Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: jorisvlaanderen (Corner weddenschappen)

Ik loop nu een paar weken mee op deze site en zie al veel inspiratie voorbij komen. Ik heb via het topic "tips van: Scott" vooral veel vertrouwen gekregen in het wedden op cornerweddenschappen. Omdat hij niet zo vaak plaatst heb ik besloten zelf een bestand te maken om de statistieken wat corners betreft van heel veel clubs uit verschillende competities bij te houden. Na twee dagen testen en 7 van de 8 picks goed te hebben denk ik dat ik jullie hier ook een handje mee kan helpen.


Hier nog even de combi's van maandag en dinsdag:

Alaves - Betis Away over 3.5 X1.63

Stoke - MCity Home U 3.5 X1.55

W Bremen - Koln Under 10.5 X1.68

Chaves - Sporting Lisbon over 8.5 X1.41

Copenhagen - Helsingor under 10.5 X1.62

Totale odd: 9.70


Zoals je kan verwachten bij een fivefold, er gaat er altijd één mis. In dit geval Betis, wat achteraf ook gezien de statistieken geen handige pick was: Laatste 5 wedstrijden 0, 4, 5, 7 en 1 corner mee. Iets te gretig geweest.


Dan vandaag gelukkig wel een winnende combi:

ManU - Sevilla U10.5 X 1.86

Roma - Shakhtar Away over 3.5 x1.93

Barnsley - Norwich U10.5 X1.62

Totale odd: 5.82


Ik probeer iedere dag een combi te plaatsen met daarbij een korte beredenering. Vragen, verzoekjes en vooral tips om het topic beter te maken zijn van harte welkom!

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Jorisvlaanderen
Country flagJorisvlaanderen in 13-03-2018 22:32 Leden topics
in 13-03-2018 22:32 Leden topics
103 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Beide weer simpel binnen! Vitosha 3-11 in corners terwijl er 13 corners vielen in de wedstrijd van Palace en Liverpool. Al hoewel er 11 corners in de tweede helft pas vielen bij Palace - Liverpool.

2 Vind ik leuk's

Twee tips voor morgen.


Derby County - Ipswisch > Under 10,5 corners @1,73

Gemiddelde van Derby afgelopen drie wedstrijden is 9,34 corners per wedstrijd terwijl die van Ipswisch 8 corners is.


Rotterham - Hull City > Hull City most corners @1,85

Rotterham 3 potjes gespeeld en maar slechts 4 corners gekregen. Dat is een gemiddelde van 1,33 corner per wedstrijd. Dit terwijl ze er 32 tegen kregen in drie wedstrijden wat een gemiddelde maakt van 10,67 corners tegen. Hull kreeg 15 corners in drie wedstrijden wat een gemiddelde van 5 corners per wedstrijd maakt terwijl ze er slechts 8 tegen kregen, wat een gemiddelde van 2,67 corners per wedstrijd is.


Cijfers lijken me duidelijk

3 Vind ik leuk's

Goed bezig speel je combi of singles?

0 Vind ik leuk's
Op di. 21 aug. 2018, 02:12 schreef scottyboy1703:

Twee tips voor morgen.


Derby County - Ipswisch > Under 10,5 corners @1,73

Gemiddelde van Derby afgelopen drie wedstrijden is 9,34 corners per wedstrijd terwijl die van Ipswisch 8 corners is.


Rotterham - Hull City > Hull City most corners @1,85

Rotterham 3 potjes gespeeld en maar slechts 4 corners gekregen. Dat is een gemiddelde van 1,33 corner per wedstrijd. Dit terwijl ze er 32 tegen kregen in drie wedstrijden wat een gemiddelde maakt van 10,67 corners tegen. Hull kreeg 15 corners in drie wedstrijden wat een gemiddelde van 5 corners per wedstrijd maakt terwijl ze er slechts 8 tegen kregen, wat een gemiddelde van 2,67 corners per wedstrijd is.


Cijfers lijken me duidelijk

Bij welke bookmaker? Ik kijk bij mrGreen slechts 1.66 voor de corners

0 Vind ik leuk's
Op di. 21 aug. 2018, 01:53 schreef scottyboy1703:

Beide weer simpel binnen! Vitosha 3-11 in corners terwijl er 13 corners vielen in de wedstrijd van Palace en Liverpool. Al hoewel er 11 corners in de tweede helft pas vielen bij Palace - Liverpool.

Lekkere bets hoor! Heb je ook cijfers van je corner weddenschappen over langere termijn?


Wel benieuwd naar je profit en yield.

0 Vind ik leuk's
Op di. 21 aug. 2018, 10:02 schreef thormentor:

Goed bezig speel je combi of singles?

Op di. 21 aug. 2018, 10:03 schreef dasjem:
Op di. 21 aug. 2018, 02:12 schreef scottyboy1703:

Twee tips voor morgen.


Derby County - Ipswisch > Under 10,5 corners @1,73

Gemiddelde van Derby afgelopen drie wedstrijden is 9,34 corners per wedstrijd terwijl die van Ipswisch 8 corners is.


Rotterham - Hull City > Hull City most corners @1,85

Rotterham 3 potjes gespeeld en maar slechts 4 corners gekregen. Dat is een gemiddelde van 1,33 corner per wedstrijd. Dit terwijl ze er 32 tegen kregen in drie wedstrijden wat een gemiddelde maakt van 10,67 corners tegen. Hull kreeg 15 corners in drie wedstrijden wat een gemiddelde van 5 corners per wedstrijd maakt terwijl ze er slechts 8 tegen kregen, wat een gemiddelde van 2,67 corners per wedstrijd is.


Cijfers lijken me duidelijk

Bij welke bookmaker? Ik kijk bij mrGreen slechts 1.66 voor de corners

Op di. 21 aug. 2018, 10:30 schreef alovenac:
Op di. 21 aug. 2018, 01:53 schreef scottyboy1703:

Beide weer simpel binnen! Vitosha 3-11 in corners terwijl er 13 corners vielen in de wedstrijd van Palace en Liverpool. Al hoewel er 11 corners in de tweede helft pas vielen bij Palace - Liverpool.

Lekkere bets hoor! Heb je ook cijfers van je corner weddenschappen over langere termijn?


Wel benieuwd naar je profit en yield.

Singles!


Unibet.


Ik heb vorig jaar voor het eerst bijgehouden. 56 tips vorig jaar gespeeld, 32 gewonnen en 24 verloren. Met een ROI of 111%. Na vele competities gevonden zag ik dat ik voornamelijk winstgevend was in Bulgarije. 17 gespeeld, 14 gewonnen en slechts 3 verloren met een ROI of 159%. Dit jaar ben ik begonnen met een schone lei en zit ik op 9 tips gespeeld, 7 gewonnen en 2 verloren. ROI moet nog berekend worden.


In mijn ogen zeggen deze statistieken nog niet zoveel. Ben bezig met het valideren of ik inderdaad winstgevend ben op lange termijn en zeker ook welke competitie. Dit seizoen wil ik eerst 100 tips spelen, dan kijken wat inderdaad mijn profit en yield is.

2 Vind ik leuk's

Heb de Hull City tip meegespeeld!


0 Vind ik leuk's

1 om 1. Niet het resultaat waar ik op had gehoopt.


Morgen twee nieuwe tips.


Blackburn Rovers - Reading > Under 9,5 corners @2,02


Blackburn Rovers kreeg gemiddeld 2,67 corners in de laatste 3 wedstrijden terwijl ze er ook maar slechts 3 gemiddeld per wedstrijd tegen kregen. Gemiddelde van 5,67 per wedstrijd dus. Terwijl Reading 3,67 corners gemiddeld per wedstrijd kreeg en 4,33 corners gemiddeld tegen. Gemiddelde van 8 corners per wedstrijd.


Sheffield United - Millwall > Under 9,5 corners @2,12


Ook deze beide ploegen kregen weinig corners in de laatste drie wedstrijden. Sheffield kreeg er gemiddeld 2,67 per wedstrijd terwijl Millwall er 3,67 gemiddeld per wedstrijd kreeg.

0 Vind ik leuk's
Op di. 21 aug. 2018, 23:48 schreef scottyboy1703:

1 om 1. Niet het resultaat waar ik op had gehoopt.


Morgen twee nieuwe tips.


Blackburn Rovers - Reading > Under 9,5 corners @2,02


Blackburn Rovers kreeg gemiddeld 2,67 corners in de laatste 3 wedstrijden terwijl ze er ook maar slechts 3 gemiddeld per wedstrijd tegen kregen. Gemiddelde van 5,67 per wedstrijd dus. Terwijl Reading 3,67 corners gemiddeld per wedstrijd kreeg en 4,33 corners gemiddeld tegen. Gemiddelde van 8 corners per wedstrijd.


Sheffield United - Millwall > Under 9,5 corners @2,12


Ook deze beide ploegen kregen weinig corners in de laatste drie wedstrijden. Sheffield kreeg er gemiddeld 2,67 per wedstrijd terwijl Millwall er 3,67 gemiddeld per wedstrijd kreeg.

oh oh oh. Weer 1 om 1. Altijd fascinerend om te zien hoe de score verloop gaat bij corners. 5 corners tot de 81ste minuut. 11 corners eindstand bij Sheffield - Millwall

0 Vind ik leuk's

6 tips vandaag:


De Graafschap - FC Groningen > most corners FC Groningen @2,40

NAC - Excelsior > Under 10,5 corners @1,86

Borussia Mönchengladbach - Bayer Leverkussen > Over 9,5 corners @1,81

Wolves - Manchester City > 1st half over 4,5 corners @1,64

Etar - Levski Sofia > Under 11,5 corners @1,73

Vitosha Bistrista - Botev Plovdiv > Vitosha Bistrasta most corners @3,00

Bericht gewijzigd door scottyboy1703 op za 25 aug. 2018, 09:43
1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.