Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden aan de hand van statistieken, is het winstgevend?

Zoals de titel al zegt, wedden aan de hand van statistieken, is dat winstgevend? Ik doe nog niet heel lang aan wedden, maar sinds ik het doe kan ik niet meer zonder (figuurlijk gezien natuurlijk)
Helaas is het nog niet echt winstgevend voor me, ( ben niet van de enorme bedragen, maar wilde het is proberen met 30 euro, dat ging niet helemaal goed.... later heb ik nog een paar keer een tientje gestort en ben ik het binnen een paar dagen weer verloren)
Kortom, kan je een bankroll opbouwen/onderhouden door te wedden op basis van statistieken!!??
Hierbij zoek ik vooral naar mooie odds (rond de 2.00 of hoger)
ben benieuwd :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwespsv in 7-10-2013 15:15 Hulp en advies
in 7-10-2013 15:15 Hulp en advies
75 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
england league two
plymouth-portsmouth
total goals over 2.5 @1.90
succes wie meespelen
0 Vind ik leuk's
@SNKU helemaal met je eens goed onderbouwt, vind alleen dat je niet kunt zeggen gevoel vs statistiek, want het eerder aangegeven belang van spelers die wel of niet meedoen en factoren zoals niet betaalde salarissen en bijv. een nieuwe trainer neem je hier niet in mee. Verder zijn de onderdelen die jij noemt zeker van belang.
@principito ik volg idd een flink aantal paid tippers (+/-12). Als ik een tipper volg dan speel ik al zijn picks mee, anders kom je niet aan de ROI waarmee hij draait, dus blind volg ik alles. Waar ik wel mee schuif is de unit size, een tipper met een hoge ROI daar maak ik de unitsize groter van.
Een fictief voorbeeld:
108% 1 euro
110% 2 euro
112% 3 euro
Hoger 4 euro
Dus bij de eerste tipper speel ik 4/10 met 4 euro en bij de laatste 16 euro, alles gebaseerd op zijn verleden als tipper qua resultaat.
Ik heb er nooit problemen mee gehad, hoe bedoel je problemen?
Ik heb er nu wel eentje welke ik volg die alleen tips via facebook doorgeeft en niet zoals beloofd via de mail, want ik heb geen facebook. Hierdoor mis ik wel eens tips en dat is vervelend, met hem stop ik dus ook. Veel te veel afhankelijk van zijn nukken, neemt niet weg dat ik met winst af kan sluiten.
Vraagje waarom volg je die tipper, wat zijn zijn resultaten, want als je betaald moet je wel enigszins garantie hebben op een positief resultaat?
0 Vind ik leuk's
Ja problemen. Na betaling dat je geen tips terug krijgt ofzo? Ik heb nu een special offer gekregen & ik krijg momenteel 2 weken free. Hij heeft meteen een positive streak van 5 bets na elkaar, dus is wel mooi meegenomen. Ook het feit dat hij no profit - money back doet vind ik al leuk eigenlijk, dan zit er eigenlijk "geen verlies" in...
Waar volg jij die tippers? En maak jij daar voldoende profit mee?
Hoeveel bedraagt dan je totale bankroll die volgens mij wel verdeeld moet zijn over verschillende bookies?
0 Vind ik leuk's
knight876:
@SNKU helemaal met je eens goed onderbouwt, vind alleen dat je niet kunt zeggen gevoel vs statistiek, want het eerder aangegeven belang van spelers die wel of niet meedoen en factoren zoals niet betaalde salarissen en bijv. een nieuwe trainer neem je hier niet in mee. Verder zijn de onderdelen die jij noemt zeker van belang.

Dat klopt, maar ik zette dit soort factoren eigenlijk ook onder 'gevoel', omdat je in de statistieken dit soort dingen moeilijk kunt aantonen. Dat HSV met 5-0 bij Nurnberg wint, is dat het van Marwijk effect, of speelde Nürnberg gewoon klote? Tuurlijk kan je dan stellen dat Nürnberg niet goed speelde, anders was het wel 2-1 geëindigd, maar het kan net zo goed aan van Marwijk liggen. Vooraf zeggen dat HSV 'wel wint, want ze hebben een nieuwe trainer' is achteraf een goede keuze geweest, maar als je die keuze met statistieken kan onderbouwen (de slechte vorm van de thuisploeg, HSV heeft een goede away record bij Nurnberg etc. etc.) kom je bij een pick die feitelijk heel sterk staat en waar je ongeacht het resultaat toch kan stellen dat jij een goede analyse hebt gemaakt.
0 Vind ik leuk's
Statistisch gezien is dit wel een mooie bet:
http://www.soccervista.com/Real_Madrid_Castilla-Recreativo_Huelva-1506392-1506392.html
Real Madrid Castilla - Recreativo de Huelva
nummer 22 - nummer 1
Nummer 1 winnen @ 3,05
Nummer 1 DNB @ 2,16
Nu is de vraag waarom is de odd zo hoog? ;)
Thuisvoordeel? Spelers van Real Madrid 1 doen mee? Huelva mist belangrijke spelers? Spelersstaking? Zeer slecht veld?
0 Vind ik leuk's
Ik zit op de over getipt.......... ga later nog even in op de reacties hierboven
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Statistisch gezien is dit wel een mooie bet: Real Madrid Castilla - Recreativo de Huelva

ik had m vanochtend ook gezien, snap er niks van dat de 2 @2.90 is??!!
had m voor de zekerheid maar ff dnb gezet, kan niet mis gaan zou je zeggen!!??
(spelers van real 1 kunnen overigens niet mee doen, is verboden in Spanje
0 Vind ik leuk's
nog paar lastminutes
ENGLAND LEAGUE TWO
afc wimbledon-acrington stanley 1 @1.60 acrington stanley staat laatste, heeft uit nog niks gewonnen en moet tegen een sterk thuispelende ploeg
rochdale-newport county 1 DNB @1.50 rochdale thuis sterk 4/5 gewonnen newport county uit zwak 4/5 niet gewonnen
exeter-hartlepool 1 DNB @1.55 zelfde verhaal als rochdale
dag&red - cheltenham HT 1 DNB @1.73
nog 8 minuutjes tot aftrap
0 Vind ik leuk's
wespsv:
england league two

plymouth-portsmouth
total goals over 2.5 @1.90
succes wie meespelen
'
bij rust 1-1, maar dat was ook de eindstand......
0 Vind ik leuk's
wespsv:

bronshoj-lyngby[/b]
total goals over 2.5 @1.70 beide ploegen scoren veel. over 2.5 is zeker mogelijk

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.