Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: jorisvlaanderen (Corner weddenschappen)

Ik loop nu een paar weken mee op deze site en zie al veel inspiratie voorbij komen. Ik heb via het topic "tips van: Scott" vooral veel vertrouwen gekregen in het wedden op cornerweddenschappen. Omdat hij niet zo vaak plaatst heb ik besloten zelf een bestand te maken om de statistieken wat corners betreft van heel veel clubs uit verschillende competities bij te houden. Na twee dagen testen en 7 van de 8 picks goed te hebben denk ik dat ik jullie hier ook een handje mee kan helpen.


Hier nog even de combi's van maandag en dinsdag:

Alaves - Betis Away over 3.5 X1.63

Stoke - MCity Home U 3.5 X1.55

W Bremen - Koln Under 10.5 X1.68

Chaves - Sporting Lisbon over 8.5 X1.41

Copenhagen - Helsingor under 10.5 X1.62

Totale odd: 9.70


Zoals je kan verwachten bij een fivefold, er gaat er altijd één mis. In dit geval Betis, wat achteraf ook gezien de statistieken geen handige pick was: Laatste 5 wedstrijden 0, 4, 5, 7 en 1 corner mee. Iets te gretig geweest.


Dan vandaag gelukkig wel een winnende combi:

ManU - Sevilla U10.5 X 1.86

Roma - Shakhtar Away over 3.5 x1.93

Barnsley - Norwich U10.5 X1.62

Totale odd: 5.82


Ik probeer iedere dag een combi te plaatsen met daarbij een korte beredenering. Vragen, verzoekjes en vooral tips om het topic beter te maken zijn van harte welkom!

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Jorisvlaanderen
Country flagJorisvlaanderen in 13-03-2018 22:32 Leden topics
in 13-03-2018 22:32 Leden topics
103 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dan direct maar de picks voor morgen. 3 speelbare wedstrijden: 2 in de Champions League en 1 in de serie a.


Ik begin met Besiktas - Bayern: voor deze wedstrijd 2 tips.

Besiktas O4.5 @ 1.88: Besiktas kreeg in de uitwedstrijd tegen bayern 3 corners. Aangezien Besiktas in deze wedstrijd vrijuit kan spelen omdat ze toch al uitgeschakeld zijn, en omdat ik denk dat ze het thuispubliek een mooi afscheid van dit championsleague seizoen willen geven,verwacht ik dat Besiktas regelmatig de aanval zou zoeken en daarmee ook 5 corners wel moet kunnen halen.

Total corners 1st half over 4.5 @1.68: Zoals ik al zei: een open wedstrijd. Beide ploegen hebben niet veel te vrezen en daarom verwacht ik een open eerste helft. In de tweede helft zal Bayern het tempo terugschroeven om krachten te besparen.


Barcelona - Chelsea:

een wedstrijd die schreeuwt om een under. Beide teams creëren weinig corners. Barca heeft de laatste weken 2 uitschieters met 12 tegen Athletico en 9 tegen Getafe, maar zou in deze wedstrijd weinig haast hebben met het maken van doelpunt.

Chelsea creëert alleen veel corners wanneer de tegenstander zwakker is (hull 10, WBA 8, Cpalace 12) en krijgt al helemaal geen corners tegen sterke tegenstanders (Barca 3, ManU 4, City 2) ondanks dat Chelsea een goal nodig heeft denk ik niet dat ze vol de aanval op durven te zoeken. Ook de vorige wedstrijd die eindigde met 7 corners (barca 4 - chelsea 3) bevestigt het verhaal voor een under. Ook de odds liggen er mooi voor: under 10.5 @1.63 en voor de waaghalzen under 9.5 @ 2.06


Overigens ligt er op deze wedstrijd nog een gokje dat ik niet kon weerstaan: Chelsea most corners @5.70. low stake voor de fun en duimen maar


Juventus - Atalanta:

wederom een wedstrijd die je alleen maar op under kan zetten.

Bij Juventus eindigden de laatste 6 wedstrijden onder 10.5 corners. Bij atalanta komen ze alleen tegen zwakkere teams (bologna en crotone) boven de 10 uit. Daarnaast eindigde de vorige 3 wedstrijden tussen deze ploegen met 3, 9 en nogmaals 3 hoekschoppen.

total corners u10.5 @1.60


Ik heb gekeken naar PSG - Angers maar durf hier weinig over te zeggen. cijfers laten zien dat Angers regelmatig de 5 a 6 corners haalt en dat PSG ze veel weggeeft. Corner handicap 0-5 angers @1,80 lijkt goed speelbaar, maar de laatste wedstrijd van PSG tegen metz (9 voor, 2 tegen) doet me teveel twijfelen om deze ook daadwerkelijk aan te raden.


Veel succes allemaal.

Bericht gewijzigd door forummod op do 28 feb. 2019, 11:26
4 Vind ik leuk's

Hoi Joris,


Leuk om je topic te volgen. Wederom iemand met een goed verhaal en dito onderbouwing!

Ik heb dit ook een tijdje bijgehouden in een Excelbestand om te kijken of er voordeel uit te halen is, maar zoals je zelf terecht al aangeeft, van de 4 á 5 wedstrijden is er altijd wel eentje die mis gaat. Misschien een idee om ze live te spelen? (als voorbeeld: de cornerbet bij Eupen afgelopen week heeft mening live better enorme bedragen opgeleverd).


Ik heb destijds de pré match cornersbets gecombineerd met de Over/Under cards in een combi van max. 4 teams.

Er zijn veel scheidsrechters / competities waarbij de kaartenbets redelijk safe zijn (voor zover dat je iets safe mag noemen), denk aan België, Spanje of derby`s. Kunst is om de juiste tegen de juiste odd eruit te lichten.


Uiteindelijk bleek het niet rendabel, veel tijd en energie erin steken om onderzoek te doen voor een paar euro winst. Ik hoop dat het jou wel lukt!


v.w.b. je bovenstaande picks.


Bayern kreeg voor het laatst op 21-1-2018 tegen Werder meer dan 5 corners tegen, (6 dacht ik) daarvoor elke wedstrijd Under 5. Gewaagde bet.

Besiktas speelt zondag tegen nr.3 en directe concurrent Basaksehir. Vraag me af of die er vol voor gaan of het misschien al snel goed vinden...


Chelsea zal MOETEN aanvallen willen ze doorgaan naar de volgende ronde. Met de afstandsschoten van Willian zie ik ze best wel een aantal corners pakken. Wat denk je van de o3.5 away @2,10? (thuis kregen ze er al 3).


Succes!

Bericht gewijzigd door forummod op do 28 feb. 2019, 11:26
3 Vind ik leuk's

Hallo Jansen,


Bedankt voor je reactie.


Chelsea o3.5 is zeker de gok waard. zou mooi zijn als Barca snel scoort. Ik denk dat Chelsea anders een groot deel van de wedstrijd niet over de middellijn zal komen en gewoon zo lang mogelijk zal wachten op een gaatje ipv blind de aanval op zoeken.


Ondanks dat Besiktas dit weekend een zware wedstrijd krijgt denk ik dat ze met een sterk elftal zullen spelen. Ze zouden voor de eigen fanatieke achterban niet nogmaals af willen gaan. Iemand die er zeker in staat is direct de grootste aanvallende kracht, Quaresma die geschorst is voor de wedstrijd tegen Basaksehir. Daarnaast denk ik dat ook bayern met een b team zal aantreden wat de kans op meer corners voor Besiktas ook weer vergroot.  


Zonder de opstellingen is het eigenlijk vooral nog koffiedik kijken. We zullen vanavond zien hoe het loopt.

1 Vind ik leuk's

Hoi Joris,


Mooi dat ik je heb kunnen inspireren. Zelf houd ik ook een excel bestand bij met de uitslagen en speel ik voornamelijk singles ipv combi's. Mocht er interesse zijn dat ik weer tips ga delen moeten mensen even een groen duimpje omhoog doen. Zoals meerdere mensen hier hebben gemerkt kost een onderbouwing schrijven tijd. Als er meerdere mensen hierin geïnteresseerd zijn ben ik natuurlijk open om het alsnog te doen.


Daarnaast heb ik ook handige websites waar ik statistieken en voorspellingen volg.


Vandaag heb ik in ieder geval geen tips en kan ik mij vooral vinden in de tips van Juventus en FC Barcelona. Twee van mijn favoriete under teams om op de wedden. Ik speel deze zelf niet mee omdat de tegenstanders van deze ploegen vooral vaak voor veel corners zorgen.

17 Vind ik leuk's

Toch een beetje telleurgesteld over het begin. Besiktas eindigde op 4 corners wat 1 te weinig was om mijn voorspelling goed te hebben. Wel kwam mijn tweede voorspelling voor deze wedstrijd uit met meer dan 4 corners in de tweede wedstrijd.


Barca - Chelsea eindigde met 10 corners, wat wel flink hoger was dan ik verwacht had. Wie U10.5 had gevolgd heeft gelukkig wel gewonnen. De tip op de hoge odd voor Chelsea is wel uitgekomen.


Juventus - Atalanta Eindigde helaas ook veel hoger dan verwacht en PSG - Angers kwam wel uit, maar daar kan ik mezelf toch ook weinig credits voor geven omdat ik hem niet durfde aan te raden.


Al met al een valse start dus. Ik probeer begin van de middag een voorspelling voor vanavond te plaatsen.

2 Vind ik leuk's

Vandaag een moeilijke dag met veel wedstrijden die nog spannend zijn. Ik denk dat ik er 3 winnende uit heb kunnen halen:


Dynamo Kyiv - Lazio

Most corners: Lazio @1.86


Lazio is niet een club die normaal veel corners haalt, net als Dynamo meestal rond de 5. Echter zou Lazio moeten vanavond. Ik verwacht een wedstrijd met weinig doelpunten en waar Lazio aan het einde van de wedstrijd de aanval moet zoeken, waar Kiev vooral teruguit zal hangen.


RB Salzburg - Borussia Dortmund


Total u 10.5 @1.55


Dortmund heeft na de uitglijder in eigen huis doelpunten nodig. Salzburg zal niet te veel vooruit spelen in de wetenschap dat Dortmund in staat is om veel te scoren. Wat opvalt is dat Dortmund ook in de wedstrijden waarin ze veel scoren niet veel corners krijgt en eigenlijk maar zelden over de 5 uitkomt.


Plzen - Sporting


Total U 10.5 @1.60


Ik denk dat dit de enige keer is dat jullie mij sporting op een under zien zetten. Ik zie deze wedstrijd als gespeeld en daar zouden de clubs niet anders over denken. Ik denk dat Plzen geen haast meer zou maken met het maken van doelpunten en vanavond speelt voor een mooi resultaat waardoor sporting zelfs nog aanvallend mag spelen en ik alsnog mijn pick goed heb. Daarnaast eindigde ook de wedstrijd in Portugal in ook met 7 corners.


Succes allemaal

Bericht gewijzigd door forummod op do 28 feb. 2019, 11:26
3 Vind ik leuk's

Waarom ziet Pliizen dit als gespeeld ?

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Plzen is inderdaad anders de wedstrijd ingegaan dan ik verwacht had. Ik zag deze wedstrijd als een veredelde oefenpot omdat uit 2-0 verliezen een uitzichtloze situatie afschetst, zeker voor een underdog. leuk en knap hoe ze gespeeld hebben vanavond.

Gelukkig zat mijn pick verder wel goed. Hoop dat je meegespeeld hebt?

Bericht gewijzigd door Jorisvlaanderen op do 15 mrt. 2018, 20:45
1 Vind ik leuk's

Weekend is eindelijk daar. Ik heb een tip gevonden die ik denk dat heel erg gaat droppen.


Zondag 14:30

Sparta - Ajax

Pick: Ajax -1,5 corners @1,87


Zondag neemt Ajax het op tegen Sparta. Het lijkt er voor alsnog op dat Advocaat het met Sparta gaat redden dit seizoen na een knap resultaat in Kerkrade vorige week. Ajax heeft ook weer hoop na de verliespartij van PSV vorige week en zal dus hier vol voor de winst gaan. Mijn verwachting van het speelbeeld is dat Sparta gaat inzakken en de bus gaat parkeren. Deze verwachting is ook gebaseerd op eerdere wedstrijden van Sparta tegen top teams. Ik heb meerdere wedstrijden van Sparta onder Advocaat gezien en als Advocaat niet gelooft dat zijn ploeg voetballend beter is dan de tegenstander dan zakt hij in. Daarom verwacht ik ook dat ze 5-3-2 gaan spelen. Sparta krijgt gemiddelde 5,52 corners per wedstrijd terwijl ze er 7,15 gemiddeld tegen krijgen per wedstrijd. Na de winterstop zijn deze twee cijfers beide negatief beïnvloed want het stond rond de 6 voor en 6 tegen. Eerder is wel al gebleken dat Sparta meestal eerste 10 minuten vol druk geeft, wat corners probeert te krijgen en via lange mannen als Chabot een vroege voorsprong pakken.


Ajax is een ploeg die relatief veel corners krijgt maar ook relatief weinig corners tegen. Ajax krijgt gemiddeld 7,63 corners per wedstrijd en krijgt er 2,85 tegen. Ajax zal vol voor deze wedstrijd gaan omdat er toch weer een kansje is gekomen op het kampioenschap. Kijkend naar de ploeg zijn er ook wel goede wissels toegepast. Tagliafico op de linksback is een echte vechter en zal zijn tegenstander er niet langs laten komen. Het aantal corners dat via de rechter aanval van de tegenstander van Ajax worden behaald is na de aankoop van Tagliafico ook drastisch veranderd. Meeste corners komen via de andere kant. Gelukkig heeft Ten Hag ook daar een wissel toegepast. Met Kristensen heb je een rechtsback die zowel verdedigend als aanvallend zijn mannetje staan. Mocht Advocaat toch 4-3-3 spelen moet de linksbuiten van Sparta alleen maar achter Kristensen aanlopen en heeft hij zelf geen tijd om aan te vallen.


Had persoonlijk deze line op -3,5 corners verwacht. Daarnaast speel ik ook nog een bet met wat meer risico hier. Spart corner handicap 3-0, Ajax wint @3,05. Betekend dat Ajax dus 4 of meer corners moet hebben. Of wel de -3,5 line.


Daarnaast speel ik wat andere singles:

Augsburg - Werder Bremen > over 9,5 corners @1,81

Amiens - Troyes > Under 9,5 corners @1,81

Montpellier - Dijon > Under 9,5 corners @1,86

Botev Plovdiv - Dunav Ruse > Botev Plovdiv -0,5 corners @1,72

Beroe Stara Zagora - Vitosha Bistritsa > Over 8,5 corners @1,81

2 Vind ik leuk's

Bedankt voor de onderbouwing en tip


Sparta - Ajax

Pick: Ajax -1,5 corners @1,87


Staat nu op 1.71 unibet en MrGreen, maar pak deze alsnog

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.