Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden aan de hand van statistieken, is het winstgevend?

Zoals de titel al zegt, wedden aan de hand van statistieken, is dat winstgevend? Ik doe nog niet heel lang aan wedden, maar sinds ik het doe kan ik niet meer zonder (figuurlijk gezien natuurlijk)
Helaas is het nog niet echt winstgevend voor me, ( ben niet van de enorme bedragen, maar wilde het is proberen met 30 euro, dat ging niet helemaal goed.... later heb ik nog een paar keer een tientje gestort en ben ik het binnen een paar dagen weer verloren)
Kortom, kan je een bankroll opbouwen/onderhouden door te wedden op basis van statistieken!!??
Hierbij zoek ik vooral naar mooie odds (rond de 2.00 of hoger)
ben benieuwd :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwespsv in 7-10-2013 15:15 Hulp en advies
in 7-10-2013 15:15 Hulp en advies
75 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
wespsv:
nog paar lastminutes
ENGLAND LEAGUE TWO

afc wimbledon-acrington stanley 1 @1.60 acrington stanley staat laatste, heeft uit nog niks gewonnen en moet tegen een sterk thuispelende ploeg
rochdale-newport county 1 DNB @1.50 rochdale thuis sterk 4/5 gewonnen newport county uit zwak 4/5 niet gewonnen

exeter-hartlepool 1 DNB @1.55 zelfde verhaal als rochdale
dag&red - cheltenham HT 1 DNB @1.73 (void)
nog 8 minuutjes tot aftrap
0 Vind ik leuk's
Ik had geen tijd om hem te betten vandaag :-( maar dit had ik ook bij de spaanse bloggers zien staan.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
principito93:
Ja problemen. Na betaling dat je geen tips terug krijgt ofzo? Ik heb nu een special offer gekregen & ik krijg momenteel 2 weken free. Hij heeft meteen een positive streak van 5 bets na elkaar, dus is wel mooi meegenomen. Ook het feit dat hij no profit - money back doet vind ik al leuk eigenlijk, dan zit er eigenlijk "geen verlies" in...
Waar volg jij die tippers? En maak jij daar voldoende profit mee?
Hoeveel bedraagt dan je totale bankroll die volgens mij wel verdeeld moet zijn over verschillende bookies?

Nee ik heb nog geen tippers gehad die niet leveren, enige smetje is dus die facebook tipper.
Heb je een link van die tipper en zijn ROI?
No profit is een maand gratis is meestal bij de meeste tippers, dus dat is meestal wat ze bedoelen met moneyback. Uiteraard heb je dan wel verlies, als je een maand gratis krijgt.
Op mijn paid tippers maak ik winst anders stop ik met volgen uiteraard er zijn er wel wat gepasseerd, sommige hebben een goede reputatie en vallen daarna terug dat gebeurd ook neem bijv. Eurobasket. Tippers komen meestal van blogabet.
Mijn bankroll zit verdeelt over zo'n 20 bookies en moneybookers. Heb het niet nodig en het is alleen met gewonnen geld.
snku:
knight876:
@SNKU helemaal met je eens goed onderbouwt, vind alleen dat je niet kunt zeggen gevoel vs statistiek, want het eerder aangegeven belang van spelers die wel of niet meedoen en factoren zoals niet betaalde salarissen en bijv. een nieuwe trainer neem je hier niet in mee. Verder zijn de onderdelen die jij noemt zeker van belang.

Dat klopt, maar ik zette dit soort factoren eigenlijk ook onder 'gevoel', omdat je in de statistieken dit soort dingen moeilijk kunt aantonen. Dat HSV met 5-0 bij Nurnberg wint, is dat het van Marwijk effect, of speelde Nürnberg gewoon klote? Tuurlijk kan je dan stellen dat Nürnberg niet goed speelde, anders was het wel 2-1 geëindigd, maar het kan net zo goed aan van Marwijk liggen. Vooraf zeggen dat HSV 'wel wint, want ze hebben een nieuwe trainer' is achteraf een goede keuze geweest, maar als je die keuze met statistieken kan onderbouwen (de slechte vorm van de thuisploeg, HSV heeft een goede away record bij Nurnberg etc. etc.) kom je bij een pick die feitelijk heel sterk staat en waar je ongeacht het resultaat toch kan stellen dat jij een goede analyse hebt gemaakt.

Oke duidelijk, het komt er eigenlijk op neer dat er altijd factoren zullen zijn die niet te achterhalen zijn of heel moeilijk, dat maakt nou juist waar de value ligt en is ook een van de redenen dat ik betaalde tippers volg. Zij hebben vaak extra info en kunnen dus beter picks pakken dan ik dat kan.
0 Vind ik leuk's
Daar heb je een punt, je kan niet overal de beste in zijn of alles van weten.
Even iets anders:
principito93:
Vraagje voor knight. Jij hebt vaak paid tippers is het niet?
Omdat ik er nu eentje ga volgen op facebook. Is vandaag begonnen: https://www.facebook.com/Bet2winpage
Vertrouw jij dat dan zo & speel je blind mee op hun picks?
En heb jij er al problemen mee gehad? Is natuurlijk altijd makkelijk een paid tipper waaruit je nog wat extra kan halen.

Heb hem vandaag even van een afstandje (lees: niet gewed) gevolgd, hij verwijdert zijn verloren tips. Weet niet hoeveel waarde je daaraan hecht maar dat is vaak een teken van een scam. Uit m'n hoofd heeft 'ie Port Vale - Peterborough, Port Vale +0.5 @1.90 verwijdert, Peterborough won 1-0
0 Vind ik leuk's
Dat zijn rare moves idd SNKU, ik heb hem nu ook in mijn lijstje staan en probeer hem te volgen (gewoon fictief) echter kan ik nergens een e-mail vinden, ik heb namelijk geen facebook.
Mocht hij tips weghalen dan krijg je idd een slecht beeld van zijn ROI en is hij dus niet betrouwbaar.
0 Vind ik leuk's
gisteren gelukkig mijn verlies nog behoorlijk kunnen beperken
( bedankt recreativo :d )
vandaag veel bets, ik speel ze in system(2/10 single 1/10 double omdat ik nog aan het testen ben)

bodo glimt-ranheim 1 @1.46 (bodo heeft tot dusver 13/13 thuiswedsrijden gewonnen
palermo-pescara 1 @1.90
bray wanderers-limerick 2 dnb @1.70
ab copenhagen-ac horsens 2 @1.65
citadella-pedova 1 dnb @1.80
virtus lanciano-ternana 1 @2.30
varese-trapani 1 @1.90
telstar-helmondt sport total goals over 2.5 @1.45

was ff te lui om overal ''uitleg'' bij te geven
;-)
0 Vind ik leuk's
Lanciano - Ternana
Waarom speel je die niet?
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Lanciano - Ternana
Waarom speel je die niet?

speelde ik ook, maar ik vergeet/plaats niet al mijn bets in dit forum (werd trouwens 1-1)
0 Vind ik leuk's
knight876:
Dat zijn rare moves idd SNKU, ik heb hem nu ook in mijn lijstje staan en probeer hem te volgen (gewoon fictief) echter kan ik nergens een e-mail vinden, ik heb namelijk geen facebook.
Mocht hij tips weghalen dan krijg je idd een slecht beeld van zijn ROI en is hij dus niet betrouwbaar.

Als je hebt opgelet heeft ie vandaag ook weer minimaal 2 picks verwijdert, er staat toevallig nog een winnende pick die hij vandaag had geplaatst. Ik zou dit vermijden als de pest.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.