Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: jorisvlaanderen (Corner weddenschappen)

Ik loop nu een paar weken mee op deze site en zie al veel inspiratie voorbij komen. Ik heb via het topic "tips van: Scott" vooral veel vertrouwen gekregen in het wedden op cornerweddenschappen. Omdat hij niet zo vaak plaatst heb ik besloten zelf een bestand te maken om de statistieken wat corners betreft van heel veel clubs uit verschillende competities bij te houden. Na twee dagen testen en 7 van de 8 picks goed te hebben denk ik dat ik jullie hier ook een handje mee kan helpen.


Hier nog even de combi's van maandag en dinsdag:

Alaves - Betis Away over 3.5 X1.63

Stoke - MCity Home U 3.5 X1.55

W Bremen - Koln Under 10.5 X1.68

Chaves - Sporting Lisbon over 8.5 X1.41

Copenhagen - Helsingor under 10.5 X1.62

Totale odd: 9.70


Zoals je kan verwachten bij een fivefold, er gaat er altijd één mis. In dit geval Betis, wat achteraf ook gezien de statistieken geen handige pick was: Laatste 5 wedstrijden 0, 4, 5, 7 en 1 corner mee. Iets te gretig geweest.


Dan vandaag gelukkig wel een winnende combi:

ManU - Sevilla U10.5 X 1.86

Roma - Shakhtar Away over 3.5 x1.93

Barnsley - Norwich U10.5 X1.62

Totale odd: 5.82


Ik probeer iedere dag een combi te plaatsen met daarbij een korte beredenering. Vragen, verzoekjes en vooral tips om het topic beter te maken zijn van harte welkom!

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Jorisvlaanderen
Country flagJorisvlaanderen in 13-03-2018 22:32 Leden topics
in 13-03-2018 22:32 Leden topics
103 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik begin vandaag met een mooie verdubbelaar:

Villareal - ath. Madrid home u 4.5 @1.97


Villareal zit in al zijn wedstrijden rond de 5. Athletico madrid geeft maar weinig corners weg, meestal max 3. Wat mij betreft ligt deze odd zeer gunstig en is die zeker de moeite waard. 


Metz - nantes o 9.5 @1.66


Bij metz eindigden de laatste wedstrijden allemaal met dubbele cijfers als het om corners gaat. Dit komt zowel door het hoge aantal corners dat ze weggeven als aan dat ze er zelf ook vaak 4a5 mee krijgen.  

Bij nantes eindigden 4 van de laatste 5 wedstrijden in dubbele cijfers. Zelfs in de wedstrijden tegen sterkere ploegen marseille en nice kregen ze er 4 voor, verder altijd meer. Ook krijgt nantes veel corners tegen. Grote kans dat ook deze wedstrijd met dubbele cijfers eindigt. 


Pec - feyenoord away u 6.5 @1.54

Pec kreeg in de laatste 5 wedstrijden alleen tegen Heracles meer dan 4 corners tegen. Feyenoord kreeg er alleen tegen nac meer dan 3 tegen tegen. 

Ik speel deze odd in een combi, vandaar dat ik hem op save speel. 

Away u5.5 staat op x2.04 en is daarmee een heel mooie verdubbelaar.


RB leipzig - bayern munchen away o 5.5 @1.81


Het is bij niet gek dat deze odd zo hoog staat. Leipzig gaf aan dortmund en napoli maar weinig corners weg (3 en 4) en Bayern haalt niet altijd 5 of meer corners. Positieve voor deze odd is dan weer dat het bayern meestal wel lukt. Ondanks dat bayern de punten niet meer nodig heeft blijft het een ploeg die in de bundesliga gewoon veel aanvalt. Doordat leipzig de punten hard nodig heeft om cl voetbal te halen denk ik niet dat ze verdedigend gaan voetballen. Ik hoop dat leipzig zich lang staande kan houden waardoor bayern meer voor de aanval zou kiezen. 





1 Vind ik leuk's
Op zo. 18 mrt. 2018, 13:57 schreef Jorisvlaanderen:

Was zojuist 20 minuten aan het typen toen de pagina besloot te refreshen. Ik ga weer opnieuw beginnen. Hoop dat ik alle wedstrijden die ik wou tippen nog optijd ga redden. Moet volgens mij goed komen.

Vreemd? Kreeg je een foutmelding oid?


Als je aan wilt geven welke browser je gebruikt, gaan we dat in ieder geval even nalopen. Thanks!

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Doe anders verkorte versie, Joris

1 Vind ik leuk's

Klein tipje voor morgen:


Slavia Sofia - Pirin Blagoevgrad > most corners Pirin Blagoevgrad @3,00


Kijkend naar de statistieken zijn deze in het voordeel van de uit ploeg. Pirin krijgt gemiddeld meer corners per wedstrijd en krijgt er gemiddeld ook minder tegen. Slavia Sofia krijgt gemiddeld 3,86 corner per wedstrijd en 6,00 tegen. Pirin krijgt gemiddeld 4,56 corner per wedstrijd en maar 5,22 corners tegen. In de laatste wedstrijden van Pirin kregen ze respectievelijk 4, 11, 6 en 12 corners. Ik vind een quotering van 3 dus aan de hoge kant. Had deze rond de 2,00 verwacht. Daarnaast tip ik de over 8,5 corners ook voor @1,91. De ploegen krijgen namelijk gemiddeld 9,86 en 9,78 corners per wedstrijd. De over 9,5 a @1,91 was dus logischer geweest.

3 Vind ik leuk's

Waar haal je deze corner stats?

Ik denk dat meespeelt dat het een uitwedstrijd is.

Ik speel deze overigens wel. Dank voor de tip.:grinning:

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Zeker een interessante tip. Ik pak hem ook mee.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Hallo vw-support. Ik denk dat het verversen eraan lag dat ik op mijn telefoon bezig was. Daar wil het nog wel eens gebeuren dat wanneer je tussen verschillende taken switcht. (in mijn geval Unibet, Excel en Voetbalwedden). Ga er daar dus niet van uit dat het aan de website lag. Daarnaast lukte het blijkbaar wel om het bericht te plaatsen aangezien die meerdere keren hier boven staat. Dit kon ik gisteren de hele dag niet zien.

1 Vind ik leuk's
Op ma. 19 mrt. 2018, 11:08 schreef Jorisvlaanderen:

Hallo vw-support. Ik denk dat het verversen eraan lag dat ik op mijn telefoon bezig was. Daar wil het nog wel eens gebeuren dat wanneer je tussen verschillende taken switcht. (in mijn geval Unibet, Excel en Voetbalwedden). Ga er daar dus niet van uit dat het aan de website lag. Daarnaast lukte het blijkbaar wel om het bericht te plaatsen aangezien die meerdere keren hier boven staat. Dit kon ik gisteren de hele dag niet zien.

Ah oke, het lijkt nu goed te gaan. In ieder geval had je het goed opgelost door het bericht op je tijdlijn te plaatsen.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op ma. 19 mrt. 2018, 12:28 schreef vw-support:
Op ma. 19 mrt. 2018, 11:08 schreef Jorisvlaanderen:

Hallo vw-support. Ik denk dat het verversen eraan lag dat ik op mijn telefoon bezig was. Daar wil het nog wel eens gebeuren dat wanneer je tussen verschillende taken switcht. (in mijn geval Unibet, Excel en Voetbalwedden). Ga er daar dus niet van uit dat het aan de website lag. Daarnaast lukte het blijkbaar wel om het bericht te plaatsen aangezien die meerdere keren hier boven staat. Dit kon ik gisteren de hele dag niet zien.

Ah oke, het lijkt nu goed te gaan. In ieder geval had je het goed opgelost door het bericht op je tijdlijn te plaatsen.

Inderdaad. Nu maar hopen dat weinig mensen het gezien hebben. 2/4 is niet best.

1 Vind ik leuk's
Op zo. 18 mrt. 2018, 23:17 schreef scottyboy1703:

Klein tipje voor morgen:


Slavia Sofia - Pirin Blagoevgrad > most corners Pirin Blagoevgrad @3,00


Kijkend naar de statistieken zijn deze in het voordeel van de uit ploeg. Pirin krijgt gemiddeld meer corners per wedstrijd en krijgt er gemiddeld ook minder tegen. Slavia Sofia krijgt gemiddeld 3,86 corner per wedstrijd en 6,00 tegen. Pirin krijgt gemiddeld 4,56 corner per wedstrijd en maar 5,22 corners tegen. In de laatste wedstrijden van Pirin kregen ze respectievelijk 4, 11, 6 en 12 corners. Ik vind een quotering van 3 dus aan de hoge kant. Had deze rond de 2,00 verwacht. Daarnaast tip ik de over 8,5 corners ook voor @1,91. De ploegen krijgen namelijk gemiddeld 9,86 en 9,78 corners per wedstrijd. De over 9,5 a @1,91 was dus logischer geweest.

Pff dat waren geen verkeerde tipjes.


Uitslag 4-5. Mooier kon ik beide tips niet binnen halen.

Pirin most corners @3,00 :thumbsup:

Over 8,5 corners @1,91 :thumbsup:

3 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.