Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden aan de hand van statistieken, is het winstgevend?

Zoals de titel al zegt, wedden aan de hand van statistieken, is dat winstgevend? Ik doe nog niet heel lang aan wedden, maar sinds ik het doe kan ik niet meer zonder (figuurlijk gezien natuurlijk)
Helaas is het nog niet echt winstgevend voor me, ( ben niet van de enorme bedragen, maar wilde het is proberen met 30 euro, dat ging niet helemaal goed.... later heb ik nog een paar keer een tientje gestort en ben ik het binnen een paar dagen weer verloren)
Kortom, kan je een bankroll opbouwen/onderhouden door te wedden op basis van statistieken!!??
Hierbij zoek ik vooral naar mooie odds (rond de 2.00 of hoger)
ben benieuwd :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwespsv in 7-10-2013 15:15 Hulp en advies
in 7-10-2013 15:15 Hulp en advies
75 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
knight876,
klopt helemaal wat je zegt. de ''tips'' die ik hier geef zijn volledig gebaseerd op statistieken. (dus blessures,schorsingen enz. hebben geen invloed)
dit doe ik om het systeem even te testen, mocht dit niet werken dan ga ik kijken of er ook een ander ''systeem'' is (gemengd) met statistieken.(eentje waar blessures enz wel meewegen).
dit ga ik de komende dagen/weken even evalueren.
hoe kom je trouwens aan zoveel informatie? zoals knight876, die al die blessures enz. wist?
bedankt voor de reacties
0 Vind ik leuk's
Google (clubsites) is je beste vriend en wat mij betreft begint het zoeken naar value met dit soort zaken.
Het hoeft uiteraard niet van invloed te zijn op de winst, maar de kans dat dit wel zo is, is natuurlijk groot.
0 Vind ik leuk's
Heb nog even gezocht naar statistieken van je laatst gekozen wedstrijd, maar kom er niet echt ver mee en vraag me ook af of het nog relevant is.
Alfetron heeft in ieder geval verloren met 0-1.
Zegt natuurlijk nog niets, want wedden gaat over de lange termijn, je hebt een lange adem nodig laat zeggen een pick of 100!
0 Vind ik leuk's
knight,
ja.. helaas
ben toch aan t denken om het iets minder over statistieken te gooien ( maarjah dan kan ik mijn ''systeem'' ook niet testen)
wespsv:
minuten werden uren, maargoed. hier is ie dan

England/Conference
Alfetron Town-Chester FC 1 @1.95

vandaag geen wedstrijden, kon niks (relevants) vinden
0 Vind ik leuk's
eindelijk weer een wedstrijd die een beetje aan de criteria voldoet
11-10-2013
denmark 1st division
Hvidovre-Vejle Boldklub
btts-ja @1.50 Hvidovre scoorde tot dusver in al zijn thuiswedstrijden en Vejle Boldklub in al zijn uitwedstrijden
total goalsover 3.5 @2.60 beide teams veel goals (thuis-uit verhouding) odd is te hoog bij vergelijking met statistieken
12-10-2013

denmark 1st division
bronshoj-lyngby

total goals over 2.5 @1.70 beide ploegen scoren veel. over 2.5 is zeker mogelijk
ik zoek morgen nog ff naar meer/andere wedstrijden
0 Vind ik leuk's
wespsv:
eindelijk weer een wedstrijd die een beetje aan de criteria voldoet
11-10-2013
denmark 1st division
Hvidovre-Vejle Boldklub
btts-ja @1.50 Hvidovre scoorde tot dusver in al zijn thuiswedstrijden en Vejle Boldklub in al zijn uitwedstrijden
total goalsover 3.5 @2.60 beide teams veel goals (thuis-uit verhouding) odd is te hoog bij vergelijking met statistieken

winst:D
0 Vind ik leuk's
Onderste is groen ;-)
0 Vind ik leuk's
Vind dit wel een interessant onderwerp, ikzelf kijk wel naar de statistieken maar hecht er niet voor de volle 100% waarde aan. Het probleem met voetbal is namelijk dat je na de statistieken altijd nog 22 miljonairs hebt die een balletje in het doel moeten zien te krijgen (of juist niet). Hier maar even een recentelijk voorbeeldje: Cruzeiro - Sao Paulo. Cruzeiro mist weinig echt belangrijke spelers door interlands en is 10 wedstrijden ongeslagen (9 winst, 1 gelijk) tegen Sao Paulo dat zonder de vaste keeper en twee verdedigers speelt. Geen Luis Fabiano en dus een hele onervaren voorhoede. Odd van Cruzeiro rond de 1.44, Sao Paulo boven de 8.00. Wie o wie wint?
http://nl.soccerway.com/matches/2013/10/10/brazil/serie-a/cruzeiro-esporte-clube-belo-horizonte/sao-paulo-futebol-clube/1463971/?ICID=PL_MS_08
Kijkend naar de recente statistieken zou je all in gaan op Cruzeiro, maar als je naar de vroegere H2H wedstrijden kijkt zie je dat Cruzeiro altijd veel moeite heeft met Sao Paulo. Maar welke statistieken volg je dan? Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar andersom ook niet.
Concluderend denk ik eigenlijk dat je met voetbalwedden niet op een ding (gevoel versus statistiek) kan vertrouwen, maar dat je de middenweg moet vinden tussen beide opties. Als je je alleen maar beroept op de cijfertjes mis je veel dingen die je eindkeuze kunnen beïnvloeden.
0 Vind ik leuk's
Vraagje voor knight. Jij hebt vaak paid tippers is het niet?
Omdat ik er nu eentje ga volgen op facebook. Is vandaag begonnen: https://www.facebook.com/Bet2winpage
Vertrouw jij dat dan zo & speel je blind mee op hun picks?
En heb jij er al problemen mee gehad? Is natuurlijk altijd makkelijk een paid tipper waaruit je nog wat extra kan halen.
0 Vind ik leuk's
knight876:
Onderste is groen ;-)

haha ja klopt, klikte er ongeluk rood ipv groen... domdomdom
snku:

Concluderend denk ik eigenlijk dat je met voetbalwedden niet op een ding (gevoel versus statistiek) kan vertrouwen, maar dat je de middenweg moet vinden tussen beide opties. Als je je alleen maar beroept op de cijfertjes mis je veel dingen die je eindkeuze kunnen beïnvloeden.

ben ik het helemaal mee eens, ik ben met dit ''systeem'' alleen aan het testen hoe het me/ons zal vergaan als je alleen op statistieken zet (dus afgelopen wedstrijden, gemiddelde en onderlinge uitslagen gecombineerd)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.