuk's

Lekker Scotty - speel er gelijk drie mee - GL 2 us -

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Wordt weer eens tijd. Na drukke weken heb ik weer een paar mooie tips voor morgen:


Aston villa - Leeds united home o5.5 @1.63


Leeds is de koning van de corners tegen. In de laatste wedstrijden kregen ze met uitzondering van bolton (5) en Sheffield w (4) altijd meer dan 5 corners tegen. Vaak liep dit zelfs op tot 9 en nog meer. Aston Villa heeft nog altijd uitzicht op de tweede plek en zou dus wel de aanval kiezen. Gezien de statistieken is ook over 10.5 @2,23 zeer goed speelbaar.


Girona - Betis U9.5 @1.66


Beide ploegen krijgen gemiddeld ongeveer 3 corners mee in de laatste 5 wedstrijden. Betis staat op een knappe vijfde plek en zou daarom niet al te gretig zijn tegen de evenees knappe nummer 8. Ondanks dat Girona nog uitzicht heeft op europees voetbal, en dus voor de drie punten zal spelen verwacht ik niet dat we de 10 corners in deze wedstrijd halen.


Wolfsburg - Augsburg home o4.5 @1.78


Wolfsburg zit net boven de degradatiezone en heeft hard punten nodig in de laatste wedstrijden. Wolfsburg kreeg in de laatste 5 wedstrijden gemiddeld 4 corners waar Augsburg er gemiddeld 5 tegen kreeg. Die cijfers maken dit betje totaal geen zekerheidje. Toch denk ik dat wolfsburg morgen veel de aanval moet opzoeken en zo het gemiddelde aantal tegencorners van augsburg gewoon weer haalt.


Angers - nice away most corners @2.24


Mijn favoriet voor morgen. De pick waar ik het minst over twijfel en dan ook nog eens een verdubbelaar.


Nice kreeg in de laatste 5 wedstijden gemiddeld ruim 5 corners corners mee. Angers komt gemiddeld op 4 maar dit komt voornamelijk door de uitschieter tegen PSG (8). Daarnaast krijgt angers gemiddeld ook meer corners tegen dan Nice, én, ook niet onbelangrijk: Nice heeft punten nodig en zou gezien het doelsaldo ook veel goals kunnen gebruiken. Angers weet dat het tegen een ploeg speelt dat in prima vorm is terwijl het zelf op dit moment redelijk veilig zit.

7 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.