Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: jorisvlaanderen (Corner weddenschappen)

Ik loop nu een paar weken mee op deze site en zie al veel inspiratie voorbij komen. Ik heb via het topic "tips van: Scott" vooral veel vertrouwen gekregen in het wedden op cornerweddenschappen. Omdat hij niet zo vaak plaatst heb ik besloten zelf een bestand te maken om de statistieken wat corners betreft van heel veel clubs uit verschillende competities bij te houden. Na twee dagen testen en 7 van de 8 picks goed te hebben denk ik dat ik jullie hier ook een handje mee kan helpen.


Hier nog even de combi's van maandag en dinsdag:

Alaves - Betis Away over 3.5 X1.63

Stoke - MCity Home U 3.5 X1.55

W Bremen - Koln Under 10.5 X1.68

Chaves - Sporting Lisbon over 8.5 X1.41

Copenhagen - Helsingor under 10.5 X1.62

Totale odd: 9.70


Zoals je kan verwachten bij een fivefold, er gaat er altijd één mis. In dit geval Betis, wat achteraf ook gezien de statistieken geen handige pick was: Laatste 5 wedstrijden 0, 4, 5, 7 en 1 corner mee. Iets te gretig geweest.


Dan vandaag gelukkig wel een winnende combi:

ManU - Sevilla U10.5 X 1.86

Roma - Shakhtar Away over 3.5 x1.93

Barnsley - Norwich U10.5 X1.62

Totale odd: 5.82


Ik probeer iedere dag een combi te plaatsen met daarbij een korte beredenering. Vragen, verzoekjes en vooral tips om het topic beter te maken zijn van harte welkom!

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Jorisvlaanderen
Country flagJorisvlaanderen in 13-03-2018 22:32 Leden topics
in 13-03-2018 22:32 Leden topics
103 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Al met al een redelijk begin. De handicap voor Uruguay en u3.5 voor Egypte klopten, net als de pick op Marocco - Iran. Helaas heeft de hoge odd op de meeste corners voor Portugal niets opgeleverd.


Voor vandaag dus 4 wedstrijden:


Frankrijk - Australië Handicap 0-4 Frankrijk @2.20


Ik zal niemand verrassen als ik zou zeggen dat ik verwacht dat Frankrijk vandaag (dik) wint. De vraag is alleen wat Australië gaat doen.


Ik verwacht dat Australië onder Bert van Marwijk zal verdedigen, de schade zo klein mogelijk wil houden, en misschien hoopt dat er ergens iets te halen valt. Australië kreeg in de laatste 4 wedstrijden (de vijfde was 10-0 tegen Syrië en vind ik niet relevant) gemiddeld slechts 3 corners mee en 5 tegen. Frankrijk kreeg gemiddeld ruim 5 corners in de laatste 5 wedstrijden en ik denk dat ze daar vandaag boven gaan zitten.

Ook handicap 0-3 op 1.63 is goed speelbaar voor degenen die zo min mogelijk risico willen nemen.


Argentinië - IJsland o9.5 @1.86


Moeilijke wedstrijd met moeilijke odds. Argentinië kreeg in de laatste 5 wedstrijden gemiddeld bijna 6 corners voor en maar 3 tegen. IJsland kreeg er 4 voor en 4 tegen. Ik hoop dat IJsland Argentinië kan dwingen om veel aan te vallen zodat ze daar weer veel corners uit kunnen halen. Voor deze wedstrijd speel ik ook away o2.5 @1.64.


Peru - Denemarken Handicap 1-0 Denemarken @1.94


Peru kreeg in de laatste 5 wedstrijden slechts 3 corners mee en 5 tegen, wat vrij veel is. Daartegenover staat Denemarken dat 6 corners mee kreeg in de laatste 5 wedstrijden en 4 tegen. Peru krijgt dus veel corners mee en Denemarken tegen. Daarnaast verwacht ik dat Peru deze wedstrijd met een kleine uitslag wint, waardoor Denemarken meer zal moeten aanvallen.


Kroatië - Nigeria Home o 5.5 @1.76


Lastig bij deze wedstrijd is dat er van Nigeria geen cornerstatistieken bekend zijn. Dit is helaas bij alle Afrikaanse landen het geval. Van Kroatië zijn er wel statistieken en die zijn tekent. Kroatië krijgt gemiddeld 6 corners mee en slechts 3 tegen. Ik zie Nigeria als een aanvallend ingesteld team, daarom zal voor Kroatië de ruimte ontstaan om uiteindelijk de 6 corners wederom te halen.


Succes allemaal.

0 Vind ik leuk's

Al met al een redelijk begin. De handicap voor Uruguay en u3.5 voor Egypte klopten, net als de pick op Marocco - Iran. Helaas heeft de hoge odd op de meeste corners voor Portugal niets opgeleverd.


Voor vandaag dus 4 wedstrijden:


Frankrijk - Australië Handicap 0-4 Frankrijk @2.20


Ik zal niemand verrassen als ik zou zeggen dat ik verwacht dat Frankrijk vandaag (dik) wint. De vraag is alleen wat Australië gaat doen.


Ik verwacht dat Australië onder Bert van Marwijk zal verdedigen, de schade zo klein mogelijk wil houden, en misschien hoopt dat er ergens iets te halen valt. Australië kreeg in de laatste 4 wedstrijden (de vijfde was 10-0 tegen Syrië en vind ik niet relevant) gemiddeld slechts 3 corners mee en 5 tegen. Frankrijk kreeg gemiddeld ruim 5 corners in de laatste 5 wedstrijden en ik denk dat ze daar vandaag boven gaan zitten.

Ook handicap 0-3 op 1.63 is goed speelbaar voor degenen die zo min mogelijk risico willen nemen.


Argentinië - IJsland o9.5 @1.86


Moeilijke wedstrijd met moeilijke odds. Argentinië kreeg in de laatste 5 wedstrijden gemiddeld bijna 6 corners voor en maar 3 tegen. IJsland kreeg er 4 voor en 4 tegen. Ik hoop dat IJsland Argentinië kan dwingen om veel aan te vallen zodat ze daar weer veel corners uit kunnen halen. Voor deze wedstrijd speel ik ook away o2.5 @1.64.


Peru - Denemarken Handicap 1-0 Denemarken @1.94


Peru kreeg in de laatste 5 wedstrijden slechts 3 corners mee en 5 tegen, wat vrij veel is. Daartegenover staat Denemarken dat 6 corners mee kreeg in de laatste 5 wedstrijden en 4 tegen. Peru krijgt dus veel corners mee en Denemarken tegen. Daarnaast verwacht ik dat Peru deze wedstrijd met een kleine uitslag wint, waardoor Denemarken meer zal moeten aanvallen.


Kroatië - Nigeria Home o 5.5 @1.76


Lastig bij deze wedstrijd is dat er van Nigeria geen cornerstatistieken bekend zijn. Dit is helaas bij alle Afrikaanse landen het geval. Van Kroatië zijn er wel statistieken en die zijn tekent. Kroatië krijgt gemiddeld 6 corners mee en slechts 3 tegen. Ik zie Nigeria als een aanvallend ingesteld team, daarom zal voor Kroatië de ruimte ontstaan om uiteindelijk de 6 corners wederom te halen.


Succes allemaal.

0 Vind ik leuk's

Voor de mensen die mij nog niet voorbij hebben zien komen. Ik ben sinds een aantal maanden actief op deze site en gebruik de site vooral om mooie wedtips te vinden. Terwijl ik hier een tijdje rond keek kwam ik op mensen die veel inzetten op corners en heb ik besloten hier zelf ook werk van te maken. Ik houd tegenwoordig een excel bestand bij waarbij ik van alle teams van de Eredivisie, Premier league, Championsship, Laliga, Bundesliga, Jupiler Pro league en Ligue 1 het aantal voor, tegen en totaal corners van de laatste 5 wedstrijden kan zien. Op basis van deze statistieken probeer ik leuke odds te vinden en hier te tippen.


Tijdens het WK liep het inzetten op corners niet erg lekker. Dit omdat veel wedstrijden niet volgens de statistieken verliepen en omdat Unibet de odds vaak erg scherp had staan.


Na het eerste half jaar heb ik geleerd minder gretig te zijn. Ik neem meer genoegen met een odd van 1,40/1,50/1,60 in plaats van dat ik gretig een verdubbelaar kies. Verder ben ik van plan om dit seizoen bewuster te kiezen welke wedstrijden ik tip. Vorig seizoen tipte ik vaak tussen de 4 en 7 wedstrijden op een dag, hier wil ik dit seizoen max 4 van maken zodat de kans ons foute tips kleiner wordt.


Nu zijn een aantal competities weer een paar weken bezig en beginnen de statistieken van de Chamionsship en de Jupiler Pro League al vorm te krijgen. Aan het eind van de middag ga ik kijken of ik al tips voor deze competities kan plaatsen.


Voor nu heb ik in ieder geval een zeer hoge odd gevonden die ik vanavond low stake probeer:


Fc Groningen - Willem II Most corners Willem II @ 3.05


Beide teams hebben de eerste wedstrijd verloren en willen nu uiteraard de eerste drie punten halen. De vorige wedstrijd was bij WillemII aan de statistieken te zien dat ze in ieder geval aanvallend zijn gaan spelen om te proberen iets te forceren, dit resulteerde in maarliefst 13 corners. Bij Groningen bleef het aantal corners stranden op 1. Slechts 1 corner bij een nederlaag doet mij vermoeden dat Groningen zeker niet bij de teams gaat horen met een hoog gemiddelde in corners gedurende het seizoen. Gezien de tactiek van Willem II (aanvallen over de vleugel) verwacht ik dat zij per wedstrijd vrij veel corners krijgen. Uiteraard kan ik dit nog niet echt baseren op statistieken.


Als Groningen aan mij verwachting voldoet en op voorsprong komt acht ik de kans groot dat Willem II weer de aanval opzoekt en zo de meeste corners in deze wedstrijd versierd. overigens zie ik Willem II o3.5 @1.53 als een zekerheidje, deze is later vandaag waarschijnlijk terug te vinden in mijn eerste echte tips van 2018/19.

2 Vind ik leuk's

ik volg met beide bets ;)


0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

De key bij corner bets is live spelen. Vooraf goede stats en analyse kan de prullenbak in zodra de opstelling anders is of vanaf het moment dat er een doelpunt valt. Desondanks, veel succes. Ik zal zo af en toe je draadje volgen.

0 Vind ik leuk's

Daar zijn mijn Bulgaarse corner tipjes ook weer.


Levski Sofia - FK Septemvi > Under 10,5 corners @1,97


Deze tip heeft niet veel onderbouwing nodig. Gemiddelde van deze twee teams zijn 8,75 corners per wedstrijd voor Levski en 7,75 corners voor FK Septemvi. Laatste 4 wedstrijden van Levski eindigde in een under 10,5 en de laatste 3 wedstrijden van Septemvi eindigde ook in een under 10,5 corners

3 Vind ik leuk's
  • roma; 6 corners

  • watford 5 corners

  • cagliari 4 corners

  • brighton 4 corners

  • sevilla 5 corners


1 Vind ik leuk's
https://yalnizkurt.blogabet.com/

Manchester City - Huddesfield > First half over 4,5 corners @1,64


Manchester City bleek vorig jaar een garantie voor corners en behaalde gemakkelijk 9/10/11 corners per wedstrijd. Opvallend was dat ze de meeste corners in de eerste 30 minuten kregen. City start altijd vol druk en krijgt altijd veel corners in de opening minuten. Meestal scoren ze vroeg waardoor ze de druk wat af kunnen laten nemen of ze hebben een periode waar ze wat meer inzakken. Ik verwacht vandaag precies hetzelfde met een fel City in de startfase.

1 Vind ik leuk's

Beide binnen. Er vielen slechts 8 corners in de Bulgaarse wedstrijd terwijl City zoals verwacht de eerste helft flink ging aanvallen. 4 corners in de eerste tien minuten kreeg en er uiteindelijk 7 corners vielen in de eerste helft.

4 Vind ik leuk's

We beginnen vandaag weer in Bulgarije.


FC Vereya - Vitosha Bistritsa > Vitosha Bistritsa most corners @1,96


Vitosha krijgt gemiddeld 1,5 corner meer per wedstrijd dan de thuisploeg terwijl beide ploegen gemiddeld even veel corners tegen krijgen. Vitosha is daarnaast ook de betere ploeg en zal meer aanvallen.


Crystal Palace - Liverpool > Over 9,5 corners @1,86


Vorig jaar bleken beide ploegen, ploegen te zijn die veel corners krijgen. Palace kreeg daarnaast ook veel corners tegen afgelopen jaar. Met Liverpool heb je ook een team wat een garantie is voor corners dus ik verwacht veel corners. Liverpool heeft altijd de neiging om in te zakken als ze snel op voorsprong komen dus dat is het enige scenario wat ik niet wens.

3 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.