Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: jorisvlaanderen (Corner weddenschappen)

Ik loop nu een paar weken mee op deze site en zie al veel inspiratie voorbij komen. Ik heb via het topic "tips van: Scott" vooral veel vertrouwen gekregen in het wedden op cornerweddenschappen. Omdat hij niet zo vaak plaatst heb ik besloten zelf een bestand te maken om de statistieken wat corners betreft van heel veel clubs uit verschillende competities bij te houden. Na twee dagen testen en 7 van de 8 picks goed te hebben denk ik dat ik jullie hier ook een handje mee kan helpen.


Hier nog even de combi's van maandag en dinsdag:

Alaves - Betis Away over 3.5 X1.63

Stoke - MCity Home U 3.5 X1.55

W Bremen - Koln Under 10.5 X1.68

Chaves - Sporting Lisbon over 8.5 X1.41

Copenhagen - Helsingor under 10.5 X1.62

Totale odd: 9.70


Zoals je kan verwachten bij een fivefold, er gaat er altijd één mis. In dit geval Betis, wat achteraf ook gezien de statistieken geen handige pick was: Laatste 5 wedstrijden 0, 4, 5, 7 en 1 corner mee. Iets te gretig geweest.


Dan vandaag gelukkig wel een winnende combi:

ManU - Sevilla U10.5 X 1.86

Roma - Shakhtar Away over 3.5 x1.93

Barnsley - Norwich U10.5 X1.62

Totale odd: 5.82


Ik probeer iedere dag een combi te plaatsen met daarbij een korte beredenering. Vragen, verzoekjes en vooral tips om het topic beter te maken zijn van harte welkom!

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Jorisvlaanderen
Country flagJorisvlaanderen in 13-03-2018 22:32 Leden topics
in 13-03-2018 22:32 Leden topics
103 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

3 winst 2 fout in mijn vorige 5 tips.


Vandaag 4 tips:

Celta - FC Barcelona > Under 9,5 corners @1,73

Pirin Blagoevgrad - Cherno More Varna > Over 3,5 corners @1,81

Deportivo La Corona - Sevilla > Most corners Sevilla @2,55


Fun betje:

Deportivo La Corona - Sevilla > corner handicap 1-0 Sevilla most corners @3,45

0 Vind ik leuk's

Stay tuned. Dollartekens staan in mijn ogen.


Ik was al goed bezig maar toen refreshte mijn pc weer (wie weet na vanavond tijd voor een nieuwe:smirk:)

0 Vind ik leuk's

Twente - PEC Away o4.5 @2.17 away most corners @3.05


Twente heeft niets meer in eigen hand. Iedere wedstrijd moet gewonnen worden en dan is het nog kijken wat de concurrenten doen. Zwolle heeft juist wel alles in eigen hand. Zij hebben de laatste Play-off plek op dit moment in handen. Een overwinning is noodzakelijk en ook doelpunten kunnen ze goed gebruiken. Twente kreeg er de laatste 5 wedstrijden gemiddeld 4 voor en 5 tegen. Pec kreeg er 7 voor en 3 tegen.


Villareal - Leganes u9.5 @1.76 Away most corners @3.45


Villareal staat op dit moment geplaatst voor de voorrondes van de EL. Voor Leganes valt er nergens meer voor te plaatsen, ook zijn ze eigenlijk wel zeker van behoudt. Wel kan Leganes nog wat plekken stijgen en spelen ze eigenlijk sowieso leuk voetbal. Beide teams kregen gemiddeld 5 corners uit 5 wedstrijden. Leganes kreeg er slechts 3 tegen en Villareal ruim 6.


Celta - Barca Away most corners 1.73


Voor Celta is na de Nederlaag van afgelopen weekend europees voetbal ver uit zicht geraakt. Barca is bijna kampioen en zou nog even door moeten. Voor Barca is er door uitschakeling in de championsleague geen reden meer om spelers te sparen.

Celta kreeg in de laatste 5 wedstrijden kreeg Celta 4 corners mee en ruim 6 tegen.Voor Barca waren dit er 6 voor en 4 tegen.


Deportivo - Sevilla Away o4.5 @1.82


Deportivo is in vorm en heeft opeens weer uitzicht op behoudt in laliga. Sevilla is juist uit vorm en moet punten pakken om in de race te blijven voor Europees voetbal. Sevilla pakte in de laatste 5 wedstrijden gemiddeld 7 corners en kreeg er 4 tegen. Ik kan me volledig aansluiten bij de hierboven genoemde funbet van Scott. Deportivo kreeg er 6 voor en 6 tegen, funbet met een 50/50 kans dus.


0 Vind ik leuk's

SC Heerenveen - ADO o9.5 @1.60


Ik verwacht hier een wedstrijd met veel aanvallen aan beide kanten. Ik voorspel minimaal 10 corners. Heerenveen kreeg in de laatste 5 wedstrijden gemiddeld bijna 6 corners en 5 tegen. Voor ADO zijn dit er ruim 6 en 5 tegen. Statistieken en belangen spreken voor deze bet. Ook over 10.5 @2.02 is wat mij betreft ook speelbaar. Persoonlijk hou ik het liever zeker.


0 Vind ik leuk's
Op di. 17 apr. 2018, 13:19 schreef scottyboy1703:

3 winst 2 fout in mijn vorige 5 tips.


Vandaag 4 tips:

Celta - FC Barcelona > Under 9,5 corners @1,73

Pirin Blagoevgrad - Cherno More Varna > Over 3,5 corners @1,81

Deportivo La Corona - Sevilla > Most corners Sevilla @2,55


Fun betje:

Deportivo La Corona - Sevilla > corner handicap 1-0 Sevilla most corners @3,45

Bijna alle 4 goed. Helaas zorgde een corner in de 93'ste minuut voor precies 10 corners in de wedstrijd Celta - FC Barcelona.


Vandaag 3 tips:

Sparta - NAC > Sparta most corners @1,81

Spal - Chievo Verona > Under 10,5 corners @2,06

CSKA Sofia - Levski > Under 10,5 corners @2,06


GL you all

2 Vind ik leuk's
Op wo. 18 apr. 2018, 13:19 schreef scottyboy1703:
Op di. 17 apr. 2018, 13:19 schreef scottyboy1703:

3 winst 2 fout in mijn vorige 5 tips.


Vandaag 4 tips:

Celta - FC Barcelona > Under 9,5 corners @1,73

Pirin Blagoevgrad - Cherno More Varna > Over 3,5 corners @1,81

Deportivo La Corona - Sevilla > Most corners Sevilla @2,55


Fun betje:

Deportivo La Corona - Sevilla > corner handicap 1-0 Sevilla most corners @3,45

Bijna alle 4 goed. Helaas zorgde een corner in de 93'ste minuut voor precies 10 corners in de wedstrijd Celta - FC Barcelona.


Vandaag 3 tips:

Sparta - NAC > Sparta most corners @1,81

Spal - Chievo Verona > Under 10,5 corners @2,06

CSKA Sofia - Levski > Under 10,5 corners @2,06


GL you all

Alle 3 goed!

1 Vind ik leuk's

iemand nog goede cornertipjes voor vandaag?

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Vandaag 4 tips vanuit mijn kant


Pirin Blagoevgrad - Vitosha Bistritsa > Pirin Blagoevgrad -0,5 corners @1,72


Qua statistieken is dit een makkelijke. Pirin krijgt gemiddeld 4,40 corners per wedstrijd en 5,70 corners per wedstrijd tegen. Bistritsa krijgt gemiddeld 3,31 corner per wedstrijd en 7,62 corners tegen. Beide statistieken zijn dus in het voordeel van Pirin. Daarnaast is deze wedstrijd eigenlijk voor spek en bonen want beide eindigen onderaan. Pirin is daarin wel veruit de sterkere van de twee. Twee wedstrijden geleden stonden deze twee ploegen ook al tegen elkaar en werd het 1-3 voor Pirin. Ook hadden ze de corner bet gewonnen. Het eindigde namelijk in 3-6 in corners.


De andere drie tips zijn:

Udinese - Crotone > Under 10,5 corners @1,73

Stoke City - Burnley > Under 10,5 corners @1,86

Juventus - Napoli > Over 8,5 corners @1,73

1 Vind ik leuk's

Eindelijk is het WK begonnen en dus ga ik het weer proberen.


Gisteren waren de odds voor "zekerheidjes" echt te laag en achteraf was ik blij dat ik dus niet had ingezet. Vandaag heb ik wel weer iets gevonden.


Egypte - Uruguay Home u3.5 @2.02 away o 5.5 1.78


Egypte en Uruguay zijn beiden teams die veel corners tegen krijgen (gemiddeld 8 in de laatste 3 en gemiddeld 5 in de laatste 5). Verschil is dat egypte in de laatste 3 wedstrijden gemiddeld 2 corners kreeg terwijl uruguay en gemiddeld 5 kreeg. Met deze cijfers houd ik een aantal mogelijkheden met mooie picks over.


Away o5.5 @1.78 Gezien het hoge aantal corners tegen van Egypte en en redelijk hoge corners dat Uruguay per wedstrijd krijgt lijkt dit mij de beste zet. Ook Away o6.5 @ 2.48 lijkt mij goed speelbaar, maar neemt natuurlijk wel meer risico met zich mee.


home u3.5 @2.02 Ondanks dat Uruguay gemiddeld meer corners tegen krijgt zal het mij verbazen als Egypte meer dan 3 corners krijgt. De enige keer in de laatste 4 wedstrijden dat dit gebeurde was toen ze 4 corners kregen in de wedstrijd tegen Koeweit, wat ik nou niet als een tegenstander van formaat zie.


Handicap 2-0 Uruguay @2.12 Deze voorgaande picks laten natuurlijk een handicap over. Ondanks de prima odd ga ik hem zelf niet zetten, maar ik wil hem wel noemen voor jullie. De uitkomst zal volledig afhangen van het scoreverloop en wat de teams doen bij een eventuele voor - of achterstand.


Later vanmiddag kom met picks voor de andere wedstrijden.


1 Vind ik leuk's

Tijd voor de andere 2 wedstrijden van vandaag.


Marocco - Iran


Voor deze wedstrijden kan ik weinig statistieken vinden. Marocco Kreeg in de laatste 3 wedstrijden maarliefst ruim 7 corners mee en ruim 4 tegen. Helaas zijn er voor Iran geen tekenende statistieken uit recente wedstrijden te vinden. Op home o 4.5 staat een odd van 1.68. aangezien ik Marocco zie als favoriet en ze doelpunten goed kunnen gebruiken om Spanje en Portugal uit te dagen en dat ik combinatie met het gemiddelde denk ik dat 5 corners makkelijk haalbaar is.


Spanje - Portugal Portugal most corners @2.88


Gemiddelden liggen bij deze teams dicht bij elkaar. Spanje kreeg in de laatste 5 wedstrijden gemiddeld iets meer dan 4 corners mee en iets meer dan 4 tegen. Portugal kreeg er ruim 5 mee en 3 tegen. Wat bij Spanje opvalt is dat het tegen sterkere teams veel minder corners krijgt dan tegen zwakkere. Daarom durf ik het aan om deze mooie odd te spelen.

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.