Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden aan de hand van statistieken, is het winstgevend?

Zoals de titel al zegt, wedden aan de hand van statistieken, is dat winstgevend? Ik doe nog niet heel lang aan wedden, maar sinds ik het doe kan ik niet meer zonder (figuurlijk gezien natuurlijk)
Helaas is het nog niet echt winstgevend voor me, ( ben niet van de enorme bedragen, maar wilde het is proberen met 30 euro, dat ging niet helemaal goed.... later heb ik nog een paar keer een tientje gestort en ben ik het binnen een paar dagen weer verloren)
Kortom, kan je een bankroll opbouwen/onderhouden door te wedden op basis van statistieken!!??
Hierbij zoek ik vooral naar mooie odds (rond de 2.00 of hoger)
ben benieuwd :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwespsv in 7-10-2013 15:15 Hulp en advies
in 7-10-2013 15:15 Hulp en advies
75 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mijn eerste tip/bet:
allemaal singles
beginnen allemaal binnen 4 uur van nu
(weet nog niet hoe ik er een afbeelding inkrijg)
1twente reserves-helmondt sport ht 2 DNB @1.77
2crotone-reggina 1 @2.55
3frederikstadt-bodo glimt 2 @2.20
1helmond sport stond 4 van de 5 uitduels voor bij rust
2crotone won tot nog toe 2 van de 3 thuisduels, reggina nog geen uitduel, ook staat crotone hoger op de ranglijst
3bodo glimt won tot dusver al zijn thuisduels, uit wint het de helft van de keren, @2.00, tegen frederikstadt moet het mogelijk zijn. Bodo glimt is dan definitief de nummer 1 van het seizoen (kampioen!!??)
0 Vind ik leuk's
Mijn ervaringen met statistieken zijn over het algemeen "meh". Soms pakken ze goed uit, soms niet. Geen zekerheden gegarandeerd. Houd altijd alles in de gaten; odd-drops/nieuws/omstandigheden, bekijk andere tips/blogs etc. Met alles tesamen kun je van een grotere winkans uitgaan. Maar let op, zeker is nooit zeker :p.
Daarmee succes met je bovenstaande singles ;-). Ik speel ze niet mee, vind ze redelijk riskant. Hopelijk gaan ze goed voor je!
0 Vind ik leuk's
Statistieken kunnen je zeker helpen, mijn tip is: speel vooral singles, door combis veel verlies, en dan vooral double chance of DNB, wel lagere odds maar wel meer kans en dus meer kans op winst, zoals je ziet heeft helmond sport het ook niet gered, had Je X2 gedaan was je bet goed geweest, wel de helft minder winst maar in ieder geval geen verlies. Een bankroll opbouwen gaat vaak langzaam en speel vooral volgens het taartmodel, niet ineens je hele of halve bankroll. Succes!!!
0 Vind ik leuk's
Lijkt me wel leuk om dit te onderzoeken
0 Vind ik leuk's
Statistieken zijn leuk om naast je info over bepaalde wedstrijden te hebben, het is dus een onderdeel van het complete plaatje.
Alleen op statistieken wedden is niet winstgevend er zijn namelijk meerdere factoren die bepalen of een bet value is.
Om een voorbeeld te noemen, stel dat je een belangrijke speler van een team hebt welke in een wedstrijd 5 keer op het doel schiet, 2 keer raak en de eindstand is 2-0. De statistieken zeggen bijv. dat er 8 keer op goal is geschoten, slechts 3 keer door de rest.
Nu is die speler geblesseerd en heeft dus geen aandeel in de volgende wedstrijd al dan niet tegen dezelfde tegenstander, er staat iemand anders in, deze speler is bijv. van mindere kwaliteit en weet dus geen 5 schoten te produceren en bijv. maar 1 keer te scoren, eindstand 1-1.
Zo maar een voorbeeld waardoor een wedstrijd heel anders kan lopen of zijn, maar wel bepalend voor jou bet welke dan lost gaat als je op winst speelt en dus alleen op statistieken.
Het is gewoon een fictief voorbeeld en er zijn nog meer onderdelen welke parten spelen bij het bepalen van value op een wedstrijd (team).
Om even op jou tips terug te komen, ik kreeg gisteren Helmond Sport DNB getipt door iemand die de Jupiler League intensief volgt en spelers kent. Helaas was de bet een push, goed ingeschat want zelf zat ik aan Helmond Sport -0,25 te denken puur op de afgelopen resultaten, maar de tip was DNB, niet gewonnen, maar ook niet verloren.
Jou tip was winst HT voor Helmond sport, ik denk puur op statistieken, maar wel lost helaas.
Belangrijk is dus dat je meer info hebt dan alleen de statistieken, sterker nog je moet eigenlijk meer info hebben dan de bookies, dan ben je echt op de goede weg.
Succes en mijn tip ga op zoek naar goede tippers op specifieke competities, op blogabet kun je die o.a. vinden.
0 Vind ik leuk's
Beste allemaal,
bedankt voor alle reacties/tips, die kan ik allemaal goed gebruiken
wat ik nu ga zeggen klinkt heel stom maar... ik had helmond sport ht 2 op dnb (kijk maar naar de odd, weet niet of die nog te achterhalen valt) en had dus een foutje gemaakt bij het typen
( weet nog steeds niet hoe ik een afbeelding in het forum moet plaatsen) iemand uitleg daarover?
helaas is bodo ook ''kansloos'' ten onder gegaan en dus moet crotone winnen van reggina wilde ik een positieve ''uitslag'' hebben.......
en dat gebeurde 2-0 :-)
iedereen moet natuurlijk zelf beslissen of die mijn helmond verhaal gelooft of niet,
over paar minuten een nieuwe bet
0 Vind ik leuk's
wespsv:

(weet nog niet hoe ik er een afbeelding inkrijg)
1twente reserves-helmondt sport ht 2 DNB @1.77 (void)
2crotone-reggina 1 @2.55
3frederikstadt-bodo glimt 2 @2.20
0 Vind ik leuk's
minuten werden uren, maargoed. hier is ie dan
England/Conference
Alfetron Town-Chester FC 1 @1.95

alfetron town won tot dusver 6 van de 7 thuisduels ( 1 gelijk tegen de koploper) chester staat 23e en heeft pas 1 uitwedstrijd gewonnen ( tegen de nummer 21) ik ben zeer zeker over deze bet
kon maar weinig vinden vandaag, wat een *** wedstrijden zeg....
0 Vind ik leuk's
Ik zou je tips en dit topic van elkaar scheiden, je post nu je vragen en tips in het forum. In het forum horen de vragen en discussies en in het tips gedeelte kun je uiteraard je tips kwijt ;-)
0 Vind ik leuk's
Ff nog een vraagje, ondanks het feit dat hier leden zijn die hebben gereageerd ga je dus door met puur op statistieken spelen?
Sla je de adviezen in de wind of kies je er bewust voor om je 'systeem' te testen?
Bij Alfreton doet een belangrijke basisspeler en ervaren kracht Nick Fenton namelijk niet mee, datzelfde geldt voor een basis speler uit de spits Paul Clayton en een andere ervaren verdediger Chris Westwood.
Chester wist juist goed stand te houden tegen Kidderminster door de wedstrijd op 0-0 te houden, Kidderminster staat zesde.
Chester heeft zich tussentijds versterkt met een spits, Jon Atkinson.
Zo maar wat info wat ervoor kan zorgen dat de statistieken er minder toe doen, tis maar dat je het weet.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.