Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: jorisvlaanderen (Corner weddenschappen)

Ik loop nu een paar weken mee op deze site en zie al veel inspiratie voorbij komen. Ik heb via het topic "tips van: Scott" vooral veel vertrouwen gekregen in het wedden op cornerweddenschappen. Omdat hij niet zo vaak plaatst heb ik besloten zelf een bestand te maken om de statistieken wat corners betreft van heel veel clubs uit verschillende competities bij te houden. Na twee dagen testen en 7 van de 8 picks goed te hebben denk ik dat ik jullie hier ook een handje mee kan helpen.


Hier nog even de combi's van maandag en dinsdag:

Alaves - Betis Away over 3.5 X1.63

Stoke - MCity Home U 3.5 X1.55

W Bremen - Koln Under 10.5 X1.68

Chaves - Sporting Lisbon over 8.5 X1.41

Copenhagen - Helsingor under 10.5 X1.62

Totale odd: 9.70


Zoals je kan verwachten bij een fivefold, er gaat er altijd één mis. In dit geval Betis, wat achteraf ook gezien de statistieken geen handige pick was: Laatste 5 wedstrijden 0, 4, 5, 7 en 1 corner mee. Iets te gretig geweest.


Dan vandaag gelukkig wel een winnende combi:

ManU - Sevilla U10.5 X 1.86

Roma - Shakhtar Away over 3.5 x1.93

Barnsley - Norwich U10.5 X1.62

Totale odd: 5.82


Ik probeer iedere dag een combi te plaatsen met daarbij een korte beredenering. Vragen, verzoekjes en vooral tips om het topic beter te maken zijn van harte welkom!

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Jorisvlaanderen
Country flagJorisvlaanderen in 13-03-2018 22:32 Leden topics
in 13-03-2018 22:32 Leden topics
103 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Scotty, jij mag blijven:ok_hand: :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

2 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Jaja lekker bezig.

1 Vind ik leuk's

Gaat helaas veel tijd overheen voor de volgende team ivm interland break.

0 Vind ik leuk's

Maar wel meteen een leuk om te orienteren rii het wk.

0 Vind ik leuk's


Japan - mali o8.5 @1.70


Japan krijgt doorgaans wel meer dan 5 corners en ook Mali wil de 5 regelmatig halen. Bij Japan eindigden 3 van de laatste 5 wedstrijden in meer dan 9 corners waar dat voor Mali 1 van de 4 was. Die andere eindigden alle 3 met 8 corners.


Frankrijk - Colombia Home o5.5 @1.92


Frankrijk komt altijd wel over de 5 corners heen. In de kwalificaties haalden ze tegen Nederland en Zweden ook de 7 en 6 corners. Colombia kreeg in de laatste 5 wedstrijden maar weinig corners tegen, al waren dit op Brazilie na(5) ook geen ploegen van formaat.


Schotland - Costa Rica U10.5 @1.50


Schotland kreeg in de laatste 5 wedstrijden 3 keer 4corners mee. Uitschieters hadden ze tegen Malta(9) en Slowakije (8). Spelen op een under basseer ik op de statistieken van Costa rica. Gemiddeld 3-4 corners voor en wijst er op dat ze ook vandaag niet hoog gaan eindigen en met gemiddeld 5 corners tegen, zonder hoge uitschieters, geef ik Schotland ook weinig kans om weer ruim over de 4 corners heen te gaan.


Portugal - Egypte Home o 5.5 @ 1.82


Over Egypte kan ik geen statistieken vinden die veelzeggend zijn. Wedstrijden tegen Oeganda en Ghana, waar ze toch al de bovenliggende partij zijn wijzen op weinig corners tegen en voor. Echter zouden ze vandaag niet in staat zijn het spel te maken en denk ik dat ze het moeten hebben van tegenhouden en hopen op Salah, een over of under op Egypte durf ik niet te zetten. Portugal haalde o5.5 in 3 van de laatste 5 wedstrijden. Onder anderen tegen mexico en Chili.


Polen - Nigeria Away o 3.5 @ 1.53


Polen krijgt veel corners tegen. gemiddeld 6 in de laatste 5 wedstrijden. Nigeria kwam in de laatste 4 wedstrijden tot gemiddeld 4 corners en zou dat tegen Polen dan ook weer prima kunnen halen.


Duitsland - spanje U11.5 @ 1.65


Ik denk dat deze odd zo hoog staat omdat spanje in de laatste 5 wedstrijden gemiddeld 8 corners krijgt. Dit was dan wel tegen Macedonie, Lichtenstein en Israel. Tegen Albanië(5) en Italie(4) ligt het aantal corners direct een stuk lager. Duitsland creëert weinig corners maar geeft er wel relatief veel weg met gemiddeld 5 in de laatste 5 wedstrijden. Toch denk ik dat ze tegen spanje het spel bepalen en het gemiddelde aantal corners van Spanje omlaag gaan halen.


Mooie single voor deze wedstrijd: Most corners: Spanje @2.40


Nederland - Engeland away o 3.5 @ 1.41


Een zekerheidje die wat mij betreft in iedere combi gedaan kan worden. Engeland speelt erg aanvallend en kreeg in de laatste 5 wedstrijden gemiddeld 8 corners mee met als laagste 6 tegen malta en als hoogst 10 tegen slovenie en litouwen.


Vanavond start dus hopelijk 'het nieuwe Oranje'. Van Oranje 2.0 zijn er nog geen statistieken bekend maar ik denk dat we toch wel iets op kunnen maken uit de statistieken van Oranje 1.0: Gemiddelde aantal corners dat Oranje 1.0 tegen kreeg in de laatste 5 wedstrijden ligt met 3 erg laag, maar dit komt mede door de wedstrijden tegen zweden (2 voor 1 tegen in een wedstrijd waar Zweden geen intentie had om te voetballen) en luxemburg (2 tegen). Tegen tegenstander van formaat Frankrijk kreeg Oranje 1.0 er meteen 7 tegen.


Ook vind ik hier Most corners: Engeland @2.40 er erg mooi voorstaan.

0 Vind ik leuk's

Goed werk Joris, normaal bet ik niet graag op dit soort vriendschappelijke wedstrijden, maar dit soort picks zijn de moeie waard. Lets goooo.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Mee eens. Zeker met vriendschappelijke wedstrijden zijn het nooit echt zekerheidjes. Toch zijn het voor de landen wel belangrijke wedstrijden zo richting het wk. We zullen zien hoe het loopt.

0 Vind ik leuk's

Vandaag weer een paar leuke interlands om te spelen:


Japan - Ukraine o8.5 @1.57


Beide teams krijgen krijgen gemiddeld genoeg corners voor en tegen. Oekraine gemiddeld 5 voor en 4 tegen in de laatste 6 wedstrijden en Japan 6 voor en ruim 3 tegen in de laatste 5 wedstrijden. Cijfers geven weer dat beide teams graag de aanval opzoeken. O 8.5 lijkt mij makkelijk haalbaar in deze wedstrijd.


Rusland - Frankrijk Handicap 2-0 frankrijk @2.33


Dit lijkt mij een hele mooie odd die denk ik zo hoog ligt door twee redenen: 1, Frankrijk kreeg er in de wedstrijd tegen colombia maar 2 voor. 2, Rusland kreeg in de laatste 4 wedstijden niet meer dan 3 corners tegen.

Om deze cijfers kijk ik graag heen. Frankrijk krijgt in verder alle wedstrijden meer dan 5 corners mee en kreeg er in de laatste 6 wedstrijden nooit meer dan 4 tegen. Na de telleurstelling tegen Colombia wil het team vast wat goedmaken en aanvallend spelen. Wat mij betreft een buitenkansje.

Andere bruikbare odds: Russia u3.5 @ 2.10 en Frankrijk o.5.5 @1,97


Zwitserland - Panama Away o2.5 @1.82


Panama kreeg in de wedstrijd tegen Denemarken slechts één corner. Dat geeft deze pick een aanzienlijk risico. Toch kreeg Panama er in alle 5 de wedstrijden voor die wedstrijd wel altijd meer dan 3 wat mij weer hoop geeft. Zwitserland geeft gewoonlijk zelden meer dan 2 corners weg, maar dit gebeurde juist wel in de laatste 2 wedstrijden (n-ierland 5 en Griekenland 6).


Andere mooie odds voor deze wedstrijd: Home u6.5 @1.46 : Leuk voor in een combi, Zwitserland krijgt er gemiddeld 4 en haalde in de laatste 6 wedstrijden slechts 1 keer 6 corners als hoogste aantal.


Egypte - Griekenland Away most corners @2.07


Van Egypte Valt niet veel te zeggen. De ene keer krijgen ze 0-1 corners mee,maar ze krijgen er ook regelmatig 6. Corners tegen varieren van 2-7. Gelukkig valt er over Griekenland meer te zeggen. Griekenland geeft weinig corners weg, 3 per wedstrijd en kreeg er in de laatste 6 wedstrijden altijd 3 of meer.

Ook home u4.5 @ 1.62 vind ik ook een mooie odd.


Hongarije - Schotland Away most corners @2.55


Schotland krijgt in de laatste 6 wedstrijden altijd 4 of meer corners (ruim 5 gemiddeld) waar Hongarije er in de laatste 5 wedstrijden ook gemiddeld ruim 5 kreeg was dit vooral door de wedstrijden tegen de mindere tegenstanders Letland, Andorra en Faeroer. In de wedstrijden tegen Portugal en Zwitserland haalden ze er slechts 1 en 3.

Naast de in mijn ogen geweldige odd voor schotland zijn away o. 4.5 @2.23 en total o9.5 @2.10 ook leuk speelbaar.


Later vanmiddag hoop ik nog een paar picks voor de andere wedstrijden te plaatsen. Vooral op Hongarije - Schotland denk ik dat er vanavond veel geld te verdienen valt.



1 Vind ik leuk's

Deel 2 voor vandaag:


Belgie - Saudi Arabia home o 6.5 @1.90


belgie kreeg in de laatste 5 wedstrijden gemiddeld 9 corners voor. Vooral door 11 tegen Estland en 16 tegen Gibraltar, maar ook tegen Cyprus en Bosnie kregen ze er 6 en 8. Ook tegen sterkere ploegen krijgen ze dus veel corners. Ook de stats van Saudi onderbouwen deze pick, 6 corners tegen tegen Japan en 8 tegen Oekraine.


Duitsland - Brazilie u 9.5 @1.98


Tegen Spanje ging mijn pick daar even fout door de vroege voorsprong van de Spanjaarden. Hierdoor eindigden de Duitsers op maarliefst 9 corners. Ik denk niet dat ze er weer zoveel gaan krijgen. Vandaag denk ik dat duitsland weer rond het gemiddelde gaat zitten en dat betekend maximaal 4 a 5 corners. Brazilie krijgt gemiddeld 6 corners maar zal dit gemiddelde niet halen tegen duitsland dat er gemiddeld slechts 4 tegen krijgt.


Polen - Z-Korea Away o 3.5 @1.75


Polen krijgt gemiddeld 6 corners tegen waar z.korea er vrij veel mee krijgt. Na 9 corners in de wedstrijd tegen n-Ierland verwacht ik dat ze ook vandaag de 4 corners best kunnen halen.



0 Vind ik leuk's

Na de interland periode staat vandaag weer de reguliere competitie op het programma. Ik heb heel wat wedstrijden bekeken maar de echte value kon ik maar moeilijk vinden. Ik speel vandaag twee tips.


Dijon - Marseille > Marseille -1,5 corners @1,87


Dijon is het team wat op de tweede plek staat met minste corners per wedstrijd. Gemiddeld krijgen ze zo een 3,93 corners voor en 6,13 corners tegen. Marseille staat op de 2de plek met meeste corners krijgen per wedstrijd namelijk 6,13 voor en 3,80 tegen. Deze cijfers staan dus eigenlijk wel lijnrecht aan elkaar. Marseille moet daarnaast ook weer winnen om het gat met Lyon te behouden. De laatste wedstrijd ging verloren tegen Lyon en ze moeten het dus nu weer recht trekken en de ticket voor voorronde CL veilig stellen. Dijon daarentegen speelt eigenlijk nergens meer voor. Ik verwacht daarom dat Marseille er gewoon boven op klapt en minimaal 2 of meer corners krijgt.


Chievo Verona - Sampdoria > Sampdoria -0,5 corners @1,81


Ook Chievo Verona staat op nummer 2 van teams dat de minste corners krijgen, namelijk 3,89 per wedstrijd. Ze krijgen gemiddeld ook 6,71 corners tegen. Sampdoria krijgt gemiddeld 6,07 corner per wedstrijd en krijgt er 5,46 tegen. De statistieken spreken dus in het voordeel van Sampdoria. Sampdoria is daarnaast ook een ploeg die in de recente wedstrijden veel corners kreeg namelijk 7,10,8. Ik verwacht dus dat Sampdoria hier de meeste corners krijgt.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.