Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: jorisvlaanderen (Corner weddenschappen)

Ik loop nu een paar weken mee op deze site en zie al veel inspiratie voorbij komen. Ik heb via het topic "tips van: Scott" vooral veel vertrouwen gekregen in het wedden op cornerweddenschappen. Omdat hij niet zo vaak plaatst heb ik besloten zelf een bestand te maken om de statistieken wat corners betreft van heel veel clubs uit verschillende competities bij te houden. Na twee dagen testen en 7 van de 8 picks goed te hebben denk ik dat ik jullie hier ook een handje mee kan helpen.


Hier nog even de combi's van maandag en dinsdag:

Alaves - Betis Away over 3.5 X1.63

Stoke - MCity Home U 3.5 X1.55

W Bremen - Koln Under 10.5 X1.68

Chaves - Sporting Lisbon over 8.5 X1.41

Copenhagen - Helsingor under 10.5 X1.62

Totale odd: 9.70


Zoals je kan verwachten bij een fivefold, er gaat er altijd één mis. In dit geval Betis, wat achteraf ook gezien de statistieken geen handige pick was: Laatste 5 wedstrijden 0, 4, 5, 7 en 1 corner mee. Iets te gretig geweest.


Dan vandaag gelukkig wel een winnende combi:

ManU - Sevilla U10.5 X 1.86

Roma - Shakhtar Away over 3.5 x1.93

Barnsley - Norwich U10.5 X1.62

Totale odd: 5.82


Ik probeer iedere dag een combi te plaatsen met daarbij een korte beredenering. Vragen, verzoekjes en vooral tips om het topic beter te maken zijn van harte welkom!

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Jorisvlaanderen
Country flagJorisvlaanderen in 13-03-2018 22:32 Leden topics
in 13-03-2018 22:32 Leden topics
103 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Wow Joris! Wat een mooie onderbouwingen. Wat zijn je resultaten met betrekking tot je historische Corner weddenschappen?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Hee Jeronimo, bedankt voor je reactie! Mijn picks pakken grotendeels goed uit. Een percentage kan ik je helaas niet geven. Ik zou vanaf nu wanneer ik iets plaats nog eens reageren met de uitkomst.

1 Vind ik leuk's

Thx makker, ik had Nice high stake meegepakt aan 2.50


Great job, je hebt er een volger bij ;)

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Eveneens fan! Blijf vooral goed "kaderen"! Dan kan iedereen voor zichzelf nog uitmaken of hij het wil volgen of niet...Vakwerk man!

0 Vind ik leuk's
Work hard, play harder

Tips voor morgen?


0 Vind ik leuk's

LekKer bezig pik

0 Vind ik leuk's

Leuk al die reacties! Bedankt. Voor vandaag ivm werk, coachen en zelf voetballen geen tijd voor gehad voor tips. Na deze reacties ga ik vanavond zeker wat plaatsen voor morgen!

0 Vind ik leuk's

nog even een kleintje voor vanavond. Hoop dat ik voor velen nog op tijd ben.


Bilbao - Deportivo. Away o 4.5 @2.50


Het aantal corners tegen van bilbao valt best mee. Gemiddeld uit de laatste 5 wedstrijden zijn dat er 5. Echter creëert deportivo in de laatste 3 wedstrijden gemiddeld 7 corners waardoor deze pick een mooie value heeft.


Meer volgt later. Succes allemaal!

0 Vind ik leuk's

Voor die tip was ik helaas te laat :(


Zijn er voor vandaag nog nieuwe tips, ik kijk er vol spanning naar uit ;)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

4 tips van mijn kant vandaag:


PSV - Ajax > Most corners Ajax @2,10

Bologna - Hellas Verona > Under 10,5 corners @1,73

Malaga - Real Madrid > Real Madrid -1,5 corners @1,83

Atletico - Levante > Under 9,5 corners @1,80

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.