Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden aan de hand van statistieken, is het winstgevend?

Zoals de titel al zegt, wedden aan de hand van statistieken, is dat winstgevend? Ik doe nog niet heel lang aan wedden, maar sinds ik het doe kan ik niet meer zonder (figuurlijk gezien natuurlijk)
Helaas is het nog niet echt winstgevend voor me, ( ben niet van de enorme bedragen, maar wilde het is proberen met 30 euro, dat ging niet helemaal goed.... later heb ik nog een paar keer een tientje gestort en ben ik het binnen een paar dagen weer verloren)
Kortom, kan je een bankroll opbouwen/onderhouden door te wedden op basis van statistieken!!??
Hierbij zoek ik vooral naar mooie odds (rond de 2.00 of hoger)
ben benieuwd :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwespsv in 7-10-2013 15:15 Hulp en advies
in 7-10-2013 15:15 Hulp en advies
75 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wil je nog doorgaan met dit topic met deze naam of stop je met statistieken wedden?
Je hebt in ieder geval aangetoond dat het niet zaligmakend is en blijkbaar kun je niet blind op statistieken varen, we zijn wat wijzer.
Keus aan jou nieuw topic of ga je hier verder?
0 Vind ik leuk's
knight876:
Wil je nog doorgaan met dit topic met deze naam of stop je met statistieken wedden?
Je hebt in ieder geval aangetoond dat het niet zaligmakend is en blijkbaar kun je niet blind op statistieken varen, we zijn wat wijzer.

wa ben je streng vandaag Knight :p
0 Vind ik leuk's
knight876:

nope... puur op statistieken werkt niet vrees ik.
misschien maar de handdoek in de ring gooien ;-)
0 Vind ik leuk's
is op statistieken wedden niet gewoon hetzelfde als de bookies volgen?
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
wa ben je streng vandaag Knight :p

Altijd streng, doch rechtvaardig, ach het maakt denk ik niet uit of je streng bent het is toch altijd te streng of te slap ;-)
wespsv:
nope... puur op statistieken werkt niet vrees ik.
misschien maar de handdoek in de ring gooien ;-)

Oke, dan gaat hij dicht (y)
En ik denk niet dat de bookies precies doen wat de statistieken zeggen, want ook zij zullen gebruik maken van de extra info en daarnaast nog meer de markt checken en meebewegen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.